Autor |
Wiadomość |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:43, 21 Maj 2008 |
|
mozecie w tym watku podawac propozycje na efekt czaru
Moja propozycja 1:
-likwidacja tabelki wyboru z mobami takimi jak sa
-tylko wierzch (randomowo albo zaleznie od skila)
Moja propozycja 2:
- mobki niektore wywalic (jedna tabelka)
- sile mobka uzaleznic od poziomu gracza
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Yasiu
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 295
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trojmiasto
|
Wysłany:
Śro 18:52, 21 Maj 2008 |
|
Przywolywanie zwierzat jest czasem PRO RPG. Np. masz takiego pol inteligenta. Mozesz rzucic mu Kal vas flam na twarz, ale mozesz tez np. przywolac swinie i popatrzec to na zwierzaka, to na osobnika i powiedziec: "uderzajace podobienstwo"
Ale fakt, wg. mnie niektore zwierzaki mozna wywalic i ograniczyc ich ilosc. Wg mnie propozycja II jest lepsza.
Moja propozycja:
Kal Xen -> Przywolanie wierzchowca / przywolanie zwierzaka.
Jesli przywolanie zwierzaka to lev 1 / lev 2 / lev 3, jesli wierzch to At random
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Anulka
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:14, 21 Maj 2008 |
|
Z tych dwóch propozycja 2 lepsza. Zdecydowanie nie w sprawie random kontra rodzaj wierzcha. Np. moja czarodziejka jeździ tylko konno ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Śro 19:49, 21 Maj 2008 |
|
prop 2 lepszy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 19:59, 21 Maj 2008 |
|
Im wiekszy wybor dla graczy tym lepiej.
Moja propozycja :
tabelka 1 - wierzchowce.
tabelka 2 - zwierzaki ( do RPG i zabaw )
tabelka 3 - mobki bojowe ( mniej ale konkretne )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 20:35, 21 Maj 2008 |
|
nie mam maga ale jestem za pozostawieniem tabelki w obecnym ksztalcie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 21:20, 21 Maj 2008 |
|
tabelki kal xen sa super. Nie daja zbytniego dopalu do pvp (wystarczy miec zbroje) w pvm lekkim sie przydaja czasami, a duzy wybor tych przyzwan jest dosyc mily w akcjach fabularnych.
Najlepiej zwyczajnie nie zmieniac niepotrzebnie czegos, co juz dobrze dziala, bo mozna przedobrzyc. (w jedna albo i w druga strone)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:23, 21 Maj 2008 |
|
to tylko propozycja
dawajcxie swoje jak macie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Śro 22:06, 21 Maj 2008 |
|
Ja jestem za zostawieniem jak jest.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Czw 0:59, 22 Maj 2008 |
|
ja też ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 7:36, 22 Maj 2008 |
|
Może być to co jest ewentualnie:
-pojazdy do wyboru
-bojowe randomowo wg siły postaci
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Czw 7:37, 22 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 9:53, 22 Maj 2008 |
|
Mnie tez sie wydaje ze obecny KX dziala dobrze i nie warto go zmieniac...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 10:13, 22 Maj 2008 |
|
Jest fajne w takiej postaci jakiej juz jest , kiedys przywolalem stadko kur i kazalem im podazac za delikwentem, albo namnozylem ropuch w swoim mieszkaniu udajac ze robie na nich eksperymenty, to naprawde pomocny czar w rpg ze wzgledu na swoja roznorodnosc zwierzynca do przyzwania.
Fakt tylko, ze po dlugim uzytkowaniu tego czaru przyzwanie konkretnego co zawsze wierzcha staje sie juz troche zmudne, chcialoby sie go miec pod jednym klawiszem a nie gmerac w tabelkach (szczegolnie w sytuacjach ryzykownych).
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arivald z Wybrzeża dnia Czw 10:17, 22 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:15, 22 Maj 2008 |
|
Jak na mnie to tam jest tylko kilka stworzonek do wywalenia a tak to nie widzę konieczności zmian.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Xill
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:09, 22 Maj 2008 |
|
propozaycja 2 Coltaina jest fajna - jestem za. Uzaleznic moc i dlugosc czasu bycia mooba do inta.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|