Autor |
Wiadomość |
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 13:58, 15 Lut 2010 |
|
Hej - ponieważ możliwości pościgowe przy pvp czy innych "akcjach" kończą się w momencie rzucenia recalla mam ciekawą propozycje.
Otóż po zniknięciu bramy/recala/iskry pojawiała by się na 10 sekund "chmurka", jeżeli użyło by się na niej recalla/iskry bądź bramy w zależności od zaklęcia podążało by się w to samo miejsce lub tez otwierała by się brama w to samo miejsce...
Niesie to za sobą ciekawe akcje i możliwości RPG (ktoś goniący maga/woja znikającego na iskrze mógłby wpaść za nim do banku) lub tez przypadkowo komos do "ogródka" (trzeba by było murować przejścia)
Mozę komuś się spodoba - nie robię ankiety poczekam na wypowiedzi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pon 16:03, 15 Lut 2010 |
|
OKA ! OKA ! Robimy ! Tylko kto oskryptuje ?! Taka chmurka by musiala byc najpierw zadeklarowana ! Nastepnie musialaby spisywac ostatnio uzywana rune ! Na sam koniec musiala by miec podpisana skrypt run ! Tak tak. To bedzie dzialac !
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 17:45, 15 Lut 2010 |
|
spoko nie takie to straszne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pon 18:58, 15 Lut 2010 |
|
Nu ba. To jest proste ! Trzeba napisac tylko tak zeby smigalo !
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 18:23, 16 Lut 2010 |
|
Pikus ale po co te twoje durne komentarze -- to tylko propozycja ... co sie czepiasz tego jak to oskryptowac - sprawa skryptera ;>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 19:59, 16 Lut 2010 |
|
Przeciw;> Założmy, że cel A(red), cel B(blue). No to A goni B, B używa załóżmy iskry i teleportuje się pod bitewniaka, cel A za nim podąrza, cel A pada, cel B go juma i tyle z gry. Przywróccie specjale w pvp, żeby np. paraliż disturbował czary/iskre etc. Walki się skrócą o pewien czas zamiast dłuzyć się bóg wie ile.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 20:58, 17 Lut 2010 |
|
Akurat o to tutaj chodzi, żeby red miał szansę ale pod pewnym ryzykiem. Jednak jestem na nie. Dlaczego? Bo nie chciałbym, żeby w momencie w którym teleportuje się do domku polazł za mną ktoś kogo zupełnie nie chciałem tam. Po prostu cenie swoją prywatność. A nie da się tego rozróżnić od walki niestety.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:13, 18 Lut 2010 |
|
recal to nie brama, i tyle z mojej strony...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 18:34, 19 Lut 2010 |
|
"teleportuje się do domku polazł za mną ktoś kogo zupełnie nie chciałem tam" - CAŁY SMACZEK
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pon 13:04, 22 Lut 2010 |
|
Ta, smaczek, do momentu az Tobie ktos michy nie sklepie i nie wyniesie domu.
Od gonienia jest disturbowanie. Jesli disturbowanie jest zbyt trudne to je trzeba zmodyfikowac.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Pon 13:05, 22 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|