Autor |
Wiadomość |
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Wto 11:07, 04 Mar 2008 |
|
Ja od wczoraj szukam odpowedzi na pare pytan bo chce zmienic sobie swoja postac i tego co mi potrzeba nigdzie nie jest napisane, a rozni ludzie dodatkowo mowia rozne sprzeczne zeczy. Wobec tego proponuje taki cos:
Stworzyc pare kont testowych na ktore gracze mogli by sie logowac i mieli by mozliwosc dowolnej konfiguracji skilli i statow tym postaciom oraz tworzenia przedmiotow.
Oczywiscie wymagany byl by do tego jakis zamkniety budyneczek na greenach i zablokowanie mozliwosci przenoszenia sie z niego.
Skoro Mechanika ma byc jawna to to byl by idealny sposob zeby kazdy zainteresowany posprawdzal sobie co i jak dziala, zanim zastosuje zmiany na swojej postaci.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zargal dnia Wto 11:09, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Woofca
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:16, 04 Mar 2008 |
|
Zargal napisał: |
Skoro Mechanika ma byc jawna |
Coltain napisał: |
nie ma jawnej mechaniki |
Cytat zostal zaczerpniety stad.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Woofca dnia Wto 11:16, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Wto 11:27, 04 Mar 2008 |
|
No to skoro Colt nieche zdradzac cyferek no to trudno nich niezdradza
Ale skoxac jakis konfig postaci mozna normalnymi sposobami tylko to zajmuje czas, dobrze by bylo miec mozliwosc sprawdzenia czy takie dobranie skilli zdaje egzamin zanim ten czas sie poswieci.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:35, 04 Mar 2008 |
|
Pomysł jest dobry i sprawdzony w co najmniej jednej grze MMO, mianowicie EVE Online. Spowoduje to, że wszyscy gracze będą mieli równe szanse pozyskiwania pewnych informacji i oszczędzi członkom Ekipy (Coltowi w szczególności) odpowiadania na tuziny pytań dziennie na IRCu i Forum.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ishillda Thorball
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 11:47, 04 Mar 2008 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
punkt: "WWW i IRC, czyli kontakt graczy z ekipą, graczy między sobą oraz jawność mechaniki"
lol?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 12:00, 04 Mar 2008 |
|
Ja uwazam ze powinna byc jawnosc mechaniki - zaoszczedza to pozniej milionow pytan, nieporozumien i teori spiskowych ktore podnosza cisnienie zarowno ekipie jak i gracza.
Ale to moja opinia;]
Co do pomyslu to nawet ma to swoje niewatpliwe zalety...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Wto 12:45, 04 Mar 2008 |
|
Jawne jest tyle ile sie ujawnilo od wlaczenia do chwili obecnej. Cala nie bedzie (a na pewno nie predko) jawna bo ktos ja musi ujawnic, a Colt jest zajety skryptowaniem, a nie sleczeniem nad skryptami i przepisywaniem ich na forum w strawialnej dla ludzi postaci.
Po kawalku costam dostajecie, rzadko pada odpowiedz 'nie bo nie'.
Testowe konta zaowocuja jawna interpretacja zbioru zaobserwowanych efektow, a nie jawna mechanika. Owszem, troche podpowiedza, ale i tak mniej niz byscie chcieli.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fir dnia Wto 12:46, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Wto 13:25, 04 Mar 2008 |
|
mi wystarcze tle co sam sobie zaobserwuje, excela mam, stoper mam to reszte wylicze a do czasu opisania tej calej mechaniki na ktora niema czasu to by to naprawde wiele uproscilo. No i niewymaga to wielkich nagladow pracy moglo by byc na dzis wieczor wprowadzone
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zargal dnia Wto 13:27, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
user3
Gość
|
Wysłany:
Wto 14:15, 04 Mar 2008 |
|
Przeciw pomyslowi Zargala.
Co do jawnosci mechaniki powina ona byc dostepna na forum w zmianach;)
NA zasadzie zmieniono dzialanie resa i wklejona linijka kodu czy cos;D
|
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Wto 14:45, 04 Mar 2008 |
|
user3 napisał: |
Przeciw pomyslowi Zargala.
|
A mogl bys rozwinol to bardziej co ci to przeszkadza ???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 15:25, 04 Mar 2008 |
|
osobiscie tez jestem przeciw(ta... tak jakby mozna bylo byc nie osobiscie :p ).
Imo po zakonczeniu glownych prac nad skillami powinne one byc opisane (z numerkami) na stronie, tzn czysta matematyka np. jesli magery oslabia skille bojowe to co dokaldnie oslabia i o ile % itp itd. Konta testowe wprowadza wiecej zamieszania niz jest to warte, zwlaszcza jak ktos znajdzie bug(a predzej czy pozniej sie znajdzie...) zeby te konta wykorzystac w niekoniecznie dozwolony sposob ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:42, 04 Mar 2008 |
|
Nie wymaga nakladow pracy?
Czekam zatem Zargalu na opisy (opowiadanka) dla każdego skila (okolo 1 strony A4, z ciekawym watkiem)
Z chwila otrzymania wprowadzam Twoja propozycje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
user3
Gość
|
Wysłany:
Wto 17:05, 04 Mar 2008 |
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Wto 17:17, 04 Mar 2008 |
|
Coltain napisał: |
Nie wymaga nakladow pracy?
Czekam zatem Zargalu na opisy (opowiadanka) dla każdego skila (okolo 1 strony A4, z ciekawym watkiem)
Z chwila otrzymania wprowadzam Twoja propozycje. |
A poco opowiadanka do stworzenia 10 kont o nazwie test1, test2, ... z statusem seera i postawienia zamknietego budynku na klucz ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:55, 04 Mar 2008 |
|
Chyba chodzi o to, że piszesz o czymś nie wymagającym, Twoim zdaniem, nakładów (?) pracy, przy czym Twój wkład pracy w rozwój shardu jest, jak mniemam, żaden (podobnie, jak w przypadku większości z nas). Myślę, że Coltain, w ramach riposty, zaproponował Ci, byś również zrobił coś "nie wymagającego wielkich nakładów pracy", po czym on, równie "niewielkim" nakładem pracy wprowadzi Twoją propozycję.
Nie jestem adminem niczego, ale nawet tak na chłopski rozum to jest o wiele więcej pracy niż 10 kont z statusem seera. Wymagałoby to stworzenia nowego "profilu" uprawnień, żeby nie było przeginek. Seer potrafi stworzyć tysiąc kupek złota po 60k i zrobić .teleto do Twojego domku. Seer potrafi przejrzeć komuś skrzynię w domku, być może również bankową. Seer potrafi wiele, wiele rzeczy. Taka propozycja wymaga gruntownego zaplanowania, żeby nie było trzeba potem robić cofek, w najlepszym wypadku o kilka dni (patrz: .przenies z CLTE).
Na miejscu Coltaina również byłoby mi nie w smak, gdyby ktoś nazwał powyższe "nie wymagającym dużych nakładów pracy", że nie wspomnę o byciu wprowadzonym "na dziś wieczór".
Nad powyższą interpretacją postu Coltaina myślałem 18 minut i 27 sekund, więc jest spora szansa, że jest ona dobra*.
* - (C) Fir.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|