|
|
Autor |
Wiadomość |
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Śro 14:39, 05 Mar 2008 |
|
Brutal Player napisał: |
Ja jestem przeciw, moim zdaniem jezeli decydujesz sie na jakas postac np Nekromante... to bierzesz pod uwage, ze musisz miec okreslone umiejetnosci, ewentualnie mozesz wziasc cos "na dodatek" powiedzmy wrestling czy cos to wtedy dopiero sprawdza czy jest to uzyteczne czy nie... kazda "klasa" postaci typu woj mag itd ma okreslone skille must have i ewentualne inne roszady w postaci dodatkow... kto co wezmie jego sprawa, ale na jakiej zasadzie to dziala i jakie mu to daje przywileje to kwestia indywidualna. |
Widzisz problem lezy w tym ze ja mialem zrobiona postac ktora sie sprawdzala i byla urzyteczna, ale oczywiscie ktos wpadl na genijalny pomysl ze zmiana disturba i mam teraz postac nieurzyteczna, mimo ze sam w niej nic niezmienialem. To jest poprostu "zmiana regul w trakcje gry" co wedlug mnie jest niedopuszczalne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Śro 14:40, 05 Mar 2008 |
|
Ami chodzi o to ze gdyby jawnosc mechaniki byla np.
Bonus od lumbera do toporow wynosi okolo 10%.
A nie.
Bonus od lumbera do toporow istnieje ale ile to wam nie powiem.
Lub ....
Tabelka od ilu skilla co mozna tammowac.
Lub ....
Co potrzeba by wsiasc na danego wiezcha np draka.
Lub ...
Jaki jest % szansy przy 100 skila i 100 expa w bs/al/inskrypcji by wbic rune, jaki jest % na zniszczenie itema, jaki na nieudanie (tak okolo)
Nie mowie tu o podawaniu dokladnych formulek bo wiemy ze na wszystko wplywa random ..... ale sa pewnie jakies % i liczby srednie ktore moznaby podac.
Wtedy takie widzimisie jak pola testowe nie trza by wymyslac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 16:39, 05 Mar 2008 |
|
to nie takie proste okreslic %
powiedzmy zatem:
ja powiem ze 20%
ktos idzie bez lumbera, ma dmg 20, zrobil 100 lumbera ma dmg 24 qool
no ale wzial inna bron ( z lumberow) co ma dmg 40 no ale ze skilem ma juz dmg 42??? I od razu tysiac pytan dlaczego... Czy na koniu? Czy w na koniu? Czy % liczy sie od koncowej wartosci (po bonusach od skilow, statow itp)? Czy jednak od bazowej?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 18:03, 05 Mar 2008 |
|
zawsze możesz określić podstawową zasadę, odnośnie której wartości się wypowiadasz: czy tej bazowej, czy tej po przelicznikach - bez redukcji armora, czy do tego co wychodzi po zredukowaniu przez armor... to są max 3 słowa więcej a i tak sporo wyjaśniają.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 18:19, 05 Mar 2008 |
|
Najlepiej okreslic minimalny bonus i taki podawac. Ewentualnie co moze na niego wplynac. A jak komus wejdzie wiekszy to nie bedzie marudzil.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:13, 05 Mar 2008 |
|
Salomon, i co to da?
Placze ze nie powinno od base ale powinno od finiszu? albo odwrotnie?
NIe bedzie w takiej formie jawnej mechaniki (cyferkowej) i tyle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |