Autor |
Wiadomość |
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Wto 18:41, 04 Mar 2008 |
|
Firek napisał: |
Na miejscu Coltaina również byłoby mi nie w smak, gdyby ktoś nazwał powyższe "nie wymagającym dużych nakładów pracy", że nie wspomnę o byciu wprowadzonym "na dziś wieczór".
|
Ja tam niewiem jakie Seer ma uprawnienia a jakich niema, tym samym niewiem jakie moga z tym byc zwiazane problemy i ile czasu trzeba na to poswiecic, wydawalo mi sie ze niewiele. Pozatym to jest dzial propozycji i ja swoja propozycje zapisalem, jak sie niepodoba to przecierz ja nikogo niezmuszam do niczego mozna napisac ze nie jak to juz w wielu postach bylo i luz, a jakies wyrzuty mi robic z powodu propozycji to troche smieszne.
I mysle ze wiekszosc graczy interesuje mechanika jak co dziala w cyferkach a nie jakies chistoryjki jak to drwal szedl przez las i drzewa scinal przy opisie bonusow do walki toporami, jak beda chcieli sobie takie zeczy poczytac to siegna po ksiazke.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:09, 04 Mar 2008 |
|
Zargal - chodzi raczej o to, że Twój post z propozycją był średnio przemyślany. Właśnie - nie wiesz ile w to pracy należy włożyć lecz piszesz, że nie wiele. Teraz pieklisz się, że ktoś skrytykował takie podejście. Ja się temu nie dziwię. Co do historyjek to są one potrzebne - stwarzają charakter strony głównej shardu. Więc nie krytykuj ich - są potrzebne i stanowiły tylko przykład na to ile ważniejszej pracy trzeba jeszcze w CLke włożyć. Oczywiście miło by było znać cyferki lecz nie są one niezbędne na obecną chwilę. No i wyraźnie na forum jest napisane (przy dziale "propozycje")
Cytat: |
Sugestie dotyczące usprawnienia serwera. [Prosimy o wyczerpujące i przejrzyste wypowiedzi. Powtarzanie oraz opiniowanie propozycji zostanie usunięte.] |
Twoja była po prostu niewyczerpująca i nieprzejrzysta.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:24, 04 Mar 2008 |
|
Ja tam nigdy nie podam nikomu cyferek, jest to serwer rpg a nie math-calc,
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Macik
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 22:54, 04 Mar 2008 |
|
A ja myślę że nie powinna być jawna mechanika, ogólnie coś o danym skillu i nic więcej. Poznajcie wszystko w grze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 23:20, 04 Mar 2008 |
|
Mechanika nie powinna być jawna w 100% - to oczywiste. Powinno jednak być wiadomo, jak zrobić golema, jak obszyć smocze skóry i czy lumber daje bonus do toporów (to takie główne płacze, jakie pamiętam z clte).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Śro 0:13, 05 Mar 2008 |
|
Skreczi napisał: |
Zargal - chodzi raczej o to, że Twój post z propozycją był średnio przemyślany. Właśnie - nie wiesz ile w to pracy należy włożyć lecz piszesz, że nie wiele. |
Rozumiem, ze wobec tego aby skladac jaki kowliek pomysl w dzaiale propozycje to najpierw musze stworzyc sowjego POla nauczyc sie skryptowac a potem pisac dopiero pomysly, no jakas bzdura.
Propozycja jest w pelni przemyslana. Napisalem ze maja miec mozliwosc zaminy skili statow, tworzenia przedmiotow i uniemozliwic im wychodzenie z budynku aby nic nikomu nienaprzekazywali, natomiast to o czym ty mowisz to jest wykonanie ktore mnie jako pomyslodawce wogole nie interesuje.
Owszem napisalem ze nie wymaga to wedlug mnie wiele czasu bo tak mi sie wydaje, ale moje wydawania sie nie sa czescia pomyslu. Pozatym jesli z tego co ja pamietam to jest jeszcze jakis typ postaci oprocz GMa i Seera ktory ma automatycznie jeszcze mniej uprawnien.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 6:50, 05 Mar 2008 |
|
no ale to trzeba by stworzyc oddzielny swiat, dac jakas mozliwosc tworzeniaskili (to jest zazwyczaj rozbudowany skrypt), itd
ogolnie nigdy tak nie bylo i nie bedzie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 7:34, 05 Mar 2008 |
|
Pomysl ogolnie jest chybiony. Gry RPG w ogole nie polegaja na tym by zmieniac swoja postac gdy tylko sie chce i bez zadnych reperkusji. Ja zanim zmienie jakis skill na inny robie wywiad w grze, na ircu i na straticsie. Jest to dzialanie przemyslane i w pelni swiadome ale i tak zawsze jest ryzyko ze decyzja byla bledna i wtedy czas poswiecony na cwiczenie danego skilla jest stracony. Ale to jest pewien hamulec zeby nie robic zmian za czesto no i tkwi w tym pewne piekno poznawania czegos nowego. To co Zargal proponujesz psuje to piekno bo w takim domku ma sie z gory dostep do wszystkiego i w 5 minut mozna wyprobowac wszystkie konfiguracje skilli.
Przeciw.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Śro 11:06, 05 Mar 2008 |
|
Skoro i tak juz wiadomo ze nie wejdzie no to trudno.
Odnosnie tego co napisal Drako, tak pytalem sie na ircu i pare osob mowilo sprzeczne zeczy, tak sprawdzalem na straticu ale z tego co konfrontowalem z rozmowa z innymi to na CL jest innaczej a na Cl niema zadnego oficialnego info odnosnie tego co chce wiedziec.
I przestan pierdzielic bzdury ze sie RPG komus popsuje bo jesli komus tak na tym RPG zalerzy i chce poznawac piekno tajemnicy uczenia sie nowych skilli to przecierz niewejdzie na konto testowe i nic nie bedzie sobie testowal (no chyna ze jego sila woli jest na niskim poziomie). A ja wole sobie wszystko posprawdzac i potem podjac decyzje i mnie swoim pieknem poznawania swiata niemusisz na sile uszczesliwiac, bo skoxanie w ciemno czegoc o czym nic niewiadomo to nie piekno tylko strata czasu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 11:27, 05 Mar 2008 |
|
Zargal napisał: |
Odnosnie tego co napisal Drako, tak pytalem sie na ircu i pare osob mowilo sprzeczne zeczy, tak sprawdzalem na straticu ale z tego co konfrontowalem z rozmowa z innymi to na CL jest innaczej a na Cl niema zadnego oficialnego info odnosnie tego co chce wiedziec.
|
Brak opisow przedmiotow/skilli na stronie CL to zupelnie inna kwestia ktora mam nadzieje sie wkrotce zmieni. A pytac sie nalezy osob ktore maja dany skill.
Cytat: |
I przestan pierdzielic bzdury ze sie RPG komus popsuje bo jesli komus tak na tym RPG zalerzy i chce poznawac piekno tajemnicy uczenia sie nowych skilli to przecierz niewejdzie na konto testowe i nic nie bedzie sobie testowal (no chyna ze jego sila woli jest na niskim poziomie). A ja wole sobie wszystko posprawdzac i potem podjac decyzje i mnie swoim pieknem poznawania swiata niemusisz na sile uszczesliwiac, bo skoxanie w ciemno czegoc o czym nic niewiadomo to nie piekno tylko strata czasu. |
Nikt ci niczego nie kaze koksac. Wrecz przeciwnie. A jesli nie masz ochoty bawic sie w RPG to wybrales zla gre i zly shard.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Śro 11:33, 05 Mar 2008 |
|
Zargal napisał: |
A ja wole sobie wszystko posprawdzac i potem podjac decyzje i mnie swoim pieknem poznawania swiata niemusisz na sile uszczesliwiac, bo skoxanie w ciemno czegoc o czym nic niewiadomo to nie piekno tylko strata czasu. |
Mowisz, jakby zależalo ci na postaci posiadającej najbardziej power-uber skile, skoksanie ich jak najszybciej, a potem - pewnie zabijanie wszystkiego co sie rusza.
Czemu nie poćwiczysz jednego skila, potem innego, w końcu wybierzesz co lepsze dla ciebie. Zacznij odkrywać sam grę.... (w tym cala checa).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Śro 13:12, 05 Mar 2008 |
|
Ja jestem przeciw, moim zdaniem jezeli decydujesz sie na jakas postac np Nekromante... to bierzesz pod uwage, ze musisz miec okreslone umiejetnosci, ewentualnie mozesz wziasc cos "na dodatek" powiedzmy wrestling czy cos to wtedy dopiero sprawdza czy jest to uzyteczne czy nie... kazda "klasa" postaci typu woj mag itd ma okreslone skille must have i ewentualne inne roszady w postaci dodatkow... kto co wezmie jego sprawa, ale na jakiej zasadzie to dziala i jakie mu to daje przywileje to kwestia indywidualna. Moim zdaniem eksperymentowanie jest przyjemne... ja z Firkiem dlugo zastanawialem sie jakie skile obrac zanim podjalem ostateczna decyzje... To nie sztuka rzucic "wez mi podaj cyferki" to ja sobie wezme najlepszy uklad, bo liczy sie tez to jak wykorzystasz umiejetnosci...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 13:41, 05 Mar 2008 |
|
drako napisał: |
Zargal napisał: |
Odnosnie tego co napisal Drako, tak pytalem sie na ircu i pare osob mowilo sprzeczne zeczy, tak sprawdzalem na straticu ale z tego co konfrontowalem z rozmowa z innymi to na CL jest innaczej a na Cl niema zadnego oficialnego info odnosnie tego co chce wiedziec.
|
Brak opisow przedmiotow/skilli na stronie CL to zupelnie inna kwestia ktora mam nadzieje sie wkrotce zmieni. A pytac sie nalezy osob ktore maja dany skill. |
Spiszcie co wiecie, prześlijcie w wersji gotowej do wrzucenia na stronke (czyli bez ortów, bluzgów itp.) to takie info będzie. Ekipa ma kilka ważniejszych rzeczy do zrobienia niż opisywanie funkcjonowania wszystkich wałków, młotków i innych pierdoł. Galdious mimo że nie gra podrzuca regularnie coś, co jest wrzucane. Wam mimo tego, że logujecie się często jakoś nie chce się nic w tym kierunku zrobić.
A... i od razu mówie, ze nie będziemy się bawić w korektę i wszelkie teksty nie spełniające wymogów zostanie po prostu skasowane.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Śro 13:41, 05 Mar 2008 |
|
I znowu mieszacie mechanike z RPG .....
A nie mam nic przeciwko podawaniu cyferek.
Ludzie szybciej znajda setup skillowy ktory dobrze dziala gdyz wiemy iz 1 "zly" skill aktualnie moze zmniejszyc skutecznosc bojowa o okolo 20-30%.
Rpg nie m nic z tym wspolnego .....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 14:04, 05 Mar 2008 |
|
Korg napisał: |
I znowu mieszacie mechanike z RPG .....
A nie mam nic przeciwko podawaniu cyferek.
Ludzie szybciej znajda setup skillowy ktory dobrze dziala gdyz wiemy iz 1 "zly" skill aktualnie moze zmniejszyc skutecznosc bojowa o okolo 20-30%.
Rpg nie m nic z tym wspolnego ..... |
Korg, mowa jest o jakichs kontach do testow konfiguracji skilli a nie o procentach. Ja tam nie mam nic przeciwko temu zeby wiedziec ze jakis skill powodu spadek innego.
Cytat: |
Spiszcie co wiecie, prześlijcie w wersji gotowej do wrzucenia na stronke (czyli bez ortów, bluzgów itp.) to takie info będzie. Ekipa ma kilka ważniejszych rzeczy do zrobienia niż opisywanie funkcjonowania wszystkich wałków, młotków i innych pierdoł. Galdious mimo że nie gra podrzuca regularnie coś, co jest wrzucane. Wam mimo tego, że logujecie się często jakoś nie chce się nic w tym kierunku zrobić.
A... i od razu mówie, ze nie będziemy się bawić w korektę i wszelkie teksty nie spełniające wymogów zostanie po prostu skasowane. |
Nob, to nie miala byc wrzuta ani pretensje do ekipy a raczej do graczy. A ze swiadomosc sie troche zmienia, ludzie maja coraz lepsze postacie to teksty tez moze zaczna sie pojawiac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|