Autor |
Wiadomość |
Algaron
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 21:05, 05 Cze 2008 |
|
Moja propozycja.
Stworzyć miejsce gdzie początkujący gracze, mogliby powalczyć z czymś co daje zysk i jest bardziej ambitne od wiewiórki.
Teraz uzasadnienie:
Perspektywa długiego "koxsania" postaci zniechęca potęcjalnych graczy.
No i jest brak takowego miejsca. Oraz, dokładnego cytatu nie przytoczę ale, ekipa wyraziła się, że serwer jest noob friendly i jest przeciwna koxsowi.
(Chyba, że jedną wypowiedź źle zrozumiałem. Oraz źle odczytałem kontekst wielu innych wypowiedzi.)
Uzasadnienie znajduje się także w temacie: "Początkujący w potrzebie" na str. 10 i 11.
Jakie stwory by odpowiadały już nie napiszę, ponieważ nie mam doświadczenia.
Edit: Znalazłem ten cytat
PostForum: Propozycje Wysłany: Śro 14:04, 21 Maj 2008 Temat: Bazowe obrazenia
Coltain:
Cytat: |
jestem na nie, kazda zmiana zmuszajaca do koksu jest negatywnie widziana
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Algaron dnia Czw 21:46, 05 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 21:26, 05 Cze 2008 |
|
Jestem za!Niech będzie taki cm gdzie najsilniejszym stworkiem bedzie szkielet rycerz by młodzi też mogli pograć a nie że wchodzi i nagle widzi licza czy coś czego nie zabije.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 22:08, 05 Cze 2008 |
|
za jestem...tylko szkielet rycerz dla noobka totalnego tez dosc mocny;)
najlepiej kilka roznych mini dungow
1,ja bym proponowal zombiaki, szkieleciaki na koniec w sali zmora;)
2,w innej odnodze jakichs banitow ( bez zbrojnych) na koncu herszt (mapka!)
3.jakas jaskinia goblinow... kila zwyklych malych zielonych brzydali;]
z czego choc jeden z wejsciem bezposrednio z mistas ( jaskinia przy stajni, czy umrzyki portalem z kopalni->event trzesienie ziemi, pekniecie skal, wyjscie z tuneli sie otwiera czy gornicy koxajac dokopali sie do starego cmentarza etc...)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Algaron
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 22:56, 05 Cze 2008 |
|
Te szkielety to ponoć nie najlepszy pomysł bo by je starsi stażem gracze z powodu kości "farmili".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Czw 23:13, 05 Cze 2008 |
|
Ale o czym Wy gadacie? 4.5 miesiaca gram kraftem (glowny koncepcyjny skill) i mam jakos 9x sworda, a malo na moby laze. Wiec jak sie robi postac pure woj to raz dwa sie ma 100 sword na moje oko.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 4:14, 06 Cze 2008 |
|
ogólnie brak cm-ów. na Luppis Scar widziałem ładny cmentarzyk, tam można by pospawnować szkieletów, to samo by się przydało pod Lake i Mistas (niby Mistas ma coś jak katakumby, ale z 2-ma licz lordami na wierzchu )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 4:56, 06 Cze 2008 |
|
a ja bym wogole zniszczyl Mistas i Lake, co by ludzie zamieszkali na nowych wyspach. Przeciez te 2 miasta to porazka estetyczna. W Mistas rzady obalone zostaly by przez orki, tak by dla nobow bylo latwo, a w pomieszczeniach jakies mocniejsze typu mag, herszt, przywodca.
W Lake szczurolaki i tak samo tylko w budynkach jakies mocniejsze stworki. I juz bysmy mieli 2 piekne miejsca dla nobkow.
Z Mistas mamy portal na Lupis, a z Lake przystan co ulatwia transport dla nobkow, z tym ze bym tez w Lake postawil portal co by duchem mozna bylo wrocic.
Miasto piratow jest piekne, ma mnostwo straganow dla potecjalnych kupcow. Lupis choc chlodem powiewa, to wszystko skupione jest w jednym budynku...
Jedyne co moglo by przemawiac na nie: poczekac na wprowadzenie Trinic by tam jednak skupilo sie najwiecej graczy i wtedy zniszczyc Mistas i Lake
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 5:12, 06 Cze 2008 |
|
Mitikas z Aure napisał: |
Jedyne co moglo by przemawiac na nie: poczekac na wprowadzenie Trinic by tam jednak skupilo sie najwiecej graczy i wtedy zniszczyc Mistas i Lake |
cale ileshar bedzie wywalone (chyba???) jak wejdzie mapa.
sam tesknie za delucja albo papua <- byly znacznie fajniejsze niz lake:((
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 7:03, 06 Cze 2008 |
|
wsumie... mozliwe że by dla kości kosiliby te biedne szkielety... więc można by je zastąpić bezgłowymi , siła podobna a 1 czy 2 zombi bym zostawil, ew pajaczek jakies ;] niech tez ze 3 kostki znajda....
crafter tez moze bojowke sensowna zrobic tylko z 40-50 bojowki jak noobek ma malo dexa (a crafter ma wiecej zwykle po dluzszej gzre) to go nawet 2 zwykle jaszczury posiekaja... o jaszczurce-obroncy niewspomne juz... no ale jaszczurki czesto sa wybite i ma nobek problemik;] dlatego pomysl na jakies very easy dungi padl
*ed. nie, niechce odbierać ale jesli,jak tam argumentowali przedmowcy, w efekcie "vetki poletka szkieletow by uprawialy" a dla niego nic nie zostaloby... to niech juz ma dla siebie tylko bezglowych;]*
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Pią 7:27, 06 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 7:20, 06 Cze 2008 |
|
hm? chcesz nobkowi odbierać niezły zarobek? przecież może te kosci sobie sprzedawać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Pią 8:59, 06 Cze 2008 |
|
Jak robi dung specjalnie dla noobow... to oskryptowac moby zeby nie wyrzucaly loota jak masz bojowke >80... i gra gitara...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pią 9:48, 06 Cze 2008 |
|
Jezu jakie dziwne pomysly macie :/
Poprostu zrobc spawn orkow gdzies (zeby nie trzeba bylo przebiec pol mapy najpierw)
i wsio gitara.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 12:28, 06 Cze 2008 |
|
kixar, mag ma bojowke 0 druid tez mzoe miec 0 tamer mzoe stworkiemz abic;)
wiec lepioej od statow podstawowych do 100np...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Algaron
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pią 19:47, 06 Cze 2008 |
|
Jeśli można zapytać, jakie jest podejście ekipy do pomysłu?
Bo debatować strasznie długo, a i w razie zgody użytkowników forum decyzja należy do ekipy.
I jeżeli pomysł nie ma większych szans na wprowadzenie to nie ma co myśleć o tym co konkretnie do takiego lochu wstawić.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 20:09, 06 Cze 2008 |
|
Ja tylko nie rozumiem czemu zabrac loot z moobkow? Niech taki nowy gracz ma tez z tego jakis zysk.
Zastanawia mnie tylko jak planujecie rozwiazac sprawe morderstw na takich terenach. Zawsze znajdzie sie masa idiotow, ktorzy dla fraga po prostu kogos pacna w leb. Ustawianie flagi nonpvp na takie miejsca to bardzo ostateczne wyjscie. Moze jakis niepisany pakt o nieagresji? Sadze ze wielu redow jak i blue odwazy sie bronic honoru mlodych wojownikow i bardzo chetnie zostawia "takie miejsca" w spokoju. A byc moze nawet pomoga gdy bedzie taka potrzeba.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|