Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 jak zwykle przepisy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: wywalamy przepisy(ale dopiero po oskryptowaniu)?

nic nie zmieniamy
46%
 46%  [ 7 ]
wywalamy
53%
 53%  [ 8 ]
Wszystkich Głosów : 15


Autor Wiadomość
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 5:13, 18 Cze 2007 Powrót do góry

drako, czy ktos tu mowi o magolach z 095?

ze strony skryptowej mowie, ze aby stworzyc jakikolwiek item nowy to ja musze go napisac (menu kowalki czy innych zmienic - rozrosnie sie do ...)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pon 7:19, 18 Cze 2007 Powrót do góry

Ale dzieki temu to jest wlasnie ciekawe. Garth i drako dobrze pisza. Raczej zwiekszyc szanse na co slabsze przepisy niz je zlikwidowac w ogole.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 8:07, 18 Cze 2007 Powrót do góry

Coltain napisał:
drako, czy ktos tu mowi o magolach z 095?

ze strony skryptowej mowie, ze aby stworzyc jakikolwiek item nowy to ja musze go napisac (menu kowalki czy innych zmienic - rozrosnie sie do ...)


Stad moje pytanie czy nie mozna zrobic przepisow na magiki w podobny sposob jak to rozwiazano w diablo - stworzyc jakas tablice czlonow nazw i mozliwych wlasciwosci oraz skladnikow i niech przy wypadnieciu przepisu skrypt randomowo wybiera za kazdej tablicy po jednym elemencie. To powinno dac sie zrobic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pon 8:19, 18 Cze 2007 Powrót do góry

da sie... Ale wlasnie podobnie bylo na 095 i mam mieszane uczucia. Tak jak jest teraz to kazdy magik jest unikalny. Po przemysleniu ja bylbym jednak za dostawianiem co jakis czas nowych magikow, przeciez to wcale nie jest tak duzo roboty - 2 przedmioty dopisac, zmiany w skrypcie crafterskim i skrypty przedmiotow. Jak Tobie sie Coltain nie chce ja sie tym moge zaopiekowac. Malo tego, rzuciloby sie temat pod tytulem pomysly na magiki, i za ciekawe pomysly (mozliwe do zrealizowania skryptowo!!) nagroda bylaby prosta: taki magik jest pisany przez skryptera (IMO to juz nagroda Wink ) oraz jedna sztuke magika dostaje pomyslodawca (posiada go ZANIM ktokolwiek znajdzie przepis, to tez duza nagroda!). To by ludzi zmusilo do kombinowania i glowkowania, przez co powstalyby IMO bardzo ciekawe magole, kazdy zupelnie inny. Przypomnijmy, ze magole to nie tylko bron, ale i zbroja, bizuteria, przedmioty takie jak mechaniczna iskra (IMO tez powinno dac sie to craftowac z przepisu) i rozne inne badziewia, co tylko wyobraznia nam przyniesie, ekipa zatwierdzi a skrypty pozwola napisac.
A nie znowu "Halka niewrazliwosci" "Pika niewrazliwosci" "katana slonca"... Wlasnie tego przeciez chcemy uniknac!!

PS. Jesli by weszla kwestia z tymi nagrodami to trza by bylo dodac, ze to z jakiej rudy bedzie magik "nagrodowy" zalezy od tego jak potezny bedzie magik sam w sobie.

Taka moja luzna propozycja, zaznaczam, ze to co pisze to nie jest zadna wypowiedz oficjalna ani nie przedstawiam tym samym stanowiska ekipy, jedynie moje wlasne subiektywne zdanie!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zasoova



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 9:27, 18 Cze 2007 Powrót do góry

Z tą nagrodą to trzeba by uwazac raczej, bo jak się jednej osobie propozycje odrzuci, a drugiej przyjmie, to wyjdzie, ze ktos ma wtyki w ekipie napewno Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FlamGrav



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:36, 18 Cze 2007 Powrót do góry

Z tego co mówi Coltain to po wywaleniu będzie więcej możliwości kombinowania przedmiotów, więc jest za wywaleniem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:49, 18 Cze 2007 Powrót do góry

jezeli nie wywalamy to ja tez nie zrobie tym samym magoli w mobach (cienkich jak dupa weza ale zawsze)

Xurt, ja nie chce miec 5k itemow, bo balansowac to czy chodzby nawet sprawdzic byloby meczarnia, i tak juz widze jeden duzy bug, ale gracze moga tego jeszcze nie widziec

nie bedzie zadnych magoli typu haliny niewratki itp (nic z 095)

tu beda typu osi: swing increse, dmg inc, bonusy resow, dmg czesciowy od zywiolu i podobne (od metra tego jest)

wlasnie skonczylem pisac funkcje zmniejszajaca cast time (no ale to nigdzie nie jest wsadzone wiec...)

bedziecie chcieli zostac przy starych itemach to nadal ok ze mna

Xurt - tak tak, latwo zrobic 10 itemow: to jest 10 wpisow , 10 recept, 10 wpisow do cfg kowalki, 10 skryptow, siur 10 zrobie, tylko juz wiecej nic

draco, w obecnym systemie nie da

obecnie jest tak: ( a co mi)

jest okreslony przedmiot: maczeta blabklabla
kowal robiac ten przedmiot(przeczytal juz przepis) odwoluje sie do skryptu ktory nadaje mu wlasciwosci itemu blablabla

ja chce zrobic: pobierany podstawowy przedmiot (np maczeta), kowal robiac (umagiczniajac powiedzmy) odwoluje sie do jednego skryptu ktory przy danych zalozeniach nada mu wlasciowsci blablabla i zmieni nazwe

/sorki za chaos ale w robocie pisze /


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pon 12:45, 18 Cze 2007 Powrót do góry

Ale tak bedzie to takie... Diablowate. IMO jak beda magiki na osobnych skryptach to bedzie wiecej mozliwosci. A jak mowilem - zostaw to Colt, ja sie tym chetnie zajme pozniej, lubie skryptowac przedmioty i tym bardziej magiki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:17, 18 Cze 2007 Powrót do góry

xurt, tylko ze to juz jest takie diablowate


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pon 14:15, 18 Cze 2007 Powrót do góry

Wlasnie ja bym to pociagnal w strone mniej diablowata a bardziej RPGowata, to co jest niech bedzie, ale rozwijac nie w kierunku "+15 dmg lightning", tylko jakies fajne ciekawe wlasciwosci, ciekawe mozliwosci, ciekawe skrypty. Tylko do tego potrzebne sa glownie pomysly. A mysle ze jak dac graczom taki bonus jak pisalem wyzej to sie zdziwisz, jak bardzo pomyslowi potrafia oni byc ;-D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:40, 18 Cze 2007 Powrót do góry

dlatego bylem za wywaleniem tego durnego info po najechaniu, w ostatecznosci item ident czy armslore by pokazywalo wartosci, a teraz wszystko jest wyswietlone - jak dla mnie lipnie to wyglada,

osobiscie sprawdzilem (i na probe zmienilem) wyswietlanie resow w statusie (nie wyswietlalo zaleznosci od skila), sam bym tez wywalil pokazywanie resow zbroi (widac by je bylo w statusie przy zakladaniu)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 15:13, 18 Cze 2007 Powrót do góry

Colt, zawsze mozesz to sobie wylaczyc a zalozeniem tego shardu byla jawna mechanika. Dodatkowo to bardzo pojedzie po magach, ktorzy nie beda w stanie ustalic najlepszej metody na zabicie odpowiedniego przeciwnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pon 21:13, 18 Cze 2007 Powrót do góry

Colt nie chodzi mi o to. To niech sobie bedzie jak jest, ale nowe magole tworzyc z glowa. Przyklad:
-Miecz ktory sam rozbraja cel, przy kazdym ataku jest jakas szansa na disarma
-pierscien prowokator - gdy masz go zalozonego wszystkie zwierzeta sie na Ciebie rzucaja
-amulet "Oaza spokoju" - po uzyciu (emot *sciska w dloni amulet wiszacy na szyi*) wszystkie mobki atakujace postac przestaja to robic, sa spokojne przez 5 sekund, chyba ze ktos je zaatakuje
-amulet Dezercji - ladujesz go zaznaczona runa. Jesli padasz, masz 50% szans, ze Cie razem z cialem przeniesie w tamto miejsce... Za kazdym razem gdy zadziala trza zaladowac nowa rune, nie da sie wyjac raz zaladowanej. Oczywiscie zaden Paladyn go nie uzyje (godzi w kodex).
i tak dalej i tak dalej. Chodzi mi o dolozenie ciekawych wlasciwosci, a nie tylko dopal do dmg/ar/statow. To tez, ale zeby nie tylko.
A zeby zrobic cos takiego jak pisze, to niestety, ale trzeba to rozbic na dodatkowe skrypty, przedmioty, i nierzadko ingerencja w rozne inne skrypty (jak AI mobkow w przypadku tego "spokoju").

PS. Magole wymyslalem na poczekaniu. Wymyslilem 4 w ciagu 15 minut. To na prawde nie jest problem cos ciekawego sklecic, szczegolnie ze to co dalem to tylko zalazki pomyslow. Niekiedy mozna wymyslic na prawde ciekawe rzeczy. Albo poczytac ksiazki fantasy i stamtad sciagnac pomysly, tez bywaly fajne rzeczy (nie, nie, jeszcze raz nie - nie da sie oskryptowac Tasslehoffowych podrozy w czasie ;p Pierscienia Saurona tez nie dostaniecie! Ale na przyklad, zrobic Palantiry mozna: Po uzyciu jednego przenosi postac na hidzie i paralizu na 2 sekundy w miejsce drugiego, po czym postac wraca tam gdzie byla +2 sekundy paralizu ale juz nie hida na miejscu - oszolomienie).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Wto 8:55, 19 Cze 2007 Powrót do góry

XurtVers napisał:

-amulet "Oaza spokoju" - po uzyciu (emot *sciska w dloni amulet wiszacy na szyi*) wszystkie mobki atakujace postac przestaja to robic, sa spokojne przez 5 sekund, chyba ze ktos je zaatakuje

Zly przyklad amuletu z glowa, zeby tak zrobic trzeba miec obecnie grubo ponad 200% w skilach bardowskich Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Wto 22:19, 19 Cze 2007 Powrót do góry

fir zapomnialem dodac ze uzycie raz na 5 min real-time ;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)