Autor |
Wiadomość |
kisiel
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:31, 14 Lut 2009 |
|
Saloth kilku gralo ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Drov Norwood
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:54, 14 Lut 2009 |
|
panie Raw ;] kiedys swiat byl o wiele wiekszy a magowie jednak dawali rade jakos, rozpieszczeni jestescie ;p
Ja rozumiem ze takie cos byloby hardkorowe, ale nie musisz od razu posta pisac jakbym byl jakims debilem ktorego nienawidzisz bo mam propozycje, podaj jakies konstruktywne argumenty zamiast pisac w ten sposob ;]
Podsumowujac
Chcialbym aby wyrzucono ksiegi run, i zeby ludzie musieli uzywac run ktore mozna stracic.
Po 2, chcialbym zeby wyrzucono iskry, pod warunkiem wybudowania rozleglej sieci moongatow
po 3, zapewniam ze zabawa bylaby przednia, o wiele wiecej osob spotykaloby sie w roznych zakatkach swiata, a nie tak jak teraz, ze sa rejony do ktorych nikt sie nie zapuszcza bo ma rune pod sam dungeon do ktorego takie rejony prowadza ;]
po 4, rzeczywiscie zgodzic sie moge z tym ze to zly pomysl przy takim online jaki jest teraz, ale gdyby tych osob bylo wiecej, gdyby zawsze gdzies w okolicy mozna bylo znalezc maga, to wtedy jestem jak najbardziej za ;]
W sumie na poprzednich edycjach clki to byl najwiekszy atrybut maga, travel without moving
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 17:17, 14 Lut 2009 |
|
Dokladnie jak Drov mowi.. kiedys GT to byl atrybut maga.. teraz jest to atrybut wszystkich. Co do spotykania sie na tak duzej mapie, mam troche mieszanie uczucia. Spotkanie bedzie polegalo na wyjsciu z losowego moongata prosto w sidla pseudoredow, ktorzy taka mozliwosc chetnie wykorzystaja. Wiesz o czym mowie bo grales wtedy ze mna ;]
Pamietam dobrze jak najpierw wprowadzono ksiegi run, pozniej dla innych klas mozliwosc przenoszenia sie (czytaj nekro, palladyni).. a pozniej dla kazdego. Ubolewam nad tym, ale fakt faktem.. rozpiescilo to tak graczy ze teraz kazda propozycja przywrocenia stanu poprzedniego trafia na silny opor ze strony ludzi korzystajacych z udogodnien. Normalka. Zawsze tak bedzie i dopuki ekipa nie podejmie silnej decyzji, ze "tak nalezy zrobic" badz "nie, to nie ma sensu" ta klutnia bedzie trwala wieki i stala wlasciwie w jednym miejscu, na samym srodku. Zwolennikow pomyslu jest bowiem tyle samo co ich przeciwnikow..
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 17:19, 14 Lut 2009 |
|
Wywali się księgi run to będzie się zaznaczało po 100 run jednego miejsca i będzie zapas. Potrzebne to?
Ta gra ma być przyjemnością a nie nerwem. Jest to wygoda i chyba o to chodzi tak?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Drov Norwood
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:25, 14 Lut 2009 |
|
Solkin, gra ma byc wygoda a nie nerwem, wiec podam ci sytuacje inna ;]
Masz sobie swoja super gildiowa wioske, jest elo, ale niestety naraziliscie sie gildii zlych nekromantow ktorzy zwiekszaja online servera o 10 i maja po 13 lat wiec graja nonstop ;]
No i wasza super gildiowa wioska jest pod ciaglym atakiem, bzium i juz sa i morduja wszystko
Czy w takiej sytuacji nie fajnie by bylo gdyby odebrac im wszystkie runy prowadzace do wioski? zeby musieli zaznaczac runy i jednak mozna by bylo im przeszkodzic? ;]
moze troche koloryzuje bo napad 13letnich nekromantow nam nie grozi, no ale rozumiesz, dwie strony medalu ;]
Nie przecze ze teraz jest dobrze, ale moze dla proby quescik, ksiegi run zostaly zwiazane potezna magia i nie da sie ich uzywac, i tak ze 2 tygodnie uzywanie samych run luzem bedacych, dla proby? ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Sob 18:12, 14 Lut 2009 |
|
Także uważam że gra ma być wygodna. Przy obecnym online wydaje mi się że to nie będzie miało sensu. Nasz serwer rozwiązaniami skryptowymi ma przyciągać nowych graczy a nie ich odstraszać.
Co do twojej historyjki drov powiem Ci że spotkałem się z podobną sytuacją... Lecz trzynastolatkowie nie są tak mało inteligetni... Jak udało mi się im zabrać rune to postawili sobie swoj dom kolo mojego;]
Co do qestu. Wydaje mi się poprostu że to nie ma sensu.Co nam po jakimś tygodniu testow skoro ta zmiana i tak nie wpłynie na starych graczy a na nowych...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Raw dnia Sob 18:13, 14 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 18:20, 14 Lut 2009 |
|
Na nowych nie wplynie bo ich itak nie stac na ksiegi run i zaloze sie ze runy trzymaja luzem w plecaku..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Algaron
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 18:46, 14 Lut 2009 |
|
qooepi napisał: |
Na nowych nie wplynie bo ich itak nie stac na ksiegi run i zaloze sie ze runy trzymaja luzem w plecaku.. |
Prawda, mnie nie stać na księgę run i trzymam runy w plecaku. A te o które się martwię mają duplikat w banku.
I gdyby z wymagań księgi wywalić zwój bramy to łatwo byłoby ją dostać.
Ja bym wyrzucił:
bless księgi, niech sama zostanie jako katalog run.
iskrę
i inne dziwne środki transportu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 18:59, 14 Lut 2009 |
|
Dla mnie ten topic jest wspomnieniem tego co bylo kiedys. Naprawde ja tez moge zalozyc topic ze podobalo mi sie cos kiedys i chce zeby to wrocilo.
Niestety tak nie ma.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Algaron
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 19:10, 14 Lut 2009 |
|
hmm, ja nie wiem jak było w mitologicznym "kiedyś"
A mam podobne poglądy co założyciel tematu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Sob 19:24, 14 Lut 2009 |
|
Drov Norwood napisał: |
Po 2, chcialbym zeby wyrzucono iskry, pod warunkiem wybudowania rozleglej sieci moongatow
po 3, zapewniam ze zabawa bylaby przednia, o wiele wiecej osob spotykaloby sie w roznych zakatkach swiata, a nie tak jak teraz, ze sa rejony do ktorych nikt sie nie zapuszcza bo ma rune pod sam dungeon do ktorego takie rejony prowadza ;]
|
te 2 argumenty mi sie podobaja i bylbym sklonny poprzec propozycje, jednak uwazam ze jest ona zbyt radykalna.
mysle ze celowe byloby rozbudowanie sieci moongate, a jednoczesnie podniesienie kosztow eksploatacji ksiąg magicznych, zeby jednak mimo wszystko dalo sie w potrzebie wrocic jakos do miasta.
ewentualnie, nie wiem czy ktos juz tego nie proponowal, podoba mi sie system teleportow z wowa i mysle ze mozna byloby go bezczelnie zerznac; mianowicie tam kazda postac moze zaznaczyc rune w karczmie i raz na godzine z niej skorzystac zeby bezpiecznie wrocic. procz tego do kazdej wiekszej krainy mozna dotrzec zeppelinami, portalami, statkami morskimi = u nas to bylyby moongate'y, oczywiscie przewoznicy i portale nie sa poustawiane tylko w miastach, siec wyglada tak: miasto - miasto, strefa wolnego pvp/pve - strefa wolnego pvp/pve, czyli nie ma portali prowadzacych z miasta na odludzie. mysle ze to bardzo fajne rozwiazanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 19:30, 14 Lut 2009 |
|
To ja poprosze o wymog wskazania kamienia do gatow.
Z tym ze kolor gata przyjmuje kolor kamienia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 20:58, 14 Lut 2009 |
|
Przeciw. Ktos pamieta jeszcze jak to jest miec 10 plecakow pelnych run i szukac tej wlasciwej?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Sob 21:06, 14 Lut 2009 |
|
Malrug .... dlatego trza bylo je katalogowac .... odpowiednio ulkladac i byc zorientowanym i zorganizowanym .....
Brak blessa na runach / ksiegach bylby fajna sprawa ... skonczy sie znaczenie run pod odpowiednimi spawnami lub na odpowiednich levelach podziemi .... utrata runy i brak kopii bedzie oznaczala ponowna wycieczke piesza ... zwiedzenie pieknej mapy nad ktora budowniczy tak dlugo pracowali
Ale prawda jest to bardzo radykalny pomysl niemniej jestem za za za.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 21:09, 14 Lut 2009 |
|
Ja pamietam.. genialne czasy! Wszyscy stoja przygotowani do walki, a ty tylko pokrzykujesz 'juz juz' szukajac runy.. po czym przenosicie sie wprost w trzewia smoka bo sie pomyliles.
Co do kamieni, to byl moim zdaniem genialny pomysl (mimo ze duzo ludzi powie inaczej).. nie tylko wskazanie kamienia spowalnialo ucieczke, baaa w dodatku mialo to zastosowanie taktyczne, byly gt w ktore mogla wejsc tylko pewna liczba osob.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|