Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Ilosc many i hp Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 23:04, 21 Kwi 2007 Powrót do góry

Proponuje aby (podobnie jak z hp) zrobiono z iloscia many.
Uwale troche sam siebie ale nie rozumiem jednej rzeczy.
Maga nie zmuszacie do koxu str zeby mial troche tych hp - poprzez wprowadzenie bazowego 50.
Ale juz calosc (wojowie tez) musza koxac inta zeby uzyc tych specjalow ze dwa razy - wiec wprowadzcie bazowe 50.
Bedzie to chora sytuacja wiec pewnie nie przejdzie ale jak sie powie A to trzeba czasem B.
Dla mnie powinno sie wrocic do starego naliczania HP. Jesli ktos ma 10 str to trudno taka postac wybral.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 23:55, 21 Kwi 2007 Powrót do góry

Nie lepiej poprostu zrobic by ilosc bojowek zmniejszala koszt many w specjalach?:p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 0:57, 22 Kwi 2007 Powrót do góry

Tak jest Garth :] Pozatym... int wpada w tepie blyskawicznym


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 1:10, 22 Kwi 2007 Powrót do góry

Bern napisał:

Ale juz calosc (wojowie tez) musza koxac inta zeby uzyc tych specjalow ze dwa razy - wiec wprowadzcie bazowe 50.
Bedzie to chora sytuacja wiec pewnie nie przejdzie ale jak sie powie A to trzeba czasem B.
Dla mnie powinno sie wrocic do starego naliczania HP. Jesli ktos ma 10 str to trudno taka postac wybral.


zamiast 100 str zrob 80 i bedziesz mial mane
taki system hp jest pod pvm zrobiony zeby nowymi postaciami ktore wziely 10 str dalo sie grac.
specjale jak sama nazwa wskazuje to cos specjalnego - nie musisz ciagle tego uzywac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
robus



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 7:39, 22 Kwi 2007 Powrót do góry

Bern powrocil....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 9:16, 22 Kwi 2007 Powrót do góry

Cytat:
Bern powrocil....


:]]]]]]]]]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bern



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 179 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 9:24, 22 Kwi 2007 Powrót do góry

mch88 napisał:
Bern napisał:

Ale juz calosc (wojowie tez) musza koxac inta zeby uzyc tych specjalow ze dwa razy - wiec wprowadzcie bazowe 50.
Bedzie to chora sytuacja wiec pewnie nie przejdzie ale jak sie powie A to trzeba czasem B.
Dla mnie powinno sie wrocic do starego naliczania HP. Jesli ktos ma 10 str to trudno taka postac wybral.


zamiast 100 str zrob 80 i bedziesz mial mane
taki system hp jest pod pvm zrobiony zeby nowymi postaciami ktore wziely 10 str dalo sie grac.
specjale jak sama nazwa wskazuje to cos specjalnego - nie musisz ciagle tego uzywac.


Ja nie mowie 'ciagle'.
Ale jak woj wezmie 10 inta na poczatku to ile go bedzie mial jak skonczy postac na 96? Na jeden specjal albo ciutke wiecej.
Rozumiem argument ze ktos bierze 10str i ma jakos pograc - choc nie do konca bo wtedy nie powinien dac podejsc nikomu do siebie jak wzial taka postac - ale czemu w tym samym momencie nie damy komus kto wzial 10inta mozliwosci walniecia dwoch specjali?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Nie 9:44, 22 Kwi 2007 Powrót do góry

Ale to woj przy zmianie hp jaka zaszla moze tez zaczac z 10 str i bedzie mial wiecej hp niz przed zmianami ( przed 45 po 55 )
a i mane na specjale bedzie mial Razz

Int rosnie w bardzo szybkim tepie ... pod warunkiem ze ma sie skille ktore daja inta .... u woja to anatomia + healing ..... na nich mialem jak narazie 3 int gainy na poziomie 7x.

Zmiana jest ok ... powoduje wieksza swobode w tworzeniu postaci wojownika jak i maga.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Nie 11:07, 22 Kwi 2007 Powrót do góry

Bern napisał:

Ale jak woj wezmie 10 inta na poczatku to ile go bedzie mial jak skonczy postac na 96? Na jeden specjal albo ciutke wiecej.
Rozumiem argument ze ktos bierze 10str i ma jakos pograc - choc nie do konca bo wtedy nie powinien dac podejsc nikomu do siebie jak wzial taka postac - ale czemu w tym samym momencie nie damy komus kto wzial 10inta mozliwosci walniecia dwoch specjali?


Inny wzor na hp zamiast starego zostal wprowadzony bo jest inna sila mobow - jesli harpia sprawia problem skonczonej postaci to co dopiero nowej.
I to tyle w temacie "ulatwien"'
Zrob sobie bma i bedziesz mogl walic specjalami co chwile.

A najlepiej paladyna to bedziesz mial tez teleport. Bo dodatkowego miejsca w ksiedze na teleport dla woja pewnie nie bedzie Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)