Autor |
Wiadomość |
felixd
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 20:34, 26 Mar 2008 |
|
Smiesznie mala ilosc krokow na stealthu.
Przy 90 hida i 104 stealtha [20 exp] robie 11 krokow, zawsze. Czasem uda sie 12 ale to 5% szans. Powinno to byc zwiekszone przy tym poziomie do ok 15-16 krokow a im wiecej expa tym oczywisice wiecej.
Mialem ogromna nadzieje ze wybierajac stealtha jako II skill cos z tego bede mial Narazie zaluje ze wybralem.
po raz: WQ odkrywa mnie zawsze
po dwa: ilosc krokow.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Śro 20:58, 26 Mar 2008 |
|
Postac ze 100 robi 10 krokow. Zmiana o 10-20% (2 kroki) to malo? Exp daje inne rzeczy niz kroki - mozliwosc robienia roznych rzeczy na hidzie/stelfie (o ile dobrze pamietam), nie czysty dopal.
Wis Quas to inna sprawa, troche nadwrazliwy jest.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
felixd
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 21:02, 26 Mar 2008 |
|
Bardzo malo. Na starej CL'ce 73 hida 100 stealtha robilem czasem po 22 kroki.
TEraz po wypiciu butli niewidki [trzyma bardzo krotko , Alchemia to moj I skill ] nie dam rady wyjsc za ekran zeby nie walnal mnie WQ
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 21:11, 26 Mar 2008 |
|
A na starej CLce byly smoki tamowalne a teraz mając AT na 1 nawet smoka sie nie złapie. Ta Clka jest nowa i tu wszystko jest inaczej, 22 kroki to masakra, a przy 110 robi sie 12 korków, to max i więcej nie trzeba, po przejściu 12 kroków można znowu użyć steltha i iść dalej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
felixd
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 21:48, 26 Mar 2008 |
|
12 wystarczajaco ? no co ty wygadujesz.
Zbednie zabralem Stealtha jako drugorzędny. gdybym wiedzial ze zrobie tylko 12 krokow w zyciu bym tego nie bral.
Narazie jest tak ze robie 11 krokow czekam 4s i moge isc dalej. Bezsens totalny. iCal.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Śro 23:48, 26 Mar 2008 |
|
Witam ;]
Nie wiem po co mialyby byc 22 kroki skoro powyzej 17 mozna chodzic w sposob ciagly... (tak wynika z moich przyblizonych obliczen)
Wis Quas nie odkrywa za kazdym razem... jest random i z tego co widze dosyc spory... czasem i 2 WQ mnie nie odkryly...
Mozna zrobic 14 krokow... 110 = 11 krokow + 3kroki za kazde 33exp'a
Exp pozatym niweluje w jakims stopniu wplyw ciezszej zbroi...
Ja jestem za Tym zeby dla wprawnego stealthera proces chodzenia w cieniu byl ciagly...
Uwazam tez ze powinien byc nieco skrocony czas miedzy hidem a stealthem... wtedy moglby dawac szanse ucieczki przed redem...
WQ mocno przesadzony... przenika przez sciany... zasieg ma gigantyczny...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lay's
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 1:04, 27 Mar 2008 |
|
Krokow 10 max, ale skilla mozna uzyc szybciej niz dotychczas
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 4:07, 27 Mar 2008 |
|
Jest dobrze jak jest, tylko WQ się rozbujał parę miechów temu...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Woofca
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:07, 27 Mar 2008 |
|
+ napisał: |
po przejściu 12 kroków można znowu użyć steltha i iść dalej. |
Dokladnie. Tym sposobem mozna lazic praktycznie bez konca (jesli nikt nas nie odkryje WQ lub detectem, ofc).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 10:09, 27 Mar 2008 |
|
Po 12 krokach trzeba oczekiwac jakis 3-4 sec... A to przy zasiegu WQ jest rowne z odkryciem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:38, 27 Mar 2008 |
|
Czyli problem leży w wykoksanym WQ, z którego wypadałoby "zgolić" kilka kratek. Wolę nie doczekać czasów, które pamiętam z CLSE/CLTE, gdzie było kilku, praktycznie i faktycznie, niezniszczalnych stelf magów. Klik klik i jest dwa ekrany dalej i szukaj wiatru w polu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Czw 13:44, 27 Mar 2008 |
|
nawet jesli wis quas zostanie zmieniony, to zawsze mozna odkrywac ludzi in vas porem, ktory zasieg ma na oko nieco wiekszy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:57, 27 Mar 2008 |
|
Z drugiej strony ma też o 1/3 dłuższy czas castowania i raczej nie nadaje się do rzucania w mieście, nie wspominając już o możliwości dotkliwego zranienia swoich towarzyszy poza miastem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 14:31, 27 Mar 2008 |
|
Nie nadaje to jest malo powiedziane - chyba nie da sie go rzucic w miescie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 15:00, 27 Mar 2008 |
|
Co wiecej rzucenie go w poblizu kogokolwiek skutkuje prawie 100% crimem...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|