Autor |
Wiadomość |
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 16:01, 25 Sie 2009 |
|
Coltain napisał: |
ja na waszym miejscu zastanawialbym sie nad hybrydami... bo ja tu nie mam pomyslu co z tym fantem zrobic |
Po wprowadzeniu klas z clte, rzeczywiscie pojawil sie problem z dwuklasowcami..
na poczatek pare zasadniczych kwestii dotyczacych medytacji i healingu,
-healing - wiele postaci czarujacych go ma jako wspomaganie leczenia, spowodowane jest to niska predkoscia czarowania ivm, albo po prostu wolnym miejscem w skillcapie. poza tym obecnie czarowanie i medytacja nie przerywaja leczenia.
po przywroceniu dawnych predkosci czarowania, oczywiscie uzaleznionych od klasy maga, healing nie bedzie potrzebny na ZMie, na PMie wrecz zakazany (pm nie moze miec healingu w skillcapie), a przy BMie nie bedzie sie miescil (BM: Taktyka, Anatomia, Mace = 240%+ bojowek, Magery, Eval, Medit = w koncu mag, nie ? + ResistingSpells = konieczny skill na kazdej postaci ktora wychodzi za miasto)
-meditation - skill konieczny dla kazdej klasy czarujacej, wspomagajacy dla woja, zalezny od klasy : PM najszybciej, ZM srednio, BM troche wolniej niz ZM, Nekro = ZM/BM (zalezy czy bez bojowek czy z), wojownicy = BM (w koncu po wpisaniu .mag sa BMami)
w zaleznosci od klasy Maga, albo od ilosci medytacji (nie wiem nie widzialem skryptow), medyta roznie sie disturbowala: u PMa po kazdym dmg, u ZMa trudniej (chociaz jak uniki wychodzily to nie bylo dmg i medyta leciala), u BMa dalo sie nawet czasem medytowac podczas walki pvm gdy dmg nie byl masakryczny.
dodam ze obecnie medytacja jest przerywana przez dmg, ruch, uzycie healingu (medytacja uzyta po healingu nie przerywa go)
-szybkosc czarow nekro - w ponizszych zestawieniach przewiduje predkosc przepisana z CLTE jako 100%, nie jestem za zmienianiem predkosci przy hybrydach ani wersjach "bojowy/zwykly nekromanta"
Wracajac do zasadniczej kwestii poruszonej w tym temacie przedstawie ponizej swoje propozycje tzw. "hybryd" uwzgledniajac powyzsze informacje.
Klasy Czarujace:
- PM (Magery, Eval, Medyt, Res + opcjonalnie Hid,Stealth + Inskrypcja)
laczony z Nekro (Nekromancy, Spirit Speak) : staje sie BMem
Druid (Druidyzm, Animal Lore) : Animal Lore zakazany dla PMa wiec staje sie ZMem
Paladyn (Chivalry ) : ZM
- ZM (Magery, Eval, Medyt, Res, Taktyka + Wrestling /Mace na ZMa nie polecam bo kij jest dobry tylko na poganianie pmow + opcjonalnie Inskrypcja / Hid, Stealth)
ZM laczony z Druidem/Nekro raczej niemozliwe z braku miejsca w skillach (sa rozne plotki, ale taktyka nie daje raczej ochrony wiec mozna wywalic i zbudowac N/D/ZMa bez niej: Magery, Eval, Medyt, Res, Wrest, Dru,Id/ Ne,cro = 7) w takich przypadkach N/ZM = sila czarow BM D/ZM = sila czarow ZM
- BM (Magery, Eval, Medyt, Taktyka, Mace, Anatomia, Res)
w takiej konfiguracji BMa nie da sie zrobic hybrydy z braku miejsca
- Nekro Bojowy (Nekromancy, SS, Medyt, Healing, Mace, Anatomia, Res)
postac bojowa bez taktyki, owszem, nie sposob zbudowac nekro inaczej, taki nekro slabiej bije z kija i to juz go oslabia wystarczajaco, medytacja jak u BMa
- Nekro Zwykly (Nekromancy, SS, Medyt, Healing, Anatomia, Res + opcjonalnie moze byc Eval = +10 many, albo Inskrypcja = ladowanie ksiegi samemu)
postac taka medytuje jak ZM
Laczenie Druid + Paladyn/ Nekro, Paladyn + Nekro/Druid, Nekro + Paladyn/Druid jest z oczywistych wzgledow zakazane; oczywiste wzgledy to poprawnosc polityczna oraz fabula.
Klasy walczace:
Generalnie oddzielic mozna gruba kreska 2 klasy wojownikow.
Pure Wojownik: zakazane hybrydy
(pw ma bonus do resa <<--- a przynajmniej plotki chodzily ze mial na 095 + hp (anatomia/10)*2)
---------gruba---kreska--------------------------
Zwykly Wojownik: dowolne laczenie klas jest dozwolone
(standardowy bonus do hp czyli anatomia/10)
wojownik-paladyn jest zwyklym wojownikiem
zachecam do komentarzy i pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Wto 16:18, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:13, 25 Sie 2009 |
|
ciezko mi sie polapac...
jakis bm z medyta zm, i moca półpeema...
ja tam bym wywalil hybrydy i juz, wzial nekro z 095+- i juz...
no albo kazda hybryda to zm i juz (bez jakis popierdulek) (a jak chce byc bm to niech koksa 300 bojowki)
healing jest do zerkniecia na liscie
nad pw sie zastanawiam
nad .walka tyz... ( z powodu, iż ponieważ u nas bronie maja mala rozbieznosc basedmg w porownaniu do 095 - tam katana 6-11, u nas 10-11 <- z głowy dane, więc z niczego)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 16:24, 25 Sie 2009 |
|
Wywalilem te zawilosci dotyczace medytacji ;]
Hehe.. Coltain uwierz mi ze ja TEZ bym chcial nekro z 095 zwlaszcza ze mam go ponad 100% ale wtedy jest to klasa do czasowego wylaczenia, testow i wybalansowania gdzies w starroomie bo to byla postac one man army ;]
co do hybryd to zaproponowalem zeby laczenie Magery z Necro tworzylo BM Necro dla balansu
ale wywalenie hybryd mi pasuje bo rzeczywiscie w sumie dla jednej teraz osoby (Salomon ))) nie ma chyba sensu zostawiac skryptow i komplikowac.
zreszta co do Salomona podejrzewam ze powrocilby do PMa jak wroci stary system ;]
Coltain napisał: |
nad pw sie zastanawiam
nad .walka tyz... ( z powodu, iż ponieważ u nas bronie maja mala rozbieznosc basedmg w porownaniu do 095 - tam katana 6-11, u nas 10-11 <- z głowy dane, więc z niczego) |
wrzucenie starego basedmg to duzy problem ?
i tak obecnie uzywa sie jednej broni z kazdego rodzaju do pvm: sword-krotki miecz, fenc-widly, mace-chgw
na pvp podobnie z tym ze wersje 2h sa preferowane: halina, pika, mlot
dawniej przynajmniej jeszcze wlocznia byla uzywana i topory w pvp.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Wto 16:29, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 16:26, 25 Sie 2009 |
|
Też uważam że wystarczy zrobić zm z hybrydy automatycznie i powinno być ok.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 16:40, 25 Sie 2009 |
|
mch salomon juz chyba nie jest nekro jesli dobrze go ostatnio widzialem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Pią 18:13, 28 Sie 2009 |
|
mag + nekro na skryptach z 095;]]]]]]]]]]]]]]]] one man army. Przeciez sam nekro ownil. Ja bym wprowadzil tak jak na 95 czyli nieda sie mgra z nekro miec i juz.
Co do healinga. Ani bm ani zm go niepotrzebuje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 18:35, 28 Sie 2009 |
|
Deathtime to korki ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 18:40, 28 Sie 2009 |
|
troche fakt zamieszane to jest;)
jak dla mnie hybryda=zm
hybryda+ bojowka = bm?
a zreszta:P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darthen
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:43, 28 Sie 2009 |
|
strzelam, ze korki albo trantit <- tylko oni robia : ;]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 19:52, 28 Sie 2009 |
|
Co trantit co trantit?;o Ta i jestem z piekar pro elo jestes tyle z offtopu;D A ontop to wogóle hybryd nekro-mag nie powinno być.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 21:04, 28 Sie 2009 |
|
omg Panowie! A zmieniło się działanie czarów? :] nadal jest wszystko po staremu... tj. klatka przepuszcza ataki, paraliże do 1-go dmg. itp. To co pisze mch to w miarę sensowne jest. Hybrydy zostawić, przynajmniej jest ciekawiej (spusciłtem nekro, więc nie robię pod siebie )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 22:14, 28 Sie 2009 |
|
Ja też uważam, że warto zostawić hybrydy. Niech staje się zmem i po problemie. I to samo się niech tyczy wampirów, druidów itp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 13:42, 29 Sie 2009 |
|
Skasujcie w ogole nekro. A nie zapomnialem ze Coltain ma nekro.
Nekro tank z sarsem i bedzie ok.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|