Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Hybrydy - dostosowanie do "starego" systemu Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 16:01, 25 Sie 2009 Powrót do góry

Coltain napisał:

ja na waszym miejscu zastanawialbym sie nad hybrydami... bo ja tu nie mam pomyslu co z tym fantem zrobic


Po wprowadzeniu klas z clte, rzeczywiscie pojawil sie problem z dwuklasowcami..
na poczatek pare zasadniczych kwestii dotyczacych medytacji i healingu,

-healing - wiele postaci czarujacych go ma jako wspomaganie leczenia, spowodowane jest to niska predkoscia czarowania ivm, albo po prostu wolnym miejscem w skillcapie. poza tym obecnie czarowanie i medytacja nie przerywaja leczenia.
po przywroceniu dawnych predkosci czarowania, oczywiscie uzaleznionych od klasy maga, healing nie bedzie potrzebny na ZMie, na PMie wrecz zakazany (pm nie moze miec healingu w skillcapie), a przy BMie nie bedzie sie miescil (BM: Taktyka, Anatomia, Mace = 240%+ bojowek, Magery, Eval, Medit = w koncu mag, nie ? + ResistingSpells = konieczny skill na kazdej postaci ktora wychodzi za miasto)

-meditation - skill konieczny dla kazdej klasy czarujacej, wspomagajacy dla woja, zalezny od klasy : PM najszybciej, ZM srednio, BM troche wolniej niz ZM, Nekro = ZM/BM (zalezy czy bez bojowek czy z), wojownicy = BM (w koncu po wpisaniu .mag sa BMami)
w zaleznosci od klasy Maga, albo od ilosci medytacji (nie wiem nie widzialem skryptow), medyta roznie sie disturbowala: u PMa po kazdym dmg, u ZMa trudniej (chociaz jak uniki wychodzily to nie bylo dmg i medyta leciala), u BMa dalo sie nawet czasem medytowac podczas walki pvm gdy dmg nie byl masakryczny.
dodam ze obecnie medytacja jest przerywana przez dmg, ruch, uzycie healingu (medytacja uzyta po healingu nie przerywa go)

-szybkosc czarow nekro - w ponizszych zestawieniach przewiduje predkosc przepisana z CLTE jako 100%, nie jestem za zmienianiem predkosci przy hybrydach ani wersjach "bojowy/zwykly nekromanta"

Wracajac do zasadniczej kwestii poruszonej w tym temacie przedstawie ponizej swoje propozycje tzw. "hybryd" uwzgledniajac powyzsze informacje.

Klasy Czarujace:

- PM (Magery, Eval, Medyt, Res + opcjonalnie Hid,Stealth + Inskrypcja)
laczony z Nekro (Nekromancy, Spirit Speak) : staje sie BMem
Druid (Druidyzm, Animal Lore) : Animal Lore zakazany dla PMa wiec staje sie ZMem
Paladyn (Chivalry ) : ZM

- ZM (Magery, Eval, Medyt, Res, Taktyka + Wrestling /Mace na ZMa nie polecam bo kij jest dobry tylko na poganianie pmow + opcjonalnie Inskrypcja / Hid, Stealth)
ZM laczony z Druidem/Nekro raczej niemozliwe z braku miejsca w skillach (sa rozne plotki, ale taktyka nie daje raczej ochrony wiec mozna wywalic i zbudowac N/D/ZMa bez niej: Magery, Eval, Medyt, Res, Wrest, Dru,Id/ Ne,cro = 7) w takich przypadkach N/ZM = sila czarow BM D/ZM = sila czarow ZM


- BM (Magery, Eval, Medyt, Taktyka, Mace, Anatomia, Res)
w takiej konfiguracji BMa nie da sie zrobic hybrydy z braku miejsca

- Nekro Bojowy (Nekromancy, SS, Medyt, Healing, Mace, Anatomia, Res)

postac bojowa bez taktyki, owszem, nie sposob zbudowac nekro inaczej, taki nekro slabiej bije z kija i to juz go oslabia wystarczajaco, medytacja jak u BMa

- Nekro Zwykly (Nekromancy, SS, Medyt, Healing, Anatomia, Res + opcjonalnie moze byc Eval = +10 many, albo Inskrypcja = ladowanie ksiegi samemu)

postac taka medytuje jak ZM


Laczenie Druid + Paladyn/ Nekro, Paladyn + Nekro/Druid, Nekro + Paladyn/Druid jest z oczywistych wzgledow zakazane; oczywiste wzgledy to poprawnosc polityczna oraz fabula.

Klasy walczace:

Generalnie oddzielic mozna gruba kreska 2 klasy wojownikow.

Pure Wojownik: zakazane hybrydy
(pw ma bonus do resa <<--- a przynajmniej plotki chodzily ze mial na 095 + hp (anatomia/10)*2)

---------gruba---kreska--------------------------

Zwykly Wojownik: dowolne laczenie klas jest dozwolone
(standardowy bonus do hp czyli anatomia/10)
wojownik-paladyn jest zwyklym wojownikiem



zachecam do komentarzy i pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Wto 16:18, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:13, 25 Sie 2009 Powrót do góry

ciezko mi sie polapac...

jakis bm z medyta zm, i moca półpeema...

ja tam bym wywalil hybrydy i juz, wzial nekro z 095+- i juz...

no albo kazda hybryda to zm i juz (bez jakis popierdulek) (a jak chce byc bm to niech koksa 300 bojowki)

healing jest do zerkniecia na liscie

nad pw sie zastanawiam
nad .walka tyz... ( z powodu, iż ponieważ u nas bronie maja mala rozbieznosc basedmg w porownaniu do 095 - tam katana 6-11, u nas 10-11 <- z głowy dane, więc z niczego)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 16:24, 25 Sie 2009 Powrót do góry

Wywalilem te zawilosci dotyczace medytacji ;]

Hehe.. Coltain uwierz mi ze ja TEZ bym chcial nekro z 095 zwlaszcza ze mam go ponad 100% ale wtedy jest to klasa do czasowego wylaczenia, testow i wybalansowania gdzies w starroomie bo to byla postac one man army ;]

co do hybryd to zaproponowalem zeby laczenie Magery z Necro tworzylo BM Necro dla balansu

ale wywalenie hybryd mi pasuje bo rzeczywiscie w sumie dla jednej teraz osoby (Salomon Smile))) nie ma chyba sensu zostawiac skryptow i komplikowac.
zreszta co do Salomona podejrzewam ze powrocilby do PMa jak wroci stary system ;]

Coltain napisał:

nad pw sie zastanawiam
nad .walka tyz... ( z powodu, iż ponieważ u nas bronie maja mala rozbieznosc basedmg w porownaniu do 095 - tam katana 6-11, u nas 10-11 <- z głowy dane, więc z niczego)


wrzucenie starego basedmg to duzy problem ?
i tak obecnie uzywa sie jednej broni z kazdego rodzaju do pvm: sword-krotki miecz, fenc-widly, mace-chgw
na pvp podobnie z tym ze wersje 2h sa preferowane: halina, pika, mlot

dawniej przynajmniej jeszcze wlocznia byla uzywana i topory w pvp.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Wto 16:29, 25 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 16:26, 25 Sie 2009 Powrót do góry

Też uważam że wystarczy zrobić zm z hybrydy automatycznie i powinno być ok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 16:40, 25 Sie 2009 Powrót do góry

mch salomon juz chyba nie jest nekro jesli dobrze go ostatnio widzialem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Deathtime



Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary

PostWysłany: Pią 18:13, 28 Sie 2009 Powrót do góry

mag + nekro na skryptach z 095;]]]]]]]]]]]]]]]] one man army. Przeciez sam nekro ownil. Ja bym wprowadzil tak jak na 95 czyli nieda sie mgra z nekro miec i juz.
Co do healinga. Ani bm ani zm go niepotrzebuje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 18:35, 28 Sie 2009 Powrót do góry

Deathtime napisał:


Deathtime to korki ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:40, 28 Sie 2009 Powrót do góry

troche fakt zamieszane to jest;)
jak dla mnie hybryda=zm
hybryda+ bojowka = bm?
a zreszta:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darthen



Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:43, 28 Sie 2009 Powrót do góry

strzelam, ze korki albo trantit <- tylko oni robia : ;]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 19:52, 28 Sie 2009 Powrót do góry

Co trantit co trantit?;o Ta i jestem z piekar pro elo jestes tyle z offtopu;D A ontop to wogóle hybryd nekro-mag nie powinno być.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 21:04, 28 Sie 2009 Powrót do góry

omg Panowie! A zmieniło się działanie czarów? :] nadal jest wszystko po staremu... tj. klatka przepuszcza ataki, paraliże do 1-go dmg. itp. To co pisze mch to w miarę sensowne jest. Hybrydy zostawić, przynajmniej jest ciekawiej (spusciłtem nekro, więc nie robię pod siebie Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 22:14, 28 Sie 2009 Powrót do góry

Ja też uważam, że warto zostawić hybrydy. Niech staje się zmem i po problemie. I to samo się niech tyczy wampirów, druidów itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Sob 13:42, 29 Sie 2009 Powrót do góry

Skasujcie w ogole nekro. A nie zapomnialem ze Coltain ma nekro.

Nekro tank z sarsem i bedzie ok.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)