Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 hybrydy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 18:21, 10 Sty 2008 Powrót do góry

proponuje wymyslic inne uwalenie w przypadku laczenia klas niz spowolnienie czarowania ...
zwolnione czary powoduja ze postac czarujaca jest niegrywalna w pvp: zarowno u maga z bojowkami, jak i maga z innymi skillami czarujacymi odpadaja z uzytku WSZYSTKIE czary taktyczne poza strzalka/rel wisem do sciagania lustra, nie mowie juz o in vas mani ktore czaruje sie prawie tak dlugo jak wskrzeszenie... od razu mowie ze in mani nie oplaca sie czarowac bo trwa to ... dlugo i 12 hp mnie nie ratuje jak dostaje 20 dmg na 3 sekundy (w pvm).

uwazam ze nalezy cos z tym zrobic... licze na jakies rozsadne propozycje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Czw 18:22, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:37, 10 Sty 2008 Powrót do góry

ale mch - co można zrobić? Spowolnić medytację? Toż znów będzie to uciążliwe w PvM. Zmniejszyć ilość many? To dopiero uszkodzi - i to i PvP, i PvM. Zmniejszyć HP? To mag będzie schodził na jednego hita. Nie ma po prostu już chyba żadnej innej możliwości jak tylko spowolnienie czarowania. Jeśli robisz hybrydę musisz się z tym liczyć i tyle. Dobrać inne skile czy coś innego. Ogarnąć to jakoś. ja na przykład zrezygnowałem z macek i wziąłem inni skil bojowy. Nekromancja źle wpływa na magie i trzeba po prostu z tym żyć...

Co do propozycji na inne uwalenie to przychodzi mi do głowy tylko spowolniona medytacja ale to przerobiono już nieraz i strasznie irytuje to gdy w PvM mag przez większość czasu stoi i regeneruje swoją manę.

EDIT
Zresztą w momencie gdyby zrezygnowano z takiego osłabienia klasy to mag bojowy i mag nekromanta (oraz mag wampir) po prostu były by zbyt potężnymi klasami i znów cały balans poszedł by w cholerę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skreczi dnia Czw 18:39, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 19:25, 10 Sty 2008 Powrót do góry

nie
jakos na 095 gdy mag bral kij do reki to umiano sobie z tym poradzic poprzez oslabienie czarow, tylko warto zauwazyc ze tam kij w rekach maga mial przydatne zastosowanie, sluzyl do zabijania innych magow i dobrze sprawdzal sie w pvm.
jak dla mnie to czary moga byc oslabione.

poza tym przeciez ty nawet nie grasz pvp wiec nie wiem na jakiej podstawie komentujesz ta sfere gry.

ogolnie uwazam ze wszelkie zaleznosci przy laczeniu skilli nie powinny oddzialowywac na predkosc wykonywania czynnosci ale na jej jakosc tj. powinna byc stala predkosc czarowania, roznice moga pozostac jedynie w czarach taktycznych ( paralize zawsze najszybciej czarowal pm najwolniej bm)

tak samo uwazam ze woj z magia albo mag z bojowkami powinien uderzac i czarowac slabiej lecz z taka sama predkoscia - > tak bylo mniej wiecej na 095.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mch88 dnia Czw 19:30, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:33, 10 Sty 2008 Powrót do góry

znaczy nie rozumiem,

mam zlikwidowac opoznienie w czarowaniu przez hybrydy ale zmniejszyc dmg??? a o ile zmienic??

Juz widze jak piszesz ze za mocno...

Mowqilem ze hybrydy wolno czaruja i jest to ichj duzy minus


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
[6]



Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:37, 10 Sty 2008 Powrót do góry

a ja uwazam ze nalezy zostawic tak jak jest Smile, kazdy dobiera sobie swoje skille jak mu sie podoba, liczac sie z konsekwencjami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 19:44, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Coltain napisał:

Mowqilem ze hybrydy wolno czaruja i jest to ichj duzy minus


tak tylko ze to eliminuje wiekszosc czarow maga ktorych uzywa sie w walce, tzn praktycznie niemozliwym jest wyczarowanie telekinezy w przeciwnika, nawet po zrownaniu sie z nim ze nie wspomne juz o paralizu ... .
jedynym sposobem jaki wykombinowalem na rozpoczecie walki jest uderzenie przeciwnika specjalem z wrestlingu "paralyze blow" i szybkie wyczarowanie telekinezy, inaczej nie ma opcji na dorwanie przeciwnika.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nobono



Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:45, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Dokładnie to co napisał Edhel. No i to nie jest 095 na którym wszystko było idealne ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
qooepi



Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 19:48, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Sadze ze caly problem rozwiazalyby jakies specjalne przedmioty przyspieszajace castowanie, ale albo znajdowane bardzo rzadko, psujace sie ewentualnie kosztujace mase pracy i pieniedzy.
Wtedy i moc takiej hybrydy i czas czarowania bylby rowny kosztowi zakupu takiego przedmiotu.

Czesto slysze argument wojownikow, ze sa tacy dobrzy bo wydali kupe kasy na sprzet. Zatem niech hybryda, czy tez mag bedzie dobry bo wydal kupe kasy na amulet czy cos tam. (tak, dokladnie jak slayery)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Czw 19:50, 10 Sty 2008 Powrót do góry

mch ja chyba nie rozumiem...
Byles magiem i bylo si... Zmieniles sie na necro z tego co slyszalem i jest Ci zle ??
Nie przypominam sobie zeby zmiana byla obowiazkowa... A co za tym idzie zrobiles to z wlasnej nieprzymuszonej woli... kontynuujac wiedziales ze sa minusy i miales swiadomosc jakie one beda...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:53, 10 Sty 2008 Powrót do góry

mch - wypowiedziałem się - przepraszam, już nie będę ;p A tak na serio - zmiany uderzyły by też w PvM i o tym sie głównie wypowiedziałem. Przyznaje, nie pomyślałem o rozwiązaniu osłabieniu mocy i jest to nawet fajne rozwiązanie. Co do "jakim prawem się wypowiadam"? Walczyłem, to prawda - bardzo mało i w grupach - ale trochę na PvP. Widziałem jak walczą nekrusi etc. Z pkt. widzenia PvP jestem n00bem ale wiesz - jakoś nadal uważam, że mogę się wypowiedzieć jeśli uważam, że mam racje. I przeczytaj jeszcze raz mój post - jest on głównie o PvM więc też nie wiem o co Tobie chodzi tak swoją drogą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 20:01, 10 Sty 2008 Powrót do góry

spoko tylko o ile orientuje sie, pvm kieruje sie zupelnie innymi zasadami.. dmg w moby jest inny niz w graczy wiec po wprowadzeniu tej zmiany zawsze mozna by bylo dostroic sile czarow oddzielnie dla pvm...
mnie interesuje tylko pvp; chyba ze ktos na pw bylby w stanie mnie oswiecic jak walczyc z przeciwnikiem ktory nie wyraza checi na walke gdy nie mam do dyspozycji boli, telekinezy ani woja z bronia stracajaca pod reka.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
_nowy_
CLFE-Seer Team


Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:03, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Ja tam jestem bm i jakos nie narzekam mocno na szybkosc czarowania... natomiast przy hybrydach roznych szkol magii minusy powinny byc nawet wieksze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 21:33, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Ja tylko optymistycznie dodam, że tego się nie da pewnie rozsądnie wybalansowac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 22:23, 10 Sty 2008 Powrót do góry

Czy ktos kiedys probowal warlocka ? taki bm ale np z swordem ..

Halka z spelchannelingiem i magia ... wio :>

podbiega ktos do takiego dostaje z halki
a jak w tym czasie ktos mial np vas ort flama na rece to prawie pewny kill
Taka postacia mozna takze sensownie pograc pvm ... ubierajac sie jak woj

PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
_nowy_
CLFE-Seer Team


Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:22, 11 Sty 2008 Powrót do góry

tyle ze zawsze z magikiem w dloni? ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)