Autor |
Wiadomość |
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 14:08, 18 Wrz 2007 |
|
Zas, to odpada. Przedluzyloby to i tak mozolny trening hida. Mysle ze poprostu powinno byc tak jak to mag - w momenciu klikniecia na celu w trybie war odkrywa gracza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Wto 14:11, 18 Wrz 2007 |
|
.unhide - za. To raptem 3 linijki kodu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 15:12, 18 Wrz 2007 |
|
Draco, z tym sie juz nie zgadzam. Klikniecie war i 2 klik na postaci w hidzie jest czasem niezbednym elementem zaskoczenia..
Ten napis nad glowa "is attacking u" jest naprawde swietnym sposobem na zestresowanie przeciwnika zanim sie wykona jakis ruch, nie usuwajmy tego.
A .unhide mozna oskryptowac jak juz zaznaczyl Xurt :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 15:24, 18 Wrz 2007 |
|
qooepi napisał: |
Draco, z tym sie juz nie zgadzam. Klikniecie war i 2 klik na postaci w hidzie jest czasem niezbednym elementem zaskoczenia..
Ten napis nad glowa "is attacking u" jest naprawde swietnym sposobem na zestresowanie przeciwnika zanim sie wykona jakis ruch, nie usuwajmy tego.
A .unhide mozna oskryptowac jak juz zaznaczyl Xurt :] |
Chyba rozumiem o co ci chodzi:) Czyli jak zrobisz dwuklik to celowi wyskoczy ze ktos go atakuje a ty nadal mozesz byc ukryty? Ja poprostu chcialem uniknac kolejnej komendy do zbindowania;) Ale skoro .unhide wam sie podoba a dla mnie jest do przyjecia to moze byc:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:29, 18 Wrz 2007 |
|
a nie lepiej zrobic graczem:
emote: *lubudubu - wypada z cienia*
tez odhiduje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Wto 15:35, 18 Wrz 2007 |
|
wzglednie spacja enter.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 16:03, 18 Wrz 2007 |
|
Jak zwykle na najprostsze rozwiazania najtrudniej wpasc;) Dzieki A delay miedzy hidem a stelfem da sie zmniejszyc?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Wto 16:05, 18 Wrz 2007 |
|
Delay miedzy wszystkimi skillami z tego co wiem jest hard-coded w emulator, wiec nie. Trzebaby bylo zrobic inne rozwiazania, przechwytywanie pakietow protokolowych, itd. Tyle obiektywnie. A subiektywnie nadal jestem przeciw zmniejszaniu tego delaya ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 16:32, 18 Wrz 2007 |
|
Hehe. No nic, jak nydyrydy to trudno.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|