|
|
Autor |
Wiadomość |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Czw 17:58, 01 Paź 2009 |
|
Eldaren napisał: |
Raw napisał: |
5: szczuroczłek 150gp,zmij cienia 3k,Demon 11500k Jak na moje oko proporcja jest dobra;) |
Cóż, akurat wyłuskałeś widocznie 3 stworki które wypluwają kasy adekwatnie do trudności ubicia.
Jednak porównaj sobie ilość złota stworków takich jak: bezglowy/jaszczurolak/szczurolak/ork z takimi jak hydra/wiekszy drake/ zywiolak krwi
Ta pierwsza grupka: kazdy na 1 cios dobra bronia i daja po jakies 100 gp. Ta druga grupka to stwory którym trzeba już chwilkę dluzsza poświęcić a wypada z nich tak z 500-800 gp. Jak mam bić hydre 5 min, to wolę nabić w tym czasie 30 jaszczuroludzi i zysk jest znacznie większy.
Ty podałeś konkretne opłacalne przypadki, ale chyba przyznasz że większość mocnych stworów jest nieoplacalna pod wzgledem lootu.
|
Zaczynajac od tego ze szczuroczlek ma ok. 60-80gp, tak samo jaszczurek zwykly. Bezglowy < 50gp, to samo ork o ile pamietam i nietoperze. Hydra ma mase hpkow, to sam pan cierni i podobne, tlucze sie dlugo, malo gpkow, ale to NIE sa mocne stwory, a na hydre czy pana cierni sie idzie po rare skladniki, a nie po gpki. Chcesz isc po gpki idz na mrowki naprzyklad. Chcesz isc po krystaly mocy idz na mechaniki.
Trzeba rozroznic po co idziesz na pvm. Jak mnie sie nudzi to ide dla funu. Jak chce zarobic cos konkretnego to ide na takie mobki z ktorych to leci. Prosta zasada.
Za przyklad zbyt slabego lootu bym podal moze ogra. Ostatnio sie twarde staly, rzucaja postacia, a gpkow dosc malo maja, ale nie jestem za zmiana ich lootu, uwazam je za typowe "przeszkadzajki".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 6:52, 03 Paź 2009 |
|
ja to tylko moge zmniejszyc loot jak jeest za duzy, nic zwiekszac nie bede
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:03, 03 Paź 2009 |
|
"1. Spowolnić wszystkie gainy o jakieś 50%, niektóre bardziej (np, anatomia)
2. Zmienić proporcje gainow str/dex/int - więcej z rzemiosł, mniej z walki
3. Wprowadzić stałe niszczenie zbroi/broni - staf niszczeje wolniej, za to nie można go naprawić na maxa. Maksimum zepsucia zbroi to -30% armora. Czyli do 70% zawsze mozna naprawić. Analogicznie broń.
4. Zmniejszyć ilość ziółek w lootach
5. Zmienić proporcje złota w lootach - mniej złota ze slabych stworków, więcej z mocnych.
6. Wprowadzić niszczenie domków. Nie ma sensu żeby stały domy widmo i kupcy widmo graczy którzy sobie darowali grę. Tylko zajmują dobre lokalizacje aktywnym graczom. "
Ad.1. wybacz mam studia i max 2h w tygodniu żeby pograć, chciałbym, żeby to było wmiare przyjemne, nie zaś polegało na zarywaniu nocy i zawalaniu uczelni na kox.
Ad.2 to samo co wyżej rzemiosło możesz nastawić na bierne makro, z walka jakby nieco trudniej (chocby westia redka który ubija poza domkiem)
Ad. 3 ... juz o tym dyskutowaliśmy, ostaecznie chyba wyszło, że przyspieszenie w "zniszczonych" zbrojach o rx tempa psucia i co z atym idzie spadku ar.
ad 4. a jest ichz a duzo? niesądze, ilości sa naprawde małe, dla mnie jako woja ok 1h spokojnej wyprawy to ok 300 regów... Łącznie!
ad. 5 juz tak jest ! ale po kiego zmniejszac? to uderzy w najmłodszych graczy, dajmy spokój, niema takiej sytuacji, ze zloto zbiera sie zbyt szybko, policz ile tzreba szczuroludzi (50gp) na jakies znosny domek za 100k 2 k szczuroludzi... do tego koszty zbroji etc.... TO GRA NIE KAMIENIOLOM
ad.6 niszczenie nie, ale raczej auto skladanie domek i stuff laduje w kufrze bankowym;) tak jak po koncu wynajmowania:P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Sob 16:37, 03 Paź 2009 |
|
O i tutaj przyznam całkowita racje Amrasowi ;]
nic dodać, nic ująć
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |