Autor |
Wiadomość |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 14:48, 13 Wrz 2007 |
|
Wiem ze tematy byl walkowany dlugi czas...
Ale mi chodzi o cos innego... Mam postac ktora jest najslabsza z najslabszych... Konkretnie 10 str... i walcze cale 2 dni i walkcze... skille podchodza pod 50% a gaina str nie widac...
Chodzi mi o to aby staty do 20 rosly szybciej... bo tak to hamuje rozwoj postaci... Moge podjac sie najciezszej pracy zeby zdobyc te str'ki ale ja nic nie moge uniesc...
Co wy na to... ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 16:45, 13 Wrz 2007 |
|
NIe no ten system antykoks jest troche nieuczciwy... bo nawalasz 3 dni walisz pod 100 skila ajjakis koles co przez te 3dni mial na .afk ma ten sam gain co my walac ptaszka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 17:13, 13 Wrz 2007 |
|
Siltris napisał: |
NIe no ten system antykoks jest troche nieuczciwy... bo nawalasz 3 dni walisz pod 100 skila ajjakis koles co przez te 3dni mial na .afk ma ten sam gain co my walac ptaszka. |
Za cholere nie rozumiem co chciales napisac. Serio, czytalem to chyba 5-6 razy i nadal nie rozumiem.. sproboje jeszcze raz.
Kixar: jestem calkowicie za, ale pod warunkiem, ze przyspieszony gain statow konczy sie z wybiciem 20, a nastepnie wraca do normy. Badz jest tez dobrym pomyslem zmniejszenie wagi kilofa do tych marnych 10 str.
Myslalem tez nad czyms w rodzaju "pakowni", "silowni", gdzie nb postacie mogly by sprobowac podciagnac statystyki do przyzwoitych uzywajac jakis prostych narzedzi: tak jak to sie robi obecnie, ze skillami na kuklach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 17:22, 13 Wrz 2007 |
|
qooepie czy jak ci tak mowie o tym ze SYSTEM COLTAINA przeciz koksa tzn.
Kogos kto napierdziela caly czas kilofem dla str albo bojowka dla dexa. Badz magia dla inta. System zabezpiecza przedtakimi koksam w ten sposob ze kolesiowi nic niedaje te napierdzielanie przez caluski dzien poniewaz zamalo online ma na next gaina. Jesli zostawisz postac 5 dni w grze to masz ogromne szanse na gaina uderzajac pare razy byle co niz taki kolo nawalajacy 5h katana w moby.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:06, 13 Wrz 2007 |
|
Siltris, tak nie dziala ten system, a zreszta...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Siltris
Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 18:06, 13 Wrz 2007 |
|
No podobnie ale wyjasnilem na chlopski rozum ale tak btw mozesz mi na pw albo w temacie napisac jak dziala;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 18:47, 13 Wrz 2007 |
|
Czyli chcecie mi powiedziec ze to ze caly czas wale w co popadnie to nic nie daje ?? Ze jest jakis blok gaina anty koxowy ?? Hmmm a czemuz to ?? chyba to logiczne ze jak ktos duzo cwiczy to jest silny a ktos sie opiernicza to jest slaby... Ale moze sie myle Fakt faktem str na poziomie 1x "idzie" ( bo nawet tak bym tego nie nazwal" wolniej niz dex na poziomie 4x
###
BTW liczenie czasu on-line i profity z tego tytulu uwazam za bezsens... Cenimy gracza ktory zostawia na nc wlaczonego kompa czy tego co gra pol dnia ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 19:33, 13 Wrz 2007 |
|
kixar napisał: |
BTW liczenie czasu on-line i profity z tego tytulu uwazam za bezsens... Cenimy gracza ktory zostawia na nc wlaczonego kompa czy tego co gra pol dnia ?? |
Zgadzam się absolutnie. Była ankieta na ten temat, jednak zakonczyla sie fiaskiem z takiego powodu, ze przeciwko zmianie w naliczaniu expa była jedna opcja, a opcji zmiany było kilka. Głosy za zmiana rozproszyly sie na 5 czy 6 roznych opcjach i mimo, iz bylo w sumie wiecej niz glosow przeciw, to najwiecej otrzymala opcja "przeciw" z tego względu, ze była tylko jedna Uh, namieszalam, nie wiem czy jest to zrozumiale
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 19:41, 13 Wrz 2007 |
|
Pewnie ze zrozumiale... ;] jasne czyste i przejrzyste Ja jestem zdziwiony takaim czyms ;] Jak wrocilem na CL to zauwazylem postacie pozamykane w domach z *zZz* i nie wiedzialem o co chodzi... Teraz juz wszytsko jasne...
jak dla mnie kicha... do poprawki!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|