Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Expowe zbroje Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
FLorka



Dołączył: 20 Lut 2008
Posty: 56 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Rzeki

PostWysłany: Wto 18:05, 01 Kwi 2008 Powrót do góry

Pomysł nie jest w sumie zły (ale to chyba nie tylko dla kowali, ale także dla tinkerów, rkawców itd. to robienie expa). Tylko współczynniki wystarczy dopasowac i trudność, ale to dla ekipy już zajęcie Smile. PS. Chociaż nie wiem... wtedy jakąkolwiek szanse na expa by się wyrzucało z normalnego kucia/szycia itd.? Czy nadal robiąc zwykłe/dobre rzeczy będzie szansa na zcerwony napis mówiący o wyjątku Smile?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Wto 21:47, 01 Kwi 2008 Powrót do góry

Skreczi napisał:
@Qler - rytuały tworzą klimat i nikt nie bronił by Tobie ich mieć. To nawet wskazane i bardzo cenione. Nie rozumiem tylko jaki to ma związek z dyskusją. Otóż, jak już wiadomo, rozgrzewki i podobne rytuały nie wpływają na szanse uzyskania expa - to czysty random i z RPG nie ma nic wspólnego. Taki guzik jednak by pomógł. Jak teraz na expa biorą po 2k to by zaczęli kupować po 100k (50 razy tyle) - po to, by te expy mieć na 100%. Jak widzisz rudy nadal by schodziły a i nie każdego było by na to stać. Taki pakunek alanitu by kosztował jednorazowo 500k złota (w/g cenniku z targów) -> jeśli ktoś ma tyle to i tak by było go stać i teraz, i później na te ekxpy. Więc tutaj by to nic nie zmieniło.

No wiec widzisz. Chodzi o to, ze naciskasz klawisz i po jakims tam czasie o jest wyjatek.
I co tu w tym fajnego?
Ja tam wole sobie poklikac (nie uznaje makra, to odbiera zabawe, a od tego jest gra zeby byla zabawa.. ale to wg. mnie).
Cytat:

W/g mnie kucie/szycie/struganie obecne expa nie ma nic wspólnego z klimatem. Ponieważ to sprawa randomu ludzie tylko zapuszczają makro i gapią się tempo w ekran czekając na taką megawypasrzeczorzecz. Woow.... te emocje... te ziewanie! Guzik zmienił by tylko tyle, że nie siedział oby się tych dwóch godzin tylko parę - paręnaście - minut i zużywało 50x więcej surowca. Rytuał nada był by do odprawienia a nawet teraz miało by to większy sens - bo naprawdę szykował byś się do wykonania przedmiotu dobrej jakości, a nie do liczenia na łut szczęścia.

Tu chodzi ogolnie o to, ze wyjatek ma byc czyms wyjatkowym, czyms co sie zdarza raz na x prob. A nie tak ze wciskasz guziczek i mamy wyjatek.
Cytat:

I jeszcze jedno - teraz nie przykładamy się do kucia expa tylko modlimy się o wyjątkowy wynik w programie. W/g mnie w tym nic z klimatu. Klimat tworzą ludzie, nie skrypty.

A wczuj sie w sytuacje taka.. nie wiesz nic o skryptach. Sa to tylko jakies legendy owiane mHroczna tajemnica...
Chcesz wykuc wyjatkowej jakosci przedmiot.. probujesz, probujesz.. modlisz sie wrecz do kowadla.. i ... JEST! udalo Ci sie jest upragniony przedmiot.
A ze to przez skrypty..
Wg. mnie o to chodzi.
No forum jest od wyrazania wlasnego zdania, wiec je wyrazilem. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:58, 01 Kwi 2008 Powrót do góry

Qler napisał:
Ja tam wole sobie poklikac (nie uznaje makra, to odbiera zabawe, a od tego jest gra zeby byla zabawa.. ale to wg. mnie).


I ta opcja by pozostała, więc nie widzę problemu wprowadzenia również propozycji Firka dla ludzi, którzy inaczej postrzegają zabawę Smile Po prostu dla niektórych siedzenie nad ekranem i przetapianie 60 zbroi dla odzyskania materiałów nie jest już zabawą tylko doprowadza do kowalskiej pasji Wink

Qler napisał:
Tu chodzi ogolnie o to, ze wyjatek ma byc czyms wyjatkowym, czyms co sie zdarza raz na x prob. A nie tak ze wciskasz guziczek i mamy wyjatek.


Ja natomiast, jak i wielu zapewne, uwarzmy, że wyjątek to coś nad czym się długo pracuje z ogromną starannością - nie przedmiot który przez przypadek wyszedł lepszy od innych (choć i to czasem się zdarza to o wiele rzadziej niż wyjątek ze starań).

Qler napisał:
A wczuj sie w sytuacje taka.. nie wiesz nic o skryptach. Sa to tylko jakies legendy owiane mHroczna tajemnica...
Chcesz wykuc wyjatkowej jakosci przedmiot.. probujesz, probujesz.. modlisz sie wrecz do kowadla.. i ... JEST! udalo Ci sie jest upragniony przedmiot.
A ze to przez skrypty..
Wg. mnie o to chodzi.


Problem w tym, że to nie są legendy tylko właśnie elementy kodu gry. I niestety trudno mi zapomnieć, że to kolejna wersja funkcji na "przypadkową" liczbę. W/g mnie coś takiego nie powinno odpowiadać za wyjątki ale nic na to nie poradzę. Zmodyfikował bym tylko propozycję Firka o to, że guzik ten był by dopiero użyteczny po uzyskaniu jakiegoś poziomu w umiejętności crafterskiej której przedmiot dotyczy (np. zbroje by można było od razu expa wykuć z takiej funkcji potrzebne by było np. 80 czy 90 skila. Podobnie w wyrobach drewnianych czy skórzanych etc.).

Qler napisał:
No forum jest od wyrazania wlasnego zdania, wiec je wyrazilem. Smile


I bardzo dobrze! Popieram inicjatywę i miło, że czasem ktoś o tym przypomni Smile Mój poprzedni post też był moją opinią i mam nadzieje, że nie uznałeś go za atak (co można wnioskować po tej linijce Wink ).

PS
Poprawiłem posta - złe tagi wstawiłem, przepraszam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skreczi dnia Śro 12:51, 02 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 0:06, 02 Kwi 2008 Powrót do góry

Szczerze jezeli bedzie jedna opcja co powoduje ze randomowo wyjdzie exp i na zbroje trzeba bedzie jak teraz 4k rudy.
Oraz druga dla tych drugich druga opcja kuj expa za 10 czy 20k rudy.

Jak dla mnie moze byc .... tylko jedynie jak beda obie opcje.

Tylko pozniej nich kowale nie marudza .... oj exp to 10k rudy ..... to bedzie juz ich wybur czy wola byc stratni na kupnie rudy czy zyskac zloto sprzedajac zbroje.
W tym wypadku mnie jako klijenta nie bedzie obchodzic jakim sposobem wykol to kowal :>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brutal Player
CLFE-Seer Team


Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo

PostWysłany: Śro 11:28, 02 Kwi 2008 Powrót do góry

To ja może dam swoją propozycję/pomysł...
Jestem za wprowadzaniem "kuj przedmiot wyjatkowej jakosci" z guziczka przy użyciu większej ilości surowca... ale mam tez nastepujący pomysł, dodałbym opcje wytworzenia Artefaktu (kiedyś na ZS była taka fajna opcja tyle że tam była zwykła jakość, dobra, wyjątkowa i artefakt z tego co kojarze). Otóż szansa na wykonanie Artefaktu była meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeega mała Wink Ale jak się już udało... To można było mu nadać dowolną nazwę ( i oczywiście był ciut lepszy od wyjątkowej jakości )... Np. "Helm Barbarzyńcy" czy coś... moim zdaniem umili to gre... a i oko będzie cieszyć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Śro 12:20, 02 Kwi 2008 Powrót do góry

Skreczi napisał:

I bardzo dobrze! Popieram inicjatywę i miło, że czasem ktoś o tym przypomni Smile Mój poprzedni post też był moją opinią i mam nadzieje, że nie uznałeś go za atak (co można wnioskować po tej linijce Wink ).

Nie, wszystko ok. Smile

Ogolnie jak przycisk powstanie to nie bede urzadzal jakis protestow, ale jesli juz to wedlug mnie wymogiem powinna byc wartosc Arms Lore i to wysoooooka.

Dalej jestem sceptycznie nastawiony do tego, tak dla wyjasnienia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Qler dnia Śro 12:22, 02 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 17:42, 02 Kwi 2008 Powrót do góry

Korg napisał:

Jak dla mnie moze byc .... tylko jedynie jak beda obie opcje.

Tylko pozniej nich kowale nie marudza .... oj exp to 10k rudy ..... to bedzie juz ich wybur czy wola byc stratni na kupnie rudy czy zyskac zloto sprzedajac zbroje.
W tym wypadku mnie jako klijenta nie bedzie obchodzic jakim sposobem wykol to kowal :>

Mylisz się Wink Ceny imo. pójdą w górę bo koszt "expa z guzika" to powiedzmy te 10k rudy, a koszt "zwykłego" - czas. Kto będzie chciał tracić czas tylko dla tego że Ty tak sobie życzysz? Albo przyniesiesz rudę albo zapłacisz. Wyjdzie pewnie na jedno. A ponieważ "exp z guzika" będzie wymagał sporo więcej materiału nie sądzę by ceny spadły. Chyba, ze będzie ci kuł jakiś znajomy.
Jako klient nie masz za wielkiego wyboru, chyba że nagle pojawi się masa kowali Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 5:17, 03 Kwi 2008 Powrót do góry

Korg napisał:
bla bla


omg korg ile ortow Shocked czyzby zargal sChakowal ci konto ? :\


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Czw 6:11, 03 Kwi 2008 Powrót do góry

Bo ja wiem czy hacknal ... moze bylem nawalony, moze nie zwracalem uwagi.

Niemniej ..... Havoku watpie bym sie mylil ..... czemu ?
Wlasnie z tego powodu co napisales ....
Straca na tym tylko noobki, ktore nie maja znajomych kowali. Ja bym sobie nie dal w kasze dmuchac ..... sami chcieli to niech maja :>
Znajomy kowal znajdzie zawsze troche czasu dla stalego klijenta :>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Korg dnia Czw 6:13, 03 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Czw 11:23, 03 Kwi 2008 Powrót do góry

Zaproponuję inną metodę (na przykładu dla kowala) - dać opcję, coś jak "przeznacz xxxx sztab na wykucie wyjątkowej zbroi". Po takim kuciu cały surowiec się marnuje, i jest określona (wyliczona na podstawie skila (exp skila i ilosci sztab) szansa na zrobienie wyjątku. Wtedy "otrzymuje" się wyjątek lub nie. Kucie trwa wtedy dajmy na to 3-5 minut. Dodać do tego maksymalną szansę na wykucie np. 20%. Przy czym szansa rosła by od 0% do 20% w zależności od ilości użytych sztab.

Sprowadzało by sie to chyba tylko do szybszego kucia.
Namieszałem nieco pewnie, ale mam nadzieję, że wiadomo o co mi chodzi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
GromeQ



Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 120 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:44, 04 Kwi 2008 Powrót do góry

Albo wprowadzic zbroje 'wyjatkowo wyjatkowej jakosci'.. :p
beda zwykle.. expy.. i mega expy.. o ! ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)