Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Duel aka Pojedynek Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 11:33, 31 Lip 2007 Powrót do góry

Pomysl nieskomplikowany.

Mozemy komus/albo ktos nam rzucic wyzwanie wtedy po akceptacji jednej i drugiej strony mozemy przeprowadzic walke bez dostania statusu kryminalisty nawet w miescie.Komenda musiala by miec dealey zeby podczas pvp nie srac tabliczkami tej samej osobie.

Teraz sa 2 opcje:

a)Przegrany ginie i wygrany moze go zebrac ten kto z nim wygral
b)Przegrany ginie i zebrac go moze kazdy(poprostu smierc)
c)Walka jest przerywana z odpowiednim komunikatem(np "Max con Href pokonal Morgiusa") w momencie gdy przeciwnikowi spadnie hp do 1(wtedy mozna dac ze skrypt go leczy troche bo zaraz se nei znalazl cwaniak co mu po glowie da odrazu)


Zalozeniem pomyslu jest mozliwlosc treningu bez krima w miastach(dla paladynow;]) , mozliwosc robienia walk na pokaz oraz przeganianie nekromantow:P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Wto 11:37, 31 Lip 2007 Powrót do góry

A to okladanie sie w ramach jednej gildii daje crim? Wczesniej tak nie bylo i to zalatwialo sprawe. Niemniej pojedynek dobra rzecz - zwlaszcza opcja nr 1 - eliminacja hien-obserwatorow.
Co wiecej, gdyby pomysl rozbudowac moznaby wprowadzic ranking punktowy (odpowiednik wojowniczej reputacji Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pupeq



Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >

PostWysłany: Wto 11:48, 31 Lip 2007 Powrót do góry

Pojedynek dobra rzecz, Za! Tylko bez grabienia Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Wto 11:51, 31 Lip 2007 Powrót do góry

Z grabieniem. Nie chce widziec pojedynkow bez mozliwosci zgrabienia w ogole. Jak chcecie zostawiac se graty to sie umawiacie i liczycie (lub nie) na slowo honoru ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 15:54, 31 Lip 2007 Powrót do góry

Proponuje bez zabijania ale bez auto-heala. I widze problem taki - nabijanie sobie statow bijac sie beztrosko z kumplami. To by bylo troche nie w porzadku, co nie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Wto 16:24, 31 Lip 2007 Powrót do góry

Jeszcze jedno - mozna sie tez pojedynkowac poza miastem ;P Kto czytal Dumasa? Muszkieterowie umawiali sie na pojedynki w ustronnych miejscach bo nie wolno bylo sie pojedynkowac Smile
Poza tym wchodzi inna kwestia - do momentu kiedy napierniczaja sie woje to jest dosc okej, ale co z pojedynkiem w ktorym wystepuje mag? Co z tego ze bez crima jak ktos mu przypadkiem moze wpasc w scianke i ciapa. A nie mozna wylaczyc crimowania podczas pojdynku bo wiadomo ze zaraz znajdzie sie cwaniak ktory rozpocznie pojedynek a potem bedzie noobow fragowal bezkarnie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Wto 16:36, 31 Lip 2007 Powrót do góry

możnaby wydzielić miejsce na mapie gdzie przenoszeni są ci którzy się pojedynkują, po walce wracają w miejsce w którym się dogadywali co do walki

co do grabienia - wygrywający zabiera jedną rzecz przegrywającemu ( np. zapas pustych butelek Very Happy )

ale to tylko propozycja Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 17:39, 31 Lip 2007 Powrót do góry

@Fir to mag bedzie musial uwazac zeby nie walic scianek zreszta mag nie musi raczej walic jakis obszarowych / raniacych innych by wygrac.

@Co do wydzielania miejsca na mapie to niezbyt bo pojedynek tez jest na pokaz czasem zeby sobie ludzie poogladali a w tym momencie im to zabieramy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Saloth
CLFE-Seer Team


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 17:53, 31 Lip 2007 Powrót do góry

ja jestem za, ale co od walk w miescie, dalbym wybor burmistrzowi czy zezwala na pojedynki czy nie. W koncu miasta sa jakby autonomicznymi panstwami, z wlasnymi regulami i prawami.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:02, 31 Lip 2007 Powrót do góry

we lbach wam sie przekreca!!

arena to juz sie zapadla??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Śro 7:31, 01 Sie 2007 Powrót do góry

Ooo, Saloth dobrze mowi.

Coltain - ej no nie, pomysl jest nieglupi tylko oszlifowania wymaga Wink Ja wiem ze jest arena, ale pojedynki przy ludziach bylyby ciekawsze i mogly dodac kolorytu. Jesliby pojedynkujacy przesadzali to burmistrz daje bana na kamieniu i musza isc za miasto.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)