Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Ducho teleport Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:45, 30 Lip 2007 Powrót do góry

no dobrze - ale dalej to jest za wielkie ułatwienie - zakładając nawet że nic Cię nie zbierze nie bierzesz pod uwagę ew. możliwości respawnu wokoło - wtedy masz już utrudnioną drogą do swoich rzeczy - a wg koncepcji teleportu masz już wszystko i laha


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
f0x



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:16, 30 Lip 2007 Powrót do góry

badgerman napisał:
moim zdaniem nie dobra opcja - biegająć duchem zwiedzasz mape - poznajesz miejsca do których czasem nawet nie wiedziałeś że moązna trafić - taką komendą odbierasz sobie część raddochy z gry - w prawdzie teraz to marna radocha - każdy jużtę mapę zna jak kieszeń, ale niedługo będize większa mapa - i co wtedy ?


Tylko jak bys nie zauwazyl mozna ja bylo wykorzystac tylko 1 RAZ NA 6 GODZIN!!!! I nikt Cie nie zmusza do skorzystania z niej!

Zasoova napisał:
A bo ja wiem. Z jednej strony dosc przydatne i raczej niegrozne, ale trzeba przemyslec, jakby to gracze mogli wykorzystac w jakis destruktywny sposob Razz


Wykorzystujac ja raz na 6 h ? Co moga zrobic?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pon 20:11, 30 Lip 2007 Powrót do góry

Calkowicie przeciw.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
f0x



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:39, 30 Lip 2007 Powrót do góry

XurtVers napisał:
Calkowicie przeciw.


Moze jakies uzasadnienie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 22:06, 30 Lip 2007 Powrót do góry

Ja sie mocno zastanawiam i bylbym nawet za... Bedac drowem jak zgine mam przechlapane - albo zapieprzam przez cala mape do drowowa albo musi mi sie udac znalezc wedrownego uzdrowiciela co nie jest latwe bo ci laza po calej mapie. To jest troche nieciekawe tracic pol godziny na bieganie duszkiem bo akurat gdzies mnie jakis mob zdala od drowowa ubil.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Saloth
CLFE-Seer Team


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 22:33, 30 Lip 2007 Powrót do góry

drako napisał:
Ja sie mocno zastanawiam i bylbym nawet za... Bedac drowem jak zgine mam przechlapane - albo zapieprzam przez cala mape do drowowa albo musi mi sie udac znalezc wedrownego uzdrowiciela co nie jest latwe bo ci laza po calej mapie. To jest troche nieciekawe tracic pol godziny na bieganie duszkiem bo akurat gdzies mnie jakis mob zdala od drowowa ubil.


a foran? griast? abatoir~?;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drako



Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 22:51, 30 Lip 2007 Powrót do góry

Tamtejsi uzdrowiciele nie racza wskrzesic drowa. Chyba ze sie cos zmienilo ostatnio.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pon 22:59, 30 Lip 2007 Powrót do góry

Hmm chyba zeby zrobic to pod tytulem ze po wpisaniu takiej komendy przez 5 min sie nie mozna ruszyc (licznik odliczajacy sekundy w sysmsg) i dopiero wtedy przenosi - ale tylko do miasta w ktorym jestes zameldowany. Ale nadal mam obiekcje czy w ogole - f0x argumentow nie przytaczalem bo sie zgadzam z argumentami przeciw przedstawionymi powyzej przez innych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 23:30, 30 Lip 2007 Powrót do góry

Nie wiem czemu wszyscy jada tak ten pomysl;]

Uwazam ze ogolnie samo zalozenie jest calkiem ok jezeli padniemy gdzies na totalnym zadupiu to mysle ze jest to ciekawe wyjscie oczywiscie jezeli dalo by sie to zrobic raz na tydzien czy tam pare dni a nie co chwile.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Wto 0:16, 31 Lip 2007 Powrót do góry

Nie no, w sumie po przemysleniu to przy zalozeniach:
- nie czesciej niz raz na 6h real
- tylko do swojego miasta (meldunek)
- 5 (a conajmniej 2) min stopera przed przeniesieniem po uzyciu komendy

To jestem za.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 1:05, 31 Lip 2007 Powrót do góry

A stoper poco?;f jak jestesmy duchem to i tak nikt nas nie atakuje i nie ma przed czym spieprzac;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FlamGrav



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:18, 31 Lip 2007 Powrót do góry

Do dowolnego miasta jesli juz, albo najblizeszego jesli da sie tak zrobic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 5:24, 01 Sie 2007 Powrót do góry

Garth - aby dalo sie zebrac zdobycz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Śro 11:28, 01 Sie 2007 Powrót do góry

Bo nie chce widziec sytuacji pod tytulem: Walka pvp, mag pada, pach, wskrzeszony, 3 kroki do banku, pach odbiciowa torebka z ziolami, butla many czy tam medyta, recall niedaleko (bo ma tam runke), czaruje konia, i zanim ten kto go ubije zdarzy zebrac jego zbroje itp, wylizac rany, moze sie przegrupowac, to ow mag juz jest na miejscu.
Na przyklad.
Przeciez nietrudno sobie wyobrazic podobne sytuacje.
A tak - 2 min - skoro nie chce Ci sie biec to chwilke postoisz, za kare zes dal sie zabic.
Proste.
Jak kiedys gralem duuuuzo nocek ze starym kumplem (Lenem) to nasza zabawa przy pojsciu na pvm bylo - kto da sie zabic traci zloto (i of corz tylko je), bo ten drugi je zbieral zanim go wskrzesil ;-p taki maly perwersik, "kara" ;D
Wracajac - nie moze byc po prostu za latwo - kara musi byc
Zawsze kara jaka byla za to, ze dasz sie zabic daleko od uzdro jak idziesz sam, albo ze dacie sie zabic cala ekipa, bylo to, ze musiales zapierniczac kawal mapy do uzdro. Niech zatem kara beda chociaz 2 min.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)