Autor |
Wiadomość |
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Śro 20:25, 09 Kwi 2008 |
|
Czemu od razu tylko necro? Można by nieco rozszerzyć to na inne "czarujące klasy". To, że tylko necro używa SS nie musi koniecznie oznaczać, że tylko on jest w stanie rozróżnić ducha kompana od innego ducha. Proponowałby dać tą możliwość również magom (z wysokim eval >90).
Innym podejściem byłaby możliwość rozróżnienia ducha pod warunkiem posiadania wysokiej inteligencji, np. INT>50.
To jest tylko moja propozycja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Śro 20:26, 09 Kwi 2008 |
|
To nie jest zadne urealnianie na sile...
Pomysl bardzo fajny...
Sadze ze od strony skryptowej to pestka... zreszta tak samo jest z bondami...
@sarin - co zlego w tym ze nie wiesz kogo wskrzeszasz ?? Wlasnie cale piekno tego pomyslu na tym polega...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:41, 09 Kwi 2008 |
|
kixar wam to napisze, dla niego to pestka, bo jak z bondami
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:42, 09 Kwi 2008 |
|
Kixar - właśnie nie. Ludzie bali by się wskrzeszać albo załatwiali by to na TS czy innym AM. Ducha pewnie rozpoznajemy po rysach twarzy (tak jak inne awatary). Uniemożliwienie tego naprawdę będzie tylko urealnianiem na siłę i nic do RPG nie wnosi. Bo w sumie co by to dało poza niewiedzą na kogo patrzymy/kogo wskrzeszamy? W jaki sposób dodaje to cokolwiek do RPG? Niestety nie widzę tego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ishillda Thorball
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 21:25, 09 Kwi 2008 |
|
napisał: |
if(who.dead == 1);
who.name := "Duch";
else
who.name := who.oldname;
endif |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 21:40, 09 Kwi 2008 |
|
no i napisany skrypt co robi?
i w jakim przypadku ma byc odpalony?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ishillda Thorball
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 21:54, 09 Kwi 2008 |
|
zmienialby imie kogos kto jest martwy na "Duch" ?
w jakiej sytuacji? to dosc glupie pytanie.
to tylko kilka linijek, jednak nie wydaje mi sie zeby ktos kto przestudiowal chociazby pierwszy lepszy tutorial, albo zwyczajnie zajrzał w gotowe skrypty z distro i byl srednio inteligentny mial klopoty z napisaniem takiego skryptu.
wiec nie jest to chyba trudne.
co nie zmienia faktu, ze pomysl do bani. ;-[
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ishillda Thorball dnia Śro 21:55, 09 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:10, 09 Kwi 2008 |
|
no jak juz sie popisales znajomoscia skryptowania to kontynuuj..
PS. Twoj if nie zmienia imienia w zadnym przypadku...
if(who.dead == 1);
who.name := "Duch";
else
who.name := who.oldname;
endif
musisz jeszcze w tym pierwszym lepszym tutorialu poszukac co to jest "who" i jakie ma "members" lub "metods"
a pytanie o sytuacje jest jak najbardzie na miejscu...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Elven Syartiel
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 22:14, 09 Kwi 2008 |
|
Colt pytanie... Wprowadzisz to czy jak wynika z Ankiety... nie... ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:18, 09 Kwi 2008 |
|
nie widze sensownego za...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DestinatiOn
Dołączył: 09 Kwi 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:20, 09 Kwi 2008 |
|
Ishillda Thorball napisał: |
if(who.dead == 1);
|
tego nie powinno tu być.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DestinatiOn dnia Śro 22:20, 09 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Orn
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:40, 09 Kwi 2008 |
|
Jestem przeciw, bo nie widziałbym efektu tej zmiany .
Jeśli ktoś nie chce widzieć imienia ducha, odgrywa to( i tak się najczęściej dzieje w moim otoczeniu, gdy ktoś padnie poza polem widzenia)
Podobnie rzecz ma się z imieniem "żywych" postaci. Widzisz pierwszy raz- nie znasz, a nie mowisz "przecież masz imie nad głową"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Śro 22:46, 09 Kwi 2008 |
|
Po pierwsze zmiana ta spowoduje wykozystywanie duchow do podgladania/scoutowania.
Gdyz nawet osoba ktora by danego ducha widziala nie bedzie mogla screena wyslac gmom gdyz imie postaci bedzie "Duch"
(tak przyzwyczailem sie do myslenia nie jak cos moze byc fajne a jak cos moze byc wykorzystane)
Jazda na koniu zbondowanym duchem ..... jezeli juz takie cos mialo by byc wprowadzone to moim zdaniem powinno to isc do najnizszej pozycji w liscie to/do.
Mimo iz nie widze zastosowania tego ani z strony wykorzystania ani z strony umilenia gry.
No chyba ze chcecie sobie ulatwic podroze duchem jak sie zginie .... co powinno nie miec miejsca ....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 8:09, 10 Kwi 2008 |
|
Prosta sprawa.
6 czy 7 lat CL-ki było widać imię ducha, więc dosyć prostym jest wniosek że można poznać rysy twarzy i zarysy postury duszy.
OMG ludzie ogarnijcie się. Świat jest przedstawiony, nie musicie go sobie doobrażać. Coś jest w grze, znaczy tak to wygląda faktycznie, bzdurna propozycja bo zmienia dosyć znacznie zasady funkcjonowania świata.
To tak jak upieranie się że krasnolud nie może jezdzić na koniu, gdy ewidentnie połowa ZL spokojnie na nich pomyka - znaczy MOGĄ... .
BARDZIEJ FABULARNIE/KLIMATYCZNIE? Fabularnie MNIEJ jest udawać że nie widzisz rysów twarzy ducha.
bzdurna propozycja.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Czw 8:11, 10 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 10:02, 10 Kwi 2008 |
|
Korg sledzenie duchem to raczej odbywa sie na PEACE-mode... wiec czy z imieniem nad glowa czy z "Duch"em nie ma najmniejszej roznicy...
Natomiast gdy jest WAR-mode to roznica jest tylko taka ze wiesz kto Ciebie sledzi bo uciec przed duchem ktory moze wejsc wszedzie praktycznie jest niezmiernie ciezko...
Dla mnie ta zmiana bylaby kwintesencja udupienia TS i innych tego typu podobnych ulatwiaczy...
Dla osob z fobia mozna zrobic komende .duch ktora by zaznaczala osobe ktora nas sledzi na uzytek GM
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|