Autor |
Wiadomość |
Galdious
CLFE-Seer Team
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 14:26, 06 Paź 2008 |
|
Zbroje liściaste i futrzane nie zabierają już dexa - i dobrze , no ale jak to zwykle bywa spowodowało to, że drewniane zbrójki (zbroja lasu i puszczy) są jeszcze mniej przydatne niż ostatnio .
Stąd moja propozycja, by (nawet kosztem składników dodatkowych czy chociażby zabraniem dexa) wzmocnić je nieco, bądź dać im jakieś "ciekawe zastosowanie ( ? )".
Jest to dość nietypowy rodzaj zbroi więc szkoda zostawiać je jako ozdobę do domku, czy zostawić na zimniejsze dni, co by się do kominka dorzuciło .
Z drugiej strony nie chce by stała się to nowa zbroja, która zastąpi płyty itp.
No więc... To tyle
Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pon 14:50, 06 Paź 2008 |
|
a idzcie wy z tymi zbrojami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 15:14, 06 Paź 2008 |
|
No coś by się przydało zmienić w drewnianych zbojkach na lepsze...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 16:29, 06 Paź 2008 |
|
Pikus-- napisał: |
a idzcie wy z tymi zbrojami. |
;]]]]]]]] Ktoś tu płakał o skórki, a drewniane to gorsze? ;]]]]]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Pon 20:04, 06 Paź 2008 |
|
Ash od kiedy usunalem krawca to mi juz wisaly te skorki ;p W sumie mozna poprawic te drewniane moze bede mogl uzywac zamiast kolczej ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 20:49, 06 Paź 2008 |
|
znaczy dobra drewniana to ładny koks, bo nadrabia innymi resami za ten brak ognia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 21:11, 06 Paź 2008 |
|
niom, ale wiekszosc mobkow wali wlasnie w ogien...
rozwiazanie;]? jak bedzie jakies nowy dung tematyczny stawiany dac nowe mobki walace tylko lodem lub truta;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Wto 7:22, 07 Paź 2008 |
|
Każdy gatunek drewna daje podobne proporcje resów w zbroi drewnianej. Im lepszy gatunek tym lepsze resy, lecz nadal w tych samych proporcjach. Proponuję żeby dać większe zróżnicowanie - tak jak w rudach - jedne mają lepszy res na lód, inne na energię, inne na coś jeszcze innego. Podobnie powinno się zrobić z drewnem. Można nawet zmniejszyć ilość "wydobywanego" drewna lub zwiększyć ilość potrzebnego do zrobienia zbroi.
Myślę, że drewniane zbroje to raczej wytwór elfów, więc powinny być lepsze aniżeli zwykły kawałek drewna. Można oczywiście dodać składniki potrzebne do zbroi, lecz "śladowe ilości", np. jedno zgnite ziele i jeden bursztyn.
Przyznam, że robię to pod siebie, tak jestem stolarzem i biegam często w drewnianych zbrojach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 9:17, 07 Paź 2008 |
|
pomysle
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|