Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 dmg broni Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poll :: Czy sie zgadzasz z propozycją

tak
16%
 16%  [ 4 ]
nie
84%
 84%  [ 21 ]
Wszystkich Głosów : 25


Autor Wiadomość
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 8:35, 19 Gru 2008 Powrót do góry

chodzi mi zeby bron w PVP max dmg jaki zada bylby to (jesli sie da) 90% hp wroga, badz 80hp.
jesli chodzi o ilosci tych obrazen do przedyskutowania, chodz o to by
walki nie konczyly sie po jednym ciosie. tak chodzi mi tu glownie o magow.

trzeba to jakos wiecej opisywac? mysle ze nie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 12:16, 19 Gru 2008 Powrót do góry

Pomysł nie jest zły ale problem w tym że dla postaci z 10 i 100 hp cios zadawałby raz 9 a raz 90 hp, troche nie teges, może po prostu ograniczyć max możliwy dmg broni uwzględniając przeciętne statystyki "gotowej" postaci.

Wprzypadku walki z magiem problem imo to
1) sila ciosu wojaka i czestotliwość ich zadawania ciosu, któa moze być dodatkowo zwiększona przez run/specjale itp.
2) możliwość zmniejszenia otrzymywanego dmg (praktycznie chyba brak, bo ar ma śladowe znaczenie a posiadanie wresta widoczne było głównie w pvm)
3) sila czarów i czas castowania, tu z kolei woj dysponuje resem i reseem ze zbroi + biżuteria a mag możliwości jej powiększenia nie ma.
i te rzeczy moim zdaniem należałoby modyfikować.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brutal Player
CLFE-Seer Team


Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo

PostWysłany: Pią 12:23, 19 Gru 2008 Powrót do góry

Oberdaszek już nie kombinuj, to może zrób tak też z czarami maga, że mogą zadać max 90% hp wroga Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 12:23, 19 Gru 2008 Powrót do góry

havok chyba wybiegasz troche.
nikt nie ma 10 hp nawet noobek ma 55 najmniej (watpie by trzymal 10 str do konca minimalnie bedzie mial 25 sily) ale to bylo by ekstrymalne i niech taki ktos sobie pada na strzala Smile

mag moze zwiekszac dmg sa ksiegi magiczne np vultur taka ma. ale to nie topik o tym prawda?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 12:24, 19 Gru 2008 Powrót do góry

brutal
tak, jak najbardziej jesli mag ma czar ktory zabija na strzal

nie czepiajcie sie ze to jakos procetowo, moze bylo by lepsze z mac dmg w pvp wiecej jak80 nie da sie walnac i tyle. bron ta nadal bedzie dobra w pvm.

chyba nie chodzi o to by walka z magiem trfala do pierwszego ciosu.

zdaje sobie sprawe ze taka bron troche kosztuje ale niech to nie bedzie wyznacznikiem.
z chcecia zaplace 300k za skrol wielokrotnego uzytku zadajacy takie dmg, pamietajmy ze wojak nie staje przed ofiara nie napina sie i po chwili uderza, poprostu podbiega strzal i jak weszlo dobrze mag pada.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Oberdaszek dnia Pią 12:36, 19 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:33, 19 Gru 2008 Powrót do góry

Chcecie dłuższych walk;)?
żeby niebyło postaci na hita:>?
ja bym prononował hp postaci * 10
dmg mobkow razy 10
dmg postaci graczy taki sam...
tylko wtedy walki ebda trwaly godzinami;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 13:48, 19 Gru 2008 Powrót do góry

amras
i po co ten post? do tego masz offtopic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 14:22, 19 Gru 2008 Powrót do góry

Jeszcze NIGDY nikogo w exp kolczej z adamku nie zabiłem na hita (ba, nawet na dwa- w końcu z double strike'a biłem).
Może czas zainwestować w porządny sprzęt a nie tylko płakać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 14:46, 19 Gru 2008 Powrót do góry

hehe dobre solkin
nie watpie ze nie zabiles bo nie widzialem cie nigdy z taka brania ktora zadaje takie obrazenia

skoro magowie maja nosic kolcze, plyty, to czemu jest spowolnienie do czarowania od zbroi

z chcecia wydalbym kase by zapewnic sobie wygrana ale czekaj ja nie mam takiej mozliwosci wiec twoje argumenty sa do dupy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 14:51, 19 Gru 2008 Powrót do góry

Żeby zabić maga na hita wojem trzeba broni 30+ base dmg umagiczniena,runy,pogromce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
cienki90
CLFE-Seer Team


Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pią 14:56, 19 Gru 2008 Powrót do góry

Na co pogromca? Sry za offtop, ale nie mogłem się powstrzymać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 14:59, 19 Gru 2008 Powrót do góry

Brutal Player napisał:
Oberdaszek już nie kombinuj, to może zrób tak też z czarami maga, że mogą zadać max 90% hp wroga Twisted Evil

A nie ma tak? Jednym czarem zabić można zabić co najwyżej nooba bez resa Smile

Kosturek bajki opowiadasz, mając zbroję i 7x ar padłem chyba od twojego zwykłego 2ręcznego młotka więc?

Ogólnie to Oberdaszek ma sporo racji. Jak wygląda walka woj/woj?
Jeśli jeden ma tarczę jest nie do zabicia, bez kwsetia farta i taktyki.
Walka woj mag? Zrzucenie z konia i jeden dwa hity.

A jeszce jedno, piszecie o inwestycjach w sprzęt, tyle że w przypadku maga wydana kasa nie przekłada się na szanse przeżycia. Po zrobieniu pm nie ma różnicy czy będę w skórce czy chainie, różnica w otrzymywanym dmg to najwyżej kilka pkt. Więc poza tym że ktoś będzie miał ze mnie większy loot to niebardzo jest sens inwestować. Przynajmniej do puki otrzymywany dmg zależy nie od klasy zbroi tylko od skila.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pią 15:08, 19 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 15:28, 19 Gru 2008 Powrót do góry

Oberdaszek napisał:
hehe dobre solkin
nie watpie ze nie zabiles bo nie widzialem cie nigdy z taka brania ktora zadaje takie obrazenia

skoro magowie maja nosic kolcze, plyty, to czemu jest spowolnienie do czarowania od zbroi

z chcecia wydalbym kase by zapewnic sobie wygrana ale czekaj ja nie mam takiej mozliwosci wiec twoje argumenty sa do dupy.


Nie rozśmieszaj mnie. Mówię tu o broniach z minimum 4 runami, o innych nawet się nie wypowiadam. A że ty mnie nie widziałeś... Rolling Eyes Nie musiałeś... Rolling Eyes Inni widzieli i starczy. Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:44, 19 Gru 2008 Powrót do góry

->Oberdaszek- post z bardzo prostego powodu jest...
proponujesz, żeby niebyło sytuacji maowie na hita od woja...
a pamietasz ten post;)?

"Sal do czego zmierzasz? co ci takiego zrobi tym upiorem? pomerda cie? (wystarczy wiedziec ktory czar to poswiecenie)" http://www.clairslair.fora.pl/offtopic,3/nekro-za-magery,3082-30.html

Jakos, woj/paladyn/mag/druid na 1 czar Ci nieprzeszkadzał, ale mag/nekro juz i owszem...

owszem,po zmianach, teraz sytuacja jest taka ze nekro ma 2 sekundy zeby tym czarem walnac... no jakby niepatrzyc wojowi tez ubicie nekro moze zajac 2sekundy;]

Co do maga... wydaje mi sie ze ejst tu najmniejszym problemem, wystarczyloby zeby jednak wrestl niebyl traktowany jako bojowka,lub tylko jak taktyka-niema bonusu do dmg ale niedaje jak np.macki kary do czasu czarowania (chyba ze masz cos w lapach-wachlarze etc...)
jesli usuwac takie sytuacje to w obu wypadkach a nie ze tylko dla jednej klasy;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 16:54, 19 Gru 2008 Powrót do góry

Amras
walczyles kiedys z nekro i uzyl tego czaru na tobie? zdajesz sobie sprawe jak dzialal i ile trwal? po twojej wypowiedzi widac ze za przeproszeniem gowno wiesz. nie zawsze to co inni pisza jest takie w rzeczywistosci.

jak przeczytasz posty wczesniej tam napisalem wojak zabije mnie od razu przebiegajac i uderzajac, ja musialem stac njpierw chwile by rzucic czar, potem sie wybiera cel (musi byc max jedna kratke od ciebie) potem ofiara sie swieci i po chwili zgon, cala operacja to 4-5s (tak mi sie wydajeco do czasu)
dostrzegasz roznice?

niech wojakowi pojawia sie nad glowa (bierze potezny zamach) trwa to 4s i niech mnie dogoni. pogratulowalbym jeszcze ze mu sie udalo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)