Autor |
Wiadomość |
robus
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Pon 8:16, 22 Gru 2008 |
|
Oberdaszek naucz sie trzymac przeciwnika na kilka hexow i tyle ....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 8:35, 22 Gru 2008 |
|
zajebiste rady dajecie nie ma co.
robus oczywiscie ze bede trzymal na dystans. od dzisiaj mam w dupie skrypty i bede czarowal szybciej kazdy czar ponizej pol sekundy tylko potem nie marudzic
Brutal mag nie zada takich obrazen jak wojownik to raz a po drugie trzeba bylo przeczytac chociaz pierwszy post, nie chce walk na jednego strzala, czy to bedzie mag czy wojownik
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salladin
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 8:40, 22 Gru 2008 |
|
Co do bojówek przesada są macki dla magów ale woj sobie poradzi z mackami wystarczy tylko tarcza (pawęż) mag ma problem...
Ej częściowo przyznałem Ci racje a ty sie czepiasz mnie jak bym Tobie mamusie wyzwał ;/ Poza tym masz poli Upiora ;>[/quote]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 9:52, 22 Gru 2008 |
|
wiesz sal chyba jestem ograniczony albo ty, Havok masz poli upiora? nie chwaliles sie.
dobra skonczmy ta dyskusje bo jeszcze dwie strony i wyjdzie ze trzeba dopakowac wojaka bo sobie nie radzi.
prosze o zamkniecie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 14:07, 22 Gru 2008 |
|
Solkin napisał: |
Havok napisał: |
jakikolwiek pm? |
No to co w tym dziwnego ze goly mag pada na hita? |
To, że ubrany też pada. w skórzanej zbroi dostaje od palka hity za 95 hp z częśtotliwością taką, że nie mogę tak szybko klikać w butle. Czas castowania jest na tyle długi, że nim skońce paraliż to woj mnie już tłucze. Mogę włożyć płytę ale wtedy pewnie nie zdążę rzucić nawet strzałki...
Oberdaszek nie wiem skąd ta poli w upiora u mnie bo mam maga...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Pon 14:21, 22 Gru 2008 |
|
Ehhh "puacz" jak zwykle. Nie wiem czy wiecie, ale zawsze było mówione że nie ma tu klas... czyli nie ma czegoś takiego jak BM,PM,PW itp... Co do maga w skórze czy na golasa. To,że na golasa padniesz na hita to już troche logiczne... (wszyscy walczycie o bardziej realną rozgrywkę to prosze bardzo, ale mag nago bez blesów trudno żeby przeżył cios z berdyszu/halabardy xD). Walczyłem wczoraj z Ronaldem był w skórze i palkiem z berdolem z mithu z błogosławieństwem miałem go na 2 a nie na 1 hit więc skąd ten płacz ? Miał wystarczająco czasu po 1 hicie (jak biegłem pieszo on na koniu), żeby odbiec i się uleczyć , poza tym macie butle. Wogóle jestem za tym,żeby przy takim online nie było palków/nekro a ograniczało się to do odgrywania rpg/ nawet jeśli ma być coś graficznie co by umiliło rozgrywkę to ograniczmy się do aury , jakiś tam smrodków u nekro czy tam koni które wyglądają jak trupy itd (ale to oddzielny temat/ moje zdanie itp/ bo uważam że jeżeli ktoś chce odgrywać nekro a nie brać tylko skill bo jest silny - (patrz elven,merq itp ) to będzie odgrywał postać i będzie mu z tym dobrze. Z tego się biora problemy. Fajnie , że magowie są podzieleni na "siły" (energie czy jakoś tak) których używają, wojownik to przede wszystkim dobry stuff i skill.
Oberdaszek uwaga do Ciebie, pisze oddzielnie żebyś w tekście nie musiał szukać. Troche walczyłem PVP i powiem Ci jedną rzecz. Jak mag zakłada broń expa + 5 run + 3 umagicznienia + 1 dodatkowe wszechstronności. To w porównaniu do woja daje 1 umagicznienie więcej. Co otrzymuje w zamian ? Przypomne Ci co robili swojego czasu magowie... zakładali super uber exp umagicznioną kolczą, halabardę wszechstronności / bardziej popularną katankę raczej i dobiegnij do takiego kiepa (sory za określenie ^_^) i lej go w zwarciu jak Ci rzuci paraliż (to co że wolniej czaruje jak w międzyczasie 2-3 hity Ci wklei z katany - nawet jak po 15-20hp to zobacz ile butli musisz łyknać) do tego pozamyka Cię w ścianach, nawali Ci czarów zanim się oswobodzisz nawet mixem wybuchu to dobiegnie i Cię kataną zdejmie. To nie jest moja fantazja tylko tak tu było i w sumie dlatego też odechciało mi się grać bo jak dla mnie idea maga odeszła daaaaaaaaaleko gdzieś tam. Kiedyś jak się grało to własnie dla pieszego woja (chocby nie wiem jaki miał stuff) zagrożeniem był PM, bo miał naprawde mega czary i jak ogarniał to zajechał woja i miał zbroje za frajer a wojownik (PW) nawet nie dał rady do niego dobiec. Fakt faktem PM potocznie był uznawany za postać na hita,ale w tym cały urok żeby tego hita nie oberwał - w zamian szybkie czary i bardzo mocne.
Trzeba sobie odpowiedzieć na jedno zaje#@@# ważne pytanie ? W co wy naprawdę chcecie grać ? System klasowy ktorego nie ma wprowadza takie zamieszanie... a palek/nekro to już wogóle przy takim online to jak widac po innych postach sam puacz... :-f
Oj ale sie naprodukowałem, pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 15:41, 22 Gru 2008 |
|
brutal widac ze duzo wiesz ale.. no jest ale
prosze nie mow mi ze mag z bronia napierdziela jak wojownik nie mowie ze nie mial wojownik z takim magiem jak opisujesz ciezko nie o tym jest ten temat.
czemu uwazasz ze klamie? nigdzie nie napisalem ze dostalem z berdola z mitrilu czy innych widelek, wiec po co przytaczac walki scenki ktore nie maja tu znaczenia.
jest bez sensu czy to napieprzasz golego maga czy maga w zbroji ze zabijasz go na jeden strzal przy obecnym czasie czarowania obecnych skryptach
jeszcze raz napisze: dostalem 117 hp obrazen majac na sobie koscianke exp z demona, mam taktyke, a dostalem mlotem 2h runiczno-magicznym
jesli ktos chce byc zabijaka magow niech sobie takie cos kupi
ja juz podziekuje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 16:34, 22 Gru 2008 |
|
Brutal Player napisał: |
(...) Walczyłem wczoraj z Ronaldem był w skórze i palkiem z berdolem z mithu z błogosławieństwem miałem go na 2 a nie na 1 hit więc skąd ten płacz ? Miał wystarczająco czasu po 1 hicie (jak biegłem pieszo on na koniu), żeby odbiec i się uleczyć , poza tym macie butle. Wogóle jestem za tym,żeby przy takim online nie było (...) |
No tak miałeś mnie na dwa strzały, o czym zresztą napisałem w innym topiku. Mamy butle to też prawda ale nie można ich łykać podczas castowania . No i co to za walka jak dostaje w palnik uciekam, łykam butle, dostaje itd. To kiedy mam ci wpakować jakiś czar? Widziałeś jak flamy wchodziły w Twoją postać? Paraliż ma taki zasięg, że spokojnie uciekniesz na piechotę a jak nie to jeszcze jest szansa na zresowanie. To o czym my gadamy jak mając niby mocniejsze czary (pm, którego formalnie niby nie ma) mogę w zasadzie tylko uciekać...
Teraz tak, mocniejsza zbroja minus dla maga, wrest minus, taktyka minus...
Chyba faktycznie zrobie sobie hybrydę, bo obecnie skończoną postacią mogę zabić nooba i się cieszyć że padł na flama
A bronie dla maga to patologia i w ogóle nie powinno być takich wynalazków.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Pon 16:36, 22 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Pon 16:38, 22 Gru 2008 |
|
Czytanie tego forum utwierdza mnie w przekonaniu, że stare uo bez dziwacznych magoli, dziwacznych magów było dlatego takie fajne... do tego jakby dać mega wolny przyrost skilli, statów i skupić się na skryptach ograniczających kox do minimum ( w takim sensie, że kox nie miałby sensu ) to byłby wymarzony serwer chyba. Nie ma to tamto... wszyscy kochaliśmy stare uo i fun jakie dawało. Teraz troche mi się zaśmieciło jak na to wszystko patrze. Starzy gracze wracają i nie potrafią się odnaleść. Ciężko to wszystko ogarnąć. Fajnie jakby mega wiele zmiennych wpływało na wszystko (tak jak teraz, rodzaj jedzenia itp). Ja to bym wprowadził nawet specyficzna dietę jak jesz za dużo owoców a wogóle mięsa to słabiej bijesz itp. Pomysłów bez liku... ale nie informowałbym o tym oficjalnie a pozwolił graczom metodą prób i błędów odnajdywać takie zależności. Pytanie czy tego naprawde chcemy ? Czy to moja wyidealizowana wizja fajnego serwera ? Bo tak naprawde nie liczy się fajna mapa czy magiczny super stuff - najważniejsi zawsze byli gracze, było ich dużo... jak chciałeś pozostawałeś anonimowy, tworzyły się gildie jedna na drugiej i równie szybko upadały. Pozostawali jedynie najsilniejsi i naprawde trzeba było się postarać, żeby inni Cię kojarzyli... ehhh brakuje mi tego. W takie uo bym pograł nawet jakbym miał zaczynać od 0. Dobra ciężki offtop. pozdro
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 17:22, 22 Gru 2008 |
|
Bo trochę racji w tym jest (może poza tym sper wolnym przyrostem skili/statów) ale to było i nie wróci, mamy to co jest i trzeba coś z tym zrobić a nie udawać że jest super.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 18:11, 22 Gru 2008 |
|
Brutal Player<- z ta dieta na MW było, ale na dobra sprawe to mozna bylo oszalec;p albo ukladac menu z notesemw reku;o
Bron dla maga jest ok.... ale nie do "walki wrecz" raczej samoobrony...
Pewnie zostane "nawrocony" ale.... ja bym widzial jednak podzial na klasy....
Nie, nie dane sztywno "raz na zawsze" ale zalezne od skili.... i z "odmiennymi wlasciwosciami"
Te klasy juz istnieja wg. obecnego podzialu skili trzeba by je "tylko" polaczyc w calosc i odrobinke dopracowac...
Rzucam z sufitu... PM ma - 50-75% do dmg z broni recznej;] ale za to +10 manny, +10 trwania czaru i +5 dmg zcaru;) (bronie wszechstronnosci, dla maga itp nie sa juz potrzebne-ale za berdysz w lapie i tak jail^^)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Pon 20:16, 22 Gru 2008 |
|
no właśnie takie sytuacje jak opisałem wymogły wprowadzenie takich właśnie zmian...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 20:48, 22 Gru 2008 |
|
No to może paru ludzi którzy się znają na tym bo to trochę ograli jedną lub więcej "klas" to rozpiszą ładnie i składnie i dadzą do działu propozycje jako osobny topic? Nawet sam sposób przejścia z obecnego systemu na klasy. Jeśli już (nie jestem wcale przeciw) ja bym powiedzmy postawił coś takiego:
if ma skile (magery>50% evaluating_intelligence>50% meditation>50% tactics<=0%)
then gracz jest pure_mage
W ten sposób mielibyśmy dowolność skili którą mamy obecnie i jednocześnie podział na klasy jeśli ktoś spełniałby konkretne warunki. (to co napisałem pewnie jest łamaną składnią, mam nadzieję, że czytelną, a przykład rzecz jasna z sufitu) No i wtedy jeśli ktoś uzyskiwałby rangę PMa to dostawałby jakiś tam dopał do czegoś.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Pon 20:51, 22 Gru 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Saloth
CLFE-Seer Team
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 21:34, 22 Gru 2008 |
|
No to wlasnie tak bylo... i znow wracamy do chorego systemu klas.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 21:36, 22 Gru 2008 |
|
Nie powiem, że klasy były ok, ale nie uważasz chyba że obecny system jest zdrowszy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|