Autor |
Wiadomość |
efsuser
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 8:41, 15 Maj 2008 |
|
Tak sobie pomyslalem ze mozna by wprowadzic ciekawe polaczenie dlugiej wloczni i pawezu. Oczywiscie bylaby roznica miedzy wlocznia bez paweza a z.
Na mountach juz by to nie dzialalo.
Minusy do wloczni jak zalozymy pawez -5 speedu i celnosci troche.
Nie wiem jakby to graficznie wygladalo ale nasi skrypterzy czynia cuda;]
Wiec czemu nie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
kisiel
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:43, 15 Maj 2008 |
|
W sumie fajny pomysl ^^ uwalic jej wtedy dmg i by sie biegalo jak w 300 ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Xill
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:51, 15 Maj 2008 |
|
Nie przejdzie ;p jak nawet lancy z tarcza nie chca zrobic... a przeciez to oczywiste ze rycerz mial tarcze+lance ;<
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 13:18, 15 Maj 2008 |
|
This is NOT Sparta !
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kisiel
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 13:58, 15 Maj 2008 |
|
ale co to szkodzi :p przeciez dmg bylby uwalony wtedy np do takich widelek tylko ze wolniej by bilo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Czw 14:28, 15 Maj 2008 |
|
Nie wierze ze to mowie ale ciekawy pomysl
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 14:47, 15 Maj 2008 |
|
Jest kilka problemow .....
a) trzeba by swtorzyc nowa bron - dluga wlocznia jednoreczna
b) dac tej broni specjale inne niz posiada normalna dluga wlocznia
c) zmienic jej dmg i speed
d) stworzyc animacje tej broni do przeciwnej reki w innym wypadku bron bedzie trzymana w tej samej rece co tarcza
e) stworzyc osobny zestaw animacji pieszych gdyz pasuja one jedynie do walki dwurecznej, animacje na koniu sa ok.
Kto sie podejmie 2 ostatnich punktow ?
Tworzenie wlasnych animacji to okolo miesiac roboty po killka godzin dziennie przy dobrej znajomosci programow graficznych.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
efsuser
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 7:06, 19 Maj 2008 |
|
Stworzenie nowej broni z innymi wlasciwosciami to chwila
Ale te animacje to bedzie problem.
Lecz wydaje mi sie ze pawez trzyma w lewej rece postac, a prawa wyprowadza cios.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Pon 9:41, 19 Maj 2008 |
|
Ale jak jestes twarza na polnoc to pawez postac ma w prawej, wiec bron musi miec w lewej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 9:57, 19 Maj 2008 |
|
Wykonanie animacji to rzeczywiście sporo roboty, chociaż w tym wypadku nie jest to zupełnie nowa animacja. Podejrzewam że przemyślane makro w photoshopie załatwiłoby sprawę w tydzień jednakże ja osobiście się tym na pewno nie zajmę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
efsuser
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 11:42, 19 Maj 2008 |
|
Czyli bedzie sparta;]?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 12:00, 19 Maj 2008 |
|
nie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|