Autor |
Wiadomość |
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 15:28, 07 Cze 2009 |
|
Skoro wprowadzono delay na żółtą butlę 10s. (z czego się bardzo cieszę) to wypadałoby wprowadzić taki sam również na manę. (chyba, że ta zmiana dotyczy również many, to temat do zamknięcia). Bo mag może i tak się leczyć do bólu ivm...
Jeżeli to zostanie wprowadzone, to uważam, iż pvp wróci na właściwe tory.
Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Nie 15:32, 07 Cze 2009 |
|
Dobry żart;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
qooepi
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Nie 15:33, 07 Cze 2009 |
|
To Ci powiem, ze to jest bez sensu. Przyklad: postac 60 inta, wypija 1 butle many.. daje rade uleczyc sie kilka razy co na 100% nie trwa krocej niz 10 sekund, po czym na spokojnie wypije nastepna.. bez delaya.
Czaruje sie dluzej niz mozna oberwac DMG z broni. Dlatego zolte maja delay, czerwone nie potrzebuja.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 15:44, 07 Cze 2009 |
|
no ale wprowadzilem delay na mane!!! czy nie? bo juz sam nie wiem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 16:13, 07 Cze 2009 |
|
Ja uważam że to bez sensu utrudni grę postacią z mało int ....
Ja mam 100 inta 150 many po blesie wiec halo wyczerpanie tego trwa dużo więcej niż 10 sekund wiec mi to rybka ....
ale jak ktoś ma 60 inta ciśnie flejma i musi łykać butle ...
Wojak nie ma ograniczenia na machanie mieczem .... to może zróbmy wojakowi cios z broni 2h co 10 sekund ?
EDIT: Solkin tym sobie tylko specjale ograniczacie - tak wojak mógł specjałami nawalać a teraz będziecie mieli biedę ... mi pasuje.
SUN: Postać z niedużym intem będzie miała ciężej (ale jest bles) najbardziej na czerwonych ucierpią wojownicy - ale solkin o tym nie pomyślał ;D
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Nie 16:41, 07 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 19:03, 07 Cze 2009 |
|
Nie ma deleyu 10s na mane... Sprawdzałem przed chwilą...
@boxi ty jak coś palniesz... Zróbmy odrazu delay na chodzenie... 3 kroki co 10s...
A jak już chcesz tak się czepiać tego machania mieczem to uświadomię cię, że jest ograniczenie w postaci dexa... Im mniej tym dłuższy delay...
A o sobie myślałem... Nie martw się... Specjale i tak mają spory delay w używaniu jeden po drugim. Chyba żeby usunąć ten delay... Było by miło. Colt?
Chyba faktycznie macie rację, bo ta zmiana i tak krzywdy magom z dużym intem nie zrobi... Chyba żeby ustawić delay na 20 sekund przykładowo. Ale nie ma co za bardzo uwalać maga...
Uważam, że najważniejszy jest fakt, iż jest coś robione w dobrym kierunku...
Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 19:20, 07 Cze 2009 |
|
kiedyś był dellay na każdą butlę... po 10 sek, bez względu na to, jaką się wcześniej wypiło (poza blessowymi chyba)... cokolwiek byśmy teraz nie zrobili, nigdy nie dojdziemy do tego stanu. Ale fakt jest taki. żółtą leczy się w biegu, ivm trzeba czarować, można dostać hit-a, można zostać rozproszonym itd. Many używa się nie tylko do leczenia, ale też do ataku i obrony... Zauważmy, że największy dps ma wojownik, i niby ok, ale ani mag, ani nekro nie mają komb które pozwalają na zabicie bez szans na obronę (kiedyś, że przypomnę, jak ktoś miał mało ressa, albo miał pecha, i dostał ścianę na full czasu, mógł paść na niej (3 vof-y to zawsze było wystarczające, bez względu na ressa i hp wroga - w moim przypadku)).. teraz? nie ma na to szansy. Dellay pomiędzy paraliżami chociażby, skutecznie uniemożliwiają przytrzymanie na dłuższy czas kogoś na paraliżu.
Ale ogólnie, można by wprowadzić ten dellay na manę. tak dla testu. Jak się okaże zbyt chardcorowo... wrócimy. Ofc. dellay na żółtą, od dawien dawna powinien być taki własnie - 10 sek, tu o próbach nie może być mowy.
edit.:
dellay na mane jest taki jak wszystkich innych butli - 5 sek. Co jak wcześniej zauważono, nie wpływa zbytnio na walkę. Przesunięcie tego do 10 sek. zmieni tylko to, że osoby które nie stać na dbm-a i chodzą ze średnimi, będą miały słabo, bo będą potrzebować 30 sek m/w na odzyskanie many, co mi się nawet podoba :]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Nie 19:22, 07 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Pon 17:48, 08 Cze 2009 |
|
A kogo nie stać na dbmy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 18:07, 08 Cze 2009 |
|
godzina w Anekrog i jush
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 18:14, 08 Cze 2009 |
|
boxi napisał: |
godzina w Anekrog i jush |
20 min:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 20:36, 08 Cze 2009 |
|
A propo zmian, czy nakro dalej może pić złote i czarować?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pon 20:52, 08 Cze 2009 |
|
havok zmień repertuar zadawanych pytań na tym forum
i odpowiem na twoje pytanie tak może
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 16:26, 09 Cze 2009 |
|
Nie bardzo rozumiem czemu zmień repertuar pytań. Trudno żebym pytał o cooking czy rzeczy, które mnie nie interesują. Skoro nie gram obecnie na CL to chyba normalne, że nie jestem w temacie zmian mechaniki. I dzięki za odpowiedź.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 17:19, 09 Cze 2009 |
|
a byla propozycja gdzies na forum o tym zeby nekro nie pil odczas czarowania???
taki oddzielny wątek tyczący się tego?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|