Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Czysty mag Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Esmerius



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:52, 20 Lis 2008 Powrót do góry

Witam

Nie oszukujmy się... obecny czysty mag(bez bojówek) jest praktycznie bezużyteczny. Nie da się nim nikogo zabić na pvp, na pvm tylko z żywiołami. Uważam, że mag w takiej formie jest strasznie słaby, jego czary powinny być zdecydowanie silniejsze niż czary magów z bojówką oraz szybkość czarowania powinna być także zdecydowanie szybsza. W końcu to mag nie posługujący się orężem ino tym co wyczaruje. Czysty mag pada na jeden, dwa ciosy ciosy nie otrzymując nic w zamian. Jego czary są lekko silniejsze niż czary magów bojowych, to samo tyczy się szybkości. Niegdyś(jeszcze za czasów CL3) była jako taka stabilizacja i dało się grać takim magiem. Obecnie nie widziałem jeszcze żadnego maga bez bojówki na serwerze. Dlatego też proponuje troche "ulepszyć" czystego maga, bo w obecnej formie po prostu nie da się nim grać. Czekam na opinie graczy oraz ekipy.

Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Czw 16:12, 20 Lis 2008 Powrót do góry

jakby nie patrzec tez myslalem nad tym ostatnio.
Jedyne co wymyslilem to wlasnie to zeby zwiekszyc mu szanse na wlepienie paraliza i zwiekszyc duzo sile czarow. Ale za to bedzie na szota wiec.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zoorek



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: BiM 2003

PostWysłany: Czw 16:20, 20 Lis 2008 Powrót do góry

Wogole to tu system magow jest... dziwny. Magowie lataja z bronia, w ciezkich zbrojach bo to tutaj podstawa w pvp. Ale juz zmiana jednej rzeczy spowodowala reakcje lancuchowa, trzeba bylo dodawac i odejmowac nowe opcje... i wyszlo co jest.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 17:08, 20 Lis 2008 Powrót do góry

Nie może być, wreszcie ktoś zauważył że mag jest skopany. Lata z bronią bo nie da sie zabić nikogo czarami. chyba nawet zrzucanie ze specjala jest lepsze niż telekineza (bo po tym każdy od razu wsiada na wierzcha). A że w ciężkich zbrojach? A spróbuj polatać bez nawet nie zdążysz flama skończysz czarować Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 18:18, 20 Lis 2008 Powrót do góry

Specjale dismounta sa zryte odrazu można wsiadać na wierzcha.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Czw 19:27, 20 Lis 2008 Powrót do góry

Nie możliwe stało się możliwym;D W końcu ktoś zauważył że mag czysty jest nieogrywalny;D
No ale pewnie jak to każdy taki topic skonczy się tylko na gdybaniu;/

Do rzeczy...Mag ejst skopany na całej lini...Pierwszą rzeczą do poprawy powinna być telekineza.Postać zrzucona z wierzchowca powinna mieć chociażby 3sekundowy delay na jego ponowne wejście.

Drugą rzeczą wymagającą drobnych naciągnięć jest siła czarów.Czary są za słabe aby zabić kogokolwiek samą magią.

Kolejnym błędem jest czas trwania żywiołów które znikają po dosłownie chwili.Uważam także iż powinien być jakiś mały "+" dla osób które posiadają skill magery jako 1rzedny.Obecnie różnica polega na tym że mag z magery na 110 posiada silniejszego demona(który jak nie zejdzie na hita to zniknie po chwili) i w czarze mindblast który jest bezużyteczny w momencie gdy ktoś ma sporo inta...


To tyle z mojej strony;) Mam nadzieje że w końcu coś zostanie zmienione z magiem

Pozdrawiam Raw


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:33, 20 Lis 2008 Powrót do góry

czekam na dokladne propozycje liczbowe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zoorek



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: BiM 2003

PostWysłany: Czw 20:49, 20 Lis 2008 Powrót do góry

Uważam że na słabośc maga złożyło sie kilka czynników. Chociaż ma on wiele unikalnych plusów ale jako przykład konkretnej wady opisze tu sprawe zbroi. Jak zauważył Havok- mag bez kolczej jest do kichy w pvp. A na pewno nie będzie nigdy taki mając na sobie skórke zamiast kolczugi. I właśnie- mag żeby coś znaczyć musi mieć zbroje na poziomie, czyli minimum mithril kolcza pełna. Ale teraz uwaga. Nie zmusiły go do tego resy w takim stopniu jak system bonusów dla graczy posiadająych "lepszy" rodzaj zbroi (chodzi o np. uniki). Przez to rozwiązanie mag musi zaiwestować 20 dexa więcej niż powinien (z tego co wiem pełna kolcza zabiera chyba łącznie 19 dexa, jesli nie prosze mnie poprawic) a to przełożyłoby sie na 20 many, co daje jeden dobry czar więcej albo nieco mniej niż dobry czar. Tyle że te 20 many to dla maga duża różnica. A co dawały skóry? Nieco mniejsze resy niż taka płyta (swoją drogą na osi max resy wynosiły 70%, ale że nie wiem jakby to sie miało do tutejszego damege'u to nic nie mowie ; ) ) (skóry wyciągały max po ok 55resow na 70) ale za to czary castowaly sie szybciej niz w kolczej/plycie/koscianej a do tego mana szybciej wlazila bez medita i na nim. Plusy dla maga jak widać spore. Ale skora taka miala tez plusy dla wojownika- mogl wziac zamiast plyty, resy nieco mniejsze ale za to nie schodzil mu dex (szybciej bil) no i mana regenerowala sie szybciej (a ze woj medita nie bierze to to dla niego tez byl plus). I wtedy kazdy byl uradowany. A tak jest jak jest, magowie lecą na kolczą bo bez niej w pvp sa leszcze a innej mozliwosci zwiekszenia resow u zmniejszenia szansy na otrzymanie ciosu ni mają. Do czego daze? Ze ta slabosc i balans maga nie polega tylko na jego sile czarow ale na wielu innych czynnikach ktore maja na niego wplyw. Prosze sie nad tym zastanwoci zeby nie skoczyly propozycje- chce od flama 150% wiecej obrazen na goscia bo on dostal tylko -20hpkow (a co tam ze mial 60 resista na ogien poprostu musze go pobic)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 22:21, 20 Lis 2008 Powrót do góry

Raw nie można wziąć magery jako skill rzędny... Chyba evala miałeś na myśli...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Esmerius



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 2 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:24, 20 Lis 2008 Powrót do góry

Solkin napisał:
Raw nie można wziąć magery jako skill rzędny...


można


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Czw 22:37, 20 Lis 2008 Powrót do góry

Ja rownież mam magery na rzednym


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 22:40, 20 Lis 2008 Powrót do góry

ja mysle ze magowie by nie nazekali gdyby nie bylo broni co zabija na dwa szoty (chodzby nie wiem ile run sie w nia wbilo itp itd) ja osobiscie to uwazam za problem


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 22:58, 20 Lis 2008 Powrót do góry

Esmerius napisał:
Solkin napisał:
Raw nie można wziąć magery jako skill rzędny...


można

Yyy byłem przekonany, że się nie da... Nawet na stronie nie ma żadnej wzmianki o tym (przydałoby się nieco ją odświeżać)... A jakie rasy mają taką możliwość?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Raw



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Czw 23:37, 20 Lis 2008 Powrót do góry

Oberdaszek napisał:
ja mysle ze magowie by nie nazekali gdyby nie bylo broni co zabija na dwa szoty (chodzby nie wiem ile run sie w nia wbilo itp itd) ja osobiscie to uwazam za problem


Widzisz dobrego maga czystego jest w stanie rozłożyć woj nawet słabą,nieruniczna bronią Rolling Eyes Wiem to z własnego doswiadczenia ponieważ sam kiedyś takim grałem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
2Osiem



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Zakon Najemnikow

PostWysłany: Pią 1:12, 21 Lis 2008 Powrót do góry

Solkin napisał:
Esmerius napisał:
Solkin napisał:
Raw nie można wziąć magery jako skill rzędny...


można

Yyy byłem przekonany, że się nie da... Nawet na stronie nie ma żadnej wzmianki o tym (przydałoby się nieco ją odświeżać)... A jakie rasy mają taką możliwość?


np drow


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)