Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Czysty mag Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
2Osiem



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Zakon Najemnikow

PostWysłany: Sob 15:08, 22 Lis 2008 Powrót do góry

Jak przy braku skilla? o czym ty mowisz? zeby uzywac broni musze miec 100% bojowki. Umagicznienie na wszechstronnosc pozwala tylko zmieniac bron miedzy sword/mace/fenc, przy czym tak samo magom jak wojom.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zoorek



Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 136 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: BiM 2003

PostWysłany: Sob 15:25, 22 Lis 2008 Powrót do góry

Jeśli już przy zbrojach jesteśmy- to samo zrobiłbym z tarczami, a mianowicie ich szansą na uniknięcie ciosu i redukcję tych obrażeń- może i niektórym wyda sie to kontrowersyjne, ale to sprawdzony i dobry sposób. A mianowicie, spróbujcie znaleźć na shardzie osobe z tarczą którą można farbować (ta w kratke).
Teraz o działaniu takich tarcz:
-jeśli poprawnie zablokujemy cios- nie dostajemy zadnych obrazen
-jesli poprawnie zablokujemy speca- spec nie wchodzi, a ten kto z niego korzystal traci mane. W końcu gracze zaczeliby nosic cos innego niz tarcze chaosu/ladu


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 15:35, 22 Lis 2008 Powrót do góry

2Osiem napisał:
Jak przy braku skilla? o czym ty mowisz? zeby uzywac broni musze miec 100% bojowki. Umagicznienie na wszechstronnosc pozwala tylko zmieniac bron miedzy sword/mace/fenc, przy czym tak samo magom jak wojom.

No czyli wystarczy ci jeden skill, a możesz używać wszystkich broni. Right? Mając np. mace żeby używać sworda nie potrzebujesz tego skilla, prawda? Walczysz bez problemu, jak równy z równym z czystym wojem bronią przeznaczoną teoretycznie tylko dla niego (czyt. halabarda, berdysz, młot bojowy i wszelkie swordy itp.).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
2Osiem



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Zakon Najemnikow

PostWysłany: Sob 15:39, 22 Lis 2008 Powrót do góry

Kazdy, nie tylko mag tak moze, woj rownierz i tamer i stolarz i piekarz. Ty zeby walczyc swordem tez chyba jednego skilla uzywasz? a jak chcesz macki to umagiczniasz i juz mozesz, wiec o co Ci chodzi?

I nie walcze jak rowny z rownym bo nie jestem wojem! wiec chyba naturalne jest ze nie wale tak mocno jak woj? a to ze mam statcapa to inna sprawa, ta postac to lata gry wiec tak, jest dobra, nie wiem czemu jakis noob kopacz mialby nagle miec ze mna rowne szanse.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 2Osiem dnia Sob 15:44, 22 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Saloth
CLFE-Seer Team


Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 680 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 15:40, 22 Lis 2008 Powrót do góry

Solkin napisał:
2Osiem napisał:
Jak przy braku skilla? o czym ty mowisz? zeby uzywac broni musze miec 100% bojowki. Umagicznienie na wszechstronnosc pozwala tylko zmieniac bron miedzy sword/mace/fenc, przy czym tak samo magom jak wojom.

No czyli wystarczy ci jeden skill, a możesz używać wszystkich broni. Right? Mając np. mace żeby używać sworda nie potrzebujesz tego skilla, prawda? Walczysz bez problemu, jak równy z równym z czystym wojem bronią przeznaczoną teoretycznie tylko dla niego (czyt. halabarda, berdysz, młot bojowy i wszelkie swordy itp.).


o ile pamietam, to nie nie walczysz jak rowny z rownym. Przy wszechstronnosci nie mozna uzywac specjali, ktore czesto sa znacznie lepsze niz czary. Zreszta co sie uczepiliscie wszechstronnosci? Wojowie to niby z tego nie korzystaja?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Sob 15:50, 22 Lis 2008 Powrót do góry

MOZE KTOS TAK SPRAWDZI ? Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 18:39, 23 Lis 2008 Powrót do góry

Małe sprostowanie.
Nigdy nie podawałem wyliczonych rozwiązań ani dokładnych funkcji. Jedyne co można zrobić, z pozycji gracza, to przedstawić pewną ideę, którą należy poddać odpowiednim testom. To że był okres kiedy system magii był zmieniany 3 razy w ciągu paru miesięcy, spowodował że żadnych sensownych testów, z pozycji gracza, nie dało się przeprowadzić. To co robiliśmy z Coltainem jakiś czas temu sprowadzało się jedynie do pewnych ogólnych założeń odnośnie tego, jak przy ówczesnym stanie rzeczy pewne czary powinny się zachowywać. To że potem np. był zmieniany system ressistów to już inna kwestia.

Balans trzeba budować od 0 z jak najmniejszą ilością modyfikatorów na starcie, by dopiero potem powoli zwiększać ich ilość. Na CL nigdy nie istniała możliwość przeprowadzenia miarodajnych testów (np. przez system żarcia itp.) nie mówiąc już o takiej kreacji od zera.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Nie 18:49, 23 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Nie 22:49, 23 Lis 2008 Powrót do góry

Cytat:
Mi się wydaje, że zlikwidowanie resa od zbroi było by bardziej rozsądne od systemu

To rudy maja sie roznic od siebie tylko kolorem i ar? I jakas niby wytrzymaloscia?
Pomysl nad tym jeszcze...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 8:45, 24 Lis 2008 Powrót do góry

nie chce zakladac nowego topiku a mam kilka kyptan odnosnie ostatnich zmian.

czysty mag:
jakich skili nie mozna miec? (rozumie ze wresta tez jako ze stał sie bejowka, a co z taktyka? anatomia?)
dopuszczalna zbroja to skorka?

byly zmiany w odpornosci, drecza mnie takie pytania:
co tak naprawde daje poza liczbami w .dane?
czemu zmiany w pvp maja odbicie w pvm (zmniejszono odpornosc o 10 ze skila)

chcialbym poprostu wiedziec czego moge sie spodziewac.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Pon 9:09, 24 Lis 2008 Powrót do góry

taktyka stala sie "polbojowka" anatomia nie wiem.
Kazda zbroja, bojowka oslabia w jakims stopniu czas czarowania oraz dmg czaru.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:17, 24 Lis 2008 Powrót do góry

w oficjalnych jest info:
* wrestling zostal zaliczony jako bojowka
* taktyka zostala zaliczona jako polowiczna bojowka (nie wplywa na czas lecz niweluje cos takiego jak bycie tym waszym pmem)

nie wszystko macie dane w .dane
skill odpornosci zwieksza znaczaco szanse na zresowanie a potem zmniejsza same otrzymane dmg - jest to inaczej liczone w pvp i pvm (dlatego nie powinno byc roznicy widocznej w pvm przy obrywaniu przy identycznych resach przed i po zmianie)

wlaczylem taktyke jako anty_pure_mag aby obrywal wieksze ciegi od postaci majacych taktyke
anatomia... ten skill nie wplywa negatywnie na ciosy albo magie... nie widze sensu, aby go gdzies wsadzac
Nie dodawalem zadnej zaleznosci dodatkowo od rodzaju zbroi, chyba wystarczy, ze znaczaco wydluza cast czaru... jezeli tak nie uważacie moge zwiekszyc mnożnik (tym ze sie takze zwiekszy tzw bm-om).

Salomon, po naszych ustawieniach nic nie bylo ruszane, gracze niestety stali sie mocniejsi i to tyle...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 9:32, 24 Lis 2008 Powrót do góry

dziekuje za podsumowanie i wyjasnienie.

mam nadzieje ze zmiany wprowadzone (gracze chcieli) nie zniechęcą i ze mag nie bedzie kilowal na czara. jak piszesz znaczaco, to w glowie mi siedzi kvf w 2s bez zbroi ale to zycie zweryfikuje
nie chce marudzic ale pewnie to robie zobaczymy jak to bedzie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 9:45, 24 Lis 2008 Powrót do góry

jeszcze takie pytanie
te wszystkie zmiany w zbrojach dotknely tez nekro prawda?

ale mnie to wszystko zdraznilo :/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Oberdaszek dnia Pon 10:18, 24 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:07, 24 Lis 2008 Powrót do góry

a czy ja pisze gdzies o nekro?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 19:46, 24 Lis 2008 Powrót do góry

Colt chodzi mi o te zmiane

Wysłany: Czw 20:23, 20 Lis 2008

--------------------------------------------------------------------------------
* czar holy light paladyna nie powinien juz wplywac na straznikow i podobnych, jesli wplywa na jakiegos to zglaszac
* zmieniono wplyw czasowy dla castow w zaleznosci od zbroi i skili

to wyglada tak ogolnie
z gory dziekuje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)