Autor |
Wiadomość |
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pią 18:37, 21 Lis 2008 |
|
Zmiana szybkości castu przewróci wszystko do góry nogami.Do poprawienia jest tylko siła czaru i specyfika działania kilku czarow...Jeżeli dacie 3krotny cast to bedzie to wyglądało coś ala truta0.3sec paraliz1sec vof1sec flam 2i leżycie;) Dam sobie głowe uciąć że osoby które najabrdziej kłócą się o szybszy cast jako pierwsze założą temat że to jednak jest bez sensu;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 19:35, 21 Lis 2008 |
|
Coltain napisał: |
czekam na dokladne propozycje liczbowe |
Dobre, zwłaszcza, ze pyta o to jedyna osoba znająca wartości cyferek .
Pisząc poważniej, zacznij stopniowo zwiększać siłę czarów i poobserwuj/potestuj co się dzieje.
Dobrym pomysłem były kule maga ale wykonanie zostało skopane. Wcześniej był problem że woj pakuje kasę w sprzęt a mag z kilkoma ziółkami go zabija. Teraz była możliwość wyrównania tego właśnie poprzez kule czy inne drobiazgi w które mag mógł inwestować. Tylko takie rzeczy powinny dawać konkretne stałe plusy zwiększać dmg na konkretny żywioł itp. podobnie jak runy w broniach zwiększały np dmg czy ar o ileśtam punktów.
W zamian mamy "wyje*** w kosmos halabardę z 30 runami i możliwością czarowania" noż w w normalnym yrpygy (choć może i sa wyjątki) mag może uzywać kija, sztyletu innego drobnego sprzętu, który nie zadaje kosmicznego dmg.
Ja grając magiem wolałbym dostać jakąś zabawkę stricte dla maga, rezygnując z wszechstronności broni czy jak to się zwie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:46, 21 Lis 2008 |
|
Jaka ta zabawka miala byc???
To ze zrobilem kule (wy dostaliscie chyba 3 z 50) bylo czyms testowym, skoro nie wyszlo to nie ma co sie przejmowac. Nie jestem alfa i omega.
Wszyscy krytykuja moj system obrazen magii wiec czekam na wasze autorskie wypociny.
Aha, pragne przypomniec, iż to nie ja ustawialem obecne cyferki ale expert pvp (przynajmniej tak mowil) Salomon. Chyba nie ma sensu znowu kombinowac przy każdym ogloszeniu sie przez kolejnych graczy "expertami pvp".
Pragne przypomnieć także, że dalem magom moje autorskie "amulety" pogromców, wplyw itemow na casty (no zbroja przyspieszenia czarow, bronie dmg, mniej many, i jeszcze z kilkadziesiat typow umagicznien - wszystko autorskiej roboty).
Magowie dostali (moze bardziej pod rpg) rodzaje magii z podzialem na typy - jest to autorska roznorodnosc, ktorej na innych shardach nie doswiadczycie.
Ja rozumiem, ze wystarcza wam do gry magiem 2 czary: aep i cp i tak mam ustawic zeby bylo cacy.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Pią 19:50, 21 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Pią 20:09, 21 Lis 2008 |
|
Coltain nie chodzi o to aby wszystkie cyferki napisać od nowa...Wystarczy w każdym czarze minimalne i maxymalne dmg jakie może wejść zwiększyć o powiedzmy 20% i zobaczymy jak to wyjdzie.Jeżeli będzie zle to zrobimy 30% i metodą prób i błędów dojdziemy do opcji idealnej;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 20:28, 21 Lis 2008 |
|
Colt, rodzaje magi są ok, tego nikt się nie czepia. Mówimy przede wszystkim o sile czarów maga. A tu bardziej chodzi o zależności miedzy magery/eval a rezistem + rezist ze zbroi, czas trzymania paraliżu, ścian itp.
Amulety pogromców też są ok, ale to zabawka do pvm.
Być może są takie zbroje o których piszesz, ale pewnie jesli to jest to na tyle rzadkie że praktycznie nie występuje?
Bronie dla maga to imo porażka, kule nie wypaliły nie dla tego że były złe, tylko dla tego że działały randomowo. Niech zwiększają dmg przykładowo o kilka % i będzie ok.
Na początek można zacząć od zmiany czasu życia żywiołów i zmian jakie zaproponował Raw. Imo bronie dla maga powinny zostać wywalone a siła maga wynikać z czarów/przedmiotów wpływających na magię.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Elven Syartiel
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 21:02, 21 Lis 2008 |
|
Moim zdaniem czysty mag powinien miec duzo wiekszy dopal do czarow niz mag z bronią w reku. Miedzy innymi dlatego ze zwykly mag ma 2 rece wolne do czarowania i moze dokladniej skupic sie na jego czarowaniu, a mag z bronia w reku moze uzyc jednej dloni wiec czary nie sa takie dokladne. Taka jest moja opinia...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:36, 21 Lis 2008 |
|
Osobiscie także zacząłbym od zwiekszenia zcasu zycia (i neiznacznie wytrzymałości!) zywiołów czystego maga...
Co do zabawy +10%? dmg?mało! damy +20% bym był pzreciwny.... gdyby dojśc do +30 % to kop byłby naprawde spory....
Zwróce ejszcze uwage na jeden pominięty aspekt mianowicie od jakiegoś czasu PM ma "lepsze" zbroje ze skór
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:42, 21 Lis 2008 |
|
Raw ale ja to robilem z Salomonem, ktory stwierdzil ze jest optymalnie
Havok nie ja wymyslilem jakies resy od zbrojek, osobiscie wolalem zostawic resy od skila bo bylo latwiej to wyliczyc, obecnie nie mam ochoty grzebac w funkcjach od 4 zmiennych, chcecie zmian w resie to przeglosujcie likwidacje resow od zbrojek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 3:32, 22 Lis 2008 |
|
Ja bym na przyklad chcial ale. Skasowalem resa i zaglosuje na nie ;]]]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Elven Syartiel
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 11:28, 22 Lis 2008 |
|
Ja jestem za Zlikwidowaniem resa od zbroi.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 11:32, 22 Lis 2008 |
|
Mi się wydaje, że zlikwidowanie resa od zbroi było by bardziej rozsądne od systemu, który jest teraz. Użyteczne stały by się wszystkie zbroje, niezależnie z jakiej rudy one są. Tak więc też jestem za;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Sob 11:39, 22 Lis 2008 |
|
Co do maga to zgodze się, że czysty mag powinien być mocniejszy i to powinno być alternatywą dla tego czego nie moge zdzierżyć :-f czyli nagle widze maga w kolczej super duper zbroi z kataną/halabardą/łukiem i ch^# wie co jeszcze wszechstronności i nie dość że bije jak wojownik to jeszcze czaruje. Powiem tak... ktoś mi mówi,że to spory wydatek itd. Srutu tu tu i jeszcze tu tu... wojownik kupi płyte/smoczą za dużo większą kasę... a mag ma do wbicia tylko 1 rune więcej ... wszechstronności. A fakt faktem w walce wychodzi i tak na to, że wojownik posiadając naprawde na wypasie broń leje podobnie z broni jak mag... Szczerze ? Moim zdaniem jedyna broń z jaką powinien móc czarować mag to właśnie kije(obuchy nie wszystkie),berło czy jakoś tak i dzięki... ale musi do tego mieć np 90% mace... i niech PM ma dużo mocniejsze czary od BMa ... wiem że nie ma tu klas ale fakt faktem widać różnice... w efekcie BM to jest taki "tank-wojownik+czary" :F wbijasz mu 2 ciosy a on ma jeszcze wystarczająco hp żeby Cie sfreezować uleczyć sie walnąć wszystkie klątwy no musi taki mag bić paluchami tak po bindach, że aż szkoda gadać (pewnie ktoś powie że to umiejętność gry...). Przestańcie... To to co mnie najbardziej wkur##@ jako gracza, że jak mag nie czarował w takim stuffie to mógł prowadzić równą walke z wojem na broń... WTF??!?!
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Brutal Player dnia Sob 11:50, 22 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 11:46, 22 Lis 2008 |
|
Brutal Player szkoda, że nie widziałeś turnieju jak Rawinor w dobrym stuffie padł na hita bo miał osta pod sobą i flam sancet mu nie pomógł. Moja rada zainwestujcie w silne bronie 2h.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Brutal Player
CLFE-Seer Team
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo
|
Wysłany:
Sob 12:00, 22 Lis 2008 |
|
Ta Rawinor i dobry stuf. kosturek ja i tak już nie gram... to była uwaga od serca. To,że Raw padł na hita raz... bo to jego wina ^^ to nie znaczy,że inni też tak padają. A co do silnych broni 2h to nie wiem czy nie zauważyłeś ale biegałem z 2h bronią mocną :-F fool
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 12:35, 22 Lis 2008 |
|
Brutal Player napisał: |
Co do maga to zgodze się, że czysty mag powinien być mocniejszy i to powinno być alternatywą dla tego czego nie moge zdzierżyć :-f czyli nagle widze maga w kolczej super duper zbroi z kataną/halabardą/łukiem i ch^# wie co jeszcze wszechstronności i nie dość że bije jak wojownik to jeszcze czaruje. Powiem tak... ktoś mi mówi,że to spory wydatek itd. Srutu tu tu i jeszcze tu tu... wojownik kupi płyte/smoczą za dużo większą kasę... a mag ma do wbicia tylko 1 rune więcej ... wszechstronności. A fakt faktem w walce wychodzi i tak na to, że wojownik posiadając naprawde na wypasie broń leje podobnie z broni jak mag... Szczerze ? Moim zdaniem jedyna broń z jaką powinien móc czarować mag to właśnie kije(obuchy nie wszystkie),berło czy jakoś tak i dzięki... ale musi do tego mieć np 90% mace... i niech PM ma dużo mocniejsze czary od BMa ... wiem że nie ma tu klas ale fakt faktem widać różnice... w efekcie BM to jest taki "tank-wojownik+czary" :F wbijasz mu 2 ciosy a on ma jeszcze wystarczająco hp żeby Cie sfreezować uleczyć sie walnąć wszystkie klątwy no musi taki mag bić paluchami tak po bindach, że aż szkoda gadać (pewnie ktoś powie że to umiejętność gry...). Przestańcie... To to co mnie najbardziej wkur##@ jako gracza, że jak mag nie czarował w takim stuffie to mógł prowadzić równą walke z wojem na broń... WTF??!?! |
Popieram w 100%. Te umagicznienie wszechstronności jest przegięte... Bo magowie sobie latają, co by tu nie mówić, z orężem wojownika i w dodatku nie potrzebują do tego skilla. Poza tym świetnie wygląda mag z halabardą albo młotem bojowym i to w dodatku na koniu...
I właśnie jak Butal Player pisze: najśmieszniejsze jest to, że jeszcze taki MAG prowadzi wyrównaną walkę NA ORĘŻ z WOJOWNIKIEM przy BRAKU SKILLA. Czyli jak dla mnie parodia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|