Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Czyste Mapy Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Sarodox



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:08, 27 Lip 2007 Powrót do góry

Mam propyzycje...a mianowicie: Czyste mapy ktore produkuje z desek stolarz. Leza luzino kazda oddzielnie. Zas czyste zwoje, ktore takze produkuje stolarz wystepuja w ''zwartej grupie'' Very Happy To znaczy, ze jak pierwszy zwoj jest robiony, pokazany jest w plecaku jako jeden zwoj , gdy robiony jest 2 zwoj, pokzane sa 2 zwoje, ale sa zwarte, gdy 3 tez sa pokzane 2 i kazda inna liczba pokazane sa 2 zwoje. Lecz z czystymi mapami jest inaczej co bardzo utrudnia gre. Smile Jak myslicie mozna byloby zrobic z czystymi mapami to samo co ze zwojami? Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sarodox



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:46, 27 Lip 2007 Powrót do góry

Piszcie jesli nie wiecie oco chodzi Very Happy To jest bardzo mozliwe Smile Jesli tak bardzo nie zrozumiale napisalem to wytlumacze jeszcze raz Smile Tylko Odpiszcie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 0:03, 28 Lip 2007 Powrót do góry

Mapy ogolnie to przedmioty ktore sie niestackuja(czyli nie ukladaja sie w jedna kupke tak samo jak wypelnione butle czy cos) ale masz przeciez sortowanie wiec nie powinno byc problemu(robisz se map i wrzucasz do plecaka czy skrzyni)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sarodox



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:26, 28 Lip 2007 Powrót do góry

No wiem wiem, ale wlasnie to wrzucanie zajmuje tyle strasznie duzo czasu i przy czym jest bardzo nudne Confused Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Sob 9:01, 28 Lip 2007 Powrót do góry

Sarodox to sa przedmioty niestackowalne, aby byly stackowalne wymagana bylaby ingerencja w pliki gry - czyli byc moze kiedys sie to zrobi, ale nie licz zbytnio na to.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Algar Everest



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 39 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:21, 28 Lip 2007 Powrót do góry

Colt kiedyś mówił że nie da sie bo nie ma grafiki : a nie można wziąć grafiki 1 mapy, i stackowanie zrobićtak że wygląda jak 1 mapa, a po najechaniu widać podpis : 21512365136163245 mapas ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Sob 9:25, 28 Lip 2007 Powrót do góry

to i tak jest ingerencja w pliki gry, bo musi byc w nich zaznaczona flaga stackable 1 czy jakos tak.
I dupa, kazda taka zmiana to kazdy gracz musi sciagac aktualne pliki z gra i ladowac je do swojego katalogu UO, a jak ktorys tego nie zrobi, to moga sie dziac rozne rzeczy - od wywalania sie clienta po wywalanie sie servera.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:03, 28 Lip 2007 Powrót do góry

hmmm... a nie można zrobić raz tej zmiany i wrzucić do paczera (do binarki) ? ew. dać jeszcze modyfikację w serwerze na wersję i zaznaczyć na serwerze że jak nie ma tej modyfikacji (chodzi mi o wpis "potwierdzono prawidłową wersję klienta" przy logowaniu) to nie wpuszcza ? dla osób które mają UO od dłuższego czasy dodać tylko sam pliczek, aby nie ciągnąć całej binarki (110 MB)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kicaq



Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 12:11, 28 Lip 2007 Powrót do góry

To jest zapewne tak, że roboty przy tym dużo, a sam efekt nie jest aż tak ważny, bo w końcu można sobie poradzić z tymi mapami odpowiednią segregacją.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sarodox



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:49, 28 Lip 2007 Powrót do góry

Eh.... szkoda. To by zaoszczedzilo duzo czasu przy wkladaniu, juz zrobionych map do pojemniczkow. No coz jesli sie nie da to nic. Smile
Musze poruszac jeszcze myszka te 150000 razy Very Happy
Ale jednak mozna bylo by cos zrobic z tym pomyslem badgermana


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:07, 28 Lip 2007 Powrót do góry

.sortuj przenies


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Sob 15:48, 28 Lip 2007 Powrót do góry

.sortuj 3


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sarodox



Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 17 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:25, 28 Lip 2007 Powrót do góry

serdeczne dzieki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)