Autor |
Wiadomość |
Sarodox
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 23:08, 27 Lip 2007 |
|
Mam propyzycje...a mianowicie: Czyste mapy ktore produkuje z desek stolarz. Leza luzino kazda oddzielnie. Zas czyste zwoje, ktore takze produkuje stolarz wystepuja w ''zwartej grupie'' To znaczy, ze jak pierwszy zwoj jest robiony, pokazany jest w plecaku jako jeden zwoj , gdy robiony jest 2 zwoj, pokzane sa 2 zwoje, ale sa zwarte, gdy 3 tez sa pokzane 2 i kazda inna liczba pokazane sa 2 zwoje. Lecz z czystymi mapami jest inaczej co bardzo utrudnia gre. Jak myslicie mozna byloby zrobic z czystymi mapami to samo co ze zwojami?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Sarodox
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 23:46, 27 Lip 2007 |
|
Piszcie jesli nie wiecie oco chodzi To jest bardzo mozliwe Jesli tak bardzo nie zrozumiale napisalem to wytlumacze jeszcze raz Tylko Odpiszcie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 0:03, 28 Lip 2007 |
|
Mapy ogolnie to przedmioty ktore sie niestackuja(czyli nie ukladaja sie w jedna kupke tak samo jak wypelnione butle czy cos) ale masz przeciez sortowanie wiec nie powinno byc problemu(robisz se map i wrzucasz do plecaka czy skrzyni)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sarodox
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 0:26, 28 Lip 2007 |
|
No wiem wiem, ale wlasnie to wrzucanie zajmuje tyle strasznie duzo czasu i przy czym jest bardzo nudne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Sob 9:01, 28 Lip 2007 |
|
Sarodox to sa przedmioty niestackowalne, aby byly stackowalne wymagana bylaby ingerencja w pliki gry - czyli byc moze kiedys sie to zrobi, ale nie licz zbytnio na to.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Algar Everest
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 9:21, 28 Lip 2007 |
|
Colt kiedyś mówił że nie da sie bo nie ma grafiki : a nie można wziąć grafiki 1 mapy, i stackowanie zrobićtak że wygląda jak 1 mapa, a po najechaniu widać podpis : 21512365136163245 mapas ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Sob 9:25, 28 Lip 2007 |
|
to i tak jest ingerencja w pliki gry, bo musi byc w nich zaznaczona flaga stackable 1 czy jakos tak.
I dupa, kazda taka zmiana to kazdy gracz musi sciagac aktualne pliki z gra i ladowac je do swojego katalogu UO, a jak ktorys tego nie zrobi, to moga sie dziac rozne rzeczy - od wywalania sie clienta po wywalanie sie servera.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 11:03, 28 Lip 2007 |
|
hmmm... a nie można zrobić raz tej zmiany i wrzucić do paczera (do binarki) ? ew. dać jeszcze modyfikację w serwerze na wersję i zaznaczyć na serwerze że jak nie ma tej modyfikacji (chodzi mi o wpis "potwierdzono prawidłową wersję klienta" przy logowaniu) to nie wpuszcza ? dla osób które mają UO od dłuższego czasy dodać tylko sam pliczek, aby nie ciągnąć całej binarki (110 MB)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kicaq
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 12:11, 28 Lip 2007 |
|
To jest zapewne tak, że roboty przy tym dużo, a sam efekt nie jest aż tak ważny, bo w końcu można sobie poradzić z tymi mapami odpowiednią segregacją.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sarodox
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:49, 28 Lip 2007 |
|
Eh.... szkoda. To by zaoszczedzilo duzo czasu przy wkladaniu, juz zrobionych map do pojemniczkow. No coz jesli sie nie da to nic.
Musze poruszac jeszcze myszka te 150000 razy
Ale jednak mozna bylo by cos zrobic z tym pomyslem badgermana
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 13:07, 28 Lip 2007 |
|
.sortuj przenies
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Sob 15:48, 28 Lip 2007 |
|
.sortuj 3
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sarodox
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:25, 28 Lip 2007 |
|
serdeczne dzieki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|