Autor |
Wiadomość |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Wto 14:59, 01 Kwi 2008 |
 |
wydluzyc?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 16:01, 01 Kwi 2008 |
 |
A ile teraz trwa?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Wto 19:27, 01 Kwi 2008 |
 |
15 sekund...
btw te 8 osob: czemu nie? tak bardzo przeszkadza ze ktos chce na pvm moc poczekac az demon odejdzie ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Wto 19:46, 01 Kwi 2008 |
 |
Sarin moze te 5 osob dlaczego tak ??
Ogolnie umotywowales super swoja ankiete ;]
Jak dla mnie jest skill do ukrywania a nie butle... 15 sec to duzo czasu... i jak domniemam mozna rzucic 2 odrazu...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:47, 01 Kwi 2008 |
 |
15 sekund to troszke mało, gdyby były wieksze butle znikania... to jeszcze ale z pol minuty to juz rozsadniejsza dlugosc, ofcours wazne czy picie mixa innego, bandarzowanie wywala z hida... z 30 jak dla mnie byloby optymalne gracz poczeka- mob odejdzie-postac odzyska nieco staminy na bieg...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:39, 01 Kwi 2008 |
 |
[x] Za.
An Lor Xen trwa 120 sekund, to wystarczające uzasadnienie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:43, 01 Kwi 2008 |
 |
moze dh sie skusi
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Wto 22:30, 01 Kwi 2008 |
 |
ew. przepis na wieksze butle niewidki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 23:19, 01 Kwi 2008 |
 |
A zadymiacze ile trzymają? Zdaje sie ze one są z przepisu robione.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Śro 0:22, 02 Kwi 2008 |
 |
+ napisał: |
A zadymiacze ile trzymają? Zdaje sie ze one są z przepisu robione. |
A jak one dzialaja ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 0:32, 02 Kwi 2008 |
 |
Łykasz i znikasz Nie mam pewności, ale one chyba trzymają do momentu, aż sie postać poruszy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Anulka
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 8:19, 02 Kwi 2008 |
 |
Absolutnie za wydłużeniem działania buteleczek. Obecny czas jest zbyt krótki i w pvm daje głównie nadzieję na nieco dłuższe przeżycie no oczywiście jest szansa, że mobek się odwróci, zajmie czymś innym i będziemy mogli uciec... ale niech nie tylko magowie mają taktyczną możliwość zniknięcia na dłużej Sama często używam butelek, bo "zaskakują" szybciej niż czar, który ma swój czas inkantacji.
Oczywiście zostawiłabym ten delay, który mija od wypicia do zaskoczenia. To jest imo ok.
Kixar: idąc tropem twojego myślenia tym bardziej należy wydłużyć czas ich trwania, jest przecież skill do odkrycia ukrytego osobnika, tak jak wis quas jest dla an lor xena
Na zmianie skorzystają wszyscy. Nie tylko magowie. A uprzedzając mówienie, że uderzyło by to w wojowników, którzy nie mają detecta, a tym bardziej wis quasa chciałabym przypomnieć o starych dobrych na wszystkie bolączki różowych.
Pzdr!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Śro 12:07, 02 Kwi 2008 |
 |
mysle kixarze ze Anulka wyjasnila ci to wystarczajaco jasno, jezeli nie to ja niestety nie bede tez tego potrafil ;d
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
 |
 |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 12:23, 02 Kwi 2008 |
 |
problem taki, ze alchemia dopakowuje mixy niewidki i jak masz alchemie to ukrycie trwa 2x dłużej (przy 100% skila) tak więc... dopakowanie zmniejszy nieco grywalność alchemika jako skila podstawowego.
chociaż tak ogólnie to 'za' - tyle że w rozsądnych granicach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Anulka
Dołączył: 31 Mar 2007
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:24, 02 Kwi 2008 |
 |
No to podnieść oba progi i wilk będzie cały i owca syta
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|