Autor |
Wiadomość |
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 11:52, 20 Wrz 2008 |
|
moja propozycja jest wzmocnienie czarow nekro w pvm mianowicie:
smok kosci - moim zdaniem powinien lepiej trafiac i mocniej gryz. jak widze jak on sie ze szkieletami meczy to az zal, a przypomne ze on nie czaruje i mozna miec tylko jednego
czar plagi fajnie duzy obszar truje ale co z tego skoro po mobkach to splywa. chociaz z drugiej strony dobrze odkrywa z hida (jesli to jest jego zastosowanie a reszta to bajer uboczny no to trudno, nie chcialbym zeby ta mozliwosc wypadla bo pewnie pvp- owcy sie nie zgodza) mnie sie widzi ten czar cos na wzor trzesienia ziemi maga
moze ktos ma inne propozycje?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 13:41, 20 Wrz 2008 |
|
plaga jest ok. działa ładnie na słabe stworki a w zamian za trzęsienie masz veritum des, które jest użyteczne zarówno na pvm jak i na pvp. Smokowi kości przydało by się doładowanie, bo w tym momencie wykorzystywany jest tylko jako karnister z maną i biega za nekro na zasadzie latającej cysterny a nie wspomożenia w pvp/pvm.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 14:35, 20 Wrz 2008 |
|
ogolnie nalezy sie zastanowic nad nekro w pvm kiedys mial silne czary i byl bardziej single graczem, obecnie po wielu zmianach odchodzi sie od tej wizji nekro (samotnika). jest wiele czarow ktorych nie uzyje grajac z kims np veritum. Patrzac z boku w druzynie czuje sie malo potrzebny bo bardziej przeszkadzam niz pomagam, a moze ja jestem inny?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pupeq
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >
|
Wysłany:
Sob 15:09, 20 Wrz 2008 |
|
Niczego nie tykac !
Po tych wszystkich oslabieniach nekrus i tak jest bardzo grywalna klasa.
Moze duzo wiecej w niektorych sytuacjach niz inni.
I smoczek i plaga sa bardzo przydatne oraz skuteczne jesli sie wie tylko jak i kiedy urzyc, jak wykozystac.
Jak dla mnie to teraz oprocz bramkarza(stawia bramy w miastach xD) ^^ nekrusek jest najbardziej zbalansowana klasa i nie nalezy tego zaprzepascic bo ktos nie umie nim grac : F
A jak chcesz jeszcze wiekszy dopal do pvm oberdaszku to nekro-maga polecam ] : >
Pozdrawiam.
Nie chcialo mi sie worda wlaczac wiec odpusccie mi orty ; >
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 17:26, 20 Wrz 2008 |
|
Nekro w pvm jest ok i to bardzo. Zabije sporo sam, mało co go zabije jak się dobrze po obstawia, nieumarłe go nie tykają... może sporo zredukować otrzymywany dmg. z łapy itp. a i w pvm necro > necro/mag (szybszy cast, lepsze wychodzenie czarów, większa moc czarów)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pupeq
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >
|
Wysłany:
Sob 18:41, 20 Wrz 2008 |
|
Salomon napisał: |
necro > necro/mag (szybszy cast, lepsze wychodzenie czarów, większa moc czarów) |
Z tym nie idzie sie zgodzic. No moze moc czarow jest inna i to nie nekro a maga ale nie o tym mowa w temacie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 21:10, 20 Wrz 2008 |
|
pupeq. Nekro ma minusy od magii i magia ma minusy od nekro. Obydwa zmniejszają sobie dmg, spowalniają cast-a i podwyższają trudność czarów...
Dawno temu tak było jak mówisz, ale juz od wielu miesięcy tak nie ma... (prawie że od momentu od którego robię nekro/maga)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 22:10, 20 Wrz 2008 |
|
wiecie co te wasze minusy sa smieszne, obecnie jak sie jest magiem to albo nosisz kolcza albo sie nie nadajesz, nikt nie patrzy na minusy. salomon masz chyba wszystkie mozliwe spowolnienia poza plytowa zbroja, przeszkadza to jakos w skutecznym pvp? obecnie pozadna bron nie jest przeszkoda. a jak dostaje od macek za 60 hp to sie zastanawiam czy to 66 procent spowolnienia jest tego warte zeby miec wresta.
a tak wracajac do tematu bardziej, pupeku powiedz mi prosze gdzie tak sobie inni nie daja rady, czarny i imienne licze? no tu nekrus moze miec lepiej, ale ile to jest mobkow na serwie?
nekro w pvp podobno jest zajebisty ale jesli chodzi o pvm to nie jest tak kolorowo moim zdaniem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Sob 22:43, 20 Wrz 2008 |
|
nekro luźno zjada demona itp. stworki. Nie wiem jak tam z kosiarkami ale pewnie też da radę. W pvp nekro czysty jest o wiele skuteczniejszy niż ja...
Czy te spowolnienia przeszkadzają w skutecznym pvp? No pewnie że przeszkadzają. Wyobraź sobie że nie dość że czaruję wolno, to jeszcze max mojego corpa to 40-50 np. i to po boostach od przedmiotów a moja włócznia nekro jest o jakieś 10 dmg słabsza od włóczni nekrusa (też po boostach od przedmiotów już) no i ofc. też wolniej ją czaruję i jak narazie mogę sobie pomarzyć o skutecznym 6 kręgu nekro, którym to nekro szybko zamiata... Jak zwykle, wszystkim trzeba umieć grać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 10:56, 21 Wrz 2008 |
|
ja nie uwazam ze nekro zamiata demona, da sie zabic ale trzeba sie naganiac, kiedys i owszem bylo to latwe.
pamitajcie ze nie kazdy ma kija czy cos innego spowalniajacego czarowanie, co napierdziela po 100 hp
jaki ja mam dopal, widoczny, za to ze jestem czystym nekro?
(sal 6 krad nawet bez magi i innych udupien czaruje sie ciezko przy 100 nekro (nie zawsze wychodzi))
jak te macki taki niezbednik to chcialbym by nie spowalnialy czarowania a jak spowalniaja to chce cos w zamian np smoka ktory mocno gryzie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 11:03, 21 Wrz 2008 |
|
Czary nekro są szybkie same z siebie i to spowolnienie z macki jest bardzo nieznaczne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 12:35, 21 Wrz 2008 |
|
Hm...Oberdaszek, ale 100 nekro to nie jest max, zawsze mozesz mieć 110 i 105 ss;) wtedy mogloby byc nieco lepiej czarwoac;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pupeq
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >
|
Wysłany:
Nie 15:10, 21 Wrz 2008 |
|
Salomon napisał: |
pupeq. Nekro ma minusy od magii i magia ma minusy od nekro. Obydwa zmniejszają sobie dmg, spowalniają cast-a i podwyższają trudność czarów...
Dawno temu tak było jak mówisz, ale juz od wielu miesięcy tak nie ma... (prawie że od momentu od którego robię nekro/maga) |
Te minusy jesli juz sa to sa "smieszne" Nie wiem czy z afojem probowales sobie jednoczesnie kastowac i sprawdzac sile czarow/ich wychodzenie przy 100 skila. Ja z pewnym nekro magiem sprawdzalem. Wniosk - > Bez lagow i na kompie gdzie wszystko smiga bez doczytywan itp. Nie ma wyraznej roznicy w szybkosci czarownia za to napewno wplywa na to rodzaj zbroji jaka sie nosi. Moim zdaniem Coltek powinien przyjzec sie oslabianiu skilow skilami anty cos tam bo cos tu nie gra... Pure nekro(wrest) castuje niemalze tak szybko jak nekro-mag(z kijem!!) Lagi i slaby komp spowalniaja tak jak juz wspomnialem. Ale dobra takie moje zdanie sprawdzone w grze. Wiecej zasmiecac juz nie bende tematu : > Te cale anty cos tam na moje bystre oko( ; - p ) ogranicza sie tylko do szybkosci biernej medytacji choc i tego pewnien nie jestem ; f
Pozdro i nie bijcie ] ; >
Aha i dla tych co slinia sie na widok slowa "nekro" Nie zamiata, trzeba sie nabiegac przy silnych stworkach ale jest bardzo fajny na umarlaki ^.-
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 19:13, 21 Wrz 2008 |
|
jasne że testowałem. Mam wolniejsze czary. W przypadku gdy czary taktyczne maga zwykle nie działają (aep, ieg, isg) różnica w cascie jest wystarczająca. różnica w dmg również jest zauważalna.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 21:20, 21 Wrz 2008 |
|
pupeq napisał: |
Aha i dla tych co slinia sie na widok slowa "nekro" Nie zamiata, trzeba sie nabiegac przy silnych stworkach ale jest bardzo fajny na umarlaki ^.- |
Proszę nie bić bo dość dawno się nie logowałem . Tak z ciekawości niech ktoś napisze jakie silne moby zjada mag (nawet z nabieganiem się) i na jaką klasę mobów jest fajny?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|