Autor |
Wiadomość |
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 22:42, 21 Wrz 2008 |
|
ja widziałem jak Bran zabił kosiarkę sam. A mnie ona ma na 1,1 hita. Czyli mag bojowy e/w mag bojowy z wrestem (druga opcja droższa, ale ma uniki) może samemu położyć większość na servie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Pon 14:55, 22 Wrz 2008 |
|
Jeśli ma wypasiony stuff. Bo "I Herkules dupa, gdy w ręku nożyk, nie maczuga" z umagicznieniami nie mieszczącymi się w kliencie ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pupeq
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >
|
Wysłany:
Pon 17:46, 22 Wrz 2008 |
|
Oooo, teraz sie dopatrzylem...
Ober mozesz jakos inaczej pytanie sformulowac bo mam za malo szarych zeby zrozumiec o co pytasz xD ?
Dzieki. : >
Asz uuu herkules bez kakalka ze sterydami to cienias, nawet maczuga nie pomoze ; \
y0
Jak colt powie ze skile anty wplywaja na inne tak jak powinny to siem zamkne ^.* puki co cale te "-" som do d...omu ; P
Ej wezcie napiszcie jakis temat zeby oslabic smierdzichy co : p ?
Licza wladce w 1.5-2 sek bije : F 1 czarem ; ] i sladu po nim nie ma xD
korde zal ide pic dalej ;f
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 18:08, 22 Wrz 2008 |
|
śmierdziuchy dostały po tyłku już parę razy a teraz jeszcze mamy ciekawą akcję z ressami gdzie np. włócznia kości, przy 20% hp celu (powinna wpaść nie ressnięta za 6x-7x dmg), zadaje 10-15 hm... widać ressisty obniżają też otrzymywany dmg po ressnięciu czaru więc jak ktoś ma dobrą odporność na nekro, to ten ma mało pola do popisu.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Pon 18:09, 22 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
pupeq
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >
|
Wysłany:
Pon 19:37, 22 Wrz 2008 |
|
łeee, myslalem ze po tych zmianach z resem mobkow juz tego nie ma...
Slabe i srednie mobki slabo resuja(rzadko) mocnych nie probowalem : >(boje sie xD)
Z tym oslabieniem to byl zarcik : < ^ . -
Naprawde jest gut balansik nekro teraz tylko te "-" od anty-skilow mnie martwia(slabo oslabiaja) : /
A tak wogole to chcemy pm'a, zm'a i bm'a razem z ich szybkoscia casta, medyty i sila czarow itp no nie ? : >
A gdzie sie chowa flafi ze nic nie pisze ; f
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 23:35, 22 Wrz 2008 |
|
pupeq przemyśl sobie, czy wolny cast i minus 10 - 20 dmg przy paralizach do 1-go dmg to mało czy dużo...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 7:46, 23 Wrz 2008 |
|
hm sal przy kombinacji z nekro to sama mozliwosc zatrzymania delkwenta to duzo zwlaszcza ze paraliz sie szybko rzuca, potem powiedzmy duszki i ktos moze miec problem
ale to nie jest sprawdzone bo nie ganiam za ludzmi wiec moge sie mylic mnie chodzi o pvm i prosze nie mowcie ze smok kosci to taki wymiatacz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Flavius
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 8:16, 23 Wrz 2008 |
|
pupeq ja sie nie chowam... po prostu wczoraj sie zalogowalem i postanowilem sprawdzic jak dzialaja czary ;]
do tej pory czar - slady nieumarlych nie dziala , rust breth nadal nie wiem co robi pomimo rzucania go na co tylko sie da, wiezy krwi niezresowane 20s ;] pozostawie to bez komentarza , gnijace cialo 5s - nie, niepomylilem sie w wpisywaniu czasu tego czaru. Ogolnie bojowe czary bez komentarza... zreszta dlugo nie gralem wiec prosze nie sugerowac sie moim postem wiecej rzeczy napisze w weekend kiedy bede mial czas przysiasc i potestowac ...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:23, 23 Wrz 2008 |
|
jak potestujecie to dajcie konstruktywna opinie
a to ze czar nie dziala to macie forum, ja nie ogarniam 1900 skryptow
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pupeq
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: z tamtont : >
|
Wysłany:
Wto 18:57, 23 Wrz 2008 |
|
Oberdaszek napisał: |
i prosze nie mowcie ze smok kosci to taki wymiatacz. |
No nie, do szczucia dobre jest cos z duzym dmg badz czarujace.
Smoczek ma inne zastosowanie ale to patent flaviusa wiec nic nie powiem x ]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 19:58, 23 Wrz 2008 |
|
smok to cysterna many i drugi mount na pvp :] ogólnie jest ok. (chociaż mógłby być nieco mocniejszy w łapie, lub dostać zionięcie (ok 10 dmg z randoma płomieniem - jak zionięcie mniejszego smoka czy smoka kości, tylk ofc. słabsze)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 21:53, 23 Wrz 2008 |
|
Tak, a mag dalej będzie miał gównianego demona i zywioły żyjące 2 min?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 12:32, 24 Wrz 2008 |
|
gowniany demon? pewnie bije jak smok kosci i do tego czaruje.
gowniane zywioly ktore mozna miec dwa
nie porownujcie nekro do maga ten ma tu cos lepszego a ten tu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 16:23, 24 Wrz 2008 |
|
Oberdaszek napisał: |
gowniany demon? pewnie bije jak smok kosci i do tego czaruje.
gowniane zywioly ktore mozna miec dwa
nie porownujcie nekro do maga ten ma tu cos lepszego a ten tu. |
Gdy grałem to nie zauważyłem aby demon wymiatał, a żywioł trzymały się przez 2 min więc wiele można było sobie zrobić. Tak, za o wiele bardziej przydatne uważam możliwość wskrzeszania mobów przez nekro oraz wskrzeszenia zabitego gracza (dodatkowy plus że po zabiciu nie trzeba zbierać). Do tego przywołańce nekro mają chyba dłuższy czas życia?
Co do siły to się nie wypowiem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 22:08, 24 Wrz 2008 |
|
pupeq napisał: |
Aha i dla tych co slinia sie na widok slowa "nekro" Nie zamiata, trzeba sie nabiegac przy silnych stworkach ale jest bardzo fajny na umarlaki ^.- |
nie zgodze sie, nekro w dobrym sprzecie sam zabija wszystko.
smialo mozna uwalac i tak nie mam czasu na UO ostatnio (ani CLTE ani ...)
tylko o ile pamietam z tym uwalaniem nekro to jest tak, ze on juz jest maksymalnie uwalony do granic grywalnosci.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|