Autor |
Wiadomość |
Malarug
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Śro 11:34, 25 Lut 2009 |
|
Możnaby podnieść dmg śćiany ognia ale zrobić ją tak ze jak ktoś/coś przejdzie przez nią to znika w tym miejscu.
Podniesienie czasu trwania polimki <<< ZA! X2 poprosze
Śćiana kamienna jest w porządku - przydatna i używana. Zarówno pvp jak i pvm.
Demon wydaje się ciut słaby...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Śro 12:10, 25 Lut 2009 |
|
ale demon podobnie jak smok nekromanty nie ma robic za tanka tylko dodawac troche dmg do obrazen zadawanych przez sama postac.
w sumie demon nigdy za tanka nie robil, od tego sa zywiolaki energii albo wirujace ostrza
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Śro 16:10, 25 Lut 2009 |
|
Qoopei - co jest dbrego w sciane ognia i poisona ?? ;] Opisz jak jej uzywasz w pvp lub pvm ;] Jestem niezmiarnie ciekawy... ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mojzes
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 17:11, 25 Lut 2009 |
|
faktycznie, demon slabszy niz dwa zywioly, chociaz zrownac ze sobą te dwa czary
sciana ognia - podoba mi sie propozycja Coltaina, zwiekszenie dmg i zmiana mechaniki, ze dopiero po wejsciu w sciane otrzymywaloby sie dmg
sciana zwykla - wydaje mi sie ze czas jest zbyt krotki, no ale to moje odczucia
zywioly, mozna byloby zwiekszyc troche hp - o jakies 30%
co do polimorfii, to moze faktycznie inny watek - ale zwiekszenie czasu do 300 - 400 sek i/lub przyspieszenie poruszania sie na poli
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 21:46, 25 Lut 2009 |
|
Oj i od razu 3 strony flamów na młodego A młody ma sporo racji.
Spójrzmy na pvm ściany zadają dmg rzędu 2 hp i mają krótki czas trwania. Ktoś tego w pvm używa? W praktyce w pvm magiem liczy się tylko corp i explo. A do tego mag przecież musi medytować albo łykać butle...
Demon. Ofk z siłą przesadził. Ale, demon zajmuje 4 sloty a pożytek z niego mniejszy niż z 2 żywiołów to chyba trochę nie halo?
@Korgan, odnośnie "kup se lepszą zbroję" Ostatnie testy pokazały że w "dobrej jakości" zbroi z terki dostaję prawie taki sam dmg z łuku jak w "exp" komplecie. Czyli wniosek jest taki że bez bojówki (i taktyki?) możesz sobie kupić lepszą zbroję. Ale jeśli się mylę to niech Coltain mnie poprawi.
Tu generalnie problem jest taki, że mag nie ma w co ładować kasy bo nie ma itemów które niwelują obrażenia fizyczne. Są same niwelujące dmg z czarów.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Śro 21:49, 25 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:58, 25 Lut 2009 |
|
Havok, jesli sie niemyle mag zawsze z luku ebdzie mocno dostawal, kolczugi i luskowe pzred strzalami chronia gzoej niz plyty.
druga sparwa to taka ze neiwiem, ale wydaje mi sie ze czesto magowie pomijaja karczki i naramienniki...niby zcepiec i kolczuga chronia ale ejsli ubierzemy dodatkowe to ar i resistow jakby wiecej;)
ps. teraz mag mzoe meic "bojowke" wrestla be zkar wiec to tez jakies plus...
no i sam dmeon.... niewiem czy taki gorszy niz 2 zywiolaki... te demony maja rozne sily a ten najlepszy... jest calkiem znosny.....
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Amras dnia Śro 23:01, 25 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 9:23, 26 Lut 2009 |
|
Czy ty potrafisz czytać ze zrozumieniem? Ja piszę że znacznie droższa zbroja niewiele daje bez bojówki a ty że mag ma dostawać z łuku (zresztą nie tylko z łuku), łuk to akurat przykład). To skoro ma z założenia dostawać to po co ma w cokolwiek ładować kasę? To co wy chcecie, żeby mag ładował kasę w zbroję a mimo to padał od woja?
Druga sprawa, wygląda a to że mag żeby mieć jako taką obronę musi mieć skill bojowy, natomiast woj brak rezista może sobie skutecznie nadrobić przez wpakowanie run. Co więcej praktycznie może uzyskać nieśmiertelność, choć nie ukrywam że sporym kosztem. Natomiast mag takiej możliwości w ogóle nie ma.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 9:56, 26 Lut 2009 |
|
Havok wiesz ile trzeba wydac kasy zeby nadrobic resist z skilla ? :>
Szczegolnie ze resist zbrojowy od dawna dzielony jest przez 2.
Ogolnie nie wiem jak tam twoje testy wytrzymalosciowe jezeli chodzi o zbroje. Ja ostatnio obralem troche bardziej elfio/drowi styl ubierania i plyte zalozylem na wieszak .... testuje slabsze zbrojki i powiem ci ze przezywalnosc w nich wypada dobrze.
Jeno zauwaz jedno .... nie masz bojowki = 100% szany na trafienie w ciebie.
Juz jest w co ladowac kase magiem ..... i jak zobaczylem na twarzy explozje za 80 dmg to troche mi oczy z orbity wylecialy ....
Aktualnie jest tak ze bron bez run to zapalka do glaskania.
Niebawem bedzie tak ze zbroje bez run to bedzie jak resrobe
Wybacz ale ostatnio widzac co ogarniajacy mag bez jak to nazywamy "inwestowania w pixele" moze zrobic ... to juz nie wiem czy chce by dodawano dodatkowe zabawki magowi .... chyba ze dojdzie do sytuacji jak u wowjow .... ze mag bez danych zabawek bedzie glaskal czarami tak jak woj bez runicznej broni :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mojzes
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 10:11, 26 Lut 2009 |
|
nie przesadzaj z tym explosion, to wypada tylko na slabszych mobach ktore Ty sciagasz bronia do glaskania na jeden strzal
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 10:13, 26 Lut 2009 |
|
Eeee nieobchodzi mnie dmg na mobach mowie o pvp :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mojzes
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 10:19, 26 Lut 2009 |
|
jak ktos ma slabego ressista a mag duzo inta to czemu sie dziwisz? poza tym watpie aby mozna bylo zadac takiego dmg innemu graczowi w zbroi
tylko woj moze zadawac dmg rzedu 100hp?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mojzes dnia Czw 11:03, 26 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 20:31, 26 Lut 2009 |
|
Korg napisał: |
Havok wiesz ile trzeba wydac kasy zeby nadrobic resist z skilla ? :>
Szczegolnie ze resist zbrojowy od dawna dzielony jest przez 2.
Ogolnie nie wiem jak tam twoje testy wytrzymalosciowe jezeli chodzi o zbroje. Ja ostatnio obralem troche bardziej elfio/drowi styl ubierania i plyte zalozylem na wieszak .... testuje slabsze zbrojki i powiem ci ze przezywalnosc w nich wypada dobrze.
Jeno zauwaz jedno .... nie masz bojowki = 100% szany na trafienie w ciebie.
Juz jest w co ladowac kase magiem ..... i jak zobaczylem na twarzy explozje za 80 dmg to troche mi oczy z orbity wylecialy ....
Aktualnie jest tak ze bron bez run to zapalka do glaskania.
Niebawem bedzie tak ze zbroje bez run to bedzie jak resrobe
Wybacz ale ostatnio widzac co ogarniajacy mag bez jak to nazywamy "inwestowania w pixele" moze zrobic ... to juz nie wiem czy chce by dodawano dodatkowe zabawki magowi .... chyba ze dojdzie do sytuacji jak u wowjow .... ze mag bez danych zabawek bedzie glaskal czarami tak jak woj bez runicznej broni :> |
Ja o kozie ty o wozie...
1) Załóżmy że masz 1 mln gp do wydania woj pakuje runy w każdy element zbroi i mag może mu skoczyć (czy też większość magów zależy jakie rezisty sobie wybrał).
mag może sobie napakować tych run i gówno mu to da bo nie niwelują fizycznych obrażeń.
2) Woj kasą zastępuje skill, mag nie ma takiej możliwości. Czemu nie mogę zastąpić bojówki zbroją tak jak ty możesz zastąpić rezista? Może to jakieś yrpygowe ograniczenie?
3) Explo za 80 hp, co jak długo mag rzuca ten czar? Masz możliwość zastosowania jakiegoś comba? Nie. Ostatnio tłukłem się z Arkosem (mam nadzieję że nie przekręciłem nicka). Po 10 minutach dałem spokój bo nie szło mu nic specjalnie zrobić. I teraz on może bierze lepszą broń i mnie składa a ja nie mam możliwości ani polepszenia obrony ani ataku. Pewnie zapomniałeś że lepsza klasa zbroi = wolniejsze castowanie?
Pewnie też nie ma różnicy między 80 hp zadanym raz na 10 sek a 30 zadawanym co 2-3 sek (łuk z runami).
Wreszcie szkoda że dziwi cie 80 hp z explo a nie dziwi 80 z młotka (exp) lub 130 z runicznego. No ale to kosztuje tak? No to znowu wracamy do tego że ja nie mam co kupić by się przeciwstawić.
Ps. Tak wszystko zmierza do tego że w broniach/zbrojach opis umagicznień będzie dłuższy niż w diablo. Może nawet dałoby się to jakoś balansować gdyby można było wbić 1 rune/umagicznienie i jakoś wpływałyby one na siebie, a nie 6 czy 7 w każdy element zbroi. Ale o konsekwencjach pakowania wszędzie setek run trzeba było myśleć przed wprowadzeniem tego systemu. Takie coś może i jest dobre w grze pvm ale kompletnie rozwala pvp. To tyle.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Czw 20:40, 26 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 21:16, 26 Lut 2009 |
|
Pokaz mi woja ktory zada 80 dmg w uzbrojona postac :>
Prosze pokaz .... chyba ze nosisz skorzana zbroje od sklepikarza ...
Pozatym zeby zadac jakikolwiek sensowny dmg woj musi miec bron w lapie o wartosci okolo 500k.
Rolandzie:
1) ..... ot mechanika magii i walki jest inna .... bojowka a resisty na magie to co innego wiec glupie porownanie zrobiles. Bojowka powoduje ze przeciwnik nie trafia , Resisty zmniejszaja dmg jaki w ciebie wchodzi, dmg fizyczny to phisical resistance ( chyba dobrze napisalem) czyli u nas AR.
Ar mozesz zwiekszyc zakladajac lepsza zbroje ..... pozatym nie bede tu pisal na 4 strony ale rozmawialismy o runach armora .... czemu na forumi widze tylko propozycje przypakowania maga w jakies bezsensowne i idiotyczne sposoby ..... a nie w przemyslany i madry sposob.
Dodam ci jedynie ze mag z wrestlem ma duzo lepsza "ochrone" przed ciosami niz jakistam woj z inna bojowka.
2) Zloto nie zastapi ci skilla resist ... kiedys tak bylo teraz nie .... teraz zeby zastapic 10% w 1 resiscie musialbys walnac w zbroje 4 runy danego typu czyli wydatek okolo 150k .... pozatym resist daje ochrone na czarna magie ktora wiekszosc zbroi nie posiada. Dodatkowo resist wplywa na klatwy / paralize i jakostam sa w sobie na dmg jezeli dobrze pamietam. Wiec informacja twoja ze kasa mozna zastapic skill po czesci mogla by sie zgadzac jezeli pisalbys o broniach wszechstronnosci ..... ale to zabawka glownie dla magow z wrestlem.
3) explo rzuca sie krotko ..... chyba ze masz jakas koslawa postac :> a mozliwosci kombosa sa ogromne to ze tobie nie idzie nie znaczy ze jest zle mag to nie jest latwa postac do grania nie bede wypisywal jakie zostawie to twojej wyobrazni. Nie zapomnialem ze lepsza klasa zbroi wolniejsze czarowanie .... ale pamietaj .... lepsza klasa zbroi to wolniejsze udezanie bronia .... oraz wolniejsze strzelanie z luku .
Ogolnie to powiedz mi czemu istnieja magowie ktorzy mowia ze jest dobrze ..... a ty piszesz ze jest tragicznie ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 21:30, 26 Lut 2009 |
|
Korg a zadam ci pytanie czemu nie dostrzegasz topikow o przegieych broniach runicznych, w ktorych sa opisane zgony na cios?
nie wiem czy juz to poprawiono (niby runy omijaly ar czy cos takiego)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mojzes
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 21:34, 26 Lut 2009 |
|
Cytat: |
Ogolnie to powiedz mi czemu istnieja magowie ktorzy mowia ze jest dobrze ..... a ty piszesz ze jest tragicznie ? |
bo zawsze jakas czarna owca sie znajdzie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|