Autor |
Wiadomość |
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Czw 13:00, 21 Lut 2008 |
|
-Proponuje ustawic w Lake oraz Mistas (Zdala od banku) 2 budyneczki na terenie ktorego stoi sobie flaga, do ochrony obydwu budyneczkow przypisac z 3-4 straznikow ktorzy leja tylko obywateli przeciwnego miasta.
-Jesli flaga zostanie wyprowadzona z budynku mieszkancy danego miasta dostaja o tym komunikat.
-2 godzinne okienko w trakcie ktrego trwa zabawa np od 20:00 do 22:00
-Wygrwa ta frakcja ktora rowno o godzinie 22:00 ma obie flagi w swoim budynku. Aby uniknac ze ktos przez 2 godziny zabunkruje sie gdzies na zadupiu z flaga to jakas komenda wprowadzic dzialajaca jak Tracking na namierzanie flagi
-Nagroda jest jakis zeton, iles zetonow mozna wymienic u Gma na nowe ozdoby do miasta, mury, bramy, studnie, kolce, krzesla w budynkach miejskich, nowe piekniejsze zbroje dla straznikow ... ktore oczywiscie Gm by budował.
-Z flaga nie mozna sie teleportlwac trzeb ja przeniesc na piechote (jak by zostal wprowadzony moj pomysl z minowaniem terenu to by mogla by byc fajna zabawa )
Zalety: zabawa dla graczy, niebeda cierpiec crafterzy z banku, a jak beda chcieli makrowac w wizulanie lepszych warunkach to przylacza sie do zabawy, redzi niebeda zmuszeni atakowac banku gdyz pvp znajda gdzie indziej jesli po przeciwnej stronie zabraknie chetnych do upiekszania wlasnego miasta to przynajmniej beda miec satysfakcje ze maja nabardziej wypasione ze wszystkich .
To taki pomysl ktory mozecie rozwinac i mysle ze takie rozwiazania na zajecie czyms graczy beda skuteczniejsze niz dostawianie t-1000 do banku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Zasoova
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 893
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 13:15, 21 Lut 2008 |
|
Znaczy straż w Lake chcesz?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Macik
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 14:09, 21 Lut 2008 |
|
Zasoova napisał: |
Znaczy straż w Lake chcesz? |
mysle ze "straz" to tak potocznie nazwane, w lake mogloby byc to cokolwiek
licze/zombie/kosciane smoki ja bynajmniej to tak zrozumialem u zargala:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
voult
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:02, 21 Lut 2008 |
|
Zacznijmy od tego, że Lake nie ma kamienia, bo wtedy jeszcze by można przeskoczyć jakoś problem "straży" atakującej wszystkich... strażnicy bodajże mają możliwość atakowania wszystkich, którzy nie są obywatelami... to by się sprawdziło żeby nie skończyło się tak, że straż broniąca flagi będzie ubijać jej obrońców-mieszkańców.
Ale CTF jak najbardziej ZA, fajna zabawa się zacznie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Czw 15:14, 21 Lut 2008 |
|
Pomysl dobry aczkolwiek co zrobic w nocy ?? kiedy nie bedzie nikogo do obrony ??
Druga sprawa to balans red/blue... Przyjmijmy ze jest wiecej redow niz blue to walka nie bedzie miala sensu i jednostronny obrot zawsze... Wojna miast hmmm ale moze na innych zasadach ??
Propozycja:
- Miasto wypowiada wojne drugiemu miastu...
- od tego momentu przez np 3 dni nastepuja przygotowania miast
- po tym czasie kolo bankow pojawiaja sie portale na jakas polane duza... gdzie odbedzie sie starcie... oczywiscie moga przez nia przejsc jedynie obywatele...
- polana podzielona jest na 2 strony jakims fieldem ktorego nie idzie przekroczyc... Z jedne strony obywatele jednego z drugiej obywatele drugiego...
- Oskryptowana postac odlicza do momentu rozpoczecia i mur znika, portale sie zamykaja
- Nastepuje starcie taka typowa wojna... opcja wskrzeszania jest wylaczona... wygrywa ta druzyna u ktorej pozostanie zywy gracz...
Podzial lupow:
I) W PRZYPADKU ATAKUJACEGO
- Zwycieskie miasto dostaje ze skarbca pokonanych 75% jego zasobow ale nie wiecej niz 2x swoich... Zeby wykluczyc wygrywanie wielkich mas pieniedzy z niewielkim ryzykiem swoim
- w przypadku przegranej caly jego skarbiec zostaje przekazany dla miasta najezdzajacego
II) W PRZYPADKU BRONIACEGO SIE
Na odwrot
- Zwycieskie miasto dostaje ze skarbca pokonanych 100% jego zasobow ale nie wiecej niz 2x swoich...
- w przypadku przegranej 75% jego skarbca zostaje przekazany dla wygranych ale nie wiecej niz 2x zasobow ich skarbca
Caly sprzet druzyny przegranej trafia do podzialu przez burmistrza druzyny wygranej... Polegly z druzyny wygranej swoj sprzet odnajduje w banku
Caly ten system musialby dzialac w pelni automatycznie... Co wiaze sie z olbrzymim skryptem... Ale taka wizja wydaje mi sie interesujaca...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 16:10, 21 Lut 2008 |
|
Przeciw ... recyma i nogyma
Prosze isc pograc w quakea .... to nie jest jakies fps
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Korg dnia Czw 17:49, 21 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Czw 16:17, 21 Lut 2008 |
|
Zasoova napisał: |
Znaczy straż w Lake chcesz? |
Tak, ale chdozi o to zeby oni atakowali tylko obywateli Mistas
a nie redow i crimow, a ci z MIstas atakowali by tylko obywateli Lake.
Potrzeba by postawic Kamien miejski w Lake w takim wypadku.
Straz nie musi lazic tam po miescie nonstop tylko np sie spownowac w trakcie trwania Rozgrywki.
Cytat: |
Pomysl dobry aczkolwiek co zrobic w nocy ?? kiedy nie bedzie nikogo do obrony ?? |
toz przecierz napisalem ze rozgrywka by sie odbywala miedzy 20:00 a 22:00 wtedy raczej zawsze ktos jest, ale mozna godzine ustalic na inna.
Mozna rowniez zastosowac troche inne rozwiazanie Kazdy obywatel miasta ktory ma magery, bojowki, tamerke, druidyzm, nekro, paladynizm powyzej 90 % uznawany jest za zdolnego do odbycia sluzby wojskowej a tym samym do obrony Miejskiego sztandaru jesli liczba takich gracz w danym momecie przekracza 5 to przeciwna strona moze przystapic do ataku.
Zeby dac czas obronca na przygotowanie sie, ekipa atakujaca musiala by w swoim budyneczku z flaga kliknac tam jakis przycisk potwierdzajacy chec udzialu w rozgrywce( od tej chwili nie moga urzywac portali tylko nogi), tym samym obroncą wyskakiwal by komunikat ze sie szykuje akcja i ile osob do niej przystepuje. Ci straznicy co tam by stali rownie dobrze mogli by miec zmienne staty w zalerznosci ile jest atakujacych ile broniacych tak zeby wyrownac szanse, w przypadku gdy do obrony miasta nikt sie nie zjawia to straz budynku jest na tyle silna i liczna aby rownowazyc sily atakujace.
Niewiem jak to skryptowo dalo by sie zalatwic ale moze jest mozliwe aby skrypcik zliczal staty i skille lacznie atakujacych i na podstawie tego spownowal straznikow o odpowednich statach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Czw 16:21, 21 Lut 2008 |
|
Korg napisał: |
Przeciw ... recyma i nogyma
Prosze isc pograc w quakea .... to nie jest jakies ftp |
korg co ty pierdzielisz ??? przecierz to jest to samo jak bysmy sie mieli lac pod mostem Mistas tylko w nagrode zwyciescy dostana nowe lawki w miescie, a caly system ulatwia spotkanie sie wrogim sobie frakcja a nie bezsesowne stanie i czekanie a noz widelec ktos z miasta wyjdzie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 16:40, 21 Lut 2008 |
|
Dlatego mi sie nie podoba bo "uatrakcyjnia" PvP
Uczynmy pvp jeszcze bardziej atrakcyjnym niz tylko zciaganie pixeli z ludzi.... i bedzie nastepny CS:CL
Zamiast propozycji CTFa powinna sie pojawic propozycja jak uatrakcyjnic pvm ... championy , minieventy automatyczne w podziemiach, oskryptowane miniquesciki .... takie rzeczy
Poco ? ..... by wlasnie odciagnac ludzi od pvp
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Korg dnia Czw 16:42, 21 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Czw 17:13, 21 Lut 2008 |
|
no ale mnie nie interesuje granie nonstop pvm, chcial bym tez czasem pvp ale jak mam stac i czekac pod mostem Mistas az ktos postanowi wyjsc to mnie to nudzi w szczegolnosci ze ja nie jestem pasjonatom fragowania kogo kolwiek tylko kogos rownego sobie. Te ataki nasze na bank niebiora sie z tego ze mamy niedosyt pvp, tylko biora sie z tego ze pvp na tym serverze brakuje.
Dodam ze w przeciwienstwie do ciebie Korg pvp to dla mnie nie jest sfragowanie gornika czy kogos kto sobie wyszedl na pvm i ma sprzet nieprzystosowany do walki zemna, natomiast wlaka w miare wyrownanym przeciwnikiem a najlepiej zeby to bylo kilku na kilku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 17:23, 21 Lut 2008 |
|
Przeciw, z dokładnie tych powodów o których pisze Korg.
Cytat: |
Dodam ze w przeciwienstwie do ciebie Korg |
Za kolejne tego typu wypowiedzi które maja na celu prowokacje innego forumowicza wręczę warna
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Geom
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
|
Wysłany:
Czw 17:38, 21 Lut 2008 |
|
Prosze Was nie robcie tego UO!!!
TO ostatnia gra ktora ma klase. Ktora jest gra RPG z zakresu fantasy. Jak chcecie jakies flagi czy cos..to zacznijmy lolowac, klnac podawac nr.gg w grze itp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Czw 17:39, 21 Lut 2008 |
|
Korg napisał: |
Przeciw ... recyma i nogyma
Prosze isc pograc w quakea .... to nie jest jakies ftp |
CTF jest lepsze w UT, no i jest to fps (first person shooter), nie ftp (file trafnsfer protocol) - taka mala dygresja
Przeciw. nie mieszajmy gier. Za dużo PvP. Jeśli ci z Lake mają za malo rozrywki to naslać na ich miasto zgraję zbójców o wygórowanych statystykach i skillach :P (taki dziwny pomysl)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Czw 17:48, 21 Lut 2008 |
|
Sorki mialo byc fps Pmylily mi sie skroty myslowe
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Macik
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 9:21, 22 Lut 2008 |
|
a ja rowniez jestem przeciw bedzie to po prostu masakrowanie miasta blue przez redow i Zargal cel taki jak piszesz jest fajny bo rozwija miasto ale zauwaz ze w wiekszosci redzi maja to gdzies, to bedzie kolejny powod by wpasc i zmasakrowac blue dla zabawy nie bedzie tu rywalizacji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|