Autor |
Wiadomość |
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Sob 15:23, 06 Paź 2007 |
|
Witam
Krotko i na temat .... Chodzi o cofniecie zmiany.....
Cytat: |
*res liczy sie: podstawka/2.5 + exp/16 (czyli tu tez zmienilem) |
.... do poprzedniego stanu bycia.
PZDR
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 15:30, 06 Paź 2007 |
|
Popieram.
Teraz byle jaka zbroja mozna zastapic 100% skilla + exp.
Res byl ok dawal pewna przyzwoita granice ktora mogly przekroczyc tylko baaardzo dobre pancerze runiczne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krell
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 16:39, 06 Paź 2007 |
|
Popieram. Tysiac powodów.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ryouko
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 16:48, 06 Paź 2007 |
|
No a ja mam mieszane uczucia co do zmiany...
Zobaczcie ze górny limit to 70
a sam rezist dawał 60
więc rezisty ze zbroi nie miały sensu troszkę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Sob 16:49, 06 Paź 2007 |
|
W innym wypadku resist jako skill nie ma sensu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:23, 06 Paź 2007 |
|
ma ma
sam skil resa jest brany do wielu testow...
zmiana o 10 nie jest dla was bolaca... gdyz poniewaz (pare nieczytelnych zdan o mechanice) i juz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Sob 17:25, 06 Paź 2007 |
|
A ja w obrywaniu czarami widze ze jest bardzo bolaca.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Garth
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 17:27, 06 Paź 2007 |
|
Dzis sie porobi testy i oceni sie czy boli czy nie;-)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Sob 18:00, 06 Paź 2007 |
|
Cytat: |
zmiana o 10 nie jest dla was bolaca... gdyz poniewaz (pare nieczytelnych zdan o mechanice) i juz |
Jezeli nie jest tak bolaca to poco w ogole zmieniac.
A zmiana jest o okolo 12 bo jezeli mnie pamiec nie myli to resa mozna bylo miec 60, z secondary 61, z primary 62 i byly to optymalne cyferki.
Teraz majac max 50 przy primary, secondary 48, a przy normalnym 46 .... to zbroje z lepszych stopow daja wiecej (w cyferkach ) niz sam skill.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 18:03, 06 Paź 2007 |
|
bo to sie gryzie (ghryzlo) z samym sensem expa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Sob 18:14, 06 Paź 2007 |
|
To wprowadz zmiane iz skill daje 50-52 a sam exp dodatkowe 10 ....
czyli sumarycznie.
kazde 2% skilla daje 1 resa a ponad 100 rozwiazanie sumaryczne gdzie:
110=51, 120=52, 130=53, 140=54, 150=55, 160=56, 170=57, 180=58, 190=59, 200=60, 205=61, 210=62
A exp akurat w tym skillu dawal wiecej wlasnie po to by osiagniecie tego 60 trwalo dluzej ..... tak przynajmniej pamietam z rozmow z DH
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
eMx
Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Sob 20:48, 06 Paź 2007 |
|
Korg dobrze gada kazde 2% niech daje jeden resa a exp skilowy dodatkowe 10 i bedzie gitara
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|