Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Cofniecie zmiany naliczania resa Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Vote

Za cofnieciem
90%
 90%  [ 10 ]
Przeciw
9%
 9%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 11


Autor Wiadomość
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 15:23, 06 Paź 2007 Powrót do góry

Witam

Krotko i na temat .... Chodzi o cofniecie zmiany.....

Cytat:
*res liczy sie: podstawka/2.5 + exp/16 (czyli tu tez zmienilem)


.... do poprzedniego stanu bycia.

PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 15:30, 06 Paź 2007 Powrót do góry

Popieram.

Teraz byle jaka zbroja mozna zastapic 100% skilla + exp.

Res byl ok dawal pewna przyzwoita granice ktora mogly przekroczyc tylko baaardzo dobre pancerze runiczne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
krell



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 16:39, 06 Paź 2007 Powrót do góry

Popieram. Tysiac powodów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ryouko



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:48, 06 Paź 2007 Powrót do góry

No a ja mam mieszane uczucia co do zmiany...

Zobaczcie ze górny limit to 70

a sam rezist dawał 60

więc rezisty ze zbroi nie miały sensu troszkę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 16:49, 06 Paź 2007 Powrót do góry

W innym wypadku resist jako skill nie ma sensu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:23, 06 Paź 2007 Powrót do góry

ma ma

sam skil resa jest brany do wielu testow...

zmiana o 10 nie jest dla was bolaca... gdyz poniewaz (pare nieczytelnych zdan o mechanice) i juz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 17:25, 06 Paź 2007 Powrót do góry

A ja w obrywaniu czarami widze ze jest bardzo bolaca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Garth



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 441 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 17:27, 06 Paź 2007 Powrót do góry

Dzis sie porobi testy i oceni sie czy boli czy nie;-)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 18:00, 06 Paź 2007 Powrót do góry

Cytat:

zmiana o 10 nie jest dla was bolaca... gdyz poniewaz (pare nieczytelnych zdan o mechanice) i juz


Jezeli nie jest tak bolaca to poco w ogole zmieniac.
A zmiana jest o okolo 12 bo jezeli mnie pamiec nie myli to resa mozna bylo miec 60, z secondary 61, z primary 62 i byly to optymalne cyferki.

Teraz majac max 50 przy primary, secondary 48, a przy normalnym 46 .... to zbroje z lepszych stopow daja wiecej (w cyferkach ) niz sam skill.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:03, 06 Paź 2007 Powrót do góry

bo to sie gryzie (ghryzlo) z samym sensem expa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 18:14, 06 Paź 2007 Powrót do góry

To wprowadz zmiane iz skill daje 50-52 a sam exp dodatkowe 10 ....
czyli sumarycznie.
kazde 2% skilla daje 1 resa a ponad 100 rozwiazanie sumaryczne gdzie:
110=51, 120=52, 130=53, 140=54, 150=55, 160=56, 170=57, 180=58, 190=59, 200=60, 205=61, 210=62

A exp akurat w tym skillu dawal wiecej wlasnie po to by osiagniecie tego 60 trwalo dluzej ..... tak przynajmniej pamietam z rozmow z DH


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
eMx



Dołączył: 05 Paź 2007
Posty: 34 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 20:48, 06 Paź 2007 Powrót do góry

Korg dobrze gada kazde 2% niech daje jeden resa a exp skilowy dodatkowe 10 i bedzie gitara


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)