Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Chcecie z powrotem specjale? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Chcesz specjale w pvp?

Tak
63%
 63%  [ 14 ]
Nie
36%
 36%  [ 8 ]
Wszystkich Głosów : 22


Autor Wiadomość
kosturek



Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 20:03, 19 Lut 2010 Powrót do góry

Paralyzing blow:DDDD Obecnie ciężko, ba NIE DA SIĘ zatrzymać osoby, która chce uciec.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Pikus--



Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.

PostWysłany: Sob 12:18, 20 Lut 2010 Powrót do góry

Zmienilem zdanie.
Wszystkie specjale ingerujace w DMG nie powinny byc przywrocone.
Cala reszta tak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gudissimo



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:19, 20 Lut 2010 Powrót do góry

A moze wywalic tylko specjale zabijajace na 1 szota PMa 80 str i podpisac pod nie inne...

Wilk syty i owca cala.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:30, 21 Lut 2010 Powrót do góry

Ja zagłosowałem na tak, ale zgadzam sie, ze specjale "zbyt przypakowane" podciac troche lub podpiac pod inne- tak, zeby niebylo placzu, ze "na hita" ale i zeby walka byla czyms innym niz monotonnym "lup, lup, bum, bum" Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 8:14, 22 Lut 2010 Powrót do góry

niestety nie mam pomyslu na "wersje" specjali nie psujace "balansu"

jak macie jakies pomysly to bardzo proszę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
merq



Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 12:16, 22 Lut 2010 Powrót do góry

Może broniom, które były zbyt przepakowane, po prostu podmienić specjale ... np. takiej halce (która chyba miała paraliża którego wój mógł używać nawet na koniu) zabrać paraliża, a w jego miejsce wstawić coś innego. Podobnie tak chyba było też z piką i kijem dla magów(biły na dwa hity klasy magowe - przez co zetknięcie się z nimi od razu powodowało śmierć). Tak "potężne" spacjale jak paraliż powinny zostać przydzielone broniom, które mają mniejszy dmg - dzięki czemu z pewnością staną się bardziej atrakcyjniejsze i wyjęte z ciemnych zakamarków skrzyni bankowej, a zarazem nie będzie kill on sight. Podobnie ma się sprawa z resztą silnych specjali, ale raczej po ich użyciu nikt nie powinien od razu paść (no może oprócz pma).

Drugim rozwiązaniem sprawy specjalowego paraliża i właściwie reszty silnych specjali może być po prostu odpowiednie zmniejszenie dmg'u broni, gdy specjal jest w użyciu. Skoro specjale mają powrócić to powinny być tylko dodatkiem do broni, a nie głównym czynnikiem wpływającym na przebieg walki.

ave.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez merq dnia Pon 12:22, 22 Lut 2010, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 23:30, 22 Lut 2010 Powrót do góry

Specjale przepakowane? Szczerze mówiąć, to nie przypominam sobie żeby ktoś narzekał na specjale za starego cl4 oprócz halki w pewnym tylko momencie (choć tutaj raczej problemem był sam dmg halki a nie specjale, a raczej specjal). BMa zabić było bardzo trudno, szczególnie gdy biegał z młotem bojowym ( Rolling Eyes ), istniała obawa przed zejściem na max 2 shoty. Na zma potrzebne były 3 shoty żeby zszedł. PM wtedy nie istniał w sumie to fakt, więc powrócić do starego dobrego cl4 i zmodyfikować jedynie pma jeżeli chodzi o "stare klasy".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:23, 23 Lut 2010 Powrót do góry

specjale moga wrocic... sie jakos je pooslabia

jednak moja propozycja wychodzi z tym, zeby uzywanie specjali bylo na licencję~!!!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kros



Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 180 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 10:58, 23 Lut 2010 Powrót do góry

Ale ze jak na licencje? :]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:12, 23 Lut 2010 Powrót do góry

uzywasz licencji danej i potem np przez 12h mozesz uzywac specjali, o 12h znow musisz uzyc zeby uzywac


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Teron



Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 113 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:02, 23 Lut 2010 Powrót do góry

Do używania specjali w pvm też potrzebna byłaby taka licencja?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gudissimo



Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:04, 23 Lut 2010 Powrót do góry

licencja nic nie zmieni bo jak sie ja zdobedzie to i tak pm
spadnie na hita.

moja propozycja;
1. zidentyfiikowac bronie zdejmujace na strzal z specjala
np. mlot, hala, berdysz...
2. ustawic im specjale nie zadajace direct damage x
a dac im cos w stylu armor ignore, dismount, whirlwind

nie ruszac base dmg i swing speed bo to jest ok


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darthen



Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 63 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:06, 23 Lut 2010 Powrót do góry

Nie ma nic dziwnego w tym, ze pm spada na hita, a jezeli chodzi o zma i trick z paralizem, to niech uzywa disarma. Jezeli padacie to nie znaczy, ze mechanika jest zla tylko, ze robicie cos zle.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 20:49, 23 Lut 2010 Powrót do góry

a nie lepiej zamiast specjali w pvp wlaczyc jakies specjalne wlasciwosci broni tak jak bylo na starej clce ze jedne bronie maja dismounta a inne parala ofc randomowo ? to chyba bylo cos najlepszego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 20:57, 23 Lut 2010 Powrót do góry

Nie grałem z tym ale wydaje mi się to ciekawsze Wink Daje więcej randoma w walce - więc większe emocję i szansę na odwrócenie karty. Może trochę odejmuje możliwości taktycznych ale jednak według mnie to jest lepsza opcja. Popieram Zorgana. No i według mnie mogło by też zabierać manę tak jak specjale, żeby ograniczyć random co do ilości many. Ale to tylko takie moje na szybko rzucone, może o czymś ważnym nie pomyślałem z tą maną Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)