Autor |
Wiadomość |
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 20:03, 19 Lut 2010 |
|
Paralyzing blow:DDDD Obecnie ciężko, ba NIE DA SIĘ zatrzymać osoby, która chce uciec.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Sob 12:18, 20 Lut 2010 |
|
Zmienilem zdanie.
Wszystkie specjale ingerujace w DMG nie powinny byc przywrocone.
Cala reszta tak.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 12:19, 20 Lut 2010 |
|
A moze wywalic tylko specjale zabijajace na 1 szota PMa 80 str i podpisac pod nie inne...
Wilk syty i owca cala.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:30, 21 Lut 2010 |
|
Ja zagłosowałem na tak, ale zgadzam sie, ze specjale "zbyt przypakowane" podciac troche lub podpiac pod inne- tak, zeby niebylo placzu, ze "na hita" ale i zeby walka byla czyms innym niz monotonnym "lup, lup, bum, bum"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 8:14, 22 Lut 2010 |
|
niestety nie mam pomyslu na "wersje" specjali nie psujace "balansu"
jak macie jakies pomysly to bardzo proszę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
merq
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pon 12:16, 22 Lut 2010 |
|
Może broniom, które były zbyt przepakowane, po prostu podmienić specjale ... np. takiej halce (która chyba miała paraliża którego wój mógł używać nawet na koniu) zabrać paraliża, a w jego miejsce wstawić coś innego. Podobnie tak chyba było też z piką i kijem dla magów(biły na dwa hity klasy magowe - przez co zetknięcie się z nimi od razu powodowało śmierć). Tak "potężne" spacjale jak paraliż powinny zostać przydzielone broniom, które mają mniejszy dmg - dzięki czemu z pewnością staną się bardziej atrakcyjniejsze i wyjęte z ciemnych zakamarków skrzyni bankowej, a zarazem nie będzie kill on sight. Podobnie ma się sprawa z resztą silnych specjali, ale raczej po ich użyciu nikt nie powinien od razu paść (no może oprócz pma).
Drugim rozwiązaniem sprawy specjalowego paraliża i właściwie reszty silnych specjali może być po prostu odpowiednie zmniejszenie dmg'u broni, gdy specjal jest w użyciu. Skoro specjale mają powrócić to powinny być tylko dodatkiem do broni, a nie głównym czynnikiem wpływającym na przebieg walki.
ave.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez merq dnia Pon 12:22, 22 Lut 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 23:30, 22 Lut 2010 |
|
Specjale przepakowane? Szczerze mówiąć, to nie przypominam sobie żeby ktoś narzekał na specjale za starego cl4 oprócz halki w pewnym tylko momencie (choć tutaj raczej problemem był sam dmg halki a nie specjale, a raczej specjal). BMa zabić było bardzo trudno, szczególnie gdy biegał z młotem bojowym ( ), istniała obawa przed zejściem na max 2 shoty. Na zma potrzebne były 3 shoty żeby zszedł. PM wtedy nie istniał w sumie to fakt, więc powrócić do starego dobrego cl4 i zmodyfikować jedynie pma jeżeli chodzi o "stare klasy".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 8:23, 23 Lut 2010 |
|
specjale moga wrocic... sie jakos je pooslabia
jednak moja propozycja wychodzi z tym, zeby uzywanie specjali bylo na licencję~!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kros
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Wto 10:58, 23 Lut 2010 |
|
Ale ze jak na licencje? :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 13:12, 23 Lut 2010 |
|
uzywasz licencji danej i potem np przez 12h mozesz uzywac specjali, o 12h znow musisz uzyc zeby uzywac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Teron
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:02, 23 Lut 2010 |
|
Do używania specjali w pvm też potrzebna byłaby taka licencja?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gudissimo
Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:04, 23 Lut 2010 |
|
licencja nic nie zmieni bo jak sie ja zdobedzie to i tak pm
spadnie na hita.
moja propozycja;
1. zidentyfiikowac bronie zdejmujace na strzal z specjala
np. mlot, hala, berdysz...
2. ustawic im specjale nie zadajace direct damage x
a dac im cos w stylu armor ignore, dismount, whirlwind
nie ruszac base dmg i swing speed bo to jest ok
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Darthen
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:06, 23 Lut 2010 |
|
Nie ma nic dziwnego w tym, ze pm spada na hita, a jezeli chodzi o zma i trick z paralizem, to niech uzywa disarma. Jezeli padacie to nie znaczy, ze mechanika jest zla tylko, ze robicie cos zle.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 20:49, 23 Lut 2010 |
|
a nie lepiej zamiast specjali w pvp wlaczyc jakies specjalne wlasciwosci broni tak jak bylo na starej clce ze jedne bronie maja dismounta a inne parala ofc randomowo ? to chyba bylo cos najlepszego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Wto 20:57, 23 Lut 2010 |
|
Nie grałem z tym ale wydaje mi się to ciekawsze Daje więcej randoma w walce - więc większe emocję i szansę na odwrócenie karty. Może trochę odejmuje możliwości taktycznych ale jednak według mnie to jest lepsza opcja. Popieram Zorgana. No i według mnie mogło by też zabierać manę tak jak specjale, żeby ograniczyć random co do ilości many. Ale to tylko takie moje na szybko rzucone, może o czymś ważnym nie pomyślałem z tą maną
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|