Autor |
Wiadomość |
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 1:38, 17 Lis 2007 |
|
Proponuję, żeby Camping był skillem nie zabierającym miejsca w skillcapie. Jest to obecnie skill martwy (przynajmniej ja nigdy nie znałem nikogo, kto by miał Camping, chyba że 33% póki nie ma zapchanego skillcapa bardziej przydatnymi na codzień umiejętnościami), a mimo wszystko szkoda, żeby się marnował.
Była chyba podobna propozycja za czasów CLSE, uargumentowana tak, że można spokojnie założyć, iż każdy poszukiwacz przygód (czy w ogóle mieszkaniec świata bez centralnego ogrzewania i mikrofalówek:P) wie, jak rozłożyć posłanie na glebie czy rozpalić ognisko. A nie musi to wcale oznaczać, że w efekcie gorzej leczy, macha mieczem czy czaruje (skillcap).
Do powyższego argumentu dorzucę jeszcz taki pasujący do realiów CL4: przydatność Campingu jest równie wielka, co Glassblowingu i Stonecraftingu, które są już poza skillcapem.
Można też zastanowić się nad usunięciem ze skillcapa skilli Forensic Evaluation czy Taste Identification (oba, zdaje się, martwe), ale nie o tym ten temat.
|
Post został pochwalony 4 razy
|
|
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Sob 11:40, 17 Lis 2007 |
|
Ja juz kiedyś tam proponowałem by Campig zrobić tak jak Glassblowing i Stonecrafting. Jeśli ktoś by osiągnął 100% np skillu cooking mógł by rozwijać camping. Albo kto ma 100% sworda... no nie wiem...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 13:02, 17 Lis 2007 |
|
a może po prostu poza skillcapem? Bez dodatkowych wymagań? Naprawdę rozłożenie obozu to nic mega skomplikowanego Dodatkowo skill by trochę ożył No i ognisko szybciej by się zapalało JESTEM ZA!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Sob 22:30, 17 Lis 2007 |
|
Tak to każdy będzie mieć ten skill i tak naprawde nic w ta gre nie wniesie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:51, 17 Lis 2007 |
|
A co teraz wnosi ten skill do gry? Ile osób go ma? W/g mnie ten skill jest martwy i w obecnej postaci bezużyteczny (ognisko zielarz może i bez tego skilla rozpalić acz jest to uciążliwe). Albo inaczej - jest tak samo użyteczny jak wspomniane wyżej Glassblowing i Stonecrafting
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 23:00, 17 Lis 2007 |
|
Camping dla wszystkich wniesie to, iż:
- ludzie będą mieli ten skill i nie będą to tylko zielarze bez pełnego skillcapa.
- skromne możliwości urozmaicenia pro-RPG, jakie daje Camping (rozpalenie ognicha w lesie) będą "odblokowane" dla wszystkich chętnych
Nie widzę problemu, że każdy miałby ten skill. O to chyba chodzi, czyż nie?
Nie daje dopału do PvP, nie można na nim zarobić... Kogo będzie boleć, że każdy chętny miałby Camping? No, chyba tylko niedzielnych morderców - użycie posłania bodajże umożliwia instant wylogowanie się.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Nie 2:05, 18 Lis 2007 |
|
A ja mam troche inna propozycje...
Moznaby zrobic pule skilli nie zajmujacych capa... takie o ktorych swiat juz dawno zapomnial...
I kazda postac moglaby miec tylko jeden skill z listy...
Ograniczyloby to sytuacje w ktorek kazdy zrobilby sobie camping(bo co mu szkodzi) a daloby mozliwosc rozwoju postaci juz "przeladowanych"
Boje sie tylko ze dyskusja na temat ktore skille maja byc poza skillcapem tak sie rozbuduje ze nic z tego nie bedzie...
|
Post został pochwalony 2 razy
|
|
|
|
|