Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Camping poza skillcapem. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:38, 17 Lis 2007 Powrót do góry

Proponuję, żeby Camping był skillem nie zabierającym miejsca w skillcapie. Jest to obecnie skill martwy (przynajmniej ja nigdy nie znałem nikogo, kto by miał Camping, chyba że 33% póki nie ma zapchanego skillcapa bardziej przydatnymi na codzień umiejętnościami), a mimo wszystko szkoda, żeby się marnował.

Była chyba podobna propozycja za czasów CLSE, uargumentowana tak, że można spokojnie założyć, iż każdy poszukiwacz przygód (czy w ogóle mieszkaniec świata bez centralnego ogrzewania i mikrofalówek:P) wie, jak rozłożyć posłanie na glebie czy rozpalić ognisko. A nie musi to wcale oznaczać, że w efekcie gorzej leczy, macha mieczem czy czaruje (skillcap). Smile

Do powyższego argumentu dorzucę jeszcz taki pasujący do realiów CL4: przydatność Campingu jest równie wielka, co Glassblowingu i Stonecraftingu, które są już poza skillcapem. Smile

Można też zastanowić się nad usunięciem ze skillcapa skilli Forensic Evaluation czy Taste Identification (oba, zdaje się, martwe), ale nie o tym ten temat. Smile


Post został pochwalony 4 razy
Zobacz profil autora
Nasti



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew

PostWysłany: Sob 11:40, 17 Lis 2007 Powrót do góry

Ja juz kiedyś tam proponowałem by Campig zrobić tak jak Glassblowing i Stonecrafting. Jeśli ktoś by osiągnął 100% np skillu cooking mógł by rozwijać camping. Albo kto ma 100% sworda... no nie wiem...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:02, 17 Lis 2007 Powrót do góry

a może po prostu poza skillcapem? Bez dodatkowych wymagań? Naprawdę rozłożenie obozu to nic mega skomplikowanego Smile Dodatkowo skill by trochę ożył Smile No i ognisko szybciej by się zapalało Very Happy JESTEM ZA!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Nasti



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew

PostWysłany: Sob 22:30, 17 Lis 2007 Powrót do góry

Tak to każdy będzie mieć ten skill i tak naprawde nic w ta gre nie wniesie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:51, 17 Lis 2007 Powrót do góry

A co teraz wnosi ten skill do gry? Ile osób go ma? W/g mnie ten skill jest martwy i w obecnej postaci bezużyteczny (ognisko zielarz może i bez tego skilla rozpalić acz jest to uciążliwe). Albo inaczej - jest tak samo użyteczny jak wspomniane wyżej Glassblowing i Stonecrafting


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:00, 17 Lis 2007 Powrót do góry

Camping dla wszystkich wniesie to, iż:
- ludzie będą mieli ten skill i nie będą to tylko zielarze bez pełnego skillcapa. Razz
- skromne możliwości urozmaicenia pro-RPG, jakie daje Camping (rozpalenie ognicha w lesie) będą "odblokowane" dla wszystkich chętnych

Nie widzę problemu, że każdy miałby ten skill. O to chyba chodzi, czyż nie? Smile

Nie daje dopału do PvP, nie można na nim zarobić... Kogo będzie boleć, że każdy chętny miałby Camping? Smile No, chyba tylko niedzielnych morderców - użycie posłania bodajże umożliwia instant wylogowanie się.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kixar



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...

PostWysłany: Nie 2:05, 18 Lis 2007 Powrót do góry

A ja mam troche inna propozycje...
Moznaby zrobic pule skilli nie zajmujacych capa... takie o ktorych swiat juz dawno zapomnial...
I kazda postac moglaby miec tylko jeden skill z listy...
Ograniczyloby to sytuacje w ktorek kazdy zrobilby sobie camping(bo co mu szkodzi) a daloby mozliwosc rozwoju postaci juz "przeladowanych"
Boje sie tylko ze dyskusja na temat ktore skille maja byc poza skillcapem tak sie rozbuduje ze nic z tego nie bedzie...


Post został pochwalony 2 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)