Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 byla amnestia czas na abolicje Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
regedit



Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:45, 18 Maj 2007 Powrót do góry

CL stanowoczo przestalo byc mmorpg. Online spadl do tak zenujacego poziomu, ze najprostsze czynnosci urastaja do miana problemu. Nie ma ofert na aukcji. Handel i uslugi poza npc'ami istnieja w jakims banalnym zakresie. Zakup czy naprawa sprzetu to quest: znajdz kowala. Mikstury, ziola, mam wrazenie ze sa niedostepne. Jesli nie masz zaprzyjaznionego crafter'a - lezysz.
Jako powiedzmy fabularny obibok i sellsword nie bardzo mam w czym, z czym i z kim pojsc na wyprawe. Mecze znudzonego sytuacja mejta coby sie zalogowal i naprawil mi chociaz miecz. Ot, pikselowe zebractwo...

Stad moja propozycja, zaczerpnieta z 'zaprzyjaznionego" serwera coby nieco zliberalizowac §5 etykiety CL i wprowadzic bezwarunkowa abolicje na mulowanie.

A tak na margiensie, moge sie mylic, bo ostatnio nie bardzo wiem po co sie logowac, ale:
Fabularnie nie dzieje sie nic. Oficjalne forum nie dziala. Strona jest conajmniej konserwatywna i jakby niezbyt intensywnie aktualizowana. Gdzie jest i co robi te 15 osób z ekipy?

Emajrajt?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DiD



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:02, 19 Maj 2007 Powrót do góry

Przejdz na clr:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 1:11, 19 Maj 2007 Powrót do góry

Ekipa(nt) robi duzo naprawde uwierz ze echo dociera nawet na sasiedni shard wiec plz skasuj sie z tego czatu :[.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tymmo



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 2:48, 19 Maj 2007 Powrót do góry

regedit napisał:


Stad moja propozycja, zaczerpnieta z 'zaprzyjaznionego" serwera coby nieco zliberalizowac §5 etykiety CL i wprowadzic bezwarunkowa abolicje na mulowanie.


Ta.. i jeszcze pozwolic na bierne makro i bedzie idealnie..
Chyba sobie kpisz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 2:51, 19 Maj 2007 Powrót do góry

wyjdz .....
skocz........
idz na parapet ..........


Atak serio to co do mulowania przeciw calkowity rencyma i nogyma.

Co do tego ze nic sie niedzieje fabularnie ......... hmmm jak uwazasz ze zalogujesz sie na 5 min "kurde niemam questa" logout to mozesz do tego wniosku dojsc ..... jednakze jezeli chodzi o questy / eventy ..... oj dzieje sie dzieje.

Jezeli chodzi o niskie online ..... coz ... poczytaj sobie topici na vCr lair ..... jezeli vCr chce skryptowo jakos ograniczyc pvp to jest zle .... i to bardzo zle ..... cos okolo quake arena mysle Razz

Jezeli chodzi o malo towaru i crafterow dostepnych ... cos no jest z tym problem ... dlatego jak juz jakiegos lapniesz to zrob wieksze zamowienie .... i crafter zarobi wiecej i ty bedziesz mial na dluzej ..... pozniej wystarczy tylko co pewien czas jak sie dana osobe zobaczy porozmawiac o naprawieniu itemkow ....

Aha .... co do strony to sa ludzie pracujacy nad tekstami by ja uaktualnic ... niestety trzeba troszke jeszcze poczekac.

Jezeli chceta poprawic sytuacje serv .. by bylo wiecej graczy ... coz ... moze ci normalni ludzie dla ktorych UO to cos wiecej niz tylko pvp wroca na CL


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:50, 19 Maj 2007 Powrót do góry

regedit - nie mogę się z Tobą zgodzić co do questów i eventów - są one i w porównaniu do początku mojej gry, kiedy jeszcze było to imperium niepodzielne jednego i jedyniedobrze myślącego DH, questów & eventów jest o ok 700% więcej - zacznij grać zaczij rozmawiać zacznij żyć - jeśli będzie w pobliżu seer to na prawde oni doceniają takich graczy (mnie docenili jak na przykłąd sprzęt naprawiałem i miałem 15 sek. aby pozbyć się obciążenia ok 1400 z plecaka i założyć bojowy ubiór oraz przygotować broń ;P I mimo że poległm w domku to nie narzekam - questy sa, i do tego nie narzekam bo są fajne).

NAstępna rzecz z którą nie do końca mogę się zgodzić to to że nie ma z kim i po co chodzić - 1. nie napisałęś jaką jesteś rasą, 2. nie napisałęś co tak bardzo robić lubiszna UO, 3. nie napisałeś jaką masz specjalność (mag, łucznik, konserwa etc.) - w prawdzie my mamy tutaj 10-cio osobową ekipę, ale uwierz mi na słowo - na prawdę nie jesteśmy hermetyczni - nie gryziemy, a łazimy gdzie się da Razz

Towary u Craftera - i znowu nawet nie napisałeś o jakie chodzi (ok - ja wiem że kadych brakuje, ale widzisz - w teamie mamy kowala, stolarza, ja jestem na ten czas Łukmistrzem - stuff jest. Tylko poszukać trzeba. a jeśli spotkasz jednego z nas to tak jakbyś spotkał wszystkich bo kontakt ze sobą mamy doskonały (jesteśmy przeważnie na uczelni wszyscy, a jak nie to SMS i już jesteśmy w kontakcie)).

Mułowanie ? Już jakiś serwer wprowadził pozwolenie na bierne makra - czy Ty wiesz co by było jakby można było mułować ? O facet - to wyobraź sobie jakie szanse miałby gracz który zaczyne i chce coś sobie pokrafcić....

Co do UP/ONLINE - owszem - nie jest to CLTE z dawnych czasów gdzie UP>150, ani nawet z przed pół roku gdzie UP>70... ALe i tak jetem pełen optymizmu - wkażdym tygodniu widzę nowego gracza, a ONLINE systematycznie rośnie [i nie jak na vcr gdzie rośnie głównie za sprawą mułków i kręcenia licznika...]

A oto moja propozycja aby choć tymczasowo pomóc w naszym fakt - kulejącym rynku:
założyć na forum dział Afiszer - takie sprzedam/kupię/zamienię - wiem - jest targ na IRC - ale nie każdy lubi te formę kontaktu poza tym kanał ten często jest wykorzystywany do pogaduch a nie do handlu

A więc rady dla Ciebie regedit:
1. USE FORUM & BE GREAT ;D [odnośnie mojego powyższego i Twoich problemów z kompanami na wyprawy & sprzętem]
2. uspokój się i ciut optymizmu - Shard dostał olbrzymi cios w plecy - daj czas na pozbieranie się - i tak chłopaki dzielnie sobie radzą...
3. Stroną powiedziałęm już że ja siępostaram zająć - wygląd jest ok, ale info deko już ne bangla, i dziś postaram się tym zająć.

Pozdro i jak co to masz móje kontakty w podpisie
2.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez badgerman dnia Sob 17:16, 19 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
regedit



Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:31, 19 Maj 2007 Powrót do góry

Mam wrazenie, ze zachowujecie sie jak bardzo male kolko wzajemnej adoracji. Nie jest, zle? Wszystko idzie w dobrym kierunku? Dzieje sie sporo? To dlaczego w momencie gdy pisze tego posta, online CL to 20 slownie: smieszniemalo dusz. Dlaczego przytlaczajaca wiekszosc gra na tym „zlym serwerze”, gdzie trzeba ograniczac pvp?

Mowicie questy sa. Sie pytam gdzie? Od wejscia nowego pola gralem z 2-3 osobami po 3-6h dziennie. Nic takiego nas nie spotkalo, mimo ze unikalismy cmentarzy, kopalni itp. Ba, nie doczekalem się nawet makroczeka’a. Na serwerze, ze tak zlosliwie przypomne, gdzie na dwoch graczy przypada jeden ekipant. Wink

Zreszta to wszystko to nie wylacznie moj punkt widzenia. Z 2-3 osobowej ekipy, ktora wsomniam zostalem tylko ja. Reszta zasilila CLR i MW.

Idac dalej tym tropem, mowicie zdecydowanie nie mulowniu. Proponuje zatem pozwiedzac witryny liczacej sie konkurencji i poszukac w ich regulaminach takiego zapisu (potem spojrzcie po raz kolejny na online tych serwerow i online CL). Nie ma? Bo to wymysl CL z czasow obecnie utopijnego online. Martwy zapis, ktory sztucznie i nie wiadomo poco ogranicza graczy. Tak naprawde, w ten czy inny sposob lamany/obchodzony od poczatku istnienia.

Powiem jeszcze, ze nikt z Was poza Badgerman’em (dobry crafter zawsze znajdzie nabywcow) nie podal konkretnego argumentu dotyczacego meritum sprawy. Nie, bo nie. Dodatkowo z bardzo niezrozumialych dla mnie podwodow okazujecie mi brak szacunku. O co chodzi dziewczyny? Widze, że jest zle. Przedstawiam propozycje rozwiazania. Spodziewam sie konstruktywnej rzeczowej dyskusji.

Spytam jeszcze moze troche nierozsadnie: co ma mulownanie do biernego makra? Co ma piernik do wiatraka?

Cytat:
Ekipa(nt) robi duzo naprawde uwierz ze echo dociera nawet na sasiedni shard wiec plz skasuj sie z tego czatu :[.

Faktycznie. Mowiac echo masz na mysili posty, w ktorych gracze tegoz serwera wysmiewali ekipe CL kozaku?

Cytat:
Jezeli chceta poprawic sytuacje serv .. by bylo wiecej graczy ... coz ... moze ci normalni ludzie dla ktorych UO to cos wiecej niz tylko pvp wroca na CL.

Troszke już czekamy.

Cytat:
Przejdz na clr:)

Dzieki. Bylem już w piekle. Czasem jeszcze zagladam. Wink

Cytat:
Co do UP/ONLINE - owszem - nie jest to CLTE z dawnych czasów gdzie UP>150, ani nawet z przed pół roku gdzie UP>70... ALe i tak jetem pełen optymizmu - wkażdym tygodniu widzę nowego gracza, a ONLINE systematycznie rośnie [i nie jak na vcr gdzie rośnie głównie za sprawą mułków i kręcenia licznika...]

badgerman – respect, ale chyba patrzysz na inny licznik…, a tyle było o agresywnym, dynamicznym supporcie CL.

Cytat:
A oto moja propozycja aby choć tymczasowo pomóc w naszym fakt - kulejącym rynku:
założyć na forum dział Afiszer - takie sprzedam/kupię/zamienię - wiem - jest targ na IRC - ale nie każdy lubi te formę kontaktu poza tym kanał ten często jest wykorzystywany do pogaduch a nie do handlu

nah, lacznie CL z forum/IRC/GG to IMO porazka

Cytat:
2. uspokój się i ciut optymizmu

Hmm. Po czym wnosisz ze jestem 'niespokojny'? Wink

Dla forumowych kozakow mch88, Tymmo z pozdrowieniami: [link widoczny dla zalogowanych] gdybyscie mieli problemy ze zrozumieniem tekstu, słuze pomoca.
Cytat:


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 13:02, 19 Maj 2007 Powrót do góry

Ponowie prozbe :>

skocz .....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tymmo



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 13:14, 19 Maj 2007 Powrót do góry

Popieram moje skromne kolo wzajemnej adoracji! (Korg :*)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 13:45, 19 Maj 2007 Powrót do góry

A teraz odpowiedz bardziej tresciwa:

Cytat:
Zreszta to wszystko to nie wylacznie moj punkt widzenia. Z 2-3 osobowej ekipy, ktora wsomniam zostalem tylko ja. Reszta zasilila CLR i MW.


No to w ten sposob napewno online sie niezwiekszy :>
A z tego co wiedze to dla ciebie niejwieksza udreka jest aktualny online.


Cytat:
Idac dalej tym tropem, mowicie zdecydowanie nie mulowniu. Proponuje zatem pozwiedzac witryny liczacej sie konkurencji i poszukac w ich regulaminach takiego zapisu (potem spojrzcie po raz kolejny na online tych serwerow i online CL). Nie ma? Bo to wymysl CL z czasow obecnie utopijnego online. Martwy zapis, ktory sztucznie i nie wiadomo poco ogranicza graczy. Tak naprawde, w ten czy inny sposob lamany/obchodzony od poczatku istnienia.


Co mnie obchodzi online servera gdzie postacie mozna bylo robic z screnow / paint shopa . Gdzie jak widze po zmianach wszystko idzie w kierunku quake arena. Zauwaz ze takie pozwolenie powoduje iz ktos kto gral i bawil sie w bycie rzemieslnikiem wlasnie stal sie bezrobotnym :>


Cytat:
Mowicie questy sa. Sie pytam gdzie? Od wejscia nowego pola gralem z 2-3 osobami po 3-6h dziennie. Nic takiego nas nie spotkalo, mimo ze unikalismy cmentarzy, kopalni itp. Ba, nie doczekalem się nawet makroczeka’a. Na serwerze, ze tak zlosliwie przypomne, gdzie na dwoch graczy przypada jeden ekipant. Wink


Hmmmm a ja uczestniczylem w quescie globalnym i mialem z 2-3 evenciki. Dochodzi do tego jeszcze turniej sobotni. Jakos niewidzialem bys byl na nim a to tez jest event.


Cytat:
Powiem jeszcze, ze nikt z Was poza Badgerman’em (dobry crafter zawsze znajdzie nabywcow) nie podal konkretnego argumentu dotyczacego meritum sprawy. Nie, bo nie. Dodatkowo z bardzo niezrozumialych dla mnie podwodow okazujecie mi brak szacunku. O co chodzi dziewczyny? Widze, że jest zle. Przedstawiam propozycje rozwiazania. Spodziewam sie konstruktywnej rzeczowej dyskusji.


Dyskusja jest tak konstruktywna jak i propozycja jaka podales. Mulowac stanowczy przeciw ... a argument ze kazdy/wiekszosc mulowal w taki czy inny sposob nieprzemawia. Makrowal tez kazdy/wiekszosc to moze tez sie zezwoli. Pewnych rzeczy niepowinno sie zezwalac .... mimo iz ktos to robi to powinien to robic ze swiadomoscia ze moze zostac przylapany i zbanowany.


Cytat:
Spytam jeszcze moze troche nierozsadnie: co ma mulownanie do biernego makra? Co ma piernik do wiatraka?


Tak jak porownalem wyzej ... dopisze tutaj ze obie te czynnosci to wcielone zlo Twisted Evil . I jezeli ktos chce mulowac / makrowac powinien liczyc sie z mozliwoscia bana.


Cytat:
Mam wrazenie, ze zachowujecie sie jak bardzo male kolko wzajemnej adoracji. Nie jest, zle? Wszystko idzie w dobrym kierunku? Dzieje sie sporo? To dlaczego w momencie gdy pisze tego posta, online CL to 20 slownie: smieszniemalo dusz. Dlaczego przytlaczajaca wiekszosc gra na tym „zlym serwerze”, gdzie trzeba ograniczac pvp?


Wzajemnej adoracji dobre dobre .... moze jest to tym spowodowane ze poprostu podzielamy to samo zdanie na temat mulowania.
Online jest 20 bo jak widac wiekszosc osob ktore graja/graly na cl .... lubia pvp , Csa i tego rodzaju zabawe. Zabrali oni za soba znajomych ktorych moze i mniej to bawi .... dlatego tez vCr zostal zmuszony napisac na swoinm forum pewien topic. Innym aspektem wysokiego online tego drugiego serva jest sposob w jaki "przywracaja" , "przenosza" postaci.


No i na koniec posta:
Napisz wiecej tekstow typu "kolko wzajemnej adoracji" , "kozaku" i odnosnikow do wikipedii a wiecej osob napisze ci takie mile odopowiedzi jakie masz wyzej.

PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:17, 19 Maj 2007 Powrót do góry

co do ekipy:

Draxan jest adminem technicznym (to dzieki niemu mamy lacze)

Barczar qje do sesji

Srebrny ma full roboty

Garth ma inne zadania na glowie (studia)

Fir - widzialem ze robil qwesty

Heltor - nie jest w ekipie (zrezygnowal)

Ryouko, Anulka, Nexo, Salomon - niestety nie widzialem

Nowy, Zas qwestuja az milo

Ja - cos tam udupie jak zwykle

Gracze z uber cl:r nie graja bo sa "obrazeni" na mnie (chyba), voicer dal im mozliwosc to tam graja i tyle, w sumie wole zeby gracze uo -cs lub uo-quake tam siedzieli i tam robili burdel

qwesty sa i to duzo i czesto, dzis jak sie wyrobie to beda kolejne zawody

prosze zauwazcie ze to jednak tylko gra, ludzie sie postarzeli, maja dzieci, prace i inne rzeczy na glowie (duzo wazniejsze)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bies40



Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 129 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 17:11, 19 Maj 2007 Powrót do góry

uwazam ze ekipa robi duzo dobrego.questy sa super i prawie dziennie cos nowego.Jest nas kilkoro w grupie i super sie bawimy:)oby tak dalej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:13, 19 Maj 2007 Powrót do góry

regedit napisał:
Mam wrazenie, ze zachowujecie sie jak bardzo male kolko wzajemnej adoracji

nie wiem co masz na myśli - czy Shard jako nasz że tak nazwę Team ? jeżeli nasz Team to nie rozumiem Cie - ludzie od wiekow łączyli się w osady gdzie był kowal, rolnik, stolarz - dzięki temu kwitł handel, każdy miał wszystko i wszyscy żyli dostatniej - to dość klimatyczne, nie uważasz ? Jeżeli masz na myśli Shard to niestety - jak pisałem podnosimy się po potęźnym ciosie w plecy... Nadmieniam tu że w chwili obecnej nie jestem ekipantem... jestem graczem i do tego dość młodym bo moja historia z UO sięga całe 3 m-ce - i ja to rozumiem co się dzieje i jak to działa a Ty nie kminić ?

regedit napisał:
Mowicie questy sa. Sie pytam gdzie? Od wejscia nowego pola gralem z 2-3 osobami po 3-6h dziennie. Nic takiego nas nie spotkalo, mimo ze unikalismy cmentarzy, kopalni itp. Ba, nie doczekalem się nawet makroczeka’a. Na serwerze, ze tak zlosliwie przypomne, gdzie na dwoch graczy przypada jeden ekipant.


korg napisał:
Hmmmm a ja uczestniczylem w quescie globalnym i mialem z 2-3 evenciki. Dochodzi do tego jeszcze turniej sobotni. Jakos niewidzialem bys byl na nim a to tez jest event.


moje konto przez ten czas jak jest I CL4 I CLR to 2 questy duże (bardziej osadzone fabularnie) + na jeden sie po prostu spoźniłem + 4-5 eventy podczas rozmaitych czynności...

regedit napisał:
Faktycznie. Mowiac echo masz na mysili posty, w ktorych gracze tegoz serwera wysmiewali ekipe CL kozaku?


1. wiesz - mimo że nie jest to do mnie to jednakowoż zauważam w tym ciut zaczepną nutkę, wynikającą podejrzewam z braku akceptacji ogółu Twojego pomysłu
2. nie- nie tylko takie opinie krążą po CLR - jakie to napiszę jeszcze niżej bo to są odpowiedzi na inne pytania też - tylko widzisz - problemem tamtych ludzi jest absolutny brak umiejętności przyznania siędo tego że coś jest nie tak/coś gdzieśindziej ktoś pomyślał dobrze - to za komuny tak już było że jak to Amerykanie są głupi i po co komu komputer jak wprawny rachmistrz robi wszystko dobrze...

regedit napisał:
Idac dalej tym tropem, mowicie zdecydowanie nie mulowniu. Proponuje zatem pozwiedzac witryny liczacej sie konkurencji i poszukac w ich regulaminach takiego zapisu (potem spojrzcie po raz kolejny na online tych serwerow i online CL). Nie ma? Bo to wymysl CL z czasow obecnie utopijnego online. Martwy zapis, ktory sztucznie i nie wiadomo poco ogranicza graczy. Tak naprawde, w ten czy inny sposob lamany/obchodzony od poczatku istnienia.


mowiac o konkurencji masz na myśli serwery dotacyjne ? no tak - tam za donate to można wiele żeczy - tylko pamiętaj o tym że ideą tego Shardu jest 0 donate 0 pay - z taką myślą powstał i zmienianie tej ideii byłoby kopnięciem w dupsko tak zasłużonej osoby jaką jest Clair... Z resztą - powiem Ci to tak - gracz + muł = 1400 SkillCup - a tu chodzi właśnie o to aby kombinować jak tu w tych 700 zmieścić wsio co potrzeba... Poza tym wiesz - ok - zezwolimy tymczasowo na mułki - i co - kiedy niby ma być na mułki z powrotem zakaz ? przy konkretnej liczbie online ? jak tak to jak ją określić? I co najważniejsze - i co - nagle sądzisz że ludzie zrezygnują z mułków ? nie jest to moim zdaniem dobrym pomysłem - zabije handel i taki jaki nawet teraz jest... bo zobacz - będę miał konserwę i kowala - nosz nikogo mi już nie potrzeba do życia - a tak woj zarabia i kowal też... mam nadzieję żę rozumiesz o co mi chodzi - jak nie to jeszcze napiszę

regedit napisał:
Dodatkowo z bardzo niezrozumialych dla mnie podwodow okazujecie mi brak szacunku


nie że brak szacunku - po prostu temat drążony i ogólnie nie ma on aprobaty, jednakże i na taki trzeba odpowiedzieć. staram się jak najlepiej

regedit napisał:
Spytam jeszcze moze troche nierozsadnie: co ma mulownanie do biernego makra? Co ma piernik do wiatraka?


i jedno i drugie zabija kombinowanie "jak tu sie zmieścić aby wsio byłow tych 700%" Smile

regedit napisał:
Cytat:
Jezeli chceta poprawic sytuacje serv .. by bylo wiecej graczy ... coz ... moze ci normalni ludzie dla ktorych UO to cos wiecej niz tylko pvp wroca na CL.

Troszke już czekamy.


no i mamy efekty - widziałęm już graczy którzy wrócili z CLR - nie wymienię z loginu - proszę uwierz mi na słowo choćby z racji tego że nie mam powodu by tu kłamać - podam tylko główny powód remigracji do nas - "nie lubie jak postacie tworzone są z photoshopa", "nie lubie dresiarni redowej"

regedit napisał:
Dzieki. Bylem już w piekle. Czasem jeszcze zagladam.


cieszę się że poznałeś smak tamtego klimatu - pytanie poza konkursem - skąd chęć powrotu na CL4 ?

regedit napisał:
badgerman – respect, ale chyba patrzysz na inny licznik…, a tyle było o agresywnym, dynamicznym supporcie CL.


przepraszam sle co masz na myśli [nie atakuje - po prostu nie wiem]

regedit napisał:
nah, lacznie CL z forum/IRC/GG to IMO porazka


hmmm... no to masz jak masz z crafterami i ludźmi do grania - BTW - powodzenia w przemierzaniu mapy w poszukiwaniu w/w. Poza tym to rozwiązanie o którym pisałem byłoby tymczasowe i z chwilą wejścia UP'a na odpowiedni pozom umarłoby śmiercią naturalną

regedit napisał:
Hmm. Po czym wnosisz ze jestem 'niespokojny'?


tak obligatoryjnie napisałem to ;P

korg napisał:
No to w ten sposob napewno online sie niezwiekszy :>


no jak to nie - wręcz siępodwoi jak se każdy będzie mułkiem jeszcze dodatkowo Razz

korg napisał:
Dyskusja jest tak konstruktywna jak i propozycja jaka podales. Mulowac stanowczy przeciw ... a argument ze kazdy/wiekszosc mulowal w taki czy inny sposob nieprzemawia. Makrowal tez kazdy/wiekszosc to moze tez sie zezwoli. Pewnych rzeczy niepowinno sie zezwalac .... mimo iz ktos to robi to powinien to robic ze swiadomoscia ze moze zostac przylapany i zbanowany.


no z pierwszą częścią się nie zgodzę - nawet na takie pytania można odpowiedzieć konstruktywnie i nieagresywnie Smile PEACE Very Happy

Coltain napisał:
prosze zauwazcie ze to jednak tylko gra, ludzie sie postarzeli, maja dzieci, prace i inne rzeczy na glowie (duzo wazniejsze)


Zgadzam się z Tobą Coltain i nie chcę Cię atakować, ale z całym szacunkime - nie można siętym zasłaniać- Clair nie miał czasu -podał serv DH, DH już nie chciał dał tej ekipie - nie jest to przytyk, czy jakaś próba puczu czy coś - po prostu takie się zasłanianie jest ciuś ciuś Smile Chociaż gdybym miał żonę i dzieci (poki co jeszcze się studencę i mam tylko dziewczynę), to na pewno teżbym miał takie samo zdanie - po prostu nie argumentuj tego tak - wystarczy że robisz co robisz - to i tak na prawdę sporo - mam kontakt z Xurtem i staram siętez pomagać ile umiem i wiem że zrobiliście wiele

Ale PEACE - nie kłućmy się o szczegóły jak to czym argumentujemy - PAX

co do VCR i ich CLR - dokładnie jak pisze Coltain - dresy, quake'owcy i FPP-powcy nawet lepiej że są oddzieleni barierą w postaci innego serwera ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
regedit



Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 47 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 17:53, 19 Maj 2007 Powrót do góry

Cytat:
No to w ten sposob napewno online sie niezwiekszy :>
A z tego co wiedze to dla ciebie niejwieksza udreka jest aktualny online.


No coz ich wybor. Nie mogli sie odnalezc szukajac dwa tygodnie alchemika. Wink
Posrednio - tak. Bo jak ma nie byc?

Cytat:
Co mnie obchodzi online servera gdzie postacie mozna bylo robic z screnow / paint shopa . Gdzie jak widze po zmianach wszystko idzie w kierunku quake arena. Zauwaz ze takie pozwolenie powoduje iz ktos kto gral i bawil sie w bycie rzemieslnikiem wlasnie stal sie bezrobotnym :>

Zapomnij na chwile o CLR. Sa inne shardy: MW, Nelderim w ich regulaminach rowniez nie znalazlem zapisu o mulowaniu. Nie wiem jak to wyglada na OSI, ale pewnie podobnie. I jakos nie wierze ze rzemieslnicy stali sie przez to bezrobotni. Czy moze ich online wypracowaly również screeny i paint shop?

Cytat:
Hmmmm a ja uczestniczylem w quescie globalnym i mialem z 2-3 evenciki. Dochodzi do tego jeszcze turniej sobotni. Jakos niewidzialem bys byl na nim a to tez jest event.

No to albo mnie bogowie pokarali, albo Ty sie urodziles w czepku.
Turniej inna sprawa. Zreszta nie wazne.

Cytat:
Dyskusja jest tak konstruktywna jak i propozycja jaka podales. Mulowac stanowczy przeciw ... a argument ze kazdy/wiekszosc mulowal w taki czy inny sposob nieprzemawia. Makrowal tez kazdy/wiekszosc to moze tez sie zezwoli. Pewnych rzeczy niepowinno sie zezwalac .... mimo iz ktos to robi to powinien to robic ze swiadomoscia ze moze zostac przylapany i zbanowany.

Propozycja jest konstruktywna – prowadzi do zmian i dalej do jakiegos celu. Jest reakcja na niezbyt atrakcyjny stan obecny. Wedlug mnie jej wprowadzenie nie tylko zacheci wieksze grono do grania na serwerze, ale przede wszystkim i wbrew temu co piszesz ozywi gospdarke, ktora teraz lezy i kwiczy jak zarzynany wpierz.
Crafterow jest malo. Na CL095 doporowadzilo to do niebotycznego wzrostu cen ich pracy (glownie kowali). Teraz po wielkiej migracji, sprawilo ze ich znalezienie graniczy z cudem.
Samo zas wyprdukowanie seconda i uzyskanie zadawalajacej jakosci produkowanych przez niego przedmiotow jest na tyle pracochlonne ze nie kazdemu bedzie sie chcialo/bedzie mial czas. A po pewenym czasie gdy ceny sie unormuja nikomu poprostu nie bedzie sie chcialo seconda angazowac. Podstawy ekonomii - regulowanie rynku.

Mysle ze jednak większosc nigdy nie makrowala biernie.

Cytat:
Wzajemnej adoracji dobre dobre .... moze jest to tym spowodowane ze poprostu podzielamy to samo zdanie na temat mulowania.

Podzielacie to samo zdanie na temat sytuacji serwera. Usilnie twierdzicie ze jest dobrze, w sytuacji gdy tak nie jest. Jesli kots ma nos jak klamka od zakrystii, czy hamulec od karuzeli, to nie mozna mu wmawiac ze wszystko jest w podrzadku.

Cytat:
Online jest 20 bo jak widac wiekszosc osob ktore graja/graly na cl .... lubia pvp , Csa i tego rodzaju zabawe. Zabrali oni za soba znajomych ktorych moze i mniej to bawi ....


To nie prawda. Odeszlo rownie duzo osob, które nie mialy wiele wspolnego z pvp i crafterow. Okazalo sie po prostu ze pvp genialnie napedza ekonomie, czego nikt poczatkowo wprowadzajc npvp nie przewidzial.

Cytat:
No i na koniec posta:
Napisz wiecej tekstow typu "kolko wzajemnej adoracji" , "kozaku" i odnosnikow do wikipedii a wiecej osob napisze ci takie mile odopowiedzi jakie masz wyzej.


Nie ja zaczałem. Wylacznie dostosowalem sie do poziomu wymiany zdan.

Prosze o zamkniecie tematu. Mam wrazenie ze propozycja nie zostala przyjeta zbyt cieplo Very Happy, a ja po prostu nie pasuje do tego kolka. Over and out. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 18:09, 19 Maj 2007 Powrót do góry

Cytat:
No to albo mnie bogowie pokarali, albo Ty sie urodziles w czepku.

Chyba jednak to pierwsze :>


Co do tego online co usilnie probujesz pokazac ze jestesmy na gorszej pozycji niz nelderim, mv , czy paint shop pro server.
Wez pod uwage ze nelderimowi czy mw nikt niezrobil podkopki w stylu .... mozecie przychodzic z screenami swoich postaci a my wam taka stworzymy.
Trzeba nisko upasc by taki pomysl wprowadzic tworzac nowy server.
I dlatego online jest niski ale powoli rosnie.
Ekipa pracuje na ile moze by polepszyc sytuacje bo i owszem zgodze sie ze niejest na dluzsza mete smieszne by ciagle te same osoby ogladac. Ale wole to niz frag&grab na paint shop pro server.
Napewno nieosiagnie sie tego wprowadzajac mozliwosc mulowania ......
Od poczatku cl byl zakaz tego typu czynnosci .... vCr cos tam mowil ze chce stare cl odtworzyc, ale z tego co czytam na forum i widze w jaki sposob probuje to zrobic ( zezwolenie mulowania , postacie z screenow ) dochodze do wniosku ze chyba jednak nic niewskazuje by bylo to stare cl .....

Wyobraz sobie ze mimo malego online ... te grono ktore tutaj zostalo dobrze sie bawi .... jak juz wspomnialem wyzej, czasami brakuje tych 10-20 dodatkowych osob .... ale moze w przyszlosci sie to zmieni na lepsze.

PZDR


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)