Autor |
Wiadomość |
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 15:09, 11 Sty 2009 |
|
No np paraliż czy double strike bardziej wpływają na walke niz inne specjale (niestety nie znam wszystkich). Bronie 2h obecnie są imo za szybkie, nie da się rzucić nawet paraliżu pomiędzy ciosami a zadają dmg rzędu 3/4 hp (lepiej niż flam bo nie mają radnoma). Natomiast co do tarczy to rekompensują jej brak dmg. Poza tym nie powino się podchodzić do nich w taki sposób że "mają coś mieć bo nie można używać tarczy" pamiętaj że do tarczy potrzebny jest dodatkowy skill.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:46, 11 Sty 2009 |
|
problemem jest to, ze obecnie zawsze jest bron, ktora jest najlepsza (albo preferowana), nie ma mozliwosci, zebym to ustawil tak, aby uzyteczne byly nawet 3 bronie...
co do nudnosci... no mi sie nudzi jak widze 10 osobe z sierpem czy katana...
moje ustawienie jest przykladowe
bulawy dostaly mniejszy dmg kosztem zbijania staminy
wstepnie dla bulaw <- 2 propozycja
*dla broni 1h podstawowy dmg 15-17 przy swingu okolo 2,8s
*dla broni 2h podstawowy dmg 19-22 przy swingu okolo 4,6s
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 17:23, 11 Sty 2009 |
|
Zdaje sobie sprawę że nie da się zrobić użytecznymi wszystkich broni, zawsze któraś będzie lepsza. Jeśli się je wyrówna co moim zdaniem jest dobrym pomysłem, bo będziemy mieli jakąś rożnorodność. Przy "równych" broniach o "najlepszości" zdecyduje właśnie specjal. I to dobrze byłoby jakoś uwzględnić, ale nie mam pomysłu jak (może przez rożny koszt many?)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Nie 18:30, 11 Sty 2009 |
|
Coltain napisał: |
problemem jest to, ze obecnie zawsze jest bron, ktora jest najlepsza (albo preferowana), nie ma mozliwosci, zebym to ustawil tak, aby uzyteczne byly nawet 3 bronie...
co do nudnosci... no mi sie nudzi jak widze 10 osobe z sierpem czy katana... |
No ok, tu tez jest troche racji. Ale jesli bronie beda sie roznily tylko grafika i specjalami, to bedzie w sumie to samo, tylko ze uzytkowane bada jakies 2 inne bronie.
Swoja droga, ze specjale w sierpie chybanie dzialaja, jak by dzialaly to sam bym z nim latal. ;]
Cytat: |
moje ustawienie jest przykladowe
bulawy dostaly mniejszy dmg kosztem zbijania staminy
wstepnie dla bulaw <- 2 propozycja
*dla broni 1h podstawowy dmg 15-17 przy swingu okolo 2,8s
*dla broni 2h podstawowy dmg 19-22 przy swingu okolo 4,6s |
Ale czy to zbijanie staminy sie az tak przydaje?
Bulawki powinny byc ciezkie, powolne i miec wysoki dmg wedlug mnie.
Z reszta wielu graczy z tego co widze tak uwaza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 19:04, 11 Sty 2009 |
|
te zbijanie staminy to nie jest zaden plus. co z tego ze zbija stamine, ale zbija ja strasznie wolno. po ciosie i zbitej staminie przeciwnikowi zanim zadam 2 to co juz trafilem odnawia mu sie bo 1500 focusa:)
mace 2 h powinny miec duze niszzcenie zbroi oraz paraliz (nie special). jak juz wieloktrotnie sie tu wspominalo sa to najwieksze i najciezsze bronie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 19:32, 11 Sty 2009 |
|
A czary ognia powinny zadawać dodatkowe obrażenia tym większe im zbroja ma więcej metalu, bandaże nie powinny usuwać trucizny bo niby jakim cudem itp itd. Jednym słowem to nie widzę sensu żeby macki miały jakiś paraliż ot tak sobie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 19:37, 11 Sty 2009 |
|
kazdy do kazdej sytuacji w uo moze powiedziec ze nie widzi sensu....
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 19:47, 11 Sty 2009 |
|
Oczywiście, tylko takie propozycje jak twoja zdecydowanie zmieniają rozgrywkę pvp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 19:55, 11 Sty 2009 |
|
i czemu znow pvp.... bierzcie tez pod uwage pvm. nie kazdy gra pvp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 20:04, 11 Sty 2009 |
|
W takim razie powinienem był dodać: w pvm wymyślajcie dowolne cuda i właściwości broni, byle nie stworzyć jednej jedynie słusznej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:08, 11 Sty 2009 |
|
prosze debatowac na temat... niech posty wkladaja w wątek cos slusznego a nie tylko przygrywki zdaniowe...
ja tylko napisalem jak mi by bylo latwiej w pracy skrypterskiej i "balansie", no ale chcecie tak jak jest to tak zostanie... niechetnie bede pojedyncze bronie modyfikowal - bo to nie ma sensu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 20:55, 11 Sty 2009 |
|
Nie no trochę wniosły. Specjal jako to co będzie decydować o "najlepszości" broni a dwa, że może pewne dodatkowe bousy powinny działać np. tylko w pvm (chyba możliwe do zrobienia).
Ogólnie to idea zmian jest dobra i możliwość poprawienia ogólnego "balansu" powinna mieć decydujące znaczenie.
To że macki są wolne i zadaj duże dmg, no fajnie to brzmi. Tylko mechanika UO jest dość uproszczona (znaczy niby można ją dowolnie skomplikować ale nie ma to sensu. Skoro wyniki czyli zadane dmg są liczbą dwucyfrową i tych udziwnień nie będzie po prostu "widać"). Na to wszystko nakładają się skile, blesy, rodzaje zbroi AR, runy i inne cuda. I teraz balansować każdą broń z osobna to trochę niemożliwe.
Zrównanie broni daje jakąś platformę do dodawania różnych "udziwnień" z większą szansą stworzenia przegiętych broni. Ale można też sugerować się ankietą...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Nie 20:56, 11 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:12, 11 Sty 2009 |
|
cofnieto zmiany +-
wzmocniono nieco topory 2h
zabrano speeda z .dane (nie ma sensu zebyscie go znali - moj blad)
macki nie beda zbijac staminy samowolnie
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 21:15, 11 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Nie 21:22, 11 Sty 2009 |
|
a co beda robic?
sworda i fenca mozna zatruc.. a mece?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:23, 11 Sty 2009 |
|
hmm.. wylaczyc zatruwanie... hmm.. juz sie wylogowalem... jak sie zaloguje i nie zapomne to zabiore... (bedzie jak kiedys ze specjali tylko)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coltain dnia Nie 21:24, 11 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|