Autor |
Wiadomość |
Sangrattus
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:39, 20 Wrz 2008 |
|
Chciałbym poruszyć problem broni w umiejętności "władanie mieczami"
Wiele wojowników mających ten skil używa tylko 2 czy trzech rodzajów oręża. Spowodowane jest to faktem, iż np. Viking sword (szeroki miecz), 2 krotkie miecze lub longswords sa poprostu za wolne czy też za słabe (w większości za wolne). Swordy powinny byc raczej szybkie, wiadomo, że nie szybsze niz szpady ale powinno się poprawic tą kwestię.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
MetiuZ
Dołączył: 23 Lis 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 17:51, 20 Wrz 2008 |
|
No racja. Dlugo nie widziałem swordsmana z czymś innym niż katana/wakizashi/bardiche. Dziś kując bronie z ciekawości sprawdziłem resztę mieczy i wyszło że długie miecz i szeroki miecz mają ten sam dmg lecz inne speedy. Kosa z ostrzem na sztorc jest jak pika ten sam dmg i speed więc mogła by chyba też mieć minimalny zasięg 3 jak pika bo jest chyba nawet dłuższa. Co do viking sworda: wolny i mocny dmg jedynie jak się wbije runy to jest chyba coś wart dopiero.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kisiel
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 20:04, 20 Wrz 2008 |
|
kosa na sztorc jak pika powiadasz ;].... wez ja sprawdz bo ona jest tak zalosna ze az mi sie plakac chce
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sangrattus
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 22:06, 20 Wrz 2008 |
|
Jezeli poruszamy temat kos to to na sztorc powinna miec nie tylko wiekszy zasieg ale takze wieksze DMG. Tak samo z ta zwykla kosa.. ta zas jest ciut za wolna
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Nie 2:37, 21 Wrz 2008 |
|
ja rowniez chcialbym poruszyc temat łuków. Jest 1 łuk uzywany (dlugi elfi kkompozotywoy luk) ew na sile drugi (krotki luk) a jakby zrownac np taki drowi luk z dlugim elfim... to byloby fajnie. Zawsze to mozna kogos zobaczyc w jakiejs innej broni a nie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kosturek
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 7:33, 21 Wrz 2008 |
|
Pikus kompozytowy łuk też jest ok bo ma armor ignore i 16 kratek zasięgu ale w cięzko opancerzonego woja to zwykłymi strzałami nic mu nie zrobisz raczej.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Nie 15:55, 21 Wrz 2008 |
|
Wracajac do tematu swordow... Uwazam ze rozroznianie ich tylko za pomoca dmg/speed zawsze doprowadzi do sytuacji w ktorej uzywa sie tylko dwa gora 3 z nich... To samo tyczy sie innych rodzajow broni...
Uwazam ze cala mechanika walki wrecz powinna ulec zmianie... wiem ze to duzy naklad pracy...
Wystarczyloby wprowadzic dodatkowe wspolczynniki, ktore stwarzalyby mozliwosc kompletowania nowych zestaowo... NP:
-obrona- jak widomo majac orez w reku mozemy nim skutecznie bronic ciosy... tak samo jak tarcza... Mozna by wprowadzic modyfikatory obrony dla roznego rodzaju broni... I tu kwestia sporna czy lepiej blokuje sie mieczem krotszym czy dluzszym
-skutecznosc- czyli jak dana bron spisuje sie w stosunku do innej broni(pancerza)... Chodzi tu glownie o to ze np fencing w skorzanej kontra plyta i macka mialby modyfikator mniejszy od 1... Ale za to mial by o wiele wieksza szybkosc...
Wiadomo wymaga to balansu... ale mozliwosci konfiguracji przy 4 wsp... a w nich takie ktore razem rosna ale i takie ktore rosna i maleja daja mozliwosci wielu konfiguracji...
Dodajac do tego jeszcze tarcze... i modyfikatory zbrojek... daloby to olbrzymie mozliwosci konfiguracyjne...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Amras
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 17:11, 21 Wrz 2008 |
|
Kixar pomysł dobry, osobiscie moglbym w nim pomoc, ale poza nakladem pracy graczy na obmyslenie tez czas ekipy na poprawki i "oskryptowanie potrzebny"......
btw.
lepiej niech nikt nierusza juz nic z fenca bo "jedyna" zaleta to chyba tylko zasięg piki;) jak balansując kose tez w fencu bedzie namieszane"poprawione" a potem ktos bedzie plakal i zostanie obciete gożej niz na "start" to niektórzy sie moga pochlastać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
CrowD
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin
|
Wysłany:
Pon 9:55, 22 Wrz 2008 |
|
sword ma za malo uzywanych broni? hahahah tolepiej zobaczcie ile ma mace:).... da sie uzywac 2 broni, bo restza jest do bani.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sangrattus
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Sob 21:27, 27 Wrz 2008 |
|
Temat się tyczy swordów nie mace Wracając do Kosy na sztorc proponuje by była ona odpowiednikiem piki: zasięg na 3 (nie mniejszy), DMG takie jak pika, a także szybkość piki
Co wy na to?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Sob 22:34, 27 Wrz 2008 |
|
No ja na to ze zasieg max 2 kratki, a nawet nie to, bo kosa na sztorc to bron cieta, nie kluta, a do tego nie tak dluga jak berdol lub halina.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|