Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Broń dla maga Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Czy jesteście za wdrożęniem pomysłu

Jak najbardziej za - w końcu jakiś sprzęt dla maga !
32%
 32%  [ 11 ]
Nie bo jescze ktoś zabierze mi mojego Runiaka !
58%
 58%  [ 20 ]
Mam lepszy pomysł (opisałem = wstrzymuje się od głosu)
8%
 8%  [ 3 ]
Wszystkich Głosów : 34


Autor Wiadomość
boxi



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 13:02, 13 Sty 2009 Powrót do góry

Obserwując ostatnio rozgrywki zauważyłem iż:

Wojownik w exp runiaku z bronią 2h otrzymuje ode mnie Flamy(kal vas flame - z 7 kregu) za 15 dmg.

Jest nieśmiertelny i magia zabić go jest nie realne.

Wojownik Dobrze ubrany z super sprzętem (takta/anatka/mace/heling/res (reszta nieważna))

Mag (Magery/eval/medit/wrest/res (reszta nieważna))

Podobne zestawienie ilości umiejętności jednak:

Mag zadaje najsilniejszym czarem 15 DMG (kpina)
Wojak zdaje młotkiem po 40 ( a przy farcie po 95 )
(mag ma na sobie exp czaina)

Mag castujac cor pora - zaczyna się rozglądać gdzie jest wojak ( zdąży uciec za ekran ) - zresztą nie musi uciekać bo Cor Por zabiera mu 7 DMG

Jest To KPINA Wink i wszystko przez resisty zbroi.
-------------------------------------------------------------------------------------

Moja propozycja to dodanie dla maga, specjalnie kutych różdżek:

Różdżka miała by fizyczny DMG najgorszego Kija jednak:
Zwiekszała by Cast Speed: o 1/4 (25%)(wyjątkowa) , o 15 % zwykła
Można by było wbijać w nią runy pod DMG na konkretny Resist na zasadzie
+DMG do czarów równym (ilość run +(rand 2x(ilość run))

Dla przykładu (wyjątkowa różdżka z 5 runami) DMG + (5 run ognia + Rand(10)) Max +15 DMG do czaru

Dodatkowe Dmg z różdżki do czarów nie było by resistowane przez ar i zbroje.

Czyli Flam z taka różyczka w dłoni w wojaka w super zbroi zabierał by maksymalnie +15 dmg które nie było by resistowane.

Czyli moje Flamy za 15 mogły by walnąć za 30 DMG (to i tak nie dożo)
-------------------------------------------------------------------------------------
Dodam, iż umagicznienia w broniach potrafią uderzyć za znacznie więcej.

Różyczki nie dało by się umagicznić w żaden inny sposób, ani naznaczyć np: pogromcy = byłby to dodatek dla tych którzy walczą wyłącznie magia.


To tyle napisałem się Ciekawi mnie wasze zdanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 14:45, 13 Sty 2009 Powrót do góry

Jakby to wprowadzić razem z proponowanymi zmianami w blesie na zbroje to byłoby dość ciekawie. Pozostaje kwestia kto te różdżki ma robić? I może niech nie da się w to pakować run.
Ps. Czy da się zrobić tak, żeby działanie run ograniczyć jedynie do pvm? Poza utrudnieniem balansu to nie wiem czy te runy wprowadziły coś dobrego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Wto 14:48, 13 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
mch88



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 15:23, 13 Sty 2009 Powrót do góry

ciekawa propozycja, ale jesli chodzi o walki mag vs woj..
rzeczywiscie nie fair jest kiedy czarami nie da sie NIC zrobic przeciwnikowi, ale tutaj proponowalbym raczej pozonglowac resistem w zbrojach, zamiast dodawac nowe przedmioty.
co mam na mysli ?
wojownik w umagicznionej zbroi jest bardzo odporny, jednak taka zbroja pewnie duzo kosztuje (glupi argument dopuszczajacy niesmiertelnosc ale prosze czytac dalej)

z drugiej strony mag ma mozliwosc noszenia magicznej bizuterii dodajacej dmg od magii. i to raczej takie dwa setupy sprzetowe bym porownywal do siebie, czyli stawiam nowe pytanie:
czy mag w sprzecie dodajacym +dmg od czarow ma mozliwosc zabicia wojownika z ogromnymi resami ?

odpowiedz powinna byc twierdzaca i taki mag powinien nawiazywac rowna walke z wojownikiem, rowna czyli taka ze w przypadku bledu jednej ze stron druga wpisuje .zbieraj
uwazam za niezdrowa, sytuacje kiedy zarowno mag jak i woj w takim sprzecie, przy dobrym ogarnieciu nie maja szans na zabicie przeciwnika - nie o to chodzi w pvp zeby prawieZabic przeciwnika ale zeby go zabic.

wazne rzeczy:
- maksymalna wartosc odpornosci to chyba 70 i taka wartosc daje naprawde dobra ochrone, oznacza to takze tyle ze niewiadomo co woj by na siebie nie zalozyl i tak nie uzyska odpornosci wiekszej (chociaz uzyskac odpornosc 70 da sie tylko magicznymi elementami zbroi i bizuterii).
mag noszacy bizuterie wzmacniajaca czary powinien walic czarami tak jak gdyby przeciwnik mial odpornosc na zwyklym poziomie czyli 50-60.
- odsylam do topika zalozonego przez Coltaina o zmianie dzialania resa.
zawarta tam propozycje poparlem, gdyz zmuszalaby ona m.in. wojownikow do posiadania resa, bo wtedy nawet mimo wypasionej zbroi magia mialaby szanse ich skutecznie krzywdzic i mag mialby jednak szanse na podjecie normalnej walki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zorgan



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Wto 15:48, 13 Sty 2009 Powrót do góry

ja sie tak zastanawiam boxi czytajac twoje posty z ktorego serwera ty bierzesz dane do swoich wypocin. Jeszcze nigdy w mojej karierze gry na cl nie zadalem flama za 15 dmg w woja w plycie o corpie to juz wogle nie powiem bo to jakas liczba dla mnie z kosmosu. Ile ty masz mgr i evala ze taka cienizna walisz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 15:50, 13 Sty 2009 Powrót do góry

mch88
Tylko widzisz jest jeden problem. Taka biżuteria wzmacniająca jest robiona przez rzemieślnika z przepisem i nie jest powszechnie dostępna. Zbroje natomiast zrobi każdy kowal, a runy wbija się młotkiem z bulka. Więc dysproporcja w dostępności jest duża. Do tego woj dysponuje biżuterią zwiększającą resy (robioną bez przepisów).
I najważniejsze nie powinno się opierać balansu na rare itemach.

Jeśli takie różdzki będą dostępne podobnie jak zbroje to pomysł jest wart rozważenia. Plusem jest to że te różdżki będą miały jakąś cenę i nie będzie takiego płaczu że mag nic nie traci.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Wto 15:52, 13 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 16:12, 13 Sty 2009 Powrót do góry

a nie lepiej oslabic woja w pvp?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
CrowD



Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 720 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 16:32, 13 Sty 2009 Powrót do góry

raz sie dostaje czara za 15 hp a raz za 70. ja wile takich mialem przypadkow. uda mi sie zresowac max co moge to dostane nawet i za 10 hp, ale nie uda mi sie wcale to 7x spokojnie dostaje.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Aiedail
CLFE-Seer Team


Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 16:54, 13 Sty 2009 Powrót do góry

Dostajesz, to prawda. Tylko łykasz sobie butle i lejesz maga Wink Mag nie zdąży wycastować kolejnego czaru, nie ma takiej możliwości.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 17:27, 13 Sty 2009 Powrót do góry

Nie łyknie też butli podczas castowania


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Amras



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 784 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:31, 13 Sty 2009 Powrót do góry

Ja bym to torszke inaczej widział (wiemz awsze tak pisze) zamiast nowych itemkow , neiwiem jak bedzie wygladal system cnot/swiatyn/religi (jak zwal) mozna by i dorobic takie nawet co by przycinaly nieco sile resa;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Brutal Player
CLFE-Seer Team


Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 341 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: że panie władzo

PostWysłany: Wto 19:40, 13 Sty 2009 Powrót do góry

Ankieta jest tendencyjna. Jest odpowiedź tylko "Tak" - tylko dla magów :F "Nie" - odpowiadam nie bo jestem wojownikiem i napewno będe na nie, lub "Mam lepszy pomysł" co ma być niby równoważne z wstrzymaniem się od głosu... Sory Boxi poleciałeś z tematem Smile Zatem moja odpowiedź na Twoją ankietę to "Nie" + uzasadnienie --> nie wiem czy zauważyłeś, ale w magolach/runiakach itp latają nie tylko wojownicy ale i magowie. Nie wiem może jestem nubem (albo jestem głupi - pewnie większość tak uzna), że nie biegam w runiakach bo sory ale nosić na sobie 3mln żeby zginąć na lagu to nie moje podejście do gry (i chomikowanie kasy na ten shit). No ale wracając do tematu, magowie też latają w chainach obrunionych jakieś zbroje zimna itp przez co bijąc takiego maga prosze Ciebie expem (tak śmiecianym expem nie magolem z runami :F), zadajesz mu mniejszy dmg Very Happy niż on Tobie jakimś nunczaku tylko umagicznionym , albo innym shitem wszechstronności. Mało tego jak kogoś nie stać to już wogóle będzie mógł przed magiem tylko uciekać. Przypominam także, że to że w .dane wyświetla Ci się 1282321 odporności na ogień np to sam Colt pisał że faktycznie może Ci dać max 70. Więc to, że ktoś ma naruchane cyferek nic nie zmienia. To, że Ci nie wchodzi czar to wpływa na to masa zmiennych, resist, najedzenie, zbroja, odległość chyba itp ale nie zagłębiajmy się w cyferki. Bierz pod uwagę, że teraz system magii ogólnie jest mocno chory... (ja wogóle nie rozumiem jak mag może biegać z jakąkolwiek bronią inną niż kij czy berło - faktycznie urozmaicenie rozgrywki :F), a ty na ten system lekarstwa nie wymyśliłeś. Może wogóle zrezygnujmy z koncepcji wojownika i zróbmy/zostawmy (bo ciężko mi jest uznać niektórych magów za magów) tylko magowojów latających z halabardą/kataną czy bóg wie jeszcze czym "wszechstronności". Flam sanct za słabo Ci działa ? Wracajmy do starego uo bo widze zmiany staruchom nie służą, a jak troche wglądu dostajmy w cyferki to głupiejeta :F Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
DDODEK



Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:49, 13 Sty 2009 Powrót do góry

boxi co Ty wogole wypisujesz 15 dmg ? no prosze Cie... nawet ja majac resy po 70 Drughnan wali mnie po 50-70 , Gromek bedac bmem podobny zadeje troche mniej ale nadrabia mieczem .
odpowiedz jest prosta , woja da sie bez problemu ubic tylko zainwestuj w staff co Ty chcesz zabijac w smieciach ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Oberdaszek



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 19:50, 13 Sty 2009 Powrót do góry

brutal chyba zapominasz ze mag czy bm nigdy nie bedzie z runiaka tak napazac jak wojak, ani szybko ani tak mocno jak wojak. wiec te runiaki bardziej na pvm sie zdaja bo mozna pogromcow zrobic

dla przykladu jak mnie wojak walnal mlotem to ja sobie uroilem ze padlem na strzal, a jak ja go tym mlotem walnalem to ledwo smyralem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Oberdaszek dnia Wto 19:53, 13 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
DDODEK



Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 79 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:53, 13 Sty 2009 Powrót do góry

Oberdaszek napisał:
brutal chyba zapominasz ze mag czy bm nigdy nie bedzie z runiaka tak napazac jak wojak, ani szybko ani tak mocno jak wojak. wiec te runiaki bardziej na pvm sie zdaja bo mozna pogromcow zrobic

dla przykladu jak mnie wojak walnal mlotem to ja sobie uroilem ze padlem na strzal, a jak ja go tym mlotem walnolem to ledwo smyralem


kolejny ... ja nie moge... czlowieku kup runiaka klij dobry i bedzie git
wezmy takiego Gromka ktory bije wojakow bez problemu ? to po co ten placz ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Wto 20:00, 13 Sty 2009 Powrót do góry

@ Brutal Player
To co jedyną droga maga ma być BM z halabardą z nawalonymi runami? Bronie wszechstronności to porażka. Runy też, chociaż gdyby działaly tylko w pvm nie były by złe. Nie zauważasz że taka broń dla maga (wszechstronność) to większe koszty i trudniejsza dostępność niz exp z "byle gówna" którym i tak woj takiego maga poskłada (o ile taką postać nazwać można jeszcze nazwać magiem). Spójrz zresztą na twoje toporki czy ta broń z podwójnym ostrzem (nie pamiętam nazwy), która zadaje po 30 dmg co 2 (?) sek, berdysze, młotki czy zatrute koziki. Tego wojownik już nie widzi. Woj może napakować rezistów (niech będzie że max 70) i na 3 flamy 2 wejdą z żałosnym dmg po 3 cim łyknie butle. Mag choćby nie wiem co włożył dalej będzie na 2 hity z 2h broni. Nie mówię o BM bo ten wytrzyma więcej ale i nie zabije cie flamem. Prędzej kijem czy inną bronią. Czyli tu jako taki balans jest (przypuszczam ofk bo nie mam BMa) Pozostaje reszta magów którym nie bardzo uśmiecha się być jednorazówką. Zadna postać nie powinna taka być.
Gdyby pokasować postacie magów to pewnie nikt by nawet tego nie zauważył bo woj ma recala, blesy na broń, czary leczące i przywołujące koniki (no to już pal, ale jednak) i nie wiem co tam jeszcze... chyba tylko In Lor mu do szczęścia brakuje.
Ze każda propozycja będzie torpedowana przez nie magów (głównie wojów) to mnie akurat nie dziwi.

@DDODEK czytaj wcześniejsze posty, jeśli gromek rozwala tych wojów magią a nie runiczną bronią, to podziwiam jego "ogarniania".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Havok dnia Wto 20:06, 13 Sty 2009, w całości zmieniany 6 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)