Autor |
Wiadomość |
Pikus--
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 1171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z nienacka.
|
Wysłany:
Wto 20:08, 13 Sty 2009 |
|
Znajdzicie mi przepis na zbroej szybkiego czarowania to pogadamy.
Aha skoro woj ma runiaki to umagicznij sobie ksiege. +dmg itd.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pikus-- dnia Wto 20:08, 13 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Wto 20:10, 13 Sty 2009 |
|
DDODEK napisał: |
kolejny ... ja nie moge... czlowieku kup runiaka klij dobry i bedzie git
wezmy takiego Gromka ktory bije wojakow bez problemu ? to po co ten placz ? |
Grom ma właśnie BMa, a mówimy o PMie. Drughnan Cię bił ładnie, no spoko, tylko pewnie stałeś jak kołek, żeby dmg sprawdzać. Ja wiem tyle, że PM w walce z wojem konnym nie ma żadnych szans przeżyć. W walce z wojem piechociarzem, ma szansę najwyżej uciec. Sorki, ale na woja to ja se mogę runy wiesz gdzie wsadzić? Exp adamek kolcza to max co mag ma na woja, a runy AR nie dają przeca. Tak jest Magowie! Zróbmy wszyscy BMów, bo nie chcemy być medykami!
Pikus, daj mi 20 skorupek i znajdź kogoś kto to zrobi
I mam genialny pomysł, zabierzmy bonus do HP, niech się równa tylko sile ;D Magom to i tak nie zrobi różnicy, paść na jeden hit, czy pół, a może jak paru wojów zejdzie na VOFa za 80 to zrozumieją co to jest niegrywalna postać
Tak jestem sfrustowany, że moje 4 skile (magery/eval/medyt/inskra) pozwalają mi połaskotać woja po jajach i brawurowo tracić ziółka i zbroje.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Wto 20:25, 13 Sty 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 20:20, 13 Sty 2009 |
|
Wlasnie jedyny grywalny mag to mag zrobiony na wzór BMa z CL3 - no bo obecnie przeciesz nie ma klas\
Edit: Z 15 dmg to może przesadziłem ale ilość run +rand Ilość run
( +5 dmg + Ran(5)) - czyli od 5 do 10
To wszystko do zbalansowania - kwestia dodania wartosciowych przedniotow majacych wplyw na sama Magie.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez boxi dnia Wto 20:24, 13 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Zorgan
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 20:37, 13 Sty 2009 |
|
sil.... ale nie wiem czy grales na poprzednich edycjach cl ale pm zawsze padal na hit wiec o co kaman ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Wto 20:44, 13 Sty 2009 |
|
Nie grałem. Czy to zmienia fakt, że mi się to nie podoba? To, że kiedyś było tak, a nie inaczej dla mnie akurat nie ma znaczenia, chciałbym, żeby było lepiej. Tak, lepiej dla mnie, ale czy to dziwne, że każdy walczy o swoje?
Jeśli mamy ciągle patrzeć w przeszłość, to ja dziękuję, za taką grę. Podobno ma ona dawać przyjemność. Nie czerpie jej z robienia skila jakby nie patrzeć do walki kiedy nie mogę takiej prowadzić. Dziękuje za uwagę.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Aiedail dnia Wto 20:52, 13 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 20:59, 13 Sty 2009 |
|
@ Zorgan
Ale w poprzednich edycjach CL nie było specjali, run, bondów, pogromców, paragonów id itp. Jeśli twoje uwago mają się sprowadzać się tylko do takich spostrzeżeń to daruj sobie.
Ps. A czy wtedy pm nie miał woja na flama a paraliż trzymał ileś sekund a nie do pierwszego dmg? Chyba zabrakło Ci konsekwencji w porównaniach.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Oberdaszek
Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 21:00, 13 Sty 2009 |
|
dobra to ze mna jest cos nie tak
nawet jesli bm to nie ma tyle dexa i sily co wojak i nie ma plyty (albo magie ma do in lora) a staty co jak co i zbroja wplywaja na otrzymywane i zadawane obrazenia i szybkosc zamachu prawda?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salladin
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Wto 21:16, 13 Sty 2009 |
|
BM jest OK - tu nic nie zmieniać !!
Teraz resy: Ja bym się zdenerwował jak bym powbijał po 5 run w każdy element zbroi a ktoś by nagle to uwalił ;/
PM jest slaby ale pod względem polimorfi to ona jest nie tak moc czarów jest OK.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Wto 21:19, 13 Sty 2009 |
|
Pikus-- napisał: |
Znajdzicie mi przepis na zbroej szybkiego czarowania to pogadamy.
Aha skoro woj ma runiaki to umagicznij sobie ksiege. +dmg itd. |
Pikus takie małe sprostowanie... Jest taki przepis a nawet ktoś umagicznia tak zbroje;) wiem bo sam mam komplet w banku;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 21:23, 13 Sty 2009 |
|
Zrobilem test jescze raz:
Postac nie jest Koxem(ma super sprzet)
Flam - 14 dmg raz na 4 40 -50 DMG
CorPor - 9 dmg raz na 4 od 28 - 38 DMG\
dla przykładu Flam w tego samego osobnika bez zbroji wchodzi za 60 DMG (on samym mlotkiem poprostu zabija gola postac, mag najsilniejszym czarem nie (9x resa))
Jego Mlotek (ja w Expie 107 ar z dobiciami) 99 DMG (co 2 cios max) najmniej 60
Zwykly mlot 30 - 40 DMG
Czyli on mlotkiem zadaje co cios DMG takie jak ja najsilniejszym czarem moge zadac co 4-5 czarów.
Nie testowalem z kulą i tym podobnym.
Mi chodzilo o to by Sprzet dla maga zniwelowal te KOSMICZNE różnice
i nie bralem pod uwage BMa tylko postaci walczacej sama MAGIA.
to CO PISZE TO NIEZAPRZCZALNE FAKTY
i chodzi o super sprzęt
i skile tak jak napisalem
NIE o BMA - te postacie sobie radzą.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 21:34, 13 Sty 2009 |
|
Cytat: |
czy mag w sprzecie dodajacym +dmg od czarow ma mozliwosc zabicia wojownika z ogromnymi resami ? |
mych: Nie testowalem tego z pierscieniami i jakas zbroja co dodaje dmg magowi bo nie posiadam jedek nawet jak bazowe dmg sie zwiekszy o 10 (bo nie sadze zeby wiecej) to i tak calosc po przejscu przez resa da z 2 dmg wiecej. - Tak mi się wydaje ale to by się trzeba Colta zapytać.
Jak ktos ma takie super dodatki + kule - moge to ponownie stestować na tym samym obiekcie - rewelacji sie nie spodziewaj.
Wojaka golego (z resem) walisz za 60 hp.
Wojak zwyklym mlotkiem wali smiertelnie golego maga.
Glownym problemem jak napisales sa "resy" oraz zbyt duze dmg niektorych broni.
Nie mowie o slabch postaciach z mniej niz 9x resista bo wiem jak to wyglada.
I nie mowie o Magu vs Mag - Bo BM nawet dobrze ubrany czuje czary - bo to nie podrasowana plyta a czain.
Dodam jescze że ciekawi mnie jak by to wypadlo z tarczą - ale tych skili nie biore pod uwage traktuje jako odatek.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robus
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Wto 21:35, 13 Sty 2009 |
|
Ankieta jest tendencyjna.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
boxi
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1083
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 21:38, 13 Sty 2009 |
|
robus - jest z jajem zawsze takie robie "tendencyjne"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Raw
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Wto 21:43, 13 Sty 2009 |
|
Jeżeli chodzi o postać pm-a to jest ona całkowicie nie ogrywalna;] Jak by nie patrzył nie da się zrobić tak aby było dobrze. jeżeli będzie zadawał za wysokie dmg to nie będzie miało to sensu a jeżeli zostanie tak jak jest to również nie będzie miało to sensu...
Pierwsze co wymaga poprawy to zalezność dmg od full hp.Proponował bym aby do skryptu dodana została linijka tekstu... czyt. max (dmg=100%hp)-10HP. co to by zmieniło? postać z max hp nie miała by okazji zejść na hita co wydawało by mi się bardzo fair.
Kolejną rzecza jaką bym nieco dopracował to same zywioły... Proponuej aby do żywiołów dodana została komenda "czuwajcie nade mną" miało by to taki efek że żywiły używając własnej mocy leczyły by swego pana zwykłym in vas mani. Wydaje mi się iż bardzo ulatwiło by to rozgrywke czysto pvm.
Co do broni również można by dodać coś ekstra.Np: ognisty kij maga.Miał by działanie takie iż:
-była by to rzecz magiczna nie wymagająca żadnego skilla bojowego
-z każdą sekundą zabierała by powiedzmy 5 pkt mocy,gdy nałądowała by się do 40 mocy oczekiwała by zbliżenia się przeciwnika i zadawała by takie same dmg jak flam.
Podkreślam że flam to przykład:można by np wybierać z tabeli jaki czar chcemy użyć czy coś w tym stylu.
Pomysł nie jest zły a wprowadzenie go nie sprawi wielkiego problemu.To są tylko propozycje a takich udziwnień można wymyślec całkiem sporo... Jeden argument jaki jest z mojej strony nie podważalny to taki iż pm wymaga poprawy...
Pozdrawiam:Raw
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mirgentur
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino
|
Wysłany:
Wto 22:41, 13 Sty 2009 |
|
Gram Pm-em z wresem, i potwierdzam iż czarami to woja w porządnej płycie można sobie "pogłaskać" albo zrobić mu masaż - nic więcej. Nie aż tak dawno robiłem prosty test: ja czaruje w kolegę woja, nie pamiętam co miał ale ogólnie dobry stuff, zasady proste on puszcze skrypt w razorze na healing a ja próbuje go zabić... po pół godzinie stwierdziłem, ze szkoda ziół.
pomysł Rawa jest całkiem niezły tyle że z małym dodatkiem jakakolwiek bojówka blokuje działanie takowego kijka (podobno wres został podciągnięty pod bojówki nie wiem dlaczego ale trudno - mogło by go to nie dotyczyć ale jak by mialo być to wprowadzone i nie pasowało by to nie będę się stawiał - zbije wresa:P ).
balansu nie da sie osiagnać to jest wiadome ale proponuje mala zmiane w resie: aby czary wchodziły nieco mocniej powiedzmy zresowane wchodziłyby minimalnie z polowa swojej mocy... wybaczcie ale jak ostatnio zobaczyłem ze flam mi wszedł w woja za chyba 7 hp to się załamałem... od tamtego czasu były już jakieś zmiany ale i tak niestety nie wystarczające.
tak wiem że PM jest klasa która schodzi na 1-2 strzały ale uważam że PM z kolei powinien mieć możliwość przy dobrym ograniu zabicia woja nim ten zada śmiertelny cios.
popieram również aby wprowadzić blokadę na ściągnięcie postaci 1 strzałem(pomysł Rawa).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|