Autor |
Wiadomość |
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:51, 23 Lis 2007 |
|
Ja tam nie wiem jak do konca to wyglada, ale redzi zawsze byli dobrym urozmaiceniem gry. Miast jest wiele. Jak ktos nie chce walczyc nie musi tego robic. Moze schowac sie gdzies. Zreszta jak juz zostalo napisane walcza 4 osoby (z wlasnego wyboru), reszta sie nie miesza bo nie chce.
Powinno byc tak, by red nie mial szans wejsc do banku i tam zabijac. Reszta jest jak najbardziej w pozadku
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 22:58, 23 Lis 2007 |
|
Walczą 4 osoby by reszty nie pozabijano. Walczymy też dlatego by straży nam nie wybijano - strażnicy kosztują miasto Aure. I to wcale niemało. Szczególnie ci wszyscy zabici madzy bitewni i ulepszona straż... I to raczej też nie jest nasz wybór - po prostu nie chcemy by redzi się rozpanoszyli jak jakieś karaluchy po mieście bo w tedy wszyscy uciekną z Aure i miasto umrze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 7:32, 26 Lis 2007 |
|
Redow zawsze tu mielismy ale jakos nie bylo takiej maniany jak teraz. Redzi rowniez opierali gre o RPG i nikt nie plakal, nie narzekal ze red go ubil. Ale cl:r sie zjechalo i popsulo balans. Moze problem jest w tym ze dostali spowrotem swoje przekoksane postacie z clte ale nie mi o tym dyskutowac. Skoro porosby nie skutkuja trzeba pomyslec jak zrobic, zeby ataki na miasta nie byly mozliwe (czy raczej zeby nie mialy sensu) w mniej niz powiedzmy 5 osob. Bo to co teraz sie dzieje jest poprostu bezsensu. W miescie jedynym zagrozeniem powinien byc zabojca lub zlodziej a frontalne ataki powinny byc sporadyczne i przeprowadzane przez duza grupe dla ktorej straz sama w sobie powinna stanowic wyzwanie a jesli mieszkancy sie przylacza do obrony to redzi powinni miec ciezki orzech do zgryzienia (w koncu to miasto, ma mury obronne itd, nie powinno byc latwo).
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Orn
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 22:07, 28 Lis 2007 |
|
Straż wymaga ulepszenia AI.
-jest bug, ze strażnik wciągnięty za miasto głupieje i stoi w miejscu.
-strażnik wola *pomocy* ale gdy mu idzie źle... powinien wołać sobie coś tam jeszcze gdy tylko zobaczy crima, np *gin złoczyńco* i w tym momencie niech werbuje 2 najbliższych strażników(i niech oni będą sprytni a nie ze się zablokują na jakimś murku...)
-Brama przeszkadza. mogłaby być zamykana i otwierana przez polecenie gracza który jest mieszkańcem aure i nie ma reda/crima ;] lub dźwignia( by red na inco/zdrajca tez mógł się zabawić)
Brama powinna być szeroka.
Wojaki pieszo powinni mieć troche zwiększoną prędkość, by inny pieszy nie robił ich w jajo... Halabarda dla wszystkich strażników tez by się przydała.
Niech redzi najeżdżają miasto ale niech to nie wygląda jak wykorzystywanie mechaniki.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Mitikas z Aure
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Lis 2007
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 2:54, 29 Lis 2007 |
|
Jesli otworzycie brame, to rowniez latwa droge dla steltherow. Ja tam juz wole widziec ze grupka ludzi wybija straze niz wejsc do banku i otworzywszy 5 pojemnikow na polowie ekranu zobaczyc szarosc po 1-2 czarach rzuconych z nienacka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Orn
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 9:39, 29 Lis 2007 |
|
Nie rozumiem . Stealther i tak nie ma problemu z dostaniem się i poruszaniem się po mieście.Może nie zrozumiałem posta, to wyjaśnij.
Brama otwierana jest lepsza, Bo trudniej za jej pomocą blokować strażników(można nawet założyć, ze zawsze będzie otwarta, dzięki złym magom na inco , co i tak będzie lepsze niż te drzwiczki w palisadzie)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 9:58, 29 Lis 2007 |
|
Ja proponuje Aby brama była otwierana przez strażnika, dźwigną, jak to jest u krasnali, czy w Ominar. Dodatkowo aby miasto było ogrodzone szczelnie a pozostałe dwie drogi były zamykane bramami, już nie koniecznie otwierane przez strażników. Oczywiście są ,,tajne,, przejścia w ogrodzeniu i każdy może wejść zawsze, nawet jeśli będzie noc i bramy będą pozamykane.
Nie wiem ile kasy jest w skarbcu Aure i jaki jest dochód dzienny, ale można by udostępnić burmistrzowi możliwość budowania palisady, np. jedno przęsło kosztowałoby z 5k + kamienie na podmurówkę i bale na pale do palisady.
Palisady mordercy nie wyciągną za miasto i nie zniszczą, a teraz szkoda kasy wydawać na strażników bo to pewne marnotrawstwo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 10:08, 29 Lis 2007 |
|
Zbierzcie dość kasy, burmistrz ma opcje daniny wraz z komentarzem, jeśli uznamy że jest dość to postawie dalszą część palisady, urozmaicę to bramami na dźwignie oraz "odźwiernymi". Dodatkowo fajnie by było gdyby mi ów burmistrz privnął - można by wtedy o czymś bardziej dostosowanym pomyśleć (nie mówiąc już o tym że moja reakcja będzie pewnie znacznie szybsza ;]]] )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
+
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 10:18, 29 Lis 2007 |
|
No tak, wszystko zależy od burmistrza, nie mówię ze robi coś źle lub że jest zły, ale jak narazie to widzę tylko ze pojawiają sie nowi strażnicy, którzy i tak dnia nie pożyją, a kasa przepada...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nobono
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 11:23, 29 Lis 2007 |
|
Nie wypowiadam się na temat jakości burmistrzowania ;]
Temat zamykam, pokasowałem ostatnie pare oftopów, czekam na ewentualny priv ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|