Autor |
Wiadomość |
wood
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gniezno
|
Wysłany:
Czw 16:13, 06 Mar 2008 |
|
Moze taki maly bonus do macek dla tych, ktorzy maja kowalstwo? Jakby nie bylo topornik rabie drewno siekiera, a mlociarz kuje mlotkiem. Fakt faktem kowalstwo wojownikowi bardziej sie przyda i bedzie mu to na reke niz lumber, no ale mowie np o polowie bonusu tego co ma topornik-drwal, a w dodatku to dwa skile nie jeden i topornik dla urozmaicenia moze sobie zrobic pary albo pojzona.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Ishillda Thorball
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 16:45, 06 Mar 2008 |
|
jakos niedawno dodano zzeranie staminy przy hicie. ;]
z tego co pamietam.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ishillda Thorball dnia Czw 16:47, 06 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
wood
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gniezno
|
Wysłany:
Czw 17:02, 06 Mar 2008 |
|
Ale z racji tego, ze jest sie kowalem? czy tak w ogole?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Czw 20:38, 06 Mar 2008 |
|
ale czemu niby mace ma miec bonus ?
Mace Fighting to najlepsza bojowka, jesli sie nie chce koxic skilla pomocniczego. Jesli sie "packom" da jakis dodatkowy bonus, to juz zupelnie zdeklasuja inne bronie, czego efektem bedzie to ze kazdy woj bedzie biegal z maulem czy innym warhammerem... chociaz dziwne ze jeszcze tak nie jest po wprowadzeniu poison immunity.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Firek
Moderator
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 21:42, 06 Mar 2008 |
|
Temu, że postać, która ma kowalstwo wywala aż dwa skille (w dodatku często jako primary i secondary) i nie może koxić skilla pomocniczego. Kowal może być albo magiem, albo pure crafterem albo marnym wojem. Drwal dostaje niemały bonus do DMG i jeszcze może wziąć resista i coś bonusowego, np. archery, parrying czy alchemie.
Bonus do DMG, nawet większy, niż w przypadku lumberki (w końcu 2>1), byłby może niestandardowym rozwiązaniem, ale niewiele już standardowych rzeczy ostało się na CL. A na pewno jest bardzo wskazany. I powinien funkcjonować dopiero od jakiegoś pułapu BS i AL (np. 80% każdy, żeby nie było akcji, że ktoś zrobi 100% BS lub AL albo po 50% każdego i będzie miał częściowego bonusa, porównywalnego do tego z lumbera).
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Tymmo
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 21:54, 06 Mar 2008 |
|
Firek napisał: |
Temu, że postać, która ma kowalstwo wywala aż dwa skille (w dodatku często jako primary i secondary) i nie może koxić skilla pomocniczego. Kowal może być albo magiem, albo pure crafterem albo marnym wojem. Drwal dostaje niemały bonus do DMG i jeszcze może wziąć resista i coś bonusowego, np. archery, parrying czy alchemie |
Kowal a jego grywalnosc.
Arms Lore (Ankieta)
Cu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ishillda Thorball
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 22:36, 06 Mar 2008 |
|
@Firek.. no to w takim razie osoba, ktora ma bowcrafta zaraz tez zacznie plakac ze chce bonus do lukow, osoba majaca alchemie bonus do poisona itp itd a argumenty beda takie same jak Twoj - czyli z lekka z żopu jakby to Rosjanie powiedzieli.
Kowal ma monopol na kucie itemow, moze chodzic we wlasnych pixelach, a to ze zabiera 2 skille ze skillcapa a nie jeden to co z tego? Drwal-woj sobie nie wystruga niczego z drewna.
Co do bonusu lumbera do toporow - prosze Cie, czasem zdaje sie, ze tego bonusu w ogole nie ma.
Poza tym macki maja:
` zzeranie staminy
` intensywniejsze psucie armoru
` dosc konkretny dmg
Co jeszcze? Moze mlotkowego zywiolaka pod komenda dla macefighterow?
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Ishillda Thorball dnia Czw 22:38, 06 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 0:00, 07 Mar 2008 |
|
kowal to dwa skille... no oj oj oj tragiczne nie ma co, ale za te dwa skille trzepie zdaje sie najwieksza kase sposrod wszystkich crafterow, kroi wojow z kasy jak chce, jako jedyny nie musi sie martwic o to czy bedzie mu mial kto seta naprawic... czyli tak ogolnie jest "wygodny" i poniekad samowystarczalny, z jakiej racji mialby jeszcze z tego czerpac wieksze korzysci ? i tak jak Ishillda powiedzial/powiedziala, danie bonusu z bs'a powinno pociagnac za soba danie bonusu kazdemu crafterowi...nie wiem tylko co by sie nalezalo za cooking + taste id :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skreczi
Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 0:05, 07 Mar 2008 |
|
za cooking i taste id powinien być bonus do poison resista (wiecie - tyle świństw najedzą sie i nagotują nim to wykoksaja, że to im sie naprawdę należy )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 0:52, 07 Mar 2008 |
|
To i ja chce jakiś bonus
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Pią 2:43, 07 Mar 2008 |
|
Ja tez ja tez .... !
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Pią 8:29, 07 Mar 2008 |
|
Tak, jasne, a stolarstwo daje bonus do walki mieczami (pila sie idzie namachać przy robieniu szafek). :) :)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pavlp dnia Pią 8:29, 07 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 10:59, 07 Mar 2008 |
|
apropo alchemi to bonus jest i to spory, dlatego teraz tylu tych alchemikow :]]
a kowal powinien mieć jednak ten bonus, albo al powinno zostać wsunięte w skile poza skill capem - jak by się miało 100 bs-a - wtedy nie było by problemu w dobiciu drugiej bojówki itp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
ZooL
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Pią 11:52, 07 Mar 2008 |
|
to moze w ogole wszystkie crafterskie skille dajmy poza skillcap? Tak samo jak animal lore, eval, anatomy...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ishillda Thorball
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 12:52, 07 Mar 2008 |
|
jak kowalka bedzie dawala bonus to robie kowala z mackami bo to przegiecie bedzie
nie dosc ze bede sobie mogl kuc zbroje to na dodatek dodatkowy dmg z macek ktore i tak juz zzeraja stame i maja wlasciwosci, ktore opisalem w poprzednim poscie.
nie uwazacie, ze taki kowal bedzie z lekka przegiety?
sila ciosow jak rasowy wojownik a do tego jeszcze sam sobie sprzet robi.
cud, miod i orzeszki. ;]
palnicie sie kowadlem w leb.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ishillda Thorball dnia Pią 12:53, 07 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|