Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Bonus do macek Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
wood



Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Czw 16:13, 06 Mar 2008 Powrót do góry

Moze taki maly bonus do macek dla tych, ktorzy maja kowalstwo? Jakby nie bylo topornik rabie drewno siekiera, a mlociarz kuje mlotkiem. Fakt faktem kowalstwo wojownikowi bardziej sie przyda i bedzie mu to na reke niz lumber, no ale mowie np o polowie bonusu tego co ma topornik-drwal, a w dodatku to dwa skile nie jeden i topornik dla urozmaicenia moze sobie zrobic pary albo pojzona.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ishillda Thorball



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 16:45, 06 Mar 2008 Powrót do góry

jakos niedawno dodano zzeranie staminy przy hicie. ;]
z tego co pamietam. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ishillda Thorball dnia Czw 16:47, 06 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
wood



Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gniezno

PostWysłany: Czw 17:02, 06 Mar 2008 Powrót do góry

Ale z racji tego, ze jest sie kowalem? czy tak w ogole?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Czw 20:38, 06 Mar 2008 Powrót do góry

ale czemu niby mace ma miec bonus ?
Mace Fighting to najlepsza bojowka, jesli sie nie chce koxic skilla pomocniczego. Jesli sie "packom" da jakis dodatkowy bonus, to juz zupelnie zdeklasuja inne bronie, czego efektem bedzie to ze kazdy woj bedzie biegal z maulem czy innym warhammerem... chociaz dziwne ze jeszcze tak nie jest po wprowadzeniu poison immunity.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Firek
Moderator


Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 377 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:42, 06 Mar 2008 Powrót do góry

Temu, że postać, która ma kowalstwo wywala aż dwa skille (w dodatku często jako primary i secondary) i nie może koxić skilla pomocniczego. Wink Kowal może być albo magiem, albo pure crafterem albo marnym wojem. Drwal dostaje niemały bonus do DMG i jeszcze może wziąć resista i coś bonusowego, np. archery, parrying czy alchemie.

Bonus do DMG, nawet większy, niż w przypadku lumberki (w końcu 2>1), byłby może niestandardowym rozwiązaniem, ale niewiele już standardowych rzeczy ostało się na CL. Smile A na pewno jest bardzo wskazany. I powinien funkcjonować dopiero od jakiegoś pułapu BS i AL (np. 80% każdy, żeby nie było akcji, że ktoś zrobi 100% BS lub AL albo po 50% każdego i będzie miał częściowego bonusa, porównywalnego do tego z lumbera).


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
Tymmo



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 252 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 21:54, 06 Mar 2008 Powrót do góry

Firek napisał:
Temu, że postać, która ma kowalstwo wywala aż dwa skille (w dodatku często jako primary i secondary) i nie może koxić skilla pomocniczego. Wink Kowal może być albo magiem, albo pure crafterem albo marnym wojem. Drwal dostaje niemały bonus do DMG i jeszcze może wziąć resista i coś bonusowego, np. archery, parrying czy alchemie


Kowal a jego grywalnosc.

Arms Lore (Ankieta)

Cu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ishillda Thorball



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 22:36, 06 Mar 2008 Powrót do góry

@Firek.. no to w takim razie osoba, ktora ma bowcrafta zaraz tez zacznie plakac ze chce bonus do lukow, osoba majaca alchemie bonus do poisona itp itd a argumenty beda takie same jak Twoj - czyli z lekka z żopu jakby to Rosjanie powiedzieli.
Kowal ma monopol na kucie itemow, moze chodzic we wlasnych pixelach, a to ze zabiera 2 skille ze skillcapa a nie jeden to co z tego? Drwal-woj sobie nie wystruga niczego z drewna.
Co do bonusu lumbera do toporow - prosze Cie, czasem zdaje sie, ze tego bonusu w ogole nie ma.
Poza tym macki maja:
` zzeranie staminy
` intensywniejsze psucie armoru
` dosc konkretny dmg

Co jeszcze? Moze mlotkowego zywiolaka pod komenda dla macefighterow?
Wink


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Ishillda Thorball dnia Czw 22:38, 06 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 0:00, 07 Mar 2008 Powrót do góry

kowal to dwa skille... no oj oj oj Sad tragiczne nie ma co, ale za te dwa skille trzepie zdaje sie najwieksza kase sposrod wszystkich crafterow, kroi wojow z kasy jak chce, jako jedyny nie musi sie martwic o to czy bedzie mu mial kto seta naprawic... czyli tak ogolnie jest "wygodny" i poniekad samowystarczalny, z jakiej racji mialby jeszcze z tego czerpac wieksze korzysci ? i tak jak Ishillda powiedzial/powiedziala, danie bonusu z bs'a powinno pociagnac za soba danie bonusu kazdemu crafterowi...nie wiem tylko co by sie nalezalo za cooking + taste id :/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Skreczi



Dołączył: 19 Paź 2007
Posty: 612 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:05, 07 Mar 2008 Powrót do góry

za cooking i taste id powinien być bonus do poison resista Wink (wiecie - tyle świństw najedzą sie i nagotują nim to wykoksaja, że to im sie naprawdę należy Razz )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Havok



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 0:52, 07 Mar 2008 Powrót do góry

To i ja chce jakiś bonus Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Korg



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Pią 2:43, 07 Mar 2008 Powrót do góry

Ja tez ja tez .... !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Pią 8:29, 07 Mar 2008 Powrót do góry

Tak, jasne, a stolarstwo daje bonus do walki mieczami (pila sie idzie namachać przy robieniu szafek). :) :)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pavlp dnia Pią 8:29, 07 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 10:59, 07 Mar 2008 Powrót do góry

apropo alchemi to bonus jest i to spory, dlatego teraz tylu tych alchemikow :]]

a kowal powinien mieć jednak ten bonus, albo al powinno zostać wsunięte w skile poza skill capem - jak by się miało 100 bs-a - wtedy nie było by problemu w dobiciu drugiej bojówki itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ZooL



Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 99 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 11:52, 07 Mar 2008 Powrót do góry

to moze w ogole wszystkie crafterskie skille dajmy poza skillcap? Tak samo jak animal lore, eval, anatomy...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ishillda Thorball



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 12:52, 07 Mar 2008 Powrót do góry

jak kowalka bedzie dawala bonus to robie kowala z mackami bo to przegiecie bedzie

nie dosc ze bede sobie mogl kuc zbroje to na dodatek dodatkowy dmg z macek ktore i tak juz zzeraja stame i maja wlasciwosci, ktore opisalem w poprzednim poscie.

nie uwazacie, ze taki kowal bedzie z lekka przegiety?
sila ciosow jak rasowy wojownik a do tego jeszcze sam sobie sprzet robi.
cud, miod i orzeszki. ;]
palnicie sie kowadlem w leb.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ishillda Thorball dnia Pią 12:53, 07 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)