Autor |
Wiadomość |
Kael
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:13, 20 Maj 2008 |
|
Witam,
co Wy na to, aby wraz ze wzrostem siły wzrastały bazowe obrazenia, czyli majac powiedzmy 40 sily obrazenia z łapy sa 2-4, ale majac 70 sily juz 5-7...
Bo teoretycznie im silniejsza osoba tym potrafi mocniej pacnąć, ale teraz to jakis n00bek zalozy miecz i wali tak samo mocno jak wielki wojownik ze smocza na plecach :]
Mozna by zrobic ze co 5 lub 10 sily wzrastalo 1 obrazenie, czyli z 2-4 na 3-5 itd
KOmentujecie
Pzdr
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 15:29, 20 Maj 2008 |
|
ja jestem za, proponowalem juz to w oddzielnym topicu ktory mimo wysokiego poparcia zostal zlany.
aha zapomnialem na poczatku napisac ze obrazenia OD DAWNA rosna wraz z sila i podobno nie ma co zmieniac w tej materii
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kisiel
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:34, 20 Maj 2008 |
|
Za! =] bo mnie bija nobki :S
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dezzmond
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Wto 17:06, 20 Maj 2008 |
|
Jestem za. to wydaje sie byc rozsadne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Wto 17:24, 20 Maj 2008 |
|
Sila daje bonus do dmg.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kixar
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: że znowu...
|
Wysłany:
Wto 17:37, 20 Maj 2008 |
|
Jestes pewien ?? Lucznikowi tez ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Wto 17:44, 20 Maj 2008 |
|
Lucznikowi sila nigdy nie dawala bonusu do dmg.
U lucznika wazny jest dex/zrecznosc ktora bardzo wplywa na szybkosc ataku.
Co znowu przeklada sie na DPS - dmg per second.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
robus
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn
|
Wysłany:
Wto 18:01, 20 Maj 2008 |
|
Jestem jak najbardziej za!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Wto 18:51, 20 Maj 2008 |
|
ZA!!! Teraz przynajmniej sila sie przyda po ostatnich zmianach z wymagana sila do przedmiotow...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Skyki dnia Wto 18:52, 20 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 19:58, 20 Maj 2008 |
|
dodatkowo chcialem poruszyc sprawe zaleznosci z INTem.. podobno zwieksza on juz dmg ale nieznacznie. uwazam ze 80 stata dla danej klasy (dex- lucznik, str - woj, int - mag) to powinna byc srednia przy ktorej postac jest najbardziej wszechstronna (woj majac 80 str moze bic dosc mocno ale moze tez wrzucic sobie wiecej inta zeby miec na specjale, albo wiecej dexa zeby szybciej bic. majac wiecej niz 80 str/int/dex mag/lucznik/woj czarowalby mocniej/strzelal mocniej, szybciej/bil mocniej ale byl mniej wszechstronny)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 20:21, 20 Maj 2008 |
|
Może wrestler też ma dodatkowe obrażenia zależne od ilości str? Jakoś nie zauważyłem. Zależność int a siła czarów... szczerze... to lepiej niech zostanie jak jest inaczej trzeba będzie mieć 100 int żeby rzucać flamy i meteory za 35 hp...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:19, 20 Maj 2008 |
|
nie no Havok
jak juz to by dotknelo wszystkich
ale watpie, bo niby po co jak i tak nie znacie zaleznosci
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kael
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:20, 20 Maj 2008 |
|
Korg jest bonus od siły ? nawet o tym nie wiedzialem...
ale to Ci wyskakuje w statusie ten bonus, czy dopiero jak walczysz to mocniej ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Xill
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 12:02, 21 Maj 2008 |
|
jestem za! niech era pro pvp $%^^ 4x/4x/4x sie skonczy ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 14:04, 21 Maj 2008 |
|
jestem na nie, kazda zmiana zmuszajaca do koksu jest negatywnie widziana
taka sytuacja porownawcza:
wojownik 100str, 50dex, 50 int, jest ustawiony - silny silnie wali
za to moze ktos ma pomysl
jestem inteligentny (100 inta) to moje ciosy sa przemyslane it o ja wale wiekszy dmg
a drugi pomysl
no ja mam 100 dexa wiec mam zwinna postac i wsadze miecz gdzie inni nie wsadza, powinienem miec wiecej dmg
debilna zabawa w pokazywanie wam zaleznosci
str wplywa na ciosy i tyle (nie widac tego w statusie bo nie i nie widze powodu zeby to pokazywac)
chcecie roznic miedzy postaciami 4x a 8x to ja mam na to lekarstwo (zmniejszyc jakiekolwiek blesy do max 10)
ogolnie roznice:
miedzy 40 a 80 jest kolokwialna
miedzy 80 a 100 to prawie zadna roznica
no ale jak to sie mowi.. gracze wiedzą lepiej (albo glodni biegaja)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|