Autor |
Wiadomość |
Rakoth
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 15:10, 27 Paź 2010 |
|
no zgodze sie fir. nie mozecie byc wszedzie, ale np. wylaczenie takiego autobana pozwala graczom kontrolowac takich biernych przez zabicie np. Wtedy kontrola automatycznie robi sie sama przez gre:) Padnie kilka razy to sie nauczy patrzec w monitor jak makruje. Wtedy widzac wypowiedzialby slowa ktore wyrzuca przez prog, a nie ze sobie ustawi i moze znowu makrowac godzinami.
skippero, nadal czekam na te sztuczki bo cos padasz ciagle;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Śro 15:57, 27 Paź 2010 |
|
Srata tata, juz akurat bo jestescie tacy elo. A jak sie kogos zapytam na ircu 'gdzie widziales tego makrownika' to wszyscy woda w usta i 'ja nie jestem kapus'. Nie wciskaj mi kitu prosze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Macik
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:20, 27 Paź 2010 |
|
Tu się zgodzę z Firem, albo jedna albo druga strona. A nie balansowanie tam gdzie mi aktualnie wygodnie. Co do autobana z domku to pomysł średnio klimatyczny mi się wydaje a jeśli już to powinna być możliwość ściągnięcia "klątwy" przez silniejszego maga.
Ale to już kwestie klimatu podejścia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Syno
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:00, 27 Paź 2010 |
|
W ogole wprowadzic system wlamywania sie do domow i system obrony typu pies - wsadzamy se psa czy tam demona jak kto woli i nam pilnuje chaty przed intruzem i wasze problemy sie rozstrzygna... jak ktos komus bedzie chcial zrobic wjazd na chate to zalatwia se takiego zlodziejaszka i wbija ^^ zlodziejstwo w koncu by sie rozprzestrzenilo (nie gram klasa zlodziejopodobna) ale nawet jak ktos mnie okradnie to potraktuje to jako GRE - to tak samo jak DEAD
Jak juz w sprawie kradziezy to moznaby dac ze kradziony item jest x2 ciezszy przez x czasu zeby zlodziej nie dal rady zwinac calej chaty za jednym strzalem dodalbym tez wprowadzenie tajnej piwnicy - klikamy w pewne miejsce w podlodze i nas przenosi do piwnicy - o boze ale mam wyobraznie =)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Syno dnia Śro 20:02, 27 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Antoni
Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Galicja
|
Wysłany:
Śro 20:10, 27 Paź 2010 |
|
Nooo super. Tylko jak to skryptowo wygląda.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Arivald z Wybrzeża
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Śro 20:10, 27 Paź 2010 |
|
Pomysł z guardianem wydaje się być fajny, możliwość włamywania się do domów też, narazie przypominają one twierdze nie do zdobycia, co przypomina mi zabawny epizod z gry Napiszę krótko: złodziej dotarł ze szkatułką pełną kamieni z trzecięgo piętra wieży do drzwi, potem szczęście go opuściło . Wielkie OK dla takich możliwości rabunku/wtargnięcia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Syno
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 20:19, 27 Paź 2010 |
|
dodalbym ze ta piwnica musialaby byc bardzo mala gdzies na 2 kratki bo glupio by bylo zeby ktos schowal caly dom w piwnicy... i do tego skrzynia do tej piwnicy zeby miala jakis limit
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Aiedail
CLFE-Seer Team
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Śro 22:39, 27 Paź 2010 |
|
No i w domkach będą stały same meble, a cały wartościowy stuff będzie w banku. A złodziej będzie kroił sztućce albo opluwał zalockowany świecznik.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Skipperro
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Monachium
|
Wysłany:
Czw 7:00, 28 Paź 2010 |
|
Wszystko fajnie, nie mam nic przeciwko, ale pod warunkiem, że straż będzie mogła cokolwiek zrobić wykoxanym postaciom. Aktualnie moja postać kilkakrotnie zginęła z rąk jednej postaci w centrum miasta, straż zareagowała jak blondynka z anemią, a po 10 minutach widzę tą postać znów w centrum miasta, jako blue, mimo, że został zgłoszony za morderstwo.
W takiej sytuacji można dla takich ludzi nie ma żadnego ryzyka - wejdą, zabiją raz na jakiś czas, poczekają 10 minut i bogatsi o to co zrabowali na oczach straży udadzą się do banku jako prawi obywatele.
Włamywanie do domków - ok, ale niech wykrycie grozi śmiercią z rąk straży. Zabijanie ok - ale niech morderca staje się mordercą (powiedzmy od 2 razu), bo teraz mordowanie raz na 2-3 dni jest całkowicie bezkarne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Syno
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 7:11, 28 Paź 2010 |
|
To bozee... ograniczyc skrzynie bankowa i tyle w ogole to faktycznie jest nie RPGowie zeby koles w jednej skrzyni mial xxxxxxxx przedmiotow i kazdy wazy z 300 kamieni
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 7:44, 28 Paź 2010 |
|
Można taką osobę zgłosić do ekipy, a w grze zaerpegować w celu wykluczenia takich z miasta i osoby takie zostaną z miasta wygnane przez władze miejskie (beda dostawaly status kryminalisty jak tylko zobaczy ich straz)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|