Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Atak mobow na zwierzeta Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Ryouko



Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 300 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:07, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

Chyba najlepiej propozycje opisze przykładem:

walczą 2+ osoby z mobem jedna pada i mobek automatycznie atakuje jego pozostałego wierzchowca i zawsze zabija bo nawet jeśli druga osoba odciągnie moba to wierzchowiec będzie ganiał moba i sie o niego zabije.

Propozycja - by mob szukający nowego celu wpierw obierał gracza a nie wierzchowca zabitej ofiary, ewentualnie aby wierzchowce nie ganiały silniejszych mobow albo wręcz uciekały.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pią 21:17, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

Propozycja moja: Jak mob przed wsiadaniem na niego ma komende "podazajcie" badz "zaczekajcie" (biernosc) to ucieka. Jak ma "ochraniajcie" to atakuje to co zabilo nas z automatu. Smiesznie bedzie szukac naszego konika ukrytego w jakims koncu podziemi ;p A mobki niech pierwiej atakuja graczy, popieram. Bo nawet jak sie w 3-4 osoby idzie to zgon to prawie na pewno tez zgon wierzcha.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:37, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

uciekały to może nie ale jak najbardziej za tym aby nie atakowały moba... bo w końcu jakoś mi sie nie chce wierzyć że na takiego demona sie koń rzuci...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
krell



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 162 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 21:37, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

W sumie wszystko jasne. Popieram. To nielogiczne i tylko wynikające z takiego a nie innego oskryptowania, że wierzch atakuje silniejszego od siebie moba zamiast stac w miejcu lub wiać.

Sposób rozwiazania problemu przedstawiony przez Xurta wydaje się dobry.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mirgentur



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 75 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Pią 22:59, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

uwzgledniajac fakt ze jak odwazne zwierze by nie bylo to raczej po smierci swego pana powinno wpasc bardziej w panike a nie walic w ....mocnego moba, a jesli konik mialby ochote uciekac to moze w strone - ktora zna - z ktorej przybyl bo co nam po tym ze konik nie zuci sie na mobka jesli zwieje od niego w strone w ktora podazamy czyli pelna kolejnych mobkow...
no mozna tez by zrobic aby mobek (rozwazajac nadal sprawe ucieczki badz posiadanej wczesniej komendy "podazajcie") biegl w strone ducha swego pana(oczywiscie widocznego)...
moze troszke przesadzilem taki moj maly pomysl...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Pią 23:36, 14 Wrz 2007 Powrót do góry

"Biegl w strone ducha swego pana" - Mir przesadziles.
"Uciekal w strone z ktorej przybyl" - Czlowieku... Przeciez cos niecos programujesz. Powinienes wiedziec ze zapamietywanie sciezki ktora szedles (nawet 20 ostatnich krokow, co nie wystarczy konikowi aby zwiac przed jakimkolwiek mobem) to, bardzo, bardzo duze obciazenie dla serwera. Nierealne, chyba ze chcesz zasponsorowac na potrzeby shardu maszynke w stylu tej co stoi za tymi ladnymi drzwiami na kod na 3-cim pietrze u nas na wydziale...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Siltris



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 8:38, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

Dobra ale jest jeden problem. Moby rzucaja sie na tego co ma najwiecej inta. I jesli kon ma wiecej od tego 2 gracza to logika jest ze rzuci sie na konia. 2gracz niezdazy go odcagnac bo kon go juz z 2 kopnie i mob juz dokonca jedze w konia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
f0x



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:37, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

Jestem za tym, żeby mob atakował najpierw gracza jeżeli ten jest niedaleko.

Przeciw ucieczce zwierzaka, nich stoi w miejscu i zaatakowany broni się, ewentualnie niech atakuje osobę, okradającą zwłoki właściciela.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Siltris



Dołączył: 30 Sie 2007
Posty: 282 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Sob 9:38, 15 Wrz 2007 Powrót do góry

Przeciw ucieczce i atakowaniu zlodzieja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)