Autor |
Wiadomość |
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Sob 22:36, 19 Maj 2007 |
|
Z tego co sie orientuje na 096 nie istnieje taka wydzielona profesja. Czy istnieje mozliwosc zeby takowa wprowadzic? Oczywiscie mozna teraz zabojce odgrywac, sa do tego pewne srodki (a dokladnie specjale) ale moim zdaniem nawet najbardziej wykoksana postac zabojcy ma nikle szanse na usmiercenie kogokolwiek (chociaz moge sie mylic). Nie chodzi mi o to zeby stworzyc maszynke do zabijania za pomoca sztyletu ale raczej profesje glownie do RPG. Chyba najprosciej by bylo wlaczyc skill ninjitsu. Co wy na to?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Sob 23:49, 19 Maj 2007 |
|
Po "zbalansowaniu" sztyletu ..... bycie zabojca niema sensu ...... bylo ok jak bylo szlo nawet zabic kogos .... nie mowie tu o plytowcu z full hp .... ale jaby sie przyczailo za kims w podziemiu to nawet niezle cacko ten shadowstrike.
Jednakze postuluje za oddaniem spowrotem dmg sztyletowi i zwiekszeniu ilosci sztab ktore potrzeba na wykucie takowego.
fajnie by bylo gdyby ekipa przywrocila .szept
Wtedy mozna sie juz zaczac ladnie bawic assasynem .... ktory akurat tutaj jest dobrze zrobiony jako postac a nie jak na 95 ... jako a moze mi sie uda kogos zabic , a moze mnie odkryje.
Przeciw skillowi ninjitsu :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 0:53, 20 Maj 2007 |
|
shadowstrike i owszem, fajny jest, ale ani sztylet ani asasin spike nie daje tyle dmg by kogokolwiek pozbawic tym zycia czyli w obecnym ksztalcie ten zawod jest bezuzyteczny. Mysle ze nawet przy specjalnych spikach daloby sie killnac tylko nowa postac. Naprawde nie chodzi tu o pvp bo uwazam ze zabicie plytowca jednym ciosem nie powinno byc mozliwe. Moze daloby sie oskryptowac asasin spike tak zeby shadowstrike z uzyciem tej broni dawal wiecej niz +25% dmg? No i mocno postuluje za tym zeby do wykonania asasin spike nie wymagalo elfiego kowadla - drowy nie maja do niego dostepu a w koncu zabojca to raczej ich profesja a nie elfow.
W moim wyobrazeniu moznaby uniezaleznic zabojce jako takiego od poisona. Poison bylby potrzebny na plytowcow. Wiec podsumowujac proponuje:
-zwiekszyc dodatek shadowstrike do dmg dla asasin spike
-umozliwic wykonanie asasin spike bez elfiego kowadla albo nawet umozliwienie wykonania ich tylko drowom
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 1:37, 20 Maj 2007 |
|
Brakujace elfie kowadlo u drowow prawda ... niewiem czemu go tam niema.
Jednakze Aktualnie crafter moze wykonac elfie kowadlo wiec z pewnego punktu widzenia problem rowiazany.
Aktualnie dagger daje zalosny dmg .... dlatego tez zlozylem propozycje powrotu starego dmg ...
Co do samego specjala to z tego co wiemwyglada to tak ze uzywamy go i postac jest spowrotem w hidzie.
Ale racja +25% dmg przy innych specjalach wskazuje ze mozna taki atakiem kogos co najwyzej pogilgotac.
Cytat: |
Ta potężna umiejętność wymaga innych skilli do użycia. Tylko postaci, które mają powyżej 80 stealtha są w stanie używać tego ataku. Powoduje on zadanie obrażeń większych o 25% a następnie schowanie atakującego w cień. |
Proponuje wiec sprawdzic jakby dzialalo gdyby atak ten powodowal dmg + 25% + ominiecie ar.
jednakze w wypadku polepszenia tej umiejetnosci trzebaby zwiekszyc koszt many :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nasti
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 457
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Yew
|
Wysłany:
Nie 7:09, 20 Maj 2007 |
|
Też bym chciał być assasynem Tylko czy by nie było tak że wychodzisz po za miasto i już zabijają Cię asasyni bo byś nie miał szans:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 7:33, 20 Maj 2007 |
|
ok, wsadze nowy dmg do sztyletu, zwieksze ilosc sztab potrzebnych do 7
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 11:56, 20 Maj 2007 |
|
Korg napisał: |
Brakujace elfie kowadlo u drowow prawda ... niewiem czemu go tam niema.
Jednakze Aktualnie crafter moze wykonac elfie kowadlo wiec z pewnego punktu widzenia problem rowiazany. |
Niby tak ale jak sie domyslam nie jest ono tanie a drowy sa jedyna rasa ktora nie ma do niego dostepu. A do tego zeby go drow uzywal musialby miec domek a to sie laczy z dodatkowymi i to nie malymi kosztami.
Cytat: |
Aktualnie dagger daje zalosny dmg .... dlatego tez zlozylem propozycje powrotu starego dmg ... |
Dagger jest zbyt pospolity. Uwazam ze asasin powinien uzywac tylko asasin spike.
Cytat: |
Co do samego specjala to z tego co wiemwyglada to tak ze uzywamy go i postac jest spowrotem w hidzie.
Ale racja +25% dmg przy innych specjalach wskazuje ze mozna taki atakiem kogos co najwyzej pogilgotac.
Proponuje wiec sprawdzic jakby dzialalo gdyby atak ten powodowal dmg + 25% + ominiecie ar.
jednakze w wypadku polepszenia tej umiejetnosci trzebaby zwiekszyc koszt many :> |
Rownoczesne ominiecie ar by go czynilo zbyt mocnym atakiem imho, szczegolnie ze mozna go wykonac rowniez toporem (bezsens) a to by dawalo topornikom taka przewage ze szok. Ja obstaje przy tym ze +25% to malo nawet z ominieciem ar (na czysto zadawalbys ,40dmg zwyklym spikem, w wypadku specjalnego spika dawaloby to okolo 70-80dmg tak na oko) Mysle wiec ze spike powinien miec +50% dmg przy shadowstriku i ominiecia ar (dobry pomysl). Biorac pod uwage ze wielu graczy, nawet magow, ma ponad 100 hp wymagaloby to kombinowania zeby takiego usmiercic.
Nasti, zeby byc skutecznym zabojca musialbys miec koniecznie fenc+tact+anat+hid+stealth, do tego wystarczajaco duzo int zeby korzystac ze specjala, duzo sily zeby dmg byl rozsadny, duzo dex zeby stealth wychodzil i ciosy byly szybkie, no i posiadac dobry sprzet bo ze zwyklym asasin spikem moglbys chodzic co najwyzej na moby albo noobow. Nie bylaby to latwa profesja, zakrasc sie do kogos nie jest latwo, smierc celu nie jest pewna bo by wymagala gimnastyki, wiec mysle ze nie, nie byloby tak ze za miastem grasowalyby bandy zabojcow. Bycie konserwa lepiej sie nadaje do praktyk o ktorych piszesz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 15:21, 20 Maj 2007 |
|
sztylet byl bardzo mocny kiedy nie bylo min. dellaya miedzy ciosami, bo zadawal 5-6 ciosow w czasie paru sek. kazdy za m/w 20 dmg + truta + shadow strike i kazdy kto chwile postal obok takiego kolesia padal na miejscu.
teraz jest dellay minimalny 1.25 sek. chyba i takich motywow nie ma, co nie zmienia faktu ze assasin nadal jest grywalny (assasin by pol095 hid/stealth/ress/heal/fenc/archery/anata(w przypadku 096 takta))
teraz, mozna kombinowac np. wywalajac heala i dobijajac anatomia a do leczenia uzywac tylko zoltych itp.
Taktyka walki z kimkolwiek? 1-szy atak - infectius strike, potem shadow strike - wpadamy w hida. Koles odbiega / zaczyna nas szukac a truta ciagle go jedzie (i dostal ten niezly dmg.) i tu albo walimy np. wlocznia paraliz + przebicie, a odbiegajacego kolesia wykanczamy mocnym specjalem z luku lub tez biegnac za nim moving shotem z kuszy.
Tylko... gra takim czyms wymaga bdb ogrania postaci, oraz budowy statowej 7x/7x/7x badz 7x/8x/6x albo... opierajac sie na dmg truty i szybkich atakach 6x/8x/7x...
Co nam to daje? hid, poison oraz archery daja nam immuna na magow. Nie oszukujmy sie. Koles rzuca paralize? hid obok niego (zakladam wszystkie skile na 100) koles stoi ze sciana? shadow strikiem go / moving shotem jakis durny woj zaczyna nas gonic? ok spoko, jest pika dmg na 3 kratki, paraliz i zatrucie, czego jeszcze chciec? dodatkowo arczer, fenc, takta, poison, hid, obnizaja nam znacznie koszt kazdego specjala a int na poziomie 7x/6x pozwala walnac ich calkiem spora ilosc, bez picia manny itp. (nie mowiac o mozliwosci blessow butelkowych i w przyszlosci sprzetu dodajacego staty)
Jedyny problem jaki widze to fakt, ze zmiany pro pvm niby (mozliwosc bandazowania podczas picia butli, brak dellaya ze wzgledu na bron podczas ich picia - jak by nie mozna bylo wprowadzic broni typu ballanced btw., nie przerywanie cyklu leczenia paralizem) itp. Bardzo BARDZO mocno odbijaja sie na pvp, bo tworza z woja biegajaca apteke nie do zaj*bania z powodu jego niezwyklych zdolnosci leczniczych. A assasin/mag nieograniczonego zapasu manny jednak nie maja + ilosc bandazy/butli noszonych przez woja i ich zdolnosc leczenia jest o wiele wieksza niz cokolwiek co moze wystawic mag (nie posiadajacy heala ofc, ale to dla mnie pusty skill u takiej postaci)
Reasumujac. Imo dobrze zbudowany assasin jest postacia do grania, jednakze wymagajaca bardzo duzego skilla w pvp gdy ma sie do czynienia ze srednio ogarniajacym gre wojem.
Leczenie wojow powinno byc upupione, chociazby z tego wzgledu ze zbytnie ulatwianie gry zmniejsza jej grywalnosc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Nie 18:25, 20 Maj 2007 |
|
Offtop:
Takze postulowalem by wypicie butli przerywalo bandazowanie.
Ale co do picia z broniami w rece to mam mieszane uczucia.
Ma tak samo jak woj moze miec healing.
Wrestling juz i tak ma duzo czyli niejest antymagowy , uniki a nawet ma bron w postaci szponow. Zmiana spowrotem na picie butli bez broni w rece bylaby bezsensowna przy aktualnym dmg czarow i kombinacjach jakie mozna zastosowac.
Ontop:
Tak jak Sal mowi ..... walka assasynem a nawet tez wojem niekonczy sie na 96 na posiadaniu 1 broni w rece . Dzieki wprowadzeniu specjali woj/assasyn powinien nosic kilka broni w plecaku ( przynajmniej 2 ). Daje mu to duzo mozliwosci strategignych uzywajac roznych atakow specjalnych.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 18:41, 20 Maj 2007 |
|
nie chce golych postaci walacych czy to vof czy z nozyka i dajacych kila
zabojca w takiej postaci jak na 095 jest smieszny i takiego tu nie bedzie
jesli juz propozycje macie to czekam na nie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 20:38, 20 Maj 2007 |
|
Hmm, wiec reasumujmy - asasin powinien miec:
-fenc
-archery
-anatka
-tact
-hid
-stealth
-poison
Do tego musi miec mase inta zeby moc wykonac wiecej niz jednego specjala. No i mamy postac, droga jak cholera bo ani poisona ani archery nie da sie wycwiczyc malymi nakladami. Tu nie chodzi o to ze zabojca "da sie grac" chodzi o to zeby byl on grywalny. W tej chwili np woj jest duzo bardziej zabojczy duzo mniejszym kosztem niz proponowany przez was + mase skilli ktore moze poswiecic na crafterke. Powiedzmy ze jednak decydujemy sie na zabojce - otrzymujemy postac z duza iloscia trudnych skilli i nikla szansa zeby kogokolwiek zabic ostro przy tym kombinujac i wdajac sie praktycznie w bezposrednie starcie z przeciwnikiem. Na OSI jest skill ninjitsu ktory poprawia sytuacje asasa tu tego nie ma. Co do uwagi Coltaina - owszem, asas bedzie mogl biegac nagi, ale raz ze samo stworzenie odpowiedniej postaci jest trudne a dwa ze bez magicznego spike + bizuterii podnoszacej staty nie bedzie odnosil wiekszych sukcesow. Wiec niejednokrotnie taki zabojca w tunice bedzie mial na sobie stuff warty wiecej niz stuff woja w plycie. Jak juz mowilem - nie chce chodzacego nagiego terminatora ze sztylecikiem, chce specjaliste, z drogim stuffem, ktory bedzie mial duza szanse zabicia przeciwnika zanim ten mu przylozy halka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Nie 21:03, 20 Maj 2007 |
|
nago? czemu nago? jak dla mnie assasyn by biegal w skorkach. czemu?
bo twoja rozpiska postaci nie zaklada ressista badz heala wiec ta postac bez pancerza byla by bardzo latwa do zabicia. Dodatkowo... ja nie wiem ale z checia bym sprobowal pograc taka postacia. Znikajacy w Cieniu i przy kazdym ataku heh niezla sprawa + miazdzaca truta.
Co do arcza i poisa..... ee hm tak
robisz fenc-a + takty + heala + parry - kasa sama leci z pvm podczas robienia skilli/statow. Masz te 7x/7x bierzesz sie za magery i dobijasz do 7x int-a (int popierdala..) spuszczasz magery i parry a za zarobiona kase uczysz sie poisona (mysle ze tez da sie zrobic) oraz archera, jak kazda bojowka - do zrobienia. A na sam koniec (albo jakos pomiedzy) wlaczasz makro na hida + stealtha i w nie wiem.. tydzien? masz grywalna juz postac.
Kwestia zrobienia statow i zarobienia paru mln - moze miech... przy intensywnym graniu (pewnie o wiele mniej daje tak 1-2 tygodnie na prawdziwych koxow) zrobienie od poziomu 3x (int pewnie bedzie gainowal przy healu) do 7x int-a - tydzien? moze 2. (kasa na ziola jest.)
statowo skonczona postac w miecha... nie jest zle nie? a potem tylko dobijac archera, poisona i hida + stealth
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 21:26, 20 Maj 2007 |
|
to staty tak gainuja? oj chyba nie
popatrze co do tego assassina
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Nie 22:15, 20 Maj 2007 |
|
Staty ani skille wcale tak nie gajnuja chyba ze sie zapuszcza makro na 24h i idzie spac W miecha to bys moze zrobil jedna profesje, a nie woja+maga+archera+alchemika+steathera. To jest mase roboty a rezultat jest... hmm... dosyc mierny chyba ze jednak nie zdecydujesz sie grac zabojca bo wtedy masz BMa full wypas ewentualnie paladyna. Sprawdzalem na straticsie, zabojca z 100 str, 100 tacta i 100 anatki asasin spikiem za pomoca shadowstrike zadaje jakies 39 dmg. Nawet dla maga to jest polaskotanie a nie atak. Truta? Owszem, z truta wyglada to lepiej, ale wtedy raz ze musisz miec poisona na bardzo wysokim poziomie (nawet Korg chyba nie ma w tej chwili GMa) a dwa ze przy wystarczy miec antydotum i po sprawie. Korg jest poisonerem i chyba moze potwierdzic ze nawet duzo mocniejsza bronia z poisonem wcale nie jest tak latwo druga osobe zabic. Mowisz ze zabojca mialby chodzic w skorce... hmm, pomyslmy ile jest warta zwykla skorka dla zabojcy... Odp: nic. Jesli bedzie mial potrzebe z niej skorzystac to znaczy ze jest juz trupem. Jedyna porzyteczna jest chyba shadow armor i jest raczej sporo warta. Wiec nie widze powodu dlaczego ktos by mial inwestowac czas i kase w sprzet ktory, przy obcenym stanie rzeczy, stracilby bardzo szybko (no bo sorry ale od pierwszej lepszej konserwy odbilby sie jak od sciany). Wbrew pozorom, asasin ktorego proponuje mialby bardzo duzo do stracenia probujac zalatwic gracza ktorego warto by bylo zabic (bogaty zwykle = mocny).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kabra
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 23:49, 20 Maj 2007 |
|
A może zamiast dawać assassinowi możliwość walki w zwarciu niech się poskrada i pokombinuje? Np. pierwszy cios który zarazem go ujawnia jak podchodzi za pomocą hiding i stealth ma super bonus, a później już normalnie. Bonus ten może się np. zwiększać w nocy. Ja bardziej w tą stronę bym poszedł czyli w stronę klimatu niż mechaniki w zwarciu. To jest prawdziwy assassin, czychający w cieniu na swą ofiarę z sztyletem, a nie człowiek który biegnie na Ciebie z sztyletem i się tłuczecie w zwarciu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|