Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Arms lore Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Wybierz jedna opcje.

1. Podoba mi sie jestem na tak!
38%
 38%  [ 8 ]
2. Jestem na nie, uzasadnij
61%
 61%  [ 13 ]
Wszystkich Głosów : 21


Autor Wiadomość
Sangrattus



Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:01, 14 Paź 2009 Powrót do góry

ja za nie, bo mając walke i chcesz do tego powiedzmy stolarke albo majstra, to żeby być dobrym potrzebujesz kolejnego skila. czyli 100 skillcapa mniej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Deathtime



Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary

PostWysłany: Śro 17:36, 14 Paź 2009 Powrót do góry

Sangrattus nie potrzebujesz. Poprostu arms lore to bonus do tego co jest...
Wiec to tylko bedzie dotyczyc pure krafterow. Ew tych co chca mniej marnowac jeszcze materialu na expa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darqs



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie

PostWysłany: Śro 22:02, 14 Paź 2009 Powrót do góry

Deathtime napisał:
Co by wszystko zepsulo darqs? Jakby do tej szansy co jest na expa dodali mala szanse od arms lore? Naprawde crafter gowno by bez niego zrobil? Czyli mam rozumiec ze teraz gowno robi?
Arms lore do innych skilli popsuloby skillcap innym? A widzisz yaz musial upchnac w woja armsa. Arvivald np. stolarza w maga upchnol i co ta zmiana zniszczylaby mu postac? bo nie ma zwiekszonej szansy na expa o 5%???


Zepsułoby bardzo wiele, taka szansa od armslora spowodowałaby np. to że tylko pure crafterzy mieliby cokolwiek ze swojego skila. A przecież to jest RPG, ja bynajmniej nie wyobrażam sobie krawca ze skilem armslore Very Happy krawiec który zna się na uzbrojeniu, dobre...
Yaz upchnął woja do kowala, a nie odwrotnie Razz A to zasadnicza różnica, ba jak go znam to wolałby żeby tego skila nie musiał mieć, a arms to skil pod kowalke only.
Na pewno nikomu nie zniszczyło by to postaci, ale nie zmienia to faktu że twój pomysł jest pozbawiony sensu.
A procent na wykonanie expa rosnie wraz z procentem skila, wiec rozwiazanie juz mamy, craft na Irzedny skill... i nie potrzebne są takowe zmiany, w wypadku kowalki procent ten to armslore i dla tego kowal ma miec armslora, bo to glowny craft serwerowy. Po za tym dosyc dobrze wychadzą expy innych craftów.( a jak ktos chce lepiej niech bierze na rzedny)
Po za tym tak mi się przypomniało jak nie dawno mówiłeś że Arivald ma Armslora i dla tego mu wychodzą częściej expy w stolarstwie...
Zastanów się co ty w ogóle gadasz korki i czego ty tutaj w ogóle chcesz bo jak na razie widzę że chcesz tylko wszystko popsuć, a nie usprawnić...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Śro 22:05, 14 Paź 2009 Powrót do góry

Czlowieku, AL, jest stworzony do tego, zeby kowal nie trzepal kokosow kosztem 100% skilla, tylko zeby musial wydac wiecej % skillcapa zeby te kokosy trzepac. Jak kowal nie ma AL, to jest dupa wolowa. Tylko po to w zasadzie ten skill jest. Zaden inny craft nie trzepie takiej kasy. Jak ta zmiana by przeszla, to kazdy inny craft, zeby sie liczyc na rynku musial by miec tego AL, kase by mial ta sama w zasadzie, a 100% skilla w d****.
Ogarnij sie w ogole. Na nie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darqs



Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie

PostWysłany: Śro 22:06, 14 Paź 2009 Powrót do góry

Dobrze prawisz Qler ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Śro 22:24, 14 Paź 2009 Powrót do góry

Jak zaczynalem pisac posta, to Twojego jeszcze nie bylo, Darqus, ale masz racje, AL dla kowala, to wlasnie kowal jest specjalista jesli chodzi o uzbrojenie, pancerze. Ja tez upchnalem woja do kowala, malo tego woja do kowala gornika. Teraz nie jestem zbyt mocnym wojem. I o to wlasnie chodzi. Jak ktos chce miec kase, nie ruszajac zbytni 4 liter, to bierze sobie 200% ze skillcapa i robi kowala. Jak nie chce placic bajonskich sum za rude to dodatkowo robi gornika. A ze to jest juz cale 300% skillcapa, to wojownikiem wielkim nie bedzie. O to chodzi, zeby wojownik tanim kosztem nie potrafil sie obkuc.
Natomiast inne skille krafterskie nie czerpia nic z AL, dlatego, ze PW to 600% skilli, a wiekszosc craftow to wlasnie 100%. Tyle ze ta wiekszosc craftow wojowi jest po nic, bo woj to glownie zbroja i orez od KOWALA. Woj moze sobie dorabiac craftem, owszem, ale juz nie kowalka. Masz albo dobrego woja, albo kowala.
Wyobraz sobie jak by bylo gdyby woj ze stolarstwem, ktorym sobie dorabia, nagle zaczal tracic klientow, bo inny craft wbil sobie AL i go kosi ostro bo ma iles tam expow wiecej. Nie oszukujmy sie, 70% sprzedawanych przedmiotow to expy.
Teraz pomysl, ktos sobie robi crafta. Bierze AL i jedzie stolare, majstra, kowalke, bowcrafta etc. Dzieki jednemu skillowi jest do przodu BARDZO wiele. Nie dosc ze jest dobrym kowalem, to jeszcze trzepie expy (czyli kase) w innych dziedzinach dzieki temu ze ma AL.
I Ty mowisz ze to tylko wpynie na pure craftow? To zdecydowanie wplynie na kazda postac ktora ma crafta.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Czw 7:27, 15 Paź 2009 Powrót do góry

Wywalmy całkowicie arms lore, też będą mieli wszyscy po równo, tzn. ani kowal ani krawiec czy inny rzemieślnik nie będzie miał dużych szans na expy. Wszyscy zaczną chodzić w normalnych zbrojach i nosić normalną broń.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Czw 7:55, 15 Paź 2009 Powrót do góry

Mnie by to nie przeszkadzalo bo nie chce mi sie ekspow szyc Smile Na CL3 wszyscy krzyczeli rowno, ze bron wyjatkowa powinna byc na prawde wyjatkowa, zeby nie walala sie dziesiatkami po skrzyniach i zeby wyjatek nie byl jedyna rzecza, ktora warto uzyc. A jak przyszlo CL4 to jedna z pierwszych uwag na forum byla "zwiekszyc szanse na eksp, zwiekszyc szanse na dobra jakosc", zwiekszono to od poczatku ZNACZNIE, a mimo to dalej malo niektorym.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qler



Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów

PostWysłany: Czw 8:26, 15 Paź 2009 Powrót do góry

Nie wywalac AL! Jak AL zostanie wywalony, to jak pisalem wyzej. Wojownik (600%) bedzie mogl sobie dorobic kowalke i zlewac innych kowali, bo sam sie bedzie obkuwal.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Czw 8:31, 15 Paź 2009 Powrót do góry

Wywalic AL, a wojownikom dac obowiazkowy skill Wojownicyzm, ktory nic nie bedzie robil, ale bez niego nie bedzie dzialac bojowka! Very Happy

Ogolnie - zmiana nikomu do niczego nie potrzebna. Z reszta, powinno byc fajnie, w koncu jest jak na CL3, nie? Tylko kowal z AL ;P


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pavlp



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec

PostWysłany: Czw 9:26, 15 Paź 2009 Powrót do góry

Jeśli zostawić to zmniejszyć szansę na podpisany przedmiot i exp, za to zwiększyć ich właściwości. Jeśli exp to ma być coś wyjątkowego to tak powinno być, ponieważ najczęściej "chce to narzędzie (tą broń, ten pancerz), ale ma być exp".
Przykład - przy 45 majsterkowania wyszedł po 10 próbach exp nożyk zielarza z żelaza, można winę zrzucić na randoma, lecz widać jednak, że szansa jest trochę za duża.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Czw 11:47, 15 Paź 2009 Powrót do góry

Ekspy mozna umagiczniac, to chyba niezly dopal? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 23:48, 15 Paź 2009 Powrót do góry

W ogóle nie ma co tu dyskutować z korasem. Zmiana idiotyczna i pod siebie. Tyle.

Korki: apaleuję do ciebie! Skończ już pisać te beznadziejne tematy, bo rzygać się chce.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Deathtime



Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary

PostWysłany: Pią 18:42, 16 Paź 2009 Powrót do góry

Solkin moja propozycja nie kazda jest pod siebie. Zauwaz a kazda twoja ktora czytalem byla i wylacznie pod twoja postac albo twoja zachcianke na przebudowanie postaci. Pozdrawiam poisioning w swordzie;]]]]]]]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Solkin



Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 22:49, 16 Paź 2009 Powrót do góry

Deathtime napisał:
Solkin moja propozycja nie kazda jest pod siebie. Zauwaz a kazda twoja ktora czytalem byla i wylacznie pod twoja postac albo twoja zachcianke na przebudowanie postaci. Pozdrawiam poisioning w swordzie;]]]]]]]


Ta zmiana po 1. była logiczna, po 2. nie tylko ja jej chciałem, po 3. KAŻDA twoja propozycja jest pod siebie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)