Autor |
Wiadomość |
Sangrattus
Dołączył: 20 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:01, 14 Paź 2009 |
 |
ja za nie, bo mając walke i chcesz do tego powiedzmy stolarke albo majstra, to żeby być dobrym potrzebujesz kolejnego skila. czyli 100 skillcapa mniej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Śro 17:36, 14 Paź 2009 |
 |
Sangrattus nie potrzebujesz. Poprostu arms lore to bonus do tego co jest...
Wiec to tylko bedzie dotyczyc pure krafterow. Ew tych co chca mniej marnowac jeszcze materialu na expa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Śro 22:02, 14 Paź 2009 |
 |
Deathtime napisał: |
Co by wszystko zepsulo darqs? Jakby do tej szansy co jest na expa dodali mala szanse od arms lore? Naprawde crafter gowno by bez niego zrobil? Czyli mam rozumiec ze teraz gowno robi?
Arms lore do innych skilli popsuloby skillcap innym? A widzisz yaz musial upchnac w woja armsa. Arvivald np. stolarza w maga upchnol i co ta zmiana zniszczylaby mu postac? bo nie ma zwiekszonej szansy na expa o 5%???
|
Zepsułoby bardzo wiele, taka szansa od armslora spowodowałaby np. to że tylko pure crafterzy mieliby cokolwiek ze swojego skila. A przecież to jest RPG, ja bynajmniej nie wyobrażam sobie krawca ze skilem armslore krawiec który zna się na uzbrojeniu, dobre...
Yaz upchnął woja do kowala, a nie odwrotnie A to zasadnicza różnica, ba jak go znam to wolałby żeby tego skila nie musiał mieć, a arms to skil pod kowalke only.
Na pewno nikomu nie zniszczyło by to postaci, ale nie zmienia to faktu że twój pomysł jest pozbawiony sensu.
A procent na wykonanie expa rosnie wraz z procentem skila, wiec rozwiazanie juz mamy, craft na Irzedny skill... i nie potrzebne są takowe zmiany, w wypadku kowalki procent ten to armslore i dla tego kowal ma miec armslora, bo to glowny craft serwerowy. Po za tym dosyc dobrze wychadzą expy innych craftów.( a jak ktos chce lepiej niech bierze na rzedny)
Po za tym tak mi się przypomniało jak nie dawno mówiłeś że Arivald ma Armslora i dla tego mu wychodzą częściej expy w stolarstwie...
Zastanów się co ty w ogóle gadasz korki i czego ty tutaj w ogóle chcesz bo jak na razie widzę że chcesz tylko wszystko popsuć, a nie usprawnić...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Śro 22:05, 14 Paź 2009 |
 |
Czlowieku, AL, jest stworzony do tego, zeby kowal nie trzepal kokosow kosztem 100% skilla, tylko zeby musial wydac wiecej % skillcapa zeby te kokosy trzepac. Jak kowal nie ma AL, to jest dupa wolowa. Tylko po to w zasadzie ten skill jest. Zaden inny craft nie trzepie takiej kasy. Jak ta zmiana by przeszla, to kazdy inny craft, zeby sie liczyc na rynku musial by miec tego AL, kase by mial ta sama w zasadzie, a 100% skilla w d****.
Ogarnij sie w ogole. Na nie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Darqs
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Praskie Księstwo Warszawskie
|
Wysłany:
Śro 22:06, 14 Paź 2009 |
 |
Dobrze prawisz Qler ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Śro 22:24, 14 Paź 2009 |
 |
Jak zaczynalem pisac posta, to Twojego jeszcze nie bylo, Darqus, ale masz racje, AL dla kowala, to wlasnie kowal jest specjalista jesli chodzi o uzbrojenie, pancerze. Ja tez upchnalem woja do kowala, malo tego woja do kowala gornika. Teraz nie jestem zbyt mocnym wojem. I o to wlasnie chodzi. Jak ktos chce miec kase, nie ruszajac zbytni 4 liter, to bierze sobie 200% ze skillcapa i robi kowala. Jak nie chce placic bajonskich sum za rude to dodatkowo robi gornika. A ze to jest juz cale 300% skillcapa, to wojownikiem wielkim nie bedzie. O to chodzi, zeby wojownik tanim kosztem nie potrafil sie obkuc.
Natomiast inne skille krafterskie nie czerpia nic z AL, dlatego, ze PW to 600% skilli, a wiekszosc craftow to wlasnie 100%. Tyle ze ta wiekszosc craftow wojowi jest po nic, bo woj to glownie zbroja i orez od KOWALA. Woj moze sobie dorabiac craftem, owszem, ale juz nie kowalka. Masz albo dobrego woja, albo kowala.
Wyobraz sobie jak by bylo gdyby woj ze stolarstwem, ktorym sobie dorabia, nagle zaczal tracic klientow, bo inny craft wbil sobie AL i go kosi ostro bo ma iles tam expow wiecej. Nie oszukujmy sie, 70% sprzedawanych przedmiotow to expy.
Teraz pomysl, ktos sobie robi crafta. Bierze AL i jedzie stolare, majstra, kowalke, bowcrafta etc. Dzieki jednemu skillowi jest do przodu BARDZO wiele. Nie dosc ze jest dobrym kowalem, to jeszcze trzepie expy (czyli kase) w innych dziedzinach dzieki temu ze ma AL.
I Ty mowisz ze to tylko wpynie na pure craftow? To zdecydowanie wplynie na kazda postac ktora ma crafta.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Czw 7:27, 15 Paź 2009 |
 |
Wywalmy całkowicie arms lore, też będą mieli wszyscy po równo, tzn. ani kowal ani krawiec czy inny rzemieślnik nie będzie miał dużych szans na expy. Wszyscy zaczną chodzić w normalnych zbrojach i nosić normalną broń.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 7:55, 15 Paź 2009 |
 |
Mnie by to nie przeszkadzalo bo nie chce mi sie ekspow szyc Na CL3 wszyscy krzyczeli rowno, ze bron wyjatkowa powinna byc na prawde wyjatkowa, zeby nie walala sie dziesiatkami po skrzyniach i zeby wyjatek nie byl jedyna rzecza, ktora warto uzyc. A jak przyszlo CL4 to jedna z pierwszych uwag na forum byla "zwiekszyc szanse na eksp, zwiekszyc szanse na dobra jakosc", zwiekszono to od poczatku ZNACZNIE, a mimo to dalej malo niektorym.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Qler
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
|
Wysłany:
Czw 8:26, 15 Paź 2009 |
 |
Nie wywalac AL! Jak AL zostanie wywalony, to jak pisalem wyzej. Wojownik (600%) bedzie mogl sobie dorobic kowalke i zlewac innych kowali, bo sam sie bedzie obkuwal.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 8:31, 15 Paź 2009 |
 |
Wywalic AL, a wojownikom dac obowiazkowy skill Wojownicyzm, ktory nic nie bedzie robil, ale bez niego nie bedzie dzialac bojowka!
Ogolnie - zmiana nikomu do niczego nie potrzebna. Z reszta, powinno byc fajnie, w koncu jest jak na CL3, nie? Tylko kowal z AL ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
pavlp
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Suszec
|
Wysłany:
Czw 9:26, 15 Paź 2009 |
 |
Jeśli zostawić to zmniejszyć szansę na podpisany przedmiot i exp, za to zwiększyć ich właściwości. Jeśli exp to ma być coś wyjątkowego to tak powinno być, ponieważ najczęściej "chce to narzędzie (tą broń, ten pancerz), ale ma być exp".
Przykład - przy 45 majsterkowania wyszedł po 10 próbach exp nożyk zielarza z żelaza, można winę zrzucić na randoma, lecz widać jednak, że szansa jest trochę za duża.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Czw 11:47, 15 Paź 2009 |
 |
Ekspy mozna umagiczniac, to chyba niezly dopal?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Czw 23:48, 15 Paź 2009 |
 |
W ogóle nie ma co tu dyskutować z korasem. Zmiana idiotyczna i pod siebie. Tyle.
Korki: apaleuję do ciebie! Skończ już pisać te beznadziejne tematy, bo rzygać się chce.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Deathtime
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Piekary
|
Wysłany:
Pią 18:42, 16 Paź 2009 |
 |
Solkin moja propozycja nie kazda jest pod siebie. Zauwaz a kazda twoja ktora czytalem byla i wylacznie pod twoja postac albo twoja zachcianke na przebudowanie postaci. Pozdrawiam poisioning w swordzie;]]]]]]]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Solkin
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 22:49, 16 Paź 2009 |
 |
Deathtime napisał: |
Solkin moja propozycja nie kazda jest pod siebie. Zauwaz a kazda twoja ktora czytalem byla i wylacznie pod twoja postac albo twoja zachcianke na przebudowanie postaci. Pozdrawiam poisioning w swordzie;]]]]]]] |
Ta zmiana po 1. była logiczna, po 2. nie tylko ja jej chciałem, po 3. KAŻDA twoja propozycja jest pod siebie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|