Forum Clair's Lair: Fourth Edition Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Arms Lore Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Poll :: Co z Arms Lorem?

Wywalamy zaleznosc kucia od AL [opcja Coltain]
21%
 21%  [ 6 ]
Wywalamy AL ze SkillCapa, ale dokladamy zaleznosc do innych skilli (szansa na expa) [opcja XurtVers]
60%
 60%  [ 17 ]
Dokladamy do AL bonus dla mlotkow [opcja Salomon]
17%
 17%  [ 5 ]
Wszystkich Głosów : 28


Autor Wiadomość
Fir
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny

PostWysłany: Pią 8:54, 29 Cze 2007 Powrót do góry

Dodanie tego do expowosci innych rzemiosl to dodanie im must be skilla, zamiast zrobic kowala grywalnym (o czym bylo w innym topiku takze) spieprzy sie inne crafty, jak juz zmieniac to zrobic AL po Salowemu, ew jakas podobna opcja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Salomon



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pią 15:51, 29 Cze 2007 Powrót do góry

Xurt apropo - nie masz racji.
powiedzmy ze dmg z mlota 2h bazowy to 3x gdzies tak? przy przemnozeniu tego przez takte i anate daje nam powiedzmy 8x dmg tak? i teraz dostajesz bonus od bs-a i al + 21% co daje nam + 16dmg... Teraz przelicz to przez armora... i ten bonus w normalnego przeciwnika jest praktycznie niezauwazalny bo wychodzi ponizej 10hp.
Moja propozycja miala na celu jedynie lekka poprawe grywalnosci tego kowala ktory nie ma wielkich statow (bo glownie kuje) i nie ma miejsca na skile typu parry, alchemia, poison, palladyn itp. (tak, alchemia - daje bonus do dmg rozowych ktore mozna slicznie polaczyc ze specjalem paralizu.)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kyros



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 22 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pią 23:19, 06 Lip 2007 Powrót do góry

Dzieje sie Cos z tym Arms Lorem? Ciekawy jestem bo nie wiem co mam robic a najchetniej bym sie go pozbyl, tylko miejsc zawala;/


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:22, 06 Lip 2007 Powrót do góry

glosujecie za opcja... ktora jest nie do przyjecia na stan obecny...

dlatego nic sie nie dzieje...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bies40



Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 129 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 6:58, 07 Lip 2007 Powrót do góry

Wywal to Al to bedzie najlepsze rozwiazanie:)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
XurtVers



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss

PostWysłany: Sob 7:24, 07 Lip 2007 Powrót do góry

Ja po prostu uwazam ze skille nalezy ugrywalniac a nie udupiac (usuwac)...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kyros



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 22 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wawa

PostWysłany: Sob 9:33, 07 Lip 2007 Powrót do góry

Jezeli w chwili obecnej nie da sie nic zrobic, to proponuje zrobic 2 ankiete, czy wywalic czy nie. Najwyzej w przyszlosci cos sie zmieni w AL.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FlamGrav



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:22, 10 Lip 2007 Powrót do góry

Ja jestem za tym co napisał Korgan. Zaliczyć Arms Lore do "wiedzy" poza skillcapem. Jak ktoś będzie chciał wiedzieć czy kowal go nie zrobił w bambuko to sobie go wyćwiczy. Może mieć jakieś minimalne bonusy do kowalki, żeby nie stał się skillem "must-have", a robił to co miał w założeniu czyli sprawdzać jakść broni, stop i jakieś dodatkowe informacje. Skill jest bardzo grywalny, ja bym się go nauczył jakby nie był zaliczany do puli skilli i myślę, że większość ludzi też, gdyż nie każdy lubi jak się go oszukuje na składzie stopu, z którego została zrobiona dana rzecz.

Tak więc jestem za wywalenie AL ze skillcapa, zaliczeniem go do tzw. "wiedzy" i usunięciem powiązania z kowalką (chyba, że naprawdę ta zależność ma być rzędu 2%).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ashantiel
CLFE-Seer Team


Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Wto 15:48, 10 Lip 2007 Powrót do góry

Więc animal lore też poza skillcup? Zeby nas tamer nie oszukał co do zwierzaka? Wink
Taki mały offtop ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
FlamGrav



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:53, 11 Lip 2007 Powrót do góry

Animal Lore to troche inna sprawa z punktu mechaniki. Taming to cos w rodzaju bojowki i skilla crafterskiego wiec powinien zalezec od paru czynnikow, bo na wyzszym poziomie daje spory dopal, a Arms Lore to tylko zapychacz zeby nie bylo postaci samowystarczalnych.

Jak juz ma byc w skillcapie to niech daje porzadny dopal, no bez Arms Lore mozna kuc jedynie podstawowe, proste brnie i zbroje. Wiadomo udupianie, ale skoro skill ma zabierac 100 skilla to niech ma swoja wartosc.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bies40



Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 129 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 19:12, 11 Lip 2007 Powrót do góry

proponuje by wszystko zostalo jak jest,Al +Bl niech zostana.z ta roznica ze wyjatek powinien byc wyjatkiem i conajmniej o 100% mocniejszy od zwyklej zbroi oraz broni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
badgerman



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:58, 11 Lip 2007 Powrót do góry

Bies : Bronie EXP slayerować można, w zbroje EXP można wstawiać kamienie... jeszcze jakieś dopały dla wojów ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bies40



Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 129 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 12:06, 12 Lip 2007 Powrót do góry

Badgerman- nie mowie o tym jako woj tylko kowal.i uwazam ze wyjatek(ciezko wykuc) powinien byc wyjatkiem bez slaierowania i powinien roznic sie zdecydowanie od zwyklej broni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Coltain
CLFE Team


Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:47, 12 Lip 2007 Powrót do góry

rozni sie
ma wiecje hp
ma wiecej jakosci
ma wiecej dmg

ma mozliwosci (bron: spellchanneling, runy, slayer; zbroja: runy)

cos jeszcze? jak na razie z wyjatku mozna zrobic niezle cacko

jak na razie al zostaje, nic nie ruszam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
bies40



Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 129 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 13:47, 12 Lip 2007 Powrót do góry

to sa minimalne roznice, praktycznie nie zauwazalne,kuje je i uzywam, porownalem wszystkie 3, zwykla podpisana i wyjatek.roznice doslownie minimalne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)