Autor |
Wiadomość |
Fir
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 1923
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Greeny
|
Wysłany:
Pią 8:54, 29 Cze 2007 |
|
Dodanie tego do expowosci innych rzemiosl to dodanie im must be skilla, zamiast zrobic kowala grywalnym (o czym bylo w innym topiku takze) spieprzy sie inne crafty, jak juz zmieniac to zrobic AL po Salowemu, ew jakas podobna opcja.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pią 15:51, 29 Cze 2007 |
|
Xurt apropo - nie masz racji.
powiedzmy ze dmg z mlota 2h bazowy to 3x gdzies tak? przy przemnozeniu tego przez takte i anate daje nam powiedzmy 8x dmg tak? i teraz dostajesz bonus od bs-a i al + 21% co daje nam + 16dmg... Teraz przelicz to przez armora... i ten bonus w normalnego przeciwnika jest praktycznie niezauwazalny bo wychodzi ponizej 10hp.
Moja propozycja miala na celu jedynie lekka poprawe grywalnosci tego kowala ktory nie ma wielkich statow (bo glownie kuje) i nie ma miejsca na skile typu parry, alchemia, poison, palladyn itp. (tak, alchemia - daje bonus do dmg rozowych ktore mozna slicznie polaczyc ze specjalem paralizu.)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kyros
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Pią 23:19, 06 Lip 2007 |
|
Dzieje sie Cos z tym Arms Lorem? Ciekawy jestem bo nie wiem co mam robic a najchetniej bym sie go pozbyl, tylko miejsc zawala;/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 23:22, 06 Lip 2007 |
|
glosujecie za opcja... ktora jest nie do przyjecia na stan obecny...
dlatego nic sie nie dzieje...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bies40
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Sob 6:58, 07 Lip 2007 |
|
Wywal to Al to bedzie najlepsze rozwiazanie:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
XurtVers
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vast abyss
|
Wysłany:
Sob 7:24, 07 Lip 2007 |
|
Ja po prostu uwazam ze skille nalezy ugrywalniac a nie udupiac (usuwac)...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kyros
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Sob 9:33, 07 Lip 2007 |
|
Jezeli w chwili obecnej nie da sie nic zrobic, to proponuje zrobic 2 ankiete, czy wywalic czy nie. Najwyzej w przyszlosci cos sie zmieni w AL.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FlamGrav
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 11:22, 10 Lip 2007 |
|
Ja jestem za tym co napisał Korgan. Zaliczyć Arms Lore do "wiedzy" poza skillcapem. Jak ktoś będzie chciał wiedzieć czy kowal go nie zrobił w bambuko to sobie go wyćwiczy. Może mieć jakieś minimalne bonusy do kowalki, żeby nie stał się skillem "must-have", a robił to co miał w założeniu czyli sprawdzać jakść broni, stop i jakieś dodatkowe informacje. Skill jest bardzo grywalny, ja bym się go nauczył jakby nie był zaliczany do puli skilli i myślę, że większość ludzi też, gdyż nie każdy lubi jak się go oszukuje na składzie stopu, z którego została zrobiona dana rzecz.
Tak więc jestem za wywalenie AL ze skillcapa, zaliczeniem go do tzw. "wiedzy" i usunięciem powiązania z kowalką (chyba, że naprawdę ta zależność ma być rzędu 2%).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ashantiel
CLFE-Seer Team
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 679
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany:
Wto 15:48, 10 Lip 2007 |
|
Więc animal lore też poza skillcup? Zeby nas tamer nie oszukał co do zwierzaka?
Taki mały offtop ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FlamGrav
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 9:53, 11 Lip 2007 |
|
Animal Lore to troche inna sprawa z punktu mechaniki. Taming to cos w rodzaju bojowki i skilla crafterskiego wiec powinien zalezec od paru czynnikow, bo na wyzszym poziomie daje spory dopal, a Arms Lore to tylko zapychacz zeby nie bylo postaci samowystarczalnych.
Jak juz ma byc w skillcapie to niech daje porzadny dopal, no bez Arms Lore mozna kuc jedynie podstawowe, proste brnie i zbroje. Wiadomo udupianie, ale skoro skill ma zabierac 100 skilla to niech ma swoja wartosc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bies40
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Śro 19:12, 11 Lip 2007 |
|
proponuje by wszystko zostalo jak jest,Al +Bl niech zostana.z ta roznica ze wyjatek powinien byc wyjatkiem i conajmniej o 100% mocniejszy od zwyklej zbroi oraz broni.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
badgerman
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:58, 11 Lip 2007 |
|
Bies : Bronie EXP slayerować można, w zbroje EXP można wstawiać kamienie... jeszcze jakieś dopały dla wojów ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bies40
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 12:06, 12 Lip 2007 |
|
Badgerman- nie mowie o tym jako woj tylko kowal.i uwazam ze wyjatek(ciezko wykuc) powinien byc wyjatkiem bez slaierowania i powinien roznic sie zdecydowanie od zwyklej broni.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Coltain
CLFE Team
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 3326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 12:47, 12 Lip 2007 |
|
rozni sie
ma wiecje hp
ma wiecej jakosci
ma wiecej dmg
ma mozliwosci (bron: spellchanneling, runy, slayer; zbroja: runy)
cos jeszcze? jak na razie z wyjatku mozna zrobic niezle cacko
jak na razie al zostaje, nic nie ruszam
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
bies40
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Czw 13:47, 12 Lip 2007 |
|
to sa minimalne roznice, praktycznie nie zauwazalne,kuje je i uzywam, porownalem wszystkie 3, zwykla podpisana i wyjatek.roznice doslownie minimalne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|