Autor |
Wiadomość |
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Pon 21:24, 07 Kwi 2008 |
|
Proponuje wprowadzic jakis wart kolo 5k itemek dla maga ktory by dawal mu moc taka jak ma teraz.
CHodzi oto aby ukrocic to co widze codziennie minimum 20-30 razy (pozdrowienia np. korki)
10 zilek + 2 butle - i 2ch takich magow bez problemu moze zabic woja w sprzecie za 20-200k
w zadnym razie nie chce zeby gra magiem byla drozsza dlatego nie proponuje zmniejszenia ilosci wystepowania ziolek czy zwiekszenia ich cen . Chce tylko zrobic cos z takim postepowaniem ktore jak narazie mozna zwalczac tylko ich zabijajac dzieki czemu porzadny gracz ma po godzinie gry 5 longow;d
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Pon 21:31, 07 Kwi 2008 |
|
Ja proponuje poprostu zbanowac korkiego Bedzie szybciej i skuteczniej
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Pon 22:00, 07 Kwi 2008 |
|
Znaczy bez tego itemiku rzucałbym w ciebie flamy po 20 hp czy jak .
Swego czasu proponowałem żeby zmienić nieco działanie kul, wtedy mag mógłby nosić coś droższego. Oszczędzając sobie złośliwości napiszę tylko że pomysł nie przeszedł...
Druga sprawa DWOCH magów zawsze zabije wojaka, w sumie to każdą postać poza mrocznym_magiem_na_poli (tzn. też jest do zabicia, ale potrwa to dłużej). Podobnie jak dwóch wojaków zabije maga itp. Masowe pvp to loteria i nie wydaje mi sie by dało się to jakoś wybalansować.
Ps. wojak bez zbroi też zabija maga.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
efsuser
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 7:38, 08 Kwi 2008 |
|
Przeciw?
Sarina nie raz widuje jak po lakeshire albo przed mistas biega z samym berdyszem.
Moze raz wczoraj ubral zbroje i ja stracil bo go korki zabil majac po 10 regow.
Mowi sie zycie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Korg
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany:
Wto 8:24, 08 Kwi 2008 |
|
Sarin nie stresuj sie .... mechanika jest tak zrobiona ze nawet jak bys mial na sobie smocza , magika w lapie , bizuterie resa a skill 100 i 100 expa .... to i tak mag moze cie zabic 1 kombosem :>
Czemu?
-bo resisty nie zmneijszaja pasywnie dmga od czaru a dzialaja jak dzialaja :>
-bo mag z dobrym intem i odpowiednimi skillami (bez ekwipunku) moze walnac ci czarem za 80 hp jak go nie zresujesz :>
-bo klatwa naklada sie na blessa a woj nie ma jak tego skontrowac ... oprocz tego jest to czar niedmgowy czyli nie wywala z paraliza :>
-bo wrestl daje uniki nawet z bronia w lapie :>
-bo na polimorfii mag moze miec uzbrojenie i podbiegasz do takiego nie wiedzac co ma na sobie a ma statystyki astronomiczne :>
-bo magowie co chwile placza na forum ze sa za slabi i zamiast im dawac itemy ktore ich polepsza to polepsza sie same czary.
-bo mamy teraz 3 rodzaje magow ( ice , fire , electro ) i najlepiej wplecaku nosic 3 rozne plyty badz wydac 1 mln na equipment ktory bedzie mial sensowny resist .... a do tego kasa wydana na zbroje i ekwupunek nie jest rekompensowany w bonusami jakie daje.
-bo woj jest za dobry i od okolo ponad pol roku trzeba przycinac i uwalac.
Najlepiej biegac nago z halabarda badz czyms i probowac cos zabic bo noszenie czegokolwiek mija sie z celem ( stosunek kosztu do skutecznosci jest wrecz smieszny :>)
Zrob tak jak ja .... zaloz sobie postac noobka i nie graj postacia ktora przez 7 lat kroczyla po swiecie sosarii, nie warto nie oplaca sie. Gdyz wszystko co zrobisz , skille a nawet itemy w najblizszym czasie badz troszke pozniej zostana uwalone a system expa ktory przeszkadza w dostosowaniu postaci do aktualnego "balansu" blokuje ci postac ktora mozesz jedynie sie wylogowac i czekac na lepsze czasy.
Powtarzam zaloz sobie noobka , loguj sie co pewien czas by porpgowac i pobawic sie , wszelkie ambicje by osiagnac cos wiecej w grze zastana szybko ugaszone :>
( ups a mialem sie nie wypowiadac o balansie sorki wymsknelo sie)
PZDR
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Korg dnia Wto 8:27, 08 Kwi 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Wto 10:38, 08 Kwi 2008 |
|
Havok napisał: |
Znaczy bez tego itemiku rzucałbym w ciebie flamy po 20 hp czy jak .
Swego czasu proponowałem żeby zmienić nieco działanie kul, wtedy mag mógłby nosić coś droższego. Oszczędzając sobie złośliwości napiszę tylko że pomysł nie przeszedł...
Druga sprawa DWOCH magów zawsze zabije wojaka, w sumie to każdą postać poza mrocznym_magiem_na_poli (tzn. też jest do zabicia, ale potrwa to dłużej). Podobnie jak dwóch wojaków zabije maga itp. Masowe pvp to loteria i nie wydaje mi sie by dało się to jakoś wybalansować.
Ps. wojak bez zbroi też zabija maga. |
oczywiscie ze wojak bez zbroji zabija maga tak jak i mag wojaka zabije bez zbroji (tutaj skill & loteria) z tymze mag zeby zabic maga musi miec jakas porzadna bron za minimum 5k, mag juz nie , stykna mu ziolka i butelka o lacznej wartosci 200-300gp , dlatego proponuje cos takiego (ale nie kule bo ta kula to dodatek ktory jest zbyt drogi)
efsuser napisał: |
Przeciw?
Sarina nie raz widuje jak po lakeshire albo przed mistas biega z samym berdyszem.
Moze raz wczoraj ubral zbroje i ja stracil bo go korki zabil majac po 10 regow.
Mowi sie zycie.
|
czytaj ze zrozumieniem, potem odpowiadaj
@Korg: zgadzam sie z toba, ale wole pograc nirkiem pvm bo jest dosyc przyjemne, boli mnie tylko ze jak wola mnie ktorys z n00bow z ZL albo moj brat ze ktos go leje, chce 7letnia postacia wpasc w zbroji za 300k lub wiecej to mam rownie wielkie szanse co w halce za 5-20k .. przeciwko magowi z ziolkami za 200gp
badz co badz nie chce tu plakac o balansie i tym ze woj za slaby / mag za mocny (latwo zobaczyc ilu wojownikow chodzi pvp a ilu magow ) , ale o tym zeby aby mag byl skuteczny w pvp musial wydac chociaz tyle co wojownik na bron
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sarin dnia Wto 10:43, 08 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
mch88
Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 695
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany:
Wto 12:21, 08 Kwi 2008 |
|
hehe napisze tylko jedna rzecz,
mam 105 resa/100 expa biegam w kosciance przywolanej - resy slabe
najczesciej biegam bez blessa, mam ok 94 hp
nigdy nie zdarzylo mi sie zeby mag zabil mnie 1 combosem ;] tzn. flamy ktore we mnie wchodza to 30-60 dmg
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Zargal
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Wto 12:45, 08 Kwi 2008 |
|
Odkad zostal wprowadzona zmiana z Resem, ze bez zbroi z skillem 100 i expem 100 ma sie tyle co nic. To zostal zachwiany balans Wojak bez zbroi z halka kontra Mag z 10 ziolkami. Wobec czego sa dwa wyjscia. Przywrocic stary resist albo dolorzyc cos do noszenia dla magow co nie maja zbrojki.
Wogole to najlepszym wyjsciem z sytuacji bylo by uzaleznienie mocy dzialania czaru paraliz od wartosci ekwipunku zucajacego czar i adresata.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
sarin
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany:
Wto 12:53, 08 Kwi 2008 |
|
mch88 napisał: |
hehe napisze tylko jedna rzecz,
mam 105 resa/100 expa biegam w kosciance przywolanej - resy slabe
najczesciej biegam bez blessa, mam ok 94 hp
nigdy nie zdarzylo mi sie zeby mag zabil mnie 1 combosem ;] tzn. flamy ktore we mnie wchodza to 30-60 dmg |
to ciekawe bo we mnie pryz 110 resa , 70 expa i w sprzecie dajacym ~ 60-65 resa w .dane ja dostaje nieresowane flejmy po 7x
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 13:47, 08 Kwi 2008 |
|
omg o czym wy gadacie?
Nie ma już komb maga które by zabijały postać nieprzygotowaną.
(żadna ściana + klatka nie wchodzą w rachubę).
woj potrzebuje broni by zadać dmg, mag potrzebuje ziół - i na serio nie 10... tyle to nie starczy na blesa.
Siła maga nie zmieniła się zbytnio w ostatnim czasie. Fakt że w woja który jest w ress robie ładnie wchodzą czary, ale pod względem kombowania czaró, usunięto wszelkie możliwości do rozsądnego minimum.
Polimorfia maga to śmiech na sali w porównaniu z polimkami nekro/druida. Co więcej, nie ma polimorfii starego typu - zmiennokształt - pod wpływem której można było trzymać pm-em 2 wojów z magolami (1-2 lvl) na klacie.
osłabiono healing (nie wiem czy w dobrą stronę ale...) i by przeżyć wojownik musi mieć trochę żółtych - jak i mag w walce z wojownikiem.
Cast czarów jest wolny, więc nie ma problemu by wojownik dobiegł do maga czy odbiegł od niego w czasie castu paraliżu. Czego chcesz Sarin? By bylo jak przed paroma miechami? Ze w walce z nagim wojownikiem uzbrojonym w haline musiałem 2x dotankowywać butle, by mogły go w końcu zabić jaszczury? (gdyby miał na sobie skórkę, jaszczury by się od niego odbiły)...
Propozycja jest taka. Zbierz paru wojów co się na tym znają, pobawcie się w różne configi broni etc. Zobaczcie gdzie należy zwiększyć base dmg, gdzie go zmniejszyć, które bronie powinny mieć większego swinga itp.
Problem taki że wojownika nikt tak naprawdę nie przetestował. Wcześniej był wysyp palków z ich CA a teraz jest ich kompletny brak i gdy zbalansowano healing i uwalono woja w ress robie - zabójce magów, to jest płacz... . Nic że mag by zabić 1vs1 nadal musi być przygotowany a wojownikowi wystarczy że dopisze szczęście i trafi go raz tą bronią.
Ktoś widział co robi z maga kryss? 0 szans na stanie obok i czarowania w woja z kryssem - rozprasza mnie w tempie błyskawicznym sadząc hity po 3x i po 3-4 sek (czas na wyczarowanie 6-7 kręgu czarów) mam z 10% hp...
chciałbym raz zobaczyć wojownika z takim configiem butli jaki ja miałem grając czystym magiem... i nosiłem je tylko po to by mieć SZANSE ze szmaciarzem z bronią 2h i 3 żółtymi.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Salomon dnia Wto 13:48, 08 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Skyki
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3City
|
Wysłany:
Wto 17:37, 08 Kwi 2008 |
|
efsuser czy mi sie wydaje czy to ty jestes korki??
OnTopic: Nie wydaje mi sie zeby to mialo wiekszy sens jak tylko udupienie magow, wystarczy zbanowac paru upierdliwcow i po sprawie... ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Havok
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 853
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 18:16, 08 Kwi 2008 |
|
Salomon dobrze pisze, od siebie dodam tylko że wrest w pvp ma tylko jedno zastosowanie - specjale. Uniki trafiają się na tyle rzadko że w walce nie ma na nie co liczyć.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Salomon
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany:
Wto 21:36, 08 Kwi 2008 |
|
nie no, wrest jest ok bo daje też mniejszą szansę na trafienie nas (m/w 50% przy równych bojówkach naszych i celu) dlatego same uniki i muśnięcia jako dodatek do wresta (które dobrze zbalansowano) są bardzo ok.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
efsuser
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 10:44, 09 Kwi 2008 |
|
Resist obecnie jest zle napisany. Powodem tego sa ciagle zmiany w owym skilu.
Najchetniej wywalilbym resy zbroji bizuteri itp itd i zrobil tak jak na 95;)
Jestem zwolenikiem DH world czyli starej 95;D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
drako
Dołączył: 13 Kwi 2007
Posty: 348
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany:
Śro 12:25, 09 Kwi 2008 |
|
To nie jest 095 wiec masz dwa wyjscia: znalezc sobie inna rozrywke albo przyjac to do wiadomosci i przestac pisac glupie posty.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|